-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laraxior
titán
válasz canniball #48149 üzenetére
Semeddig, telefonáld körbe a placcot, hogy kinek van helye, ideje, hátha beférsz mára, vagy hétfőre.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
canniball
nagyúr
Az a gáz, hogy hiába guglizok nem találok a környéken olyan helyet ami ma nyitva lenne. De még Pesten is csak olyat, ahová szombatra előre be kell jelentkezni és/vagy csak délig vannak nyitva... Hétfőn meg már lejárt a forgalmi és amilyen szerencsém van tuti megállítanának.
Amúgy megtaláltam: itt írja a kommenteknél Jani55, hogy ha van időpont akkor lehet még vele menni; de persze ha ma nem sikerül valamit intézni akkor mindegy is.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
csongi
veterán
Sziasztok!
Van egy 85-ös léghűtéses XBR 500-as motor.
Meleg éghajlaton lesz használva. A könyv alapján 20w-50 olaj kell bele.
API SF-SG.
Nincs JASO minősítés ki írva.
Tapasztalat szerint, jobb egy JASO minősített olaj, vagy nem kell foglalkozni vele, érdemlegesen nem lesz jobb? Maradhat egy sima 20W50 Multigrade olaj is? -
canniball
nagyúr
-
m4rc!
őstag
válasz Something_ #48137 üzenetére
Mondjuk én is viszonylag rövid távokon használom, 8 km a munkahelyem...
canniball: ilyen 6 litereket irkálnak..
We are analog players in a digital world
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Something_ #48156 üzenetére
én 10km-re jártam a 600-assal sosem volt több 5.5 bél a fogyim....
egy 600-astól ha nem folyamat tépik neki szvsz rengeteg a 8 liter fogyi...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Laraxior
titán
Nekem is 5-6l között van, tavaly inkább 5, most már kicsit bátrabb vagyok így belekóstol a 6-ba is
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Ferdzsoo
addikt
-
yodamastah
őstag
GSR600-ban a k4-5 600 gixxer blokkja van. Ez a blokk tisztán városban eszik 7-8 között. (nekem ennyit evett) Ha rövid utakra használod részben várossal, akkor 7-8 simán ugyanúgy elképzelhető. Egyébként jól beállított AFR-el 90el poroszkálva hosszabb távon 5 alá is be tudtam vele menni és keményen hajtva kb 16-ig sikerült felzavarni
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Topiccsendőr
addikt
Valahol igaz az, h direkt elbsznak dolgokat. Sokkal nagyobb futasteljesitmenyt is ki tudnanak hozni a blokkokbol ez biztos. De azert az eleg szelsoseges dolog, h ezt egy mezei oktato fogja elmondani nekunk, hogy hogyan is zajlott. )
A motorrevus tartostesztek zomet tudtommal a motorrad magazintol veszik at. A motorradonline.de-n atolvasgattam jopar 50 ezres tesztet es pl sportmotoroknal egyaltalan nem ez jon ki, amit leirsz.
Az osszes markanak pl 50k km utan cserehataron van dugyattyu. a henger-dugattyu illesztes mindenkepp rotty. Az osszes markanal. Szelepek sem szepek sehol. Kiveve a desmo vezerlesnel. Az megkimeli ennyi ido utan is.
Aztan millio kis apro hiba, amit a 0 km es motorokon garanciaban cserelnek. (ezert nem ertettem pl a korabban felhozott rsv4 10 000 km es hajtorudcsapagy tores-sztorit, mert az meg garancialis csere altalaban)A magyar motorrevu sztm bena. Kb gyokkettovel mindig valamilyen kiskobcentis vagy turamotort "nyustolnek" alig van penzuk erre is, velemenyem szerint a fele tarsasag normalisan motorozni sem tud, es csodalkoznak h tulel 50 e km t ezek utan. A ktm rc8 as 50 ezres tesztjet le se hoztak, pedig eleg nagy felfordulas volt belole a motorradban. Es nagyon erdekes, h mindezek a tesztek eredmenyei nem jelentkeznek az utcai felhasznaloknal. Erre kulon volt egy cikk is, h ket rc8 elhalalozott a teszteken, de mindez nem jelentkezett az olvasoknal.
Nemetorszagban azert, mert a 90% nem ugy hajtja, ahogy a tesztekben csinaljak. Mert nem arra veszi a motort, amire kitalaltak. A nemet tesztekben. Nem a magyarban.
Magyarorszagon meg azt sem tudjak az emberek, h a sajat motorjukban mi van, amig beindul, es nem kell kolteni ra. Nem birnak szembesulni azzal, hogy minden kopik. A hatalmas kulonbsegek motorok elettartama kozott a felhasznalasban es a gondozas/rakoltes merteke alapjan vannak. A masik h a motorok nagyresze vissza van tekerve.
Motorrevus tesztekre visszaterve. Amikor a 120 ezres yamaha wr es a majd ilyen futasteljesitmenyu tl 1000, vagy sv nel pont a mami suliban jartam, ahol meregettek a dolgokat. A yamaha egy baromi megkimelt futarmotor volt, aminek nem volt rangatva, h ne egyen sokat. Szerinted ennyit terepen, normalis hasznalat mellett elment volna? Lfszt. Es a laikus olvassa a cikket es beharapja. Es hisz a csodakban.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
canniball
nagyúr
válasz Something_ #48165 üzenetére
Én sem tudom, de én nem érek rá.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Xaels
félisten
Végre kicsit rosszalkodhattam. A kordura ruha maradt a fogason, előkerült a Brando dzseki, a farmer meg a weszkó. Azért így sokkal kényelmesebb volt. A motor is sokkal jobban elemében van, dinamikusabban is hajtom.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
canniball
nagyúr
Én még nem mertem farmerre váltani, pedig lehet jobban jártam volna. Bélés nélkül a kordura nadrág is kényelmesebb volt, de egy kicsit meleg is.
Dinamikából itt sem volt hiány, de sajna autóból sem. Pedig azt hittem ma nem lesz forgalom, de úgy látszik ma mindenkinek mehetnékje támadt...https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Xaels
félisten
válasz canniball #48169 üzenetére
Csak boltba kellett mennem pár apróságért, Közvágóhídi Tesco volt a cél. Helsinki-Grassalkovich elég széles és végig 70-es is. Mondjuk a boltban így is rámrohadt a ruha. Lámpáknál hamar fent van, az elejét nem emeli el ahhoz gyenge viszont állva ott marad mindenki mögöttem így is.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
citkar
addikt
Sziasztok!
Féktárcsákat kéne vennem lassan (2008-as 650-es Banditra, újat vagy újszerű használtat), tudtok ajánlani üzleteket, bármiféle helyet ahol érdemes nézelődni, mert ahol néztem nem volt olcsó...tartok tőle sokkal olcsóbban máshol sem találok, de hátha.
-
V.Stryker
nagyúr
Volt valakinek már Dainese gerincprotektora? Mik a vélemények róla? Túrázni, kordura alá lenne, de ne már, hogy csak a Forcefield a jó.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz V.Stryker #48172 üzenetére
Nekem dainese wave air van. Bőrruha alatt...
Nekem kényelmes, annyira nem izzadok bele alatta, tetszik hogy a vállpántot le tudom szedni róla. Esni nem estem vele, enmtudom hogy szolgált volna.
Röviden ennyi."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Xaels
félisten
-
#TOTTI
őstag
Sziasztok, tanácsra lenne szükségem!
Yamaha FZ6N (2004) és Yamaha MT-03 (2008) között vacilálok, teljesen más karakter,de az MT-03 nagyon bejön, még jogsim sincs, napok kérdése, ennek fényében egyetértetek velem, hogy az MT-03-ra teszem a voksom? Ismeri valaki a típust? XT660 blokk. Jóformán kerékpár helyett használnám, robogós korszakomon pedig már túl szeretnék lenni.
-
Xaels
félisten
válasz #TOTTI #48176 üzenetére
Hát szerintem az FZ6N hosszútávon lehet többet tud és egy túrán is lehet kényelmesebb. De ülj fel mind a 2-re ha teheted, menj velük pár kört ha lehet és az alapján dönts.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #48153 üzenetére
Az Api lenne a teljesitmenyszint, ertelemszeruen minel kesobb van az abc ben, annal jobb az olaj.
A jaso ma vagy ma2 a kuplung surlodashoz van koze, nalam pl az aprilia rs 125 nek csuszott a kuplungja az ma2 es olajjal, illetve egy korai tl 1000 s, aminek kisebb atmeroju a kuplungja a kesobbi evjaratokhoz kepest.
MA ra valtva megszunt a jelenseg.
A hidegoldali viszkozitas leszarhato, a melegoldalit tartsd be. Ha jot akarsz, akkor fullszint olaj legyen, de a teljesitmenyszint amugy is meghatarozza ezt.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
FIREBLADE78
addikt
Lejárt jogsi hosszabbításának menete: először dr,aztán okmányiroda?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Outlander
őstag
válasz FIREBLADE78 #48182 üzenetére
Igen.... nekem pont két hét volt.
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
-
-
Ribi
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #48184 üzenetére
Szerintem nem kell. Hol olvastad, hogy kell?
Nem emlékszem, hogy nekem érvényes volt-e amikor kezdtem, de beszívtam, mert mikor megkaptam volna pont lejárt a B. -
-
zoltanz
nagyúr
Ezen a Kawa EX250F (2003) hol lehet a biztosíték tábla? Köszi!
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
Peczek
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #48184 üzenetére
Szerintem tanfolyamkezdéshez nem kell, hogy a jogsit érvényes legyen. De a vizsgához kérik: KRESZ, rutin és forgalom, mindhárom vizsgán be kellett mutatnom a "B"-s jogsit
-
Xaels
félisten
válasz canniball #48189 üzenetére
Arra gondoltam. Egyszerűen fárasztó állandóan kapaszkodni, összekuporodva nekem nem fekszik. Viszont egyébként sem vagyok az a nagyon száguldozós, a 90-es tempónál nagyon jól érzem magam, csak egy V2-es dög kellene amin terpeszteni kell mint egy fotelben. Akár milyen jól is néz ki a Varjú, egyszerűen ez sportosság nem igazán az én világom.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
canniball
nagyúr
-
Something_
őstag
Olyan szel van kakucson bazze, hogy a celegyenes elotti kanyarba a homokvihartol neha alig latni. Fasza.
-
canniball
nagyúr
válasz Something_ #48196 üzenetére
Ha úgy könnyebb elviselni nem csak ott; de mondták is délutántól.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Xaels
félisten
válasz canniball #48195 üzenetére
Azt én sem szeretem. Egyenes kormány párti vagyok, maximum vállmagasságig bírom, de inkább alatta. Az Eliminatoron sportosabb az üléspozíció. A hátam bár egyenes, de a lábam alattam van, mint egy naked-en. Relatív széles a blokk nem is nagyon lehetne előre terpesztősre megcsinálni úgy, hogy kényelmes is legyen.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
FIREBLADE78
addikt
Nem indulhattam hivatalosan kresz tanfolyamon,nem írhattam fel magam a jelenlétire. Mivel a1,két éven túlit nyomom,amin csak 3 óra a kresz oktatás. Nem értem,én is azt hittem,hogy csináljam meg vizsga előtt,ezért is szartam rá. Úgy,h várhatom a következő tanfolyamot Nem fogok végezni május végéig
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
amdk7
aktív tag
Nem kell érvényes jogosítvány az A kateóriához.
EÜ érvényesség kell, de elég az orvosi papír. Legyetek szívesek hülyeségeket ne írkáljatok már!
Nekem a párom mikor csinálta az A-t, előtte lejárt a B-s jogsija. Elment a dokihoz kapott fehér papírt, azt lobogtatta mindenütt, ahol kellett, plussz a lejárt jogosítványt.Annyi hátránya származott, hogy nem vezethetett addig B- kategóriát (érvényes jogsi híjján)
És annyi előnye, hogy nem kétser fizetett azért, hogy bejegyezzék a kategóri érvényességeket.Persze először vele is akadékoskodott még az oktató is, de mondta neki, hogy Ő azzal ne foglalkozzon.
A többi helyen már csak bemutatta a papírokat (jogsi, eü alkalmassági; szig) és kész.Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok