Új hozzászólás Aktív témák
-
-Gabesz-
senior tag
Valaki használ GH dízelt? Mik a tapasztalatok vele?
A részecskeszűrős probléma mindenképpen előjön, vagy vannak kivételek is?
Más dízelhez képest mennyire jók a mazdák?Nagy merészség lenne venni egy jól felszerelt 2010 utáni 2.2-est?
-
válasz
T0mBd1gg3R
#2496
üzenetére
Törpéhez, ja... 83mm szélességig fogad. Honnan veszed ezt a törpe dumát? P20 pro 6,1", mégis simán belemegy (74mm). A samsung s9+ is 73,8 mm, az is belemegy. De a p10 plus-om 74,2 mm, az is belemegy, de nagyon vígan. Nézd meg meddig ki lehet nyitni.
Illetve ne tévesszen meg az se, hogy 5,5"-ig írja. Ugye az új, 6+" irányvonal már 2:1 arányú, tehát keskenyebb az 5,5"-nál.
-
Djuree
félisten
válasz
T0mBd1gg3R
#2490
üzenetére
Nekem a felnyithato középsö tartóba van rakva ha kell a gps, az a legjobb hely, semmilyen tartó nem kell, csak kell egy jó támasztékot csinálni neki.
De amugy egy 1000ftos auchanos is van, az is tökéletes. Lényegében teljesen ugyanaz mind. -
-
-
-
válasz
T0mBd1gg3R
#2490
üzenetére
Évek óta megvan, volt előtte pár, mind a kukában végezte 2-3 hónap után.
Jelenlegi: Samsung
Csak jót tudok mondani. Én a bal oldalamra tettem, gyakorlatilag a szélvédő (bentről nézve) bal alsó sarka. Amióta így használom, sose volt gondom.
-
Debilon
addikt
válasz
T0mBd1gg3R
#2490
üzenetére
én ilyesmit használok, tökéletesen bevált
-
mm00
aktív tag
válasz
T0mBd1gg3R
#2490
üzenetére
-
Sziasztok!
Érdeklődnék, ki milyen telefontartót használ a Hatosában, nem tudom eldönteni hova kéne tenni és milyen fajtát, most vettem egy 6 colos telefont a 4.6 után, ennek már kell valami jó tartó. Egy ilyenem volt korábban, de mikor levettem róla az üveghátlapos telefonom eltört a hátlap és úgy b*sztam ki a kukába, mint macskát sz*rni.
Talán a legjobb valami olyan lenne ami a felnyitható középső tartó előtt tartja a telefont. -
-Gabesz-
senior tag
válasz
T0mBd1gg3R
#2488
üzenetére
Köszi.
kicsit rövidellem a hatodikot a 2.3-as GG és a 2.5-ös Gh-nál is.
130-as tempónál már bőven 3000 felett pörög a motor.
A 2000-es motor hosszabb hatodikkal rendelkezik, mint a 2.3-as vagy 2.5-ös.
Gondolom a sportosság jegyében rövidebb. -
-
-Gabesz-
senior tag
Van valakinek 2.5 -ös benzines (2008-as kivitel) manuális váltóval?
Kíváncsi lennék a végáttételére. Mondjuk 3000-es fordulaton mennyit megy az autó 6. gangban?
Szerintem a 2008-as és a 2010-es ránc felvarrott, azonos lehet ilyen téren. -
-
h1mpi
félisten
válasz
T0mBd1gg3R
#2483
üzenetére
250 LE-re még simán elég az első kerék, vannak egyedi futómű megoldások, amivel ki lehet hagyni az AWD-t
-
Úgy látom az usában már árulják a 2.5T Mazda6-osokat 250ló/420Nm, Európában nem nagyon kezdték még. Review-k is vannak, azt mondják elsőkerekes :S
-
mm00
aktív tag
Az új Mazda 6-nál végre megjelent az Apple CarPlay hivatalosan is: [link]
Esetleg valakinek van információja, hogy a harmadik generációs 6-osba lehet-e passzoló mankókereket venni a defektjavító készlet helyett?
-
-
aleister
veterán
Azért voltak már visszahívások szép számmal más márkáknál. Úgy gondolom a Japán mentalitástól nem áll messze a hibák beismerése és hajlam a tökéletességre való törekedésre.
Az elektronikus szervizkönyv szép dolog, ha szakszervizben szervizeltet az ember. A Mucsajröcsöge-Alsóban lévő tyúkólban gányolt megoldásoknak sehol sincs digitálisan nyoma.
Ha legalább a műszaki vizsgákon rögzített km óra állások elérhetőek lennének már egy hatalmas lépést lehetne tenni a tisztább előéletű használtató vásárlás felé. -
h1mpi
félisten
válasz
aleister
#2468
üzenetére
Minek a vizsga adatbázis? Van elektronikus szervizkönyv... ha azt várod hogy az importőr vagy egy szerviz is hivatalosan beismeri akkor Te álomvilágban élsz

A mai világban a fórumok a mérvadóak ott le merik írni az igazságot.
Én 18 éve adok el újautókat és hidd el a dízelnek annyi. Még 2020-ig terveznek vele aztán kuka ez a technológia. Pl. a Volvo le is állt már vele.Mondom ezt úgy hogy több dízelem volt mint benzines....
-
aleister
veterán
Köszönöm, hogy rákerestél!
Pár gondolat a témához:1. Valószínűnek tartom, hogy az lehet a háttérben, amit rasotamas kolléga írt. Amig nem tökéletes és nyilvánosan hozzáférhető a műszakiztatás alatti információs rendszer, addig a km óra visszatekerés intézménye létezni fog. Nagy futásteljesítményű kocsiknál előfordulhat olyan hiba, amire nem gondol az ember, mert nincs tisztában a kocsi valós korával.
A használt dízellel két probléma lehet: ha 2-3 év használat után kevés km van benne (mert akkor van rá esélye, hogy "szarul használták"), vagy ha sok.2. Ezek még mindig csak elszigetelt esetek. Ezek mellett feltehetően van kismillió elégedett tulaj, akik viszont nem írnak be a TC-be, hogy évek óta használják a lehető legnagyobb megelégedéssel a kocsit, mert ebből nem lesz cikk.
Az én bejegyzésemre egyetlen saját tapsztalatú negatív komment sem jött a mai napig, viszont olyanok írtak, akik teljes mértékben meg voltak elégedve a dízellel.3. 6 szakszerviznek írtam emailt az ügyben. Eddig csak 3 automatikus választ kaptam a szabadságolások, konkrét állásfoglalást nem miatt. Persze érdekes lenne, ha teljes őszinteséggel nyilatkoznának egy esetleges szériahibáról, így ettől a módszertől nem sokat várok, de jelzem, ha megérkeztek a válaszok.
(#2467) h1mpi:
"Hivatalosan az olajpumpa lánc szakad el, ezt kell cserélni. Ahogy a motor érzékeli hogy gáz van, azonnal leállítja, de ugye azért még addig is forog mondjuk 2000-es fordulaton és szétver mindent a motorban"
Kétlem, hogy az olajpumpa hajtáslánca a motorban lenne. A hiba oka nem ez, hanem hogy megszűnik az olajnyomás, besülnek a dugattyúk, tengelyek.
-
h1mpi
félisten
Ezt olyan mintavétel után mondom, hogy az 5 éves 150 000 km körüli dízelek heti szinten esnek be 2-3 db a Márkaszervizekbe. A Mazda 6 Club Hungary fórumján folyamatosan panaszkodnak a tagok ezzel a hibával.
A Márkaszervizes szerelő is ezt mondja, hogy nagy a gáz. Akkor szerinted ez nem elég ok az izgalomra?(#2466) dannyl: Hivatalosan az olajpumpa lánc szakad el, ezt kell cserélni. Ahogy a motor érzékeli hogy gáz van, azonnal leállítja, de ugye azért még addig is forog mondjuk 2000-es fordulaton és szétver mindent a motorban.Ezért keletkezik milliós kár.
A vezérlésnek nincs köze ehhez, ahhoz teljesen más lánc szükséges. Ha GJ 2.2 dízeled van, akkor 120-150e km között cseréltesd a láncot, valószínűleg sokkal gyengébb anyagból van, mint kellene. A Japánok szeretnek ezen spórolni a korábbi 6-os széria is ezért rohad. Jó volt az olcsó Kínai acél....
-
h1mpi
félisten
válasz
T0mBd1gg3R
#2462
üzenetére
Ez igaz csak sok autó első tulajos Magyar forgalomba helyezés. Aki ilyet vesz olajpumpa feszítőláncot azonnal cseréltessen, de az is, akinek 150e km körüli a futás. Amúgy új gen Mazda esetében ott az elektronikus szerviz könyv, nehèz csalni a km-el...
-
2 probléma van:
-Hogy behozzák 300-ról 100-ra visszatekerve majd csodálkonak hogy 200-nál ami 400 elszakad a 300-ra tervezett lánc.
-Az olajpumpa tényleg hibás, beáll. Ezt nyugaton visszahívásban kicserélik, Magyarországon erre nem hajlandóak.
Szerintem ha vesz valaki egy ilyen dízelt, azonnal vezérlést cseréltet és olajpumpát, utána nyugodt lehet. -
h1mpi
félisten
Elszakadt a lánc azért nem volt nyomás, Nekem a Mirais szerelő mondta, hogy folyamatosan jönnek a 2.2-es dízelek vissza motorcserére... fel kell fogni, hogy típushibás a motor!
Nem hiszem hogy valaki ezzel viccelődne van jobb dolga is... ezek a csoportok nem erről szólnak
-
-
h1mpi
félisten
Másik poszt:
Sziasztok! Van egy 2013as 2.2 diesel skyactive Mazda6 kombim (175Le). Tegnap kiirta hogy alacsony az olaj nyomás. Előtte irta, hogy meleg a hűtővíz akkor csökkent a teljesítmény, megnéztem kevés volt benne a víz, utántöltöttem. Ez utan kb 10 km után jött az olajnyomás baj. Mit tudok kezdeni vele? Van valami tipikus dolog amit megnézzek? Az olajszint jó, olajbetöltőt leveszem akkor 'köpködi' az olajat. Furcsa hang nincs, teljesítmény jó. Egyetlen kis problémám az, hogy tegnap jöttünk nyaralni Ausztriába. Most itt vagyunk kint.
-
h1mpi
félisten
válasz
aleister
#2457
üzenetére
Ahogy látom azért van baj... Mazda 6 FB csoport 2.2 dízel
Érdemes a kommenteket is olvasni alatta hány embernek volt baja már, ez típushiba, de akki kockáztatni akar vegyen csak 2.2-es dízelt...Sziasztok Mindenki!
Tegnap este tobben lathattatok a posztomat, gondoltam leirom mekkorat kellett csalodnom az autoban. Es a gyarban egyarant.
Tegnap este kb 50es tempoval haladtam varoson belul amikor kb 2 masodperc elteltevel fogad egy hibakod, low oil pressure, es engine check, a motort leallitja az auto.
Nem engedte kivenni parkbol, fel ora utan sikerult, az auto az utkozepen allt.
Ma traileren atvittuk a Mazda szervizbe. Kozoltek velunk, hogy az olajpumpa meghalt az autoban, ezert majdhogynem motort kell cserelni, es kozlik velunk hogy ma 3 darab 6os mazdat hoztak ezzel. Kb. masfel milio forint a kar, es egy 2013as GJ mazdarol beszelunk. Ami nem tudott 50el menni.
Koszi aki elolvasta -
aleister
veterán
Igen. Ez természetes.
Írtam a mazdás FB csoportba. Egy konkrétumok nélküli "a 2.2-es dizel szeret tönkre menni,"-n kívül más negatívumot eddig senki nem írt. Ellenben nyilatkozott pár dízel tulaj, hogy nem volt még baj a vassal.
Írtam a Mazda Hungary-nak is, hogy mik a szervizstatisztikák. jelzem, ha érkezett valami válasz. Meg úgyis megyek majd tesztvezetni itt Veszprémben a Mazdához. Megpróbálok valahogy hátrasunnyogni a szervizbe, és kikérdezni a szakikat.
-
aleister
veterán
Egyrészt ne húzzuk már le az egész dízel technológiát egy -feltételezett- hiba miatt. Másrészt ne haragudj, ha nem kezdem el temetni az egész 2.2-es Skyactiv vonalat a bemondásod alapján. Kicsit többet vártam egy "akkor vegyél dízelt"-nél.
Rákerestem a témára a javaslatodra nemzetközi fórumokban is. Pl a mazda6club.com-on is. Nem nagy számban, de hasonló hibát valóban találtam, de olajpumpa hajtás szakadást konkrétan nem.
Továbbá az a pár panasz is a korai gen 3-as modellekről szólt (2012-es modell). Azóta volt a 2015, 2017 és most a 2018-as ráncfelvarrás.
Majd este írok a Mazda FB csoportba, hátha okosabb leszek, de addig én a megfelelő szkepticizmussal kezelném ezt az ügyet. Kb, mint a múltkori rozsdásodás esetét. -
aleister
veterán
Azért egyetlen pórul járt tulajdonos esetét nem nevezném elrettentő példának, szemben a kismmillió elégedett felhasználó és a szaksajtó véleményével, akik egybehangzóan állítják, hogy napjainki legjobb dízelét rakta össze a Mazda.
Az idézett cikkben is kitértek rá, hoyg mind a kereskedő, mind a gyártó olyan kismértékűnek találta a hibák előfordulását, hogy nem látták indokoltnak a visszahívást.
-
aleister
veterán
Igen, én 2016-tól néztem. A hsz-edben tán 2018.12. havi vásárlást írtál. Aztán eszembe jutott, hogy régebben említetted, hogy használtan vetted.
De így rákeresve sem látom a nagy eltérést.
: benyás, dízelDízelből 5* annyi van eladó, de ez nem jelent semmit. Lehet, hogy 5* ennyi is volt megvásárolva. Pár százezres különbségek vannak csak, amik az 5 milliós kategóriában 2-3% különbséget jelentenek.
Ha van is árkülönbség itt-ott, akkor én inkább a nagyobb kínálat konkuráló árait látom ludasnak.
A Mazda dízelek jelenleg a világ legjobbjai. -
aleister
veterán
Nekem két problémám van a tempomattal. Egyrészt számomra megöli a vezetés feelingjét. Másrészt -és ez a nagyobbik baj- ámosít.
Ez utóbbi gondolom az előbbiből adódik. Kevesebb dologra kell figyelned, kevesebb inger ér, stb. Amikor 2 éve esőben jöttem haza a reptérről pályán egy nyaralás után, és a monoton környezeti hatások miatt 1 óra múlva kétszer is elbólintottam, akkor kikcsapcsoltam a fenébe, és azóta sem kapcsolom be. A kényelem nekem nem ér annyit, hogy egyszer ne érjek oda, ahova indultam.Mondjuk itt van fáradtságfigyelő is, szóval lehet, hogy a problépmám megoldódik.

(#2438) h1mpi
Néztem én ezt a benyás értékállóságot a hahu árakban, de nem láttam visszaköszönni.

Annyi, hogy a dízel elveszti a motor felárát, de egyéb árkülönbséget én nem tapasztaltam. Viszont ez megjelenik a már említett 2017-es M6 modellek szalonból történő kivonásánál is. 0km-es Revolutionok kb egy árban mennek dízel és benzines motorral jelenleg. -
thomasa
senior tag
Még mindig az adaptívon van a hangsúly, tehát röviden: nem csak tartja a sebességet, de ha valaki bemászik elénk, akkor lassít, és ha kell, visszagyorsít. Emellett pihenteti a lábat (és akár az egész testet is azzal, hogy nem veszünk fel rossz tartást az elgémberedett végtag miatt), és még üzemanyagot is megtakarítunk a felesleges gyorsítások/lassítások elhagyásával.
-
kuk@c
tag
Picivel több mint egy hónapja meg lett az autó.

2.3 Benzines, 2003-as, Pacfic Blue... [kép]
215000km volt benne, magánszemélytől, aki korábban németben vette szintén magánszemélytől... (így merem azt gondolni hogy a km órája nem tekert)Körben Antenza spoilerekkel, H&R ültető rugókkal, sport dobokkal, 17" nyári-téli felnikkel.

Tempomat:
Én nagyon szeretem, végre a sajátban is van (cégesben már régebb óta használom).
Országúton, pályán beállítom a sebességet, aztán amikor csak lehet, a gombokkal lassítok-gyorsítok.
(meg merem kockáztatni, hogy így még a fogyasztás is jobb)@
-
Djuree
félisten
válasz
aleister
#2430
üzenetére
valahogy engem sem vonz. a mostani 6-osomban sincs, de nem is hiányzik. nekem a lábam a tempomat, sokáig tudom stabilan a 140-en tartani a mutatót ha kell tempomat nélkül is. megszoktam a régi autóimban, pedig egyhuzamban mentem már többször 600-800km-t pályán.
a cégesben van, de nem sok értelmét látom, úgyis kijönnek elém és vehetem le a sebességet. ha meg nem figyelek annyira bele is megyek az előttem lévőbe, mert nem elég levveni a lában a gázról, fékezni is kell vagy kinyomni a tempomatot, max pár km-t tudok menni lassítás nélkül. nálunk szar a forgalom ritmusa, németben már lenne értelme. -
aleister
veterán
válasz
thomasa
#2436
üzenetére
Egyelőre még dobálom a malacperselybe az 50-eseket, szóval még nem fenyeget a veszély, hogy megvegyem akár 9-ért is.

Ellenben gyakorolt némi nyomást a korábbi modellek áraira. Feltűnt a használt piacon már kicsivel 5 mFt felett is fullos, 2015-ös modell. Ráadásul 100.000 alatti futással. Valamint az eddig 8.3-ért kínált szalonautók leestek 7.8 körülre.Egy dologra vagyok kíváncsi. Ugyebár az eddigi 150 lovas dízelből lehetett 175-öst csinálni az utóbbi szoftverének a feltöltésével. Kérdés, hogy ez az új modellre is igaz?
"Az új turbófeltöltővel erősebb is lett a 2,2-es dízel: 184 lóerő, csúcsnyomatéka 445 newtonméter."
Ergo ugyanaz a motor, csak a 184 lovas verzió új turbófeltöltőt kapott, vagy a 150-es is, csak ott nem eredményezett teljesítmény növekedést, ami fura lenne.
-
aleister
veterán
Ennyivel átérsz Magyarországon.

(#2433) thomasa
Havi egyszer felmegyünk Pestre a szülőkhöz. Ekkor nem szoktam a hiányát érezni. Mondjuk, ha valamiféle területi képviselő az ember,és évi 60-80k-t beletesz a kocsiba, akkor neki már lehet, hogy nagy könnyebbség.Adaptív tempomat ide-vagy oda, továbbra is sokallom az új modell felárát. Most egy Revolution 150 lovas dízellel 9.6 mFt. Eddig ennyiből kijött 175 lovas Revolution-Top.

-
-
aleister
veterán
Napi 110-et szoktam alapból a munkába járással autóúton. Aztán még, ami bejön. Havonta rendszerint befigyel egy nagyobb út is.
Évi kb 35-40k km. Nem mondanám kevésnek, igaz soknak sem.
Nekem egész egyszerűen elveszi a vezetés élményét, ha csak a kormányt kell tekergetnem.
Tudom, hogy az adaptívon volt a hangsúly, csak jeleztem, hogy nekem már a sima mezei sem szempont.
-
aleister
veterán
válasz
T0mBd1gg3R
#2427
üzenetére
Én 2006-ban vettem 93-ast, 2016-ban meg 2002-est. Most már dukál nekem egy új.

(#2425) thomasa:
Ez a fegyvertény mondjuk tényleg komoly. Igaz engem a tempomat egyáltalán nem vonz. Szeretem nyomni a gázpedált.
(#2426) Djuree
Tudod van az a vicc, hogy 94-ben, középiskolásként az volt a vágyam, hogy legyen egy 2-es Golfom, és havonta százezer forintot keressek. Ma, 2018-ban az álmom végre valóra vált.
-
-
aleister
veterán
Jelentem elérhetőek a 2018-as Mazda 6 modellek a márkakereskedőknél. Felemás érzéseim vannak.
Egyrészt drágultak. Többet, mint a 2017-es modellek eseteén 60 valamint 90k-s emelések voltak anno.
Örülök, hogy ismét van 150 lovas dízel szedánból Revolution. Nekem ez lett volna ugyebár a kinézet példány, de valamiért az előző modellből csak sportkombi volt ezzel a felszereltséggel, amit nem értettem, főleg, hogy a kettővel ezelőtti verzióknál szintén létezett Rvolution szedán.
Node, hogy miért vették ki a fűthető üléseket ebből a felszereeltségből azt senki nem fogja tudni nekem megmagyarázni.
-
audi100td
nagyúr
Nem kizárt, de most már ez van sajnos. Ha valaki tud mazda szerelőt megköszönném a segítséget, hónapok óta csak áll a kocsi, mert nem találunk sem szakembert, sem bontott motort. A másik opció, hogy jelen állapotban el lesz adva óriási bukóval, de nem szívesen, mert amúgy szereti az autót tesóm.
-
audi100td
nagyúr
Sziasztok,
nem tud esetleg valaki jó mazda szakit? Tesóm Mazda 3-asában sajnos meghalt a motor. 2. generációs, 2.0 benzines automata. Hajtókar kikönyökölt a blokkon, szóval javíthatatlan.
-
h1mpi
félisten
Voltam ma 5 éves szervizen a GJ-vel. Nagyon szép az alja, apró felületi rozsda pöttyök vannak egy két futómű alkatrészen, máshol semmi

-
-
Ck.
addikt
Pont ez az amit nem tudok hova tenni... van egy nagy Mazda topic, ugyanúgy, mint minden más márkának, ugyanakkor teljesen az alapelvek ellen menve itt egy 6-os topic is.
Ha én pl. a meglévő BMW topic mellé külön nyitnék egy 3-as vagy 5-ös, esetleg egy Z4 topicot, azonnali kérdés nélküli zárás és minimum örök élet + 1 nap ban járna érte egy jó alapos fejmosás mellett... -
chris-v
senior tag
válasz
T0mBd1gg3R
#2402
üzenetére
Biztos, hogy nem ennyi lenne az ára, ez nem kérdés.

-
Debilon
addikt
válasz
T0mBd1gg3R
#2402
üzenetére
ja, nekem is elkészült a lakatolás, ma hoztam el... nem került kevésbe, viszont egy darabig, most erre nem lesz gondom
2 helyen átlyukadt padló, mindkét küszöb belseje jóformán nulláról újraépítve (belső rész 1,5 lemezből lehajtva) ajtók alja (jobb hátsó pl. úgy nézett ki lepucolás után, mintha söréttel bele lőttek volna)
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Router gondok
- iPhone topik
- Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
- Pánikban a világ a Radeon RX 5000 és 6000 sorozat támogatása miatt
- Még nincs is Vivo X300 Ultra, de már a nemzetközi kameratrónra pályázik
- Okos Otthon / Smart Home
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Honor 90 Lite/Honor 90/Honor Magic5 Lite/Honor Magic6 Lite/Honor Magic5 Pro
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3050, 96% Akkumulátor
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i5-1235U I 16GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia
- Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló rugged
- Apple MacBook Pro 13" 2019 256/8GB Akku:40 ciklus! Magyar
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő

Meg Nekem nem is lehetne mivel 1st gen


Érdemes a kommenteket is olvasni alatta hány embernek volt baja már, ez típushiba, de akki kockáztatni akar vegyen csak 2.2-es dízelt...
részemről téma lezárva mindenki azt vesz amit jónak lát



