-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Geresics #104636 üzenetére
Cikk első képe alatti kiemelt rész:
"Mennyire véd a sisakom?
Egyetlen hitelesnek tekinthető szervezet vizsgál és osztályoz nagy mennyiségben sisakot. Az angol Sharp tesztet sokan kritizálják, és mint minden szabvány, ez is csak néhány szempontot vizsgál. Messzemenő következtetéseket ezért nem szabad levonni belőle, hiszen éppen úgy lehet sisakot optimalizálni Sharp tesztre, mint fogyasztást NEDC ciklusra – ezért lehet, hogy legendásan biztonságos és jó sisakok néha igen tragikusan szerepelnek az angolok töréspróbáján."[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
csoki46
senior tag
válasz Geresics #104715 üzenetére
Pegaso-k tetszenek, úgy mint GS650 dakar vagy akár MT-03 is, de szimpatikusabb a V2/sor2 karakterisztika. De még nem zártam ki őket.
(#104721) ath
K3 600-zal mentem párszáz km-t, elférek rajta, de nem kényelmes. Bár ez a kategória nem is arról szól(#104722) runner 125
Köszönöm a segítséget. Szerencsére volt alkalmam elég sok motort kipróbálni hosszabb-rövidebb szakaszon, a Triump Rocker 3-től az Aprilia SXV550-ig. 2000-es évek SuperBike magazinján nőttem fel, nagyjából képben vagyok az egyes kategóriákkal.
Igazából az én igényeimnek egy ER-6N tökéletesn megfelelne. De a lábtartó elég magasan van, a térdem nagyon be van hajlítva nagyon gyorsan elgémberedek rajta. Most a Versys-szel barátkozom, de azt az első lámpát még nagyon szoknom kell (első generáció).
Valahol a DL-650, Versys, MT-03 háromszögben lesz a megoldás szerintem. Esetleg egy GS 650 Dakar -
emre
veterán
válasz Geresics #104774 üzenetére
Pécsen tudsz jó szerelőt? Számlaképesség nem feltétel, de az igényes munka már az.
Kaposváron nem vinném sehova és elképzelhető hogy gondjaim lesznek a szabadonfutóval.[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Geresics #104784 üzenetére
A dolog a következőképpen zajlott: több, más kereskedőnél megnézett, igencsak lefosott állapotúnak talált Honda CB500, GS500 stb. után felhívtam őket a Hahu-n megjelent hirdetésük alapján (az akkori egyik legdrágább, karcmentes GS volt, nullkilométeres láncszettel, nullkilométeres, szőrös gumikkal, végig vezetett (!!) szervizkönyvvel, és jeleztem, hogy másnap reggel (egy kánikulai augusztusi szombaton) elmennék megnézni / kipróbálni, és ha tetszik, akkor lefoglalózni a motort.
A motor már ki volt tolva az üzlet elé, de csak a csajszi volt bent, a tulajra majd két órát kellett várni, mert éppen valami dolga volt másutt. Próbakör, alkudozás, lefoglalózás viszont csak vele történhet. A motort egy óra alatt tökéletesen átnéztem, így a nagy várakozásban a csajszival dumcsiztunk.
Dögletes kánikula volt éppen, a csaj valami lenge lipityánkába volt öltözve. Szóval öcsém: az az alak, azok a cickók! Több figyelmet szenteltem neki(k) mint az éppen megvenni készült motorra.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #104851 üzenetére
Tök véletlenül, aha
Nála általában az van amúgy hogy egyáltalán nem megfelelően karbantartott motorokat visznek oda, esetleg még törve is voltak. És ha ezek közül valamelyik nem egy japán motor, akkor megállapítja a törött-tákolt motor alapján az egész márkáról hogy szar. Mondjuk az R1-et is lefikázta tavaly hogy mekkora szar
Legutóbbi példa egy haverjának a Triumphja, ami egyértelműen törve volt, de ezt nem nagyon vette figyelembe amikor kijelentette hogy szar.
Aztán faragott bele egy önindítót mert szerinte a gyári amit a tulaj vitt az is szar. Túl nagy volt amit rakott bele végül, de ő belefaragtaAmit linkeltél Kawás videót, abban is egyébként megemlíti a végén hogy az első villa ferde, valószínűleg estek vele.
Mondjuk én eleve nem értem azokat a tulajokat akik az itthon ritka típusokat hozzá viszik és nem kifejezetten a hivatalos vagy a márkára szakosodott szervizbe.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #105115 üzenetére
Sajna a kavics fólia sem épp olcsó, épp tegnap kertem arat egy ilyen mutatványra full karosszeriara. 600k.
Csoki46
Igen, de mára a 3M ara brutálisan elszállt, mar alig használják, mert ugyanazt a minőséget a Llumar is nyújtja.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
vlevi
nagyúr
válasz Geresics #105216 üzenetére
Oké, igyekszem megtalálni az utódot.
Amikor a srác elvitte, akartam csinálni egy videót, ahogy elmotorozik vele a naplementében. A baj csak az, hogy felhős volt az idő, nomeg dél körül vitte el. Ez nem is lett volna baj, csak az akciókamerám videó helyett fotóra volt állítva, így az utolsó emlékem az, hogy a ház elé kitolva áll a tuja mögött
[kép] -
coccolino
aktív tag
válasz Geresics #105230 üzenetére
döntően egyetértek veled, de egyrészt nem véletlen vannak az adott helyzethez alkalmazkodó motorok, másrészt ok, hogy a motoros társadalom 5-10%-a tényleg tud motort vezetni, de gondolom te is voltál kezdő, ahogy a srác is, de ő pl. nem tesztmotoron motorozna, vélelmezem nem biztos tudással, így gondolom megtévesztő neki a választásnál, hogy te 110-el motorozol egyenesbe földúton, mert arra képes a DL meg a Pegaso is
amúgy arra egy tökösebb Simpson is képes majdnem, úgy hogy ezért kár zsebbe nyúlni
ahogy látom te is fejleszted folyamatosan a tudásodat, jársz tereptréningekre, de vélelmezem ott sem túraendúrókat adnak alátok''I am the world bigest washed up SUPERSTAR!''
-
coccolino
aktív tag
válasz Geresics #105235 üzenetére
nekem sem a személyeskedés volt a célom, és amit írsz, azokkal megint csak egyet értek (leginkább a tréningekre járással)
pusztán szerintem megtévesztő, hogy ezeket a motorokat terep motoroknak is tekintjük, mert szerintem nagyon kevés embernek van meg az a tudása, ami az igazi terephez kell, akkor meg már majdnem minden motorral elmegy ott (kis költői túlzással ), csak egy ilyet fel tud pakolni egy krosszal szemben, és az arcokkal ellentétben legalább nem városi cipőben használja
nem mellesleg a Montenegrói utak inkább terep a kőomlásokkal, meg az öblös kátyúkkal, mint az osztrák hegyi murva, ami még a magyar főutakat is übereli néhol
és mindig megemeltem azok előtt a kalapom, akik több év/évtized motorozás után alázattal elmennek ezekre a tréningekre, hogy tanuljanak/tapasztalatot szerezzenek, mert tisztában vannak a képességeikkel/hiányosságaikkal, vagy csak a biztonságos közlekedésre törekednek, és nem egy közeledő IFA-tól/fatörzstől várják épp a megerősítést, hogy g@*be se starok (by Ógnes)
[ Szerkesztve ]
''I am the world bigest washed up SUPERSTAR!''
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #105235 üzenetére
Kedvenc vasutasod nem tudom láttad e de kapja az ívet!
Gixxer, halott 3-4-es henger és lángot köp...The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #105238 üzenetére
Semmigond azzal csak nekem visszás például, hogy valaki állandóan döngeti a mellét, hogy ő a fszagyerek a gáton és hallásra szaglásra nyalásra tudja a keveréket meg az olaj típusát is ellenben ha jön valami ahol ezt a tudást már virítani kéne akkor hát kérem szépen nekem erre nincsen időm.
Dodort ne emlegesd régen szerettem a stílusa miatt, de elment egy olyan megmondó ember irányba ami már leginkább nevetséges és roppant mód primitív bizonyos tekintetben...
@bogyó: Voltam nála, szelepet állított. Egy a probléma, lapka csere nélkül szvsz nem is értem, hogy sikerült neki a dolog.* Karbit beállította, tavaly ugye hengerfejtőmítés csere volt, Gandalf újra beállította a karbikat, hát hűha a különbség...
* hátsó henger kipufogó oldaliban ráadásul el is fogytak a hézagok gyak...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
vendingo
veterán
válasz Geresics #105276 üzenetére
Én el se raktam télire a motort, kíváncsi leszek miként fog indulni.
Úgy volt, hogy többet használom majd, de az időjárás nem mindig volt megfelelő, aztán meghalt az akksim, végre megvettem az új akkut, akkor meg a műszaki járt le.
Se a benzin nem lett kijáratva, se rendes benya nem volt benne, meg még középállványra se tettem, hogy kíméljem a gumikat. Ellenben apukámnak sikerült felborítani a motort, mert nem bírta megtartani tologatás közben. Csak a rendszám, illetve a bukókeret sérült.
Hétfőre kaptam műszakira időpontot, hétvégén életre keltem a gépezetet, meg beszerelem a killert.
Néztem pár túrát tavaszra, de sajna mind betelt ami érdekelt volna, nagy balkánkörökre meg nem akarok vállalkozni. Belefáradtam a napi 500-800 kilométeres távokba. Lehet idén is soloba nyomok apróbb kimozdulásokat. Szokásos Horvátország lesz szerintem, de inkább a belföldi utakat erőltetném. Bejártam már szinte egész európát, Magyarországon meg alig voltam pár helyen, ami említésre méltó.
Elvileg tavasszal megyek a Mátrába, az úgy is bakancslistás volt, a többi meg majd jön magától.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #105276 üzenetére
Ok, nem vágom milyen ez a tartó, de komolyan, építész cimborám pár éve vett egy frankó 3D printert, na azóta nincs lehetetlen, vagy beszerezhetetlen műanyag alkatrész.
Nekem is legyárt mindig mindent, de magának olyanokat nyomtat, h beszarás.. konkrétan az ő DR-Z-jét amikor megvette, nem volt meg az akksijának a lefogatója, ez egy jókora huszoncenti x tizencentis, C formájú elem. Lealkudott egy 10-est miatta, majd amikor megvettem az enyémet, kölcsön kérte 1 napra, leméretezte, felvitte gépre és másnap kinyomtatta. 1:1-ben ugyanolyan lett."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vendingo
veterán
válasz Geresics #105279 üzenetére
Csere miatt hirdeted remélem...
Idén már mindenképpen szeretnék a környékedre menni. Már nagyon nagyon rég beszéltük, hogy megyek felétek és talizunk, mutatsz pár helyet. Jó lenne végre nyélbe ütni a dolgot.
Na meg persze grat a jövevénynek.Nekem unokaöcsém/keresztfiam született kerek 1 hónapja. Mivel nekem még nincs gyerekem, így kapni fogja a motoros áldást részemről.
Már tervezek neki egy futóbringát, amit kap majd tőlem persze teljesen africa twinesítve, endurosítva.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vlevi
nagyúr
válasz Geresics #105287 üzenetére
Szerintem, ha értelmes áron rakod fel, hamar elmegy.
Felnéztem a hahu-ra, hogy mégis kb hogy mennek a V-Stromok, és lehidaltam.
2004-2005-ös modellek millió körül, 1.2milláért, satöbbi.
Nooormális???
Legjobban ez tetszik, 4 évesen konkrétan drágább mint egy új. Oké, van hozzá pár extra, de akkor is.
Felraktam az enyémet, lefotózva, ahogy szépen, szimmetrikusan, minden oldalról le van karistolva a bukócsó, lábtartó, és beírtam 850-et. Ez volt vasárnap, szombaton már le kellett venni a hirdetést, mert a srác letette érte a foglalót. Közben meg volt még pár érdeklődő. -
V.Stryker
nagyúr
válasz Geresics #105292 üzenetére
mi 6-8-10 éves, 10-20-30%-kal olcsóbb csak, mint az új, - Te hol nézelődsz? de komolyan. Nem gondolnám, hogy 1.3 -ért az új árnál 30%-al olcsóbb egy DL650.... vagy nagyon rossz voltam matekból. Meg aztán ne felejtsd el,hogy most indul a szezon, ilyenkor mindig feltolják az árakat.
[ Szerkesztve ]
Peugeot 308 T9 1.6BlueHDi / MacBook Pro 13 / Samsung Galaxy S24 Ultra
-
etnies
senior tag
válasz Geresics #105302 üzenetére
Lecseréltem a sisakbeszélőt Intercom Urban-ra, nagyon elégedett vagyok.
Egyrészt sokkal jobban szól beszéd alatt, másrészt zenét is lehet hallgatni vele, persze ne számítsunk HQ minőségre, de belefér az elmegy kategóriába.
Nagyon gyorsan kapcsolódik mindenhez, pl. ma reggel hallgattam podcastet, alig kapcsoltam be a bluetoothot a telefonomon, még el sem engedtem a kijelzőn az ikont, már szólt is...
Aksi lítium, szóval tölthető, és amire jár a pacsi: ki- és bekapcsoláskor bemondja az aksi töltöttségi állapotát, nem kell találgatni. Eddig egy kínai bt1200 fantázianevű volt, 100 kmh fölött nehéz volt vele beszélgetni, szakadozott a hang.[link]
Ez a legolcsóbb ebből a márkából, nagyon tetszik."önmagam hite vagyok magamban"
-
tboldi
nagyúr
válasz Geresics #105320 üzenetére
Ma láttam egy 251-es ETZ-t, el is gondolkodtam rajta, hogy kéne egy.
Amúgy még nem gyógyult meg annyira a lábam, hogy motorozzak. Egyelőre örülök, hogy az autóvezetés egyáltalán nem okoz semmilyen problémát.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #105320 üzenetére
Mondjuk nekem továbbra is megemészthetetlen, h egy Jazz milyen tekintetben "tuningalap". Műszaki beállítottságú vagyok én is, de egy Jazz-nél maximum üzemanyagra és olajcserére költenék. Jah nem én, max a csajom.
Bár innen is látszik h még fiatal. Majd kinövi."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Hardcore café
- DIGI internet
- Renault, Dacia topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen