-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mosquito-
őstag
válasz baboss #119484 üzenetére
Néhány típusnál előfordulhat a feszítőnél,hogy pl beázik. A benne lévő rugó pedig elkezd rozsdásodni,majd eltörni. Elvileg elég lenne a rugót cserélni,de az külön nix. Volt aki ennél a cégnél csináltatott feszítőbe rugót. [link] Az hogy mennyire lesz/lett tartós,passz.
Érdemes a Magyar CBF egyesület/fórumot olvasni/kérdezni. [link]
Alkatrész: Honda Karasna,gyorsak és olcsóbb mint az Oem-parts. Picit rámenős vagy, kaphatsz -10% kedvezményt.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz baboss #119495 üzenetére
Nem fogsz ugy semmit latni.
A feszitot kene leszedni, es megnezni, hogy mennyire mozog, vagy hogy vissza tudja-e nyomni a lanc. Ha csavaros, akkor amikor jar a motor, belerakni egy csavarhuzot, amit ha mozgat, akkor egyertelmuen rossz, ki kell cserlni. Ha csavaros (emlekeim szerint az).az sc59 es lancfeszitoje nem ugyanilyen?
a levetelt otthon nem tudom mennyire lehet kivitelezni, hogy ne ugorjon at a lanc, vagy hogy ellenorizni tudd, hogy a helyen maradt.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
hugi0
őstag
válasz baboss #119690 üzenetére
Utas vagy nezoi belepo nincs ?
- akko felrakom a pereputtyot.
Komolyra forditva a szot: A kivancsisag vinne, de az eszem tiltja.
Ennek tudataban csak "figyelo"nek tartozkodnek a helyszinen.
Ilyen messze meg nem voltam BP-tol sosem (motorral), nomeg autopalyara sem megyek fel gyilkolni a csacsit.
- szoval csak a kertek alatt, ha megis borulna az elmém.A multkor volt szo a gyorsvaltorol.
Az elmult par napban kicsit megcibaltam a kuplugkart es rugdostam a valtot, meg mindig azon az allasponton vagyok, hogy nem kell ide gyorsvalto.
Persze nem a gyari 4 ujjas marokkal szoritom kuplungarral.Megterveztem (Zeta kar volt az alap), legyartottam, hasznalom.
(jol . . . megforditotta a sorrendet)[ Szerkesztve ]
"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
Madwe
nagyúr
válasz baboss #119706 üzenetére
Tudom, hogy ez nagyon egyedi kérdés, ki mikor jut el arra a szintre, h érdemes legyen kimenni, ezért inkább személyes kérdésként teszem fel a topiklakóknak: ti hány év motorozás után, nagyjából ha megvan mennyi megtett km után tettétek be a lábatokat egy versenypályára ?
-
#31733248
törölt tag
válasz baboss #119716 üzenetére
Szerintem azért érdemes annyiban különválasztani a dolgokat, hogy a pályán motorozás és a forgalomban történő részvétel nagyon más. Mióta motoros jogsit szereztem, soha nem okozott problémát a lábtartóig döntés, ha valakinek van érzéke a dologhoz, akkor ez hamar megy. A sűrű forgalomban történő tempós és biztonságos haladás teljesen más készségeket követel, több motoros tréningek sorát végigjáró barátom vérzett már el a budapesti forgalomban egyszerűen azért, mert nincsenek ehhez hozzászokva. Vidéken, országúton tök jól mennek, Budapesten viszont elég lassúak és darabosak.
-
Geresics
addikt
válasz baboss #119721 üzenetére
Tényleg, miért nem mész el egy Hungaroring Dirt képzésre? (Videó csak erős idegzetűeknek!) Az "csak" 4 órás, és most olyan 17eFt körül lehet (nem néztem). Adnak a motort is! A Honda tereppláyás képzése már inkább haladó szintű, oda szerintem a Dirt után érdemes menni, hogy igazán élvezetes legyen, és ne csak szenvedés (mint amikor mi voltunk, akkor a másik 2 srác).
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
yodamastah
őstag
válasz baboss #119721 üzenetére
" Szerintem (nekem) pályán a legkönnyebb motorozni"
Ez mindaddig igaz, amíg meg nem próbálsz - akár csak önmagadhoz képest - gyorsan menni.
Aztán ha megpróbálsz a motorodhoz és a gumidhoz képest is gyorsan menni, na akkor aztán elkezd k*rvanehéz lenni Ekkor kinyílik számodra egy világ, és rájössz hogy milyen béna vagy, és milyen nagyon sokat lehet még tanulni, fejlődni És ez megy hosszú éveken át. Aztán amikor már egész jól mész, felkeveredsz egy pályára VB menőkkel, és rájössz hogy egy béna f*sz vagy valójában, és rájössz hogy még mindig fényévekre vagy attól amit el lehet érni tudásban
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz baboss #119742 üzenetére
Kis hideg-meleg méregtelenítés!
runner 125
Bőrruha(hiába perforált 40-50 alatt halál) vagy kabát+farmer csizma stb nélkül nem megyek, abban meg annyira melegem van ha meg kell álljak vagy lassítanom kell, hogy türelmetlen leszek és figyelmetlenebb. Konklúzió, nem megyek csak este 5-6 felé kisebb 150-200km-es köröket. Nem ér annyit.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz baboss #119755 üzenetére
Mi nem mertük faterral felállítani idén a medencét annyira hektikus volt az idő féltünk fel se melegszik.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tag
válasz baboss #119879 üzenetére
Jobb-jobb.... össze sem hasonlítható mert teljesen más kategória. Majd ahogy az évek múlnak egy túraenduró lesz a "jobb"!
Haverom pont a 40ik szülinapjára cserélte le a sorozatban 5ik 1000 gixerjét egy 2015 ös GS-re... esküdözik... "ez sokkal jobb"[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
Micsurin
nagyúr
válasz baboss #120150 üzenetére
Vagy motorozik, én pl morgok lassan megint olajcsere egy hét alatt majd 3700-as szaladt bele.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zgospel
őstag
válasz baboss #120150 üzenetére
Idei szezonom eddig max 1000 km, de legalább a gumi nem kopik Takarítani már többet takarítottam, mint amennyit ültem rajta. Lassan meg kéne járatni legalább 1-2 órára, mert a végén még a sok állástól fog megbaszódni nekem. Csak nem tudok ülni rajta, mert nem hajlik a térdem amennyire kéne (elszakadt a keresztszalag), ha pedig műtét lesz akkor újabb hónapokra off.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
yodamastah
őstag
válasz baboss #120251 üzenetére
Rakd feljebb a lábtartót, vagy vegyél olyan sportosabb motort aminek nem annyira sportos az ülés pozíciója.
Tegnap kakucson volt kint egy srác egy 1998as CBR 600 F4el (karbis) és olyan szépen ment, bevártam és mentem utána pár kört. [link] Már egy ilyennel is nagyon jókat lehet menni. Az ülés pozíciója ennek messze nem olyan kézenállós mint a mai sportmotoroknak.
-
palfitom
félisten
válasz baboss #120555 üzenetére
A privát adataidat szerintem takard le!
(a lapcsalád sem örül, ha ilyenek nyilvánosságra kerülnek)[ Szerkesztve ]
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
válasz baboss #120555 üzenetére
Ez olyan jól magyartúl lett kiállítva, hogy mindjárt a németet is küldhették volna magában...
Ez tuti nem ajánlva jött? Meglepne ha szimpla levélként küldenének ilyet főleg a 2 hét fényében.
Matrica fel is volt ragasztva? Ha jól rémlik osztrákok elvárják, hogy jól látható helyen legyen.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
palfitom
félisten
válasz baboss #120557 üzenetére
A "Név, lakcím" a fő probléma.
Az itteni TG-k törölhetnek, kérd meg őket, és írd meg újra a hsz-t!Tessék a cenzúrázott irat: [kép]
[ Szerkesztve ]
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
Biqci
aktív tag
válasz baboss #120555 üzenetére
Az, hogy "elvileg" betartottad a sebesség határt, semmit nem jelent, mert olyan kicsi toleranciával dolgoznak hogy simán bele lehet csúszni. A németeknél 3km/h, ezt levonják a mért értékből és azzal számolnak. Városon belül 53 még jó, 54 már fizetős...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
JDMKid
tag
válasz baboss #120563 üzenetére
Ez így legit, így szokták küldeni, sima levélként.
Gyorshajtás volt? Az úgy néz ki, hogy bent a levél a sebességgel, helyszínnel, dátummal és az összeggel. Illetve ha nem te vezettél, akkor köteles vagy megnevezni, hogy ki vezette a járművet.Fizettem már idén én is ugyanide, a számlaszám is stimmel.
Mennyi lett a tarifa?
Buy the Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself.
-
runner 125
nagyúr
válasz baboss #120568 üzenetére
..aztán még mi magyarok sírunk a viadukt méretű Véda rendszeren. Bezzeg kint, egy útszéli kukából gyűjtik az Euro-kat.
Itt is ki a bánatot veszélyeztetsz? Nyíl egyenes, patika út, ráadásul híd után, h még a szalagkorlát is jól kitakarja.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Biqci
aktív tag
válasz baboss #120572 üzenetére
Hú bakker, ez komoly... Lehet visszavinni az üres üvegeket.
Én úgy tudom, hogy a jogsit nem vehetik el, de odavernek bírsággal. Ahogy persu írja, legalábbis a németeknél 440 péz plusz 2 hónap és 2 büntetőpont. Ebből csak a pénz áll meg neked, szerintem...Most ugrott be. Ha lenne helyi bejelentett lakcímed, akkor tutira elvennék a jogsit de ha nincs akkor megmarad. Itt az egyik srácnak magyar jogsija van, de van bejelentett német lakcíme és le kellett adnia egy hónapra a jogsit. Ha nincs lakcíme akkor nem. Legalábbis ezt mondták neki a szervek
[ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
runner 125
nagyúr
válasz baboss #120572 üzenetére
Baboss féle AT TT.. Ez nem kis túllépés. 180-ig még én is ritkán szoktam kihúzni. Látod, mondtam én h 1 nap alatt kivitelezhetetlen egy akkora karika.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
Polemius
aktív tag
válasz baboss #120563 üzenetére
Az osztrákoknál nem is a telepített trafik okozzák a legtöbb csekket. Rengeteg kézi trafi van a rendőröknél, és előszeretettel bújnak el vele. Fa mögé, buszmegállóba, stb. Főleg korlátozó tábla vagy település kezdete után, de láttam már autópálya leállósávból motoros rendőrt is trafizni! Ha kicsit léped túl, akkor helyben 25€-tól indul, ha kiküldik akkor 50-től, ami a magyar árazáshoz és fizetésekhez képest baráti. Hogy 180-ért mennyire mérnek meg, fogalmam nincs. Majd tőled megtudjuk...
Az autópályamatrica kevésbé necces, jelenleg tudtommal csak szúrópróbaszerűen ellenőriznek (menet közben, vagy félreállítva). Mivel még mindig van lyukasztós matrica, azt nehéz lenne kamerával ellenőrizni.
Egyébként elég rugalmas a szabályozás, hogy motoron hová lehet ragasztani. Lényeg, hogy ne (egyszerűen) eltávolítható részre, és jól látható legyen, de nem kell feltétlen előre tenni, akár oldalra is lehet. Nekem pl. ilyen tartóra van ragasztva. De van már elektronikus is, rendszám alapján, és akkor nem kell ragasztgatni. -
runner 125
nagyúr
válasz baboss #120704 üzenetére
Ez már Covid plexi a javából. Nagy előnye, h így bemehetsz vele bárhova. Élelmiszerboltba, gyógyszertárba, sehol nem szólnak rád, h nem védekezel.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- DIGI kábel TV
- Politika
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Opel topik
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Hardcore café
- Házimozi belépő szinten
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest