Új hozzászólás Aktív témák
-
dzoli87
aktív tag
Sziasztok!
Egy 2002-es típuson kellene hátsó lengőkarokat cserélnem!
[link]Vagy gyári vagy ez van! Van valakinek tapasztalata ezzel a márkával kapcsolatban?

-
h1mpi
félisten
-
lemmy71
őstag
válasz
aleister
#1293
üzenetére
A cikkben „fogyasztói” szerződésről írnak ami minimum egy év szavatosságot biztosít a vevőnek. De ma a négylapos „TULAJDONJOG ÁTRUHÁZÁSI SZERZŐDÉS” a hivatalos, ez akkor minek minősül? Főleg hogy a megjegyzés rovatnál, alapba be van írva „Az eladó a vevőt a gépkocsi műszaki állapotáról (esetleges) sérüléseiről részletesen tájékoztatta, aki ezt tudomásul vette” Így a vásárlót már megint nem védi szinte semmi.
-
aleister
veterán
válasz
SzaboZE
#1290
üzenetére
Magánszemélynél ez 6 hónap, kereskedőnél ellenben 12, továbbá magánszemélynél le lehet mondani a szavatosághoz való jogodról, kereskedőnél viszont nem.
Le van tiltva a kijelölés, ezért nem tudom idézni: katt!
(#1292) -Gabesz-
Magánszelyek között simán beleírhatja apró betűvel a jogodról való lemondást. Lásd feljebb. Kereskedőnél ez nem játszik.A fenti 2 fontos dolog miatt, én inkább vennék kereskedőtől használt gépkocsit.
-
lemmy71
őstag
válasz
SzaboZE
#1290
üzenetére
Az adásvételi szerződésben az „egyéb megjegyzés” rovatba beírod hogy a jármű átvétele után , semmilyen felelősséget, beleértve garanciát és jótállást nem vállalsz, akkor onnantól szerintem halott az ügy. Mert ezt régebben, a hivatalos használt autókereskedők, belefoglaltatták apró betűvel a szerződésbe.
Köszönöm a belinkelt cikket, hasznos olvasmány!!! -
SzaboZE
addikt
válasz
aleister
#1289
üzenetére
Magánszeméllyel szemben is ugyanúgy van szavatossági jog!
Sajnos sokan nem tudják."Tudta-e ön, hogy minden kereskedőtől vásárolt új autóra egy év jótállás, illetve két év szavatosság jár és a használt autókra is jár egy-két év szavatosság? Dehogy tudta, pedig így van, mert ez a törvény. Egyben ez az autópiac egyik legnagyobb titka. Új autó esetén a vásárlás utáni második év elejétől a vevőé a bizonyítás kényszere, vagyis neki kell bebizonyítania, hogy rejtett hibás autót kapott (ez a jótállás és a szavatosság közti egyik különbség). Ha magánszemély az eladó, egy év szavatosság jár az autóra, és ha valami gubanc van a kocsival, az első pillanattól a vevőnek kell bizonyítania, hogy az már megvolt a vásárlás előtt is, de elhallgatták előle."
Ami viszont különbözik:
"Akár új, akár használt autót veszünk egy kereskedőtől, úgynevezett fogyasztói szerződést kötünk. Ez erősebben védi a vevőt, mintha magánszeméllyel üzletelnénk."
-
-
lemmy71
őstag
Üdv Urak!
Esetleg valaki tud valamit erről az MPS ről. előélet kié mié stb. Mert a diller aranymálna díjas monológjára, nem vagyok vevő
MAZDA 6 2.3 DISI MPS Turbo AWD 171.194 km! -
chris-v
senior tag
Bosch ECO-t szoktam én is venni. Nagyon jó kis törlő, jó áron.

-
+1 a Bosch-ra!
-
h1mpi
félisten
válasz
T0mBd1gg3R
#1279
üzenetére
A normált (Aerotwin vagy sima hagyományos), jégre törölni tilos azonnal megvágja a gumit és onnantól kuka
-
Debilon
addikt
válasz
T0mBd1gg3R
#1279
üzenetére
mondjuk jeget nem ablakmosóval szedem le
van jégkaparóm
hamarabb is végzek vele mint a mosó -
-
h1mpi
félisten
Én a Bosch ablaktörlőre esküszöm, eddig az vált be tartósságra a legjobban
-
Debilon
addikt
válasz
T0mBd1gg3R
#1272
üzenetére
nem tudom, hogy megéri-e, mert most vettem, de nem tudom használni
hogy gyárilag mi vlt, azt nem tudom, de jelenleg Champion van az autón és nekem bevált, nem nyikorog, rendesen törölt, de már csere érett, mert főleg az utasoldali csíkosan töröl ha nincs alatta sok (rengeteg) víz
de már kikerestem, hogy a Champion AS55 és A45 ami kell nekem, mert ezen van gyárilag spoiler a vezető oldalon
-
Pistu77
csendes tag
A hifi nem annyira rosz csak kell bele egy melynyomo hogy legyen benne basszus. Teljesen mas lesz. Rogton jobban szol.

A fogyasztasi adatok jok. A diesel sajna eleg harapos varosban a folyamatos megallas-elindulas miatt. Autopalyan nem eszik tobben mint az 1.6os SX4em pedig a kocsi 1,5x akkora

En meg 6ert vettem 1,5 eve a dieselem.....
Sajna akkor nem volt fehér csak 6,5ert sok kilometerrel revolutionnel -
-
h1mpi
félisten
Ígértem beszámolót a GJ Kombiról:
Alap adatok: 2013/07, 109.000 km, 2.0 benzin 107KW Skyactive
Nem hasonlítanám össze az előd 2004-es 2.0 benzines Mazda6-al, mert nincs értelme. Mindenben jobb, ahogy annak lennie kell.
Azt kell, hogy mondjam minden értéket megtartott, semmiben sem rosszabb, semmi olyan jó dolog nem került ki, ami miatt megszerettem ezt a típust.Számomra pozitív dolgok:
- fogyasztás: 3 nap városi átlaga csak Budapest ide-oda szaladgálva most mínuszban utcáról indulva 7.8l/100 km
. Ma 120 km agglomeráció 5.6l/100 km. Ezt nem hittem volna, olvastam, hogy keveset fogyaszt, de ez tényleg durva.- kényelem: elképesztően jó futóművet kapott, olyan mint egy sínautó, de mégis kellemesen veszi az akadályokat, elválasztva a bent ülőket a külvilágtól. Ebben nagy segítség az elképesztően komoly szigetelés is. A váltó lézerpontos, motorhang nem nagyon jön be. A belső kápitok, műanyagok nem csörögnek, zörögnek 3.5 év után is mutatják, hogy mi az a Japán összeszerelés

- motor: azt gondoltam, hogy az emissziós szigorítások miatt majd lomha lesz a 146LE, de ismét csalódnom kellett pozitívan, egy halk, de erős motort kapott az autó. A 6. sebességben 130-nál is csendes, és előzéseknél 3000- nél már jól húz, elég neki ez a motor.
- felszereltség: ez egy Attraction szint ami a Mazda kínálatában közepesnek számít, de egy átlag embernek már már full extra. Kanyarkövető Bi-Xenon automata távolsági fény vezérléssel, első-hátsó radar, holttér és sávelhagyás figyelő rendszer, két zónás automata klíma, kulcs nélküli indítás, usb, színes kijelző, stb...
Ezek mellett nehéz rosszat mondani, de talán ami zavaró, az a kis szélvédő, nagyon lapos szokni kell, és szerintem kicsit kisebb a hely elől,oldal irányban a jobb lábnak. Ez szinte minden mai autónál feltűnt a széles középkonzol miatt. A zene átlagos, lehetne kicsit jobb (gondolom a fullosban BOSE van). Ennyi a hiba lista, 99%-ban tökéletes családi és business class autó elképesztő nagy hátsó hellyel és csomagtartóval. Ha valaki 4-5 millió között keres autót megtalálta!

-
Debilon
addikt
van egy GY kombim, ablaktörlő lapátot kéne cserélnem, vettem is egy pár Denso DM055 és DM045-t, de sehogy sem bírom feltenni, a jelenlegi lapát rögzítője nem megy rá az újra, amit kaptam hozzá az meg nem jó a kampóba a karon, plusz a vezető oldalira ugye kéne a kis spoiler, de amit vettem azon nincs, és ahogy nézem nem is lehet átrakni a jelenlegi Championról
a kérdés, milyet kéne vennem? szeretnék a hagyományos kinézetnél maradni, szerintem ezek a modern "csík" lapátok nem illenek a kocsihoz
-
válasz
T0mBd1gg3R
#1247
üzenetére
Hát mióta szüleim clio hármasában porlasztócsúcsot kellett cserélni a shell miatt, az óta mindenki kerüli a családban. 4 dízel autónk van családon belül, évek óta maxx motion-nel tankolva. Nekem a 2.2-es mazda 6 kombi kb. 5.9 és 6.5 közt eszik használattól függően.
-
membrandj
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R
#1250
üzenetére
Mol prémium.
Shell kutat évek óta kerülöm. Kb 10 éve rendszeresen ott tankoltuk, aztán kaptunk egy nagyon durván vizezett gázolajat. Nyilván ez is a konkrét shell kúttól függ,de kerülöm az összeset azóta. -
chris-v
senior tag
Nem Ford motor! Mazda tervezte: The Mazda L-series is a mid-sized inline 4-cylinder gasoline engine designed by Mazda, ranging in displacement from 1.8L to 2.5L. Introduced in 2001
-
-Gabesz-
senior tag
Mazda hatosnál, a 2,3-as és 2,0-ás benzinesnél a motorok a Mazda sajátjai, vagy valahonnan kapott motorok?
Úgy hallottam, hogy a benzines motorok ford alapúak, van ebben igazság?Bár a ford-nál 2,3-as nem láttam, de Mondeok vannak 2 literesek.
-
válasz
membrandj
#1227
üzenetére
Hadd kérdezzük már meg, hogy melyik prémium üzemanyaggal voltak gondok?
Beszéltem egy szervizzel, azt mondták, volt hogy egy hónap alatt 4 autón kellett injektorsort cserélni, mind Shell prémiumot tankolt előtte.
Nekem is olyankor szokott kalibrálgatni, ha azt tankolok. A sima Shellel elvan. -
SzaboZE
addikt
válasz
#05304832
#1242
üzenetére
Mint irtam határszélen elképzelhető, de szerinted 10-20ft/literért megéri átszállitani Magyarországon az üzemanyagot?
Nem. Debrecenben pl tuti nem osztrák üzemanyagot kapsz.„A hazai töltőállomásainkhoz valóban két helyről, Schwechatból és Csepelről szállítunk.” Vagyis a nyugati országrészbe más megy, mint a keletibe? – kérdezek vissza. „Úgy gazdaságos, hogy Ausztriából a hozzá közelebb eső területekre, míg Budapestről máshová szállítsunk.” Hol a határ? Igaz a 80 kilométer, ami vissza-visszatérő szám? „Sopronba nyilván Schwechatból szállítunk” – így a végül szűkszavú válasz.
-
-
-
diablo1984
veterán
válasz
chris-v
#1244
üzenetére
Pedig hidd el, a gázolaj is oldja az olajos mocskokat! Koksz azèrt kerül nehezen az oladja(ès vissza a tankba), mert nyitott szelepnèl a kipufogásnak nincs akkora nyomása, másrèszt nem tudom elkèpzelni, hogy a visszafolyó ágban(amiben a felesleges gázolaj megy vissza) mit keresne a koksz, az üzemanyag rendszer attól mèg zárt, hogy az injektor tömítèse(hengert az olajtèrtől válassza el) rossz! Tankot, rendszert a vw 2literes pdtdi sz@rjánál szoktak mosni, mert ott a nagynyomású pumpa úgy kopik, hogy forgáccsal televeri a rendszert a csúcsokig ès az jut vissza a tankba! Na az egy konstrukciós hiba, másnál nem igènyel takarítást, főleg ha nem kannázol....
-
chris-v
senior tag
válasz
SzaboZE
#1236
üzenetére
Köszi!

diablo1984:
Lehet, hogy a motor patyolat tiszta lett, bár gázolaj + olaj keverékénél ezt nehéz elhinni, benzinnél már hihetőbb, de ha így volt, akkor így volt, ezzel nem vitatkozok.
Viszont a gázolajos rendszernek van egy visszatérő ága is, ami visszakerül a tankba. Szóval lehet ott a faternál is ilyen volt a tank belülről 
De egyébként ez mit se változtat azon, hogy porlasztó cserekor ki kell pucolni a rendszert és a tankot. Szóval ha ez nem történik meg, az igencsak a szerelő hibája! -
diablo1984
veterán
-
SzaboZE
addikt
válasz
diablo1984
#1149
üzenetére
Rövid távon semmi nem takarékos!
Inkább 2.0-t nézz, ahhoz van hatos váltó, ha már ennyire fontos a fogyasztás. Városban sztem rövidtávon 9-10 liter. -
chris-v
senior tag
válasz
membrandj
#1223
üzenetére
Egy apró észrevétel: Amikor kicserélték a porlasztókat, akkor le kellett volna szedni a tankot, tank és a vezetékek kipucol + új gázolajszűrő.
Olaj térbe vannak a porlasztók, ha át szakad a tömítés a motor olaj bekerül a gázolajba, Égés + olaj = koksz, szóval meg is van a fekete kátrányszerű anyag oka. -
chris-v
senior tag
válasz
#05304832
#1231
üzenetére
Én is ha tehetem OMW-n tankolok, bár benzines az autóm, de az érződik a legjobbnak. Shell-en szoktam még, azzal sincs semmi gondom, de valahogy nem olyan mint az OMW anyag.
A MOL kutakat viszont messzire elkerülöm! Többet eszik belőle az autó és sokkal gyengébben megy. -
membrandj
nagyúr
válasz
aleister
#1228
üzenetére
2. tulaj,de fél évesen vettük 16 000 km-rel.
MOL-on lett taknolva 90%-ban. Maradék 5% shell,de ez még az első 1 évben kb. Voltak komoly jelei,hogy nagyon nem jó neki a shell-es diesel, így már évek óta kerülöm.
Mobil Petrol-on szoktam még ritkán.De kár így márkára bontani, mert egy autószerelő mondta,hogy xy városban lévő MOL kúton ha tankol, akkor borzasztó az autója,de ha átmegy a szomszéd településre és szintén MOL-on tankol, akkor hibátlan.
Szerintem a kutakon okoskodnak. Bár volt egy olyan teória is,hogy a prémium üzemanyagok nem fogynak olyan gyorsan és az állaga meg tud változni a sok állásba. Szóval azzal,hogy jót akartam az autónak, kváz rontottam rajta.

Illetve akkor még ez a "bomlasztó" hatás is lehet, amit mondasz.
-
aleister
veterán
válasz
Pistu77
#1214
üzenetére
Legközelebb hozd el hozzám olajcserére! Kicserélem 6-ért, majd meghekkelem az elektronikus szervizkönyvet újabb 6-ért. Neked meg a zsebedben marad a maradék 6.

Egyébként ez tényleg durva órabér. Mennyi lehet ezek után egy kettős tömegű lendkerék csere?

(#1223) membrandj
Első tulaja vagy? Mert akkor az érdekesebb kérdés az, hogy hol szokták túlnyomorészt tankolni? Mondjuk tudtommal a kutak nagy része MOL cumót árul."A legdurvább pedig az,hogy nagyjából akkor kezdődtek a problémák, amikor elkezdtem "prémium" üzemanyagot tankolni."
Anno a bioetanolra mondták, hogy a legjobb, ami egy új kocsival történhet, ha kis mennyiségben mindig tankol ez ember a bena mellé. Mégpedig azért, mert oldó hatása van, ami feloldja az üzemanyag rendszerben lerakodó dzsuvát. Új kocsinál ez abban minősül meg, hogy gyakorlatilag nem lesz lerakódás. Ellenben egy 10+ éves autónál az így leoldott gletymó majd szépen eltömítí az üzemanyag szűrőt, injektorokat, AC pumpát. Szóval ersen kerülendő.
Node a lényeg, hogy lehet, hogy volt valami olyan adalék a prémium dízelben, ami szintén oldószerként működött.
-
membrandj
nagyúr
Hát a porlasztócsúcsok a fájó összegek. A többi az már nem annyira vészes.
Egy pont után munkadíjat se kértek már, mert érezte a szerelő is,hogy ez gáz.Fogalma sincs,hogy hogy jöhetett a tankba az a dzsuva. Csakis tankolás közben kerülhetett a tankba.
A legdurvább pedig az,hogy nagyjából akkor kezdődtek a problémák, amikor elkezdtem "prémium" üzemanyagot tankolni. Persze lehet,hogy semmi köze hozzá. -
membrandj
nagyúr
válasz
T0mBd1gg3R
#1224
üzenetére
Szerelő intézte, nem én.
Miért?Utólag okos az ember, de valószínűleg nem lett volna szükséges a porlasztócsúcs cseréje.
A méréseket kivéve végeztem valamilyen dieseles szaki.
-
-
membrandj
nagyúr
Sziasztok!
Leírnám pár sorban a történetemet. Nem vagyok autószerelő, így lehet 1-2 alkatrészt nem úgy fogok leírni, ahogy azt kel..
Az autó:
2004-es évjárat mazda 6 2.0 cdh GT ( 136 le )Kezdődött azzal,hogy az autó pár perc alapjárat után leállt.
SCV szelep csere, a hiba megoldódott.Majd utána pályán nagyobb gázadásnál elvette a gázt, check engine, nagyon durván kerepelős hang. Mintha lekapcsolt volna 1 vagy 2 hengert.
Komputeres ellenőrzés. Eredmény: Porlasztócsúcsnál jelez hibát.
Bevizsgálás után kiderült,hogy 1 rossz, 1 félig rossz, 2 jó.
Kettő darabot megrendeltek, de 1 hét szenvedés után közölte a szerelő,hogy nem tudják összehangolni az új porlasztócsúcsokat a régivel, így 4-et kell cserélni.
4 cserélve, kocsi elhozva ,de rövid időn beül a hiba újra előjött.Ezután elvitték a nagynyomású pumpát, katalizátort, meg még valamit( nem jut eszembe a neve ) tisztításra.
Ha jól emlékszem, akkor ultrahangos tisztítás.Ezzel se javult meg az autó, így a ECU-ra gyanakodtak. Másik ECU-val tesztelve, de a probléma továbbra is fennáll.
Ezekután megpróbáltuk 4 másik porlasztócsúccsal ,de ugyanúgy nem jó.
Majd csináltunk egy üzemanyagszűrő cserét,de szintén nem javított a problémán, csak ideiglenesen.
A megoldás végül az lett,hogy leszerelték az üzemanyagtankot és megnézték a belsejét.
Fekete, összeállt, kátrány szerű anyag volt benne.
Tank kitisztítva, tiszta gázolaj bele és a kocsi hibátlan.Nagyon úgy néz ki,hogy az összes problémát a kártyányos dzsuva okozta és ez ment végig a rendszeren. Bár az érdekes,hogy az üzemanyag tank szűrőjén és az üzemanyagszűrőn hogy jutott át..
Gondoltam megosztom veletek, hátha valaki hasonló hibát tapasztalna és tanácstalan.
-
h1mpi
félisten
Sikerült az Emil Freynél találni ismerőst, vihetem az olajat meg a szűrőket és vezetik tovább az elektronikus szervizkönyvet. Így ez a fél megoldás lesz a legjobb

-
Pistu77
csendes tag
válasz
T0mBd1gg3R
#1218
üzenetére
Szerintem bele de ez csak az en tippem. A kaszni szintjen nemnagyon volt valtoztatas szoval nemhiszem, hogy az ajtok belselyet ugy atalkitottak volna hogy kulon/uj gyartosor kelljen hozza. Az ules rogzitest es kabelezest pedig tuti nem varialtak meg. A muszerfalnal is csak a navis resz valtozott.
-
Pistu77
csendes tag
válasz
Csabee.
#1219
üzenetére
A kinezetevel nincs is bajom. Nagyon szep, mutatos. De a legkenyelmetlenebb es legpraktikatlanabb dolob amivel valaha is bevontak az ulest. PL tegyel ra egy kicsit nehezebb kemeny negyzetes dobozt es mikor veszed ki huzd meg egy kicsit. Na onnantol mar szep se lesz az az ules.....

-
Továbbra is fennállna a kérdésem, facilftes ülésfűtött belsőt, motoros ülést, ajtókárpitokat be lehet-e tenni facelift előttibe?
-
-Gabesz-
senior tag
A bőr belsőt miért nem szeretitek?
Szerintem egy memóriás bőr ülés nagyon vagány lehet.
Télen hideg?
-
Pistu77
csendes tag
válasz
aleister
#1211
üzenetére
Hat az elso alkalommal 45ot mondtak csak az olajra amit vegul mondvan, hogy meg garis nem fizettettek ki velem. (Obuda)
Aztan a masidiknal valami "noname" olajat raktak bele kerdes nelkul. Nyilvan nem annyira szart de en ugy gondolom, hogy ha nem a gyarit rakod akkor kerdezd meg... Ha jol emlexem akkor Mobil 1 volt (Emil-nel)
Mind2 esetben 18eFt/ora munkadijat szamoltak fel.
Nyilvan BMW, AUDI, Merga joval dragabb de egy normal standard olajcsere majd 20/oraert szerintem irrealis. Marcsak azert is mert az anyaggal az 80e. Es jo esetben felemelik es alaneznek valamint 2 csavart kicsavarnak es visszacsavarnak. Roszabb esetben ala se neznek. Szoval a munka maga egy nagy budos lofasz. Csak es kizarolag az elektronikus szervizkonyv miatt jarok markaszervizbe ez miatt.
Nyilvan lehetne jonni a bolcsessegekkel: "Aki kurvanak all ne sirjon a szaja ha baszni viszik" es hasonlokkal, de csak azert 3x annyit a munkadijert csak azert mert Mazda..... Mert az ha egy alkatreszt nem Suzuki arban mernek meg talan megertem mert van kulonbseg minosegben de egy olajcsere pont a duplaja mint a suzukinal volt ha mindent ok adtak
Egy SX4bol ultem at ami 8 evig volt alattam. Leszamitva az elso szervizt ahol "atbasztak" utana sose volt bajom. En vittem a sajat olajat, szurokat es sose volt vele gond. Ott egyebkent a shelles olajat hasznaltak gyarilag es a munadijat is esszel szamoltak. En a Castrolt hasznaltam kesobb meg az eneost
A dieselben 2o is van

-
Pistu77
csendes tag
válasz
aleister
#1208
üzenetére
A mazda nagyot alkotott ezzel a szeriaval. Nem tokeletes, de nagyon sok mindenkit a hata moge tud vele szoritani. A nemetek pedig sajna dupla arban vannak. En egy A6-ost akartam venni, sot meg mindig azt tartom az etalonnak. De orulok, hogy vegul azt a 2 eves mazda 6ost vettem meg. Bar az enyem csak a 150 lovas attraction navival de minden benne van ami kell. A bor ulestol amugy is csak a szor allna a hatamon

3 dolog okozott csak csalodast:
- a szervizkoltsegek
- a kormany 3 evesen mar kopik (ujraboroztettem es kurvajo lett)
- a turbovezerlest nagyon at kene dolgozni mert a 2 turbo ellenere is tud olyan lyukakat csinalni hoogy csak na -
aleister
veterán
Ne tudd meg milyen érzés volt átpakolni a 175 pacis automatából az 1.2-es Aveo-ba!

Az egyik legfontosabb szempont az volt a munkahely váltásom során, hogy ne helyben legyen, így meg tudom majd magyarázni otthon, hogy miért is kell a Mazda 6.

Sok balesetmentes kilométert a gyönyörűséghez!
-
h1mpi
félisten
válasz
aleister
#1206
üzenetére
Hát kín lehetett vissza adni és alig várom, hogy reggel legyen és mehessek dolgozni

szerk.
Sajnos egyetlen okot sem tudok mondani, hogy ne ezt vedd, pedig volt pár autóm az utóbbi években, a teljesség igénye nélkül: Skoda Superb 2004, Skoda Fabia 2001, Mitsubishi Eclipse 2004, Honda Accord 2010, Renaul Clio Combi 2010, Mazda 6 2004, RS Octavia 2007
(#1203) Csabee.: Őket még megnézem, Nekem is szimpibb lenne a digitális szevízkönyv vezetése
-
aleister
veterán
Revolution Top. 2017-es modell.
Sajna csak 4 napra nyertem meg egy fotópályázaton, de kb úgy éreztem magam, ahogy írtad. Azóta nem vagyok meg semmilyen autóban, és már dobálom a malacperselybe a 100-asokat.
szerk: és azóta követem a topicot, hátha írtok valami durva típushibát, hogy lebeszéljem magam erről az abszolút nem racionális beruházásról, de még nem olvastam ilyet

Új hozzászólás Aktív témák
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- OpenMediaVault
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- iPhone topik
- LG LCD és LED TV-k
- BestBuy topik
- Megvásárolható a Vivo X300 és X300 Pro Magyarországon, íme a hivatalos árak
- Kuponkunyeráló
- Steam Deck
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 Ti 8GB ZALMAN T4 Plus CHIEFTEC 700W
- Bomba ár! HP ProBook 450 G8 - i5-1135G7 I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar
- HP Omen 80G8E9 - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDR 400 - USB Type-C
- HIBÁTLAN iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3734
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE Z390 GAMING X Z390 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő

Sajnos sokan nem tudják.

van jégkaparóm
(irigységből 
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
. Ma 120 km agglomeráció 5.6l/100 km. Ezt nem hittem volna, olvastam, hogy keveset fogyaszt, de ez tényleg durva.
mivel autós cégnél dolgozok az olaj 1200 Ft/liter a többi cucc meg unix vagy bárdi szintén nagy kedvezménnyel. Ahogy számoltam így a gyertya cserével együtt megáll 50-be a 130 helyett.
és egyedül az jön onnan a többi MOL-tól




