-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz VegyesTamás #9150 üzenetére
szia, pü!
-
shaggy
aktív tag
Valaki nem tudna egy ábrát mutatni, hogy a T4 Transporter rádió antennát mikét lehet kiszedni?
2003-as a kocsi. -
Rivaul
addikt
válasz MunezXBK #9155 üzenetére
Pont 2 órája ültem be egy majdnem ilyenbe, csak a kis i3-ba. A mom parkba be lehet egybe csücsülni. Ezek nem autók. Olyan volt mint ha a star trek-be egy űrkompba szálltam volna be.
Nekem ez a design jobban felállítja
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
tomiii.
aktív tag
Tökölön volt ma privát edzés, kint volt Karotta is a Hangyásszal, imádom ezt az autót, rettentő stílusos,
de közelről...Rozsdás csvarok mindenhol, Béna illesztések, mindenféle mocsok, retek mindenhol. Néhol csúnya hegesztés.
Fadarabbal kitámasztott ablakok az összevissza vagdosott, rohadó ajtókban.Plusz félnapot se bírt ki, és már ki is gyulladt a motor tér, nem tudom, volt-e összesen 5 percet a pályán.
Sajnálom, hogy így kell látnom, én máshogy képzeltem.Itt minden látszik amiről beszéltem:
Nem mondom, a mi autónkon is vannak ilyen tákolások, de mi 100.000ft-os autók táborába tartozunk és ahogy fejlesztjük, próbáljuk lépésenként ezeket megszüntetni.
Ettől függetlenül imádom, de már nem megyek közel hozzá többé.
[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
válasz tomiii. #9159 üzenetére
Én anno dolgoztam a Kohári Zolinak (dragracing.hu).
1 évig nem kapta vissza a vipert külföldről mikor építette. Végre mire hazahozta az első 10 méteren eltört egy henger és go vissza... Nem 2 forintról beszélünk pedig. A talonjába rá pár hétre, szintén 10m után meghajlott a blokk... Ebbe a sportba nehéz még akkor is talpon maradni ha fosásig vagy pénzzel. Én nem csodálom hogy ilyenek ezek a gépek. A mercivel már nem versenyzett de azon 2 év alatt bukott 30 milliót (sl500 w12 brabus biturbo)... 50 ért vette és 20 ért hirdette...Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
-
TaaT
veterán
A köv műszakiig még kihúzza
Give them hell Ukraine!
-
tomiii.
aktív tag
De azért várjunk egy kicsit, ez nem egy agyon húzott motor, ennek kötelessége lenne végig menni egy évadot simán, szinte gyári. Gyáritól 3-szor erősebb autók is végig futnak ennyit. Egyszerűen igénytelenül lett megépítve, meg elsiették(igen, tudom meddig építették, voltam Remetehegyinél is, mikor még a csupasz Datsun kaszni volt csak meg). Powered Áki csinálta a végső simításokat, de szerintem azok se lettek valami tökéletesek.
Értem én, hogy nulláról kellett építeni és kitalálni mindent, de valljuk be, rossz emberek dolgoztak az autón(itt is láttam már eleget egy-két ember munkájából ), ezért lett ilyen, nem azért, mert "ez egy ilyen sport".(#9162) TaaT :
"de ezt már nem vette volna be karotta gyomra, így is több millió forintjába van már..."
Na erre viszont lehet mondani, ez egy ilyen sport. Tényleg sajnálom Karottát is, meg az autót is.
És igen, ezt találták ki
[ Szerkesztve ]
-
D4rkm4n
őstag
válasz #16741888 #8714 üzenetére
A szerelőkről annyit, hogy amióta megvettem a használt Opel C Corsámat, világít benne a motordiagnosztikai jelzőlámpa. Elvittem szerelőhöz, kiolvasta a hibakódot. Kérdeztem tőle, hogy akkor mi a baja pontosan? Valami motor végpontról magyarázott. Ahelyett, hogy megjavította volna, csak kitörölte a hibakódot, és mehetek.
Azóta volt már vízpumpa csere, kiderült, hogy a termosztátom sem zárt, plusz lengőkar csere, gyertya csere, stb... Szinte az összes problémára nekem kellett rájönnöm, és elmennem azzal az egyértelmű utasítással, hogy ki kell cserélni az alkatrészt.Az utolsó szervizelésnél már kibökte, hogy igazából meg van nyúlva a vezérműláncom, szóval az autó kuka, hacsak nem akarok rákölteni 100.000 magyar pénzt egy olyan autóra, ami már csak ennek a háromszorosát éri.
Szóval most ott tartok, hogy nézem a vadonatúj crossover-eket, mert hogy én még egyszer használt autót nem veszek, az biztos!
Az pedig csak hab a tortán, hogy ami hiba előjött a kocsin, az persze mindig hétvégén, amikor ugye egyetlen szerelő sem hajlandó dolgozni. A társadalom minden rétege húzza az igát hétvégén, csak a szerelők és az országgyűlési képviselők nem.
"If you only do what you can do, you will never be more than you are now."
-
Reaper
őstag
Igen ilyen egy rendes autó
Az autóépítésről annyit, hogy én is szívok vele rendesen. Tavaly márciusban letámasztottam a gépet egy ismerős szerelőmnél, hogy kivesszük a gyári karbis 5 literes motort, ami kicsit erőtlen volt már, kicsit szivárgott az olaj, stb. Ha kint van, akkor már futómű, mindent újra stb, meg a típusra jellemző belső kárpit lógást is megszüntetjük.
A futómű volt a legegyszerűbb, régi ki, új be, a kárpitos eltűnt, nem lehet elérni, elvitte a héjat, másik kárpitos keresése, új idom, talán mára végre az meglesz.
A motor egy épített újdonság, új alkatrészekkel, és akkor már kézi váltó, és jobb hátsó híd.
Tavaly év vége felé eljutottunk oda, hogy végre tudtam menni, ha keveset is a géppel, majd karácsonyra már elvileg "kész" volt. Ohne tetőkárpit persze, a kéziváltónál meg egy rongy betömve, mert szoknyát, platet a szerelőm "persze intézem". Hazamentem, visszajöttem, melegen elkezdte azt csinálni, hogy nincs olajnyomás. Oké vissza a műhelybe. Diagnózis: valószínűleg csapágyas. Kösz b+, új motor, nem volt gyilkolva... mindegy... de akkor itt egy másik motor, ez mondjuk ismeretlen, akkor addig használd ezt, egy gyári. Hu szuper, használtam egyszer 300kmt, majd az ismerős olaj eltűnik, és ez már csörgött is, hidrotőke, és szintén csapágyas. Most az utóbbi a Szakál metálnál van új alkatrészekkel, és utána még megint hetek, mire a szerelőm rápakolja amit kell, és vissza a kocsiba. Több mint 1 év alatt ha 3-4 alkalommal tudtam használni a kocsit, a szerelő állandóan talál kifogást, hogy most miért csúszunk, miközben a saját kocsija 1,5 hónap alatt kész lett. Pedig ismerős. Konklúzió: sajnos meg kell tanulni magunknak megcsinálni mindent (folyamatban), mert mint sok területen, itt is csak az a biztos, amit magának csinál az ember. -
VegyesTamás
senior tag
válasz D4rkm4n #9168 üzenetére
Persze használt autót nem lehet venni hát inkább egy normálisat kell venni és szerelőhöz vinni, nem trógerhez, és nem lehúzni az összeset. 300k és az a kocsi..majdnem az alja a használtaknak eleve franc tudja mennyi km van benne, láncos motor (főleg ez a kis opel) kb bicikli láncot tesznek ezekbe persze, hogy megnyúlik. A motor végpontja meg egy felső-holtpont jeladó lehetett, amit néha elég csak letisztítani, és törölni a hibát..ezt is lehet cserélni kb 4500-20k ig van az ára, de ha nem írja vissza a hibát akkor jó az is működik. Hétvégén mindenki dolgozik? Nahát Unix, bárdi szombat délig szállít ki aztán becsukja kapuit, akkor mi a helyzet az alkatrésszel? Mi sem dolgozunk hétvégén ha öt napból ötöt reggel 6tól délután 4ig-5ig vagyunk. (Még szombat néha így is be van vállalva) (én mondjuk dolgozok csak nem ott) Mindenki elviszi mindenféle szerelőhöz a kocsit, megy a hőbörgés, hogy mennyit lehúzunk az alkatrészen és milyen jól élünk (hozzáteszem a számítástechnikába a gépösszerakósdi ugyanígy megy, és oda nem jönnek az emberek (vagyis nem gyakran) nyüszögni, hogy ők hozzák és te rakd össze. ) Pénteken is pl annyira jó volt, spóroltunk egy Navarának a csapágyána gazdának mert az SKF 191k volt, raktunk bele olcsóbbat. 1 év 3 hónapig bírta, 40k km, kotyog búg, gari nincs. Szerelők saját pénzből megint csapágy bele, és remélni, hogy ha ez megadja magát akkor garin belül és akkor csak a szerelés költsége megy a levesbe.. Nagyon könnyű a ló túloldaláról integetni, hogy nekünk milyen király, és mindegyik egy tróger.
[ Szerkesztve ]
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
szőröscica
addikt
Végig gyönyörű napsütés volt, nagyon élveztem.
Jó lenne valami hosszabb körre is elmenni, de arra inkább egy hétvégét szánnék.[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
válasz VegyesTamás #9173 üzenetére
Kinek nem inge nem veszi magára. Viszont a 90% tényleg tróger. Mond azt hogy 10-ből 8-9 szerelőhöz jó szívvel vinnéd az autód akármelyik környéken. Ha nem ismerős hanem csak leállítasz valahova az általában negatív hangulattal zárul. Én eddig csak befürödtem sajna. Annyi szerelő van a környékemen hogy sose fogy el de egyhez se merek beállítani... A savoyába a gumis csávó nagyon korrekt, talán túl korrekt is de ő nem vállalhat mindent.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #9174 üzenetére
Hmm... ott a fölső csücsök az milyen? Én mondjuk elítélem az ilyet de ha tegyük fel lenne valami huligán ismerősöm, aki szeret racsingolni, annak ajánlhatnám a fölső karikát?
-
Snoop-y
veterán
válasz tomiii. #9159 üzenetére
Ez egy tragyadomb mar ne is haragudj Igenytelen szar
Ha valaki majmot tart legyen penze bananra..
Motorsportban nincs takolas. Egy verseny Ladat is 1,5 milla megepiteni. Aki menozni akar meg egyedi lenni annak legyen penze normalisan megcsinalni dolgokat.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
tomiii.
aktív tag
válasz Snoop-y #9179 üzenetére
Nem akartam ilyen drasztikusan fogalmazni, de igazad van.
Én eddig kb 1 milliót költöttem a Sierrára és még mindig egy üres kasztni áll a veteményes kertben tuskókon, plusz a sok rozsdás alkatrész a műhelyben vár a felújításra és beépítésre. És ez még mindig nem versenysport, csak valamivel szeretnék boltba járni
De visszatérve Karottára, mint írtam, nem csak a pénzzel volt gond, hanem az emberekkel, akik dolgoztak rajta
Nem hiába hagytam ott én is a fősulit, és tanultam inkább szakmát, meg mentem egyetemre, elkezdtek érdekelni az autók, de mindenhol az átverést láttam, inkább megtanulom magamnak. Már csak a pénzt hiányzik.
-
raczger
őstag
válasz Snoop-y #9179 üzenetére
Többször láttam a hangyászt élőben, egyszer még ültem is benne (vitt vele), de nekem egyáltalán nem ez jött le...
Még viszonylag megbízhatatlan, sok hiba van vele, de az erős túlzás, hogy igénytelen szar lenne...
Bár tavaly az év vége felé már nem volt sok hiba vele, ha jól emlékszem több time attack-en is végigment vele.www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
AMD Power
titán
válasz szőröscica #9174 üzenetére
Tudsz élni..... 320km csak úgy elkocsikázni.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
VegyesTamás
senior tag
válasz AMD Power #9183 üzenetére
naja, én inkább munkának álcázom és nem arra megyek amerre akarok, de megyek bármondjuk 5.1es fogyival én is mennék random is
Rivaul: nehéz beleképzelni sosem volt, és a közeljövőben nem is kell foglalkoznom szerelőkkel, idáig 2 helyen dolgoztam, mindkét hely elég korrekt volt (illetve a jelenlegi a 2.)
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
Snoop-y
veterán
válasz raczger #9181 üzenetére
Ha valamit jol megcsinalnak azzal nem 10 percet lehet menni.
A fadarabokkal kipeckelt ajto sem az igenyessegrol tesz tanubizonysagot.Azert irtam amit irtam mert az az auto huen tukrozi a legtobb hazankfia hozzaallasat ehhez a temahoz.
Ha van x penze valamire ami y projekthez kell akkor az atlag az y negyzet projektet kezdi el ami haromszor komolyabb mint ami kijonne a penzbol. Es a szerencsetlennek nem lesz penze befejezni illetve darabokban lesz kesz ha egyszer keszen lesz...
Ez igaz a hatso kertben levo zsiguli takolasra vagy a peldankban lathato autora.
Tul nagy falat mert vagy nincs, vagy sajnalva van ra a penz...
En sem kezdtem el anno suprat epiteni. Orultem hogy egy civicet be tudtam fejezni 2,5 millabol.
Egy sport ujsagiro meg nem tud megeppitetni egy ilyen szintu autot? Viccnek is rossz...
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
Van erzekuk kivalasztani a kitunobbnel kitunobb penznyeloket.
Karhogy nem egy regi Ferrari-t restaural ahhoz megkevesebben ertenek otthon es meg dragabb az alkatresz...
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-v-
addikt
Valahol van valami lista, hogy melyik rendszám mikori kb ... év meg hónap szerint. Belinkeli valaki?
-
MunezXBK
nagyúr
-
BomiBoogie
MODERÁTOR
Sziasztok,
az lenne a kérdésem, hogy egy 1.1-es, 60 LE-s Citröen Saxónak mennyi lehet az "ideális" autópályatempó, fogyasztás és amortizáció tekintetében?100-as tempónál 3250-3500 a fordulatszám, ez sok/megterhelő vajon neki, inkább 90-nel kéne csak menni?
-
VegyesTamás
senior tag
válasz BomiBoogie #9193 üzenetére
3800nál nem adja le a nyomaték maxot már?
[ Szerkesztve ]
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
-
Rivaul
addikt
válasz BomiBoogie #9193 üzenetére
130 utazót 40 fokba órákon át bírja 4 személlyel is. 1-2 személy 150 25-30fok körül szintén. Az a motor agyonüthetetlen hidd el. Én próbáltam...
Megjártam vele rommá pakolva így a zalaegerszeg-oda vissza utat és számtalanszor balatont. Évi 35ekm-et tettem bele... A másik is ugyan ennyit megy és még mindig mind a kettő hozza az elvárt teljesítményt.
1x ment fel a vize mikor balcsi végéről jöttünk 5 személlyel 2 heti cuccal és siettem melózni, ez asszem 2-3 éve volt és 37-40fok átlag hőm... Akkor 160 átlag mellett a város közeli emelkedőn kivillant a víz.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Snoop-y
veterán
Szerintem csak az atlagba kotott bele. 160-as atlaghoz meg autopalyan is kell hogy menjel egyes szakaszokon 200 felett. Ami azert valljuk be egy Citroen 1.1 -tol erosen unlikely
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Declare
őstag
#2:
Kb 1,5 hete vilagit megint Elöször azt hittem biztos a beszivargo viz miatt nyekkent ki a trafo. Viszont azota, hogy egyik reggel ujra elkezdett vilagitani, folyamatosan teszi a dolgat...esöben is.
Ötlet? Azert ha nem biztos, hogy a trafo döglött meg, 100 euro t nem hajitanek ki csak ugy....trafo csinalhat ilyet, hogy egyszer csak nem vilagit, de folyamatosan, esöben, napsütesben, allandoan, majd egyik reggel ugydönt, hogy megis csak tovabb dolgozik es vilagit folyamatosan szinte napi hasznalatban, esöben, szepidöben...?
-
Rivaul
addikt
válasz Snoop-y #9198 üzenetére
Jah azt úgy értem. Ez igaz. Úgy értettem az átlagot hogy nagyrészt annyin volt az óra. 200-at nem tud csóri, de 2 személyel óra+gps alapján kihúztam 187-ig ami sztem kiváló tőle. Minden alap volt kivéve a kipuff, az teljesen nem "oda való" volt
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Politika
- Milyen okostelefont vegyek?
- Stellar Blade
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Android szakmai topik
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- További aktív témák...