-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Predator2 #113067 üzenetére
Teljesen egyetértek a kollégával jobban jársz ha egyből komolyabb cuccokat veszel.
Pl. a gerincprotektorból, ill a csizmából a véglegest venném a helyedben, ha veszel egy fasza csizmát az 10 évig csizma lesz.
A sisak kérdést azt már picit máshogy látom, mivel azt úgyis 4-5 évente újjat érdemes venni, ezért szerintem kár a mindenféle karbonosra 200k-kat kiadni. 100-as körül már nagyon jó minőségi és kényelmes sisakot tudsz venni."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
z123456789
addikt
válasz Predator2 #113217 üzenetére
Uh, bár nem vagyok friss jogsis, de tapasztalt motoros sem, és tudom hogy a 2004-es Z750 után visszaesés lenne, de ha most tudnék utcai motort venni, lehet őt választanám. Tetszik, és tudja azt amit én soha nem fogok tudni kezelni, de legalább nem is az a bivalybaszó vadállatt (állítólag). Nem mellesleg ha jól tudom mikor kijött, a kategória "leggyengébbike" volt, ezért is kedvezőbb az ára a hasonló kategóriával szemben. (Ez egy szub vélemény volt, de örülök, ha még beszélgetünk a típusról. )
-
Varoz
őstag
válasz Predator2 #113981 üzenetére
1
Attól függ, nekem nem biztos, én nem fizetek csak azért, hogy könnyebb legyen a sisak. Védelemben nem biztos, hogy hoz, ha az ember eleve jófélét vesz, ahhoz már nem a karbon ad hozzá. Tartósság jó kérdés, szerintem a bélés hamarabb megy szarrá, mint a sisak héja. De ezt passzolom.
2 Nincs, ha csak nem Hungaroringre jársz. Semmivel se jobb a D csat, mint egy mikrometrikus. Egyéni kérdés, de nem húznék le bukót, mert nem D csatos.hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
válasz Predator2 #113988 üzenetére
Ha nyom azt észreveszed, de kell hozzá 5-10 perc, felveszed és 10 percig mászkálsz benne a boltban. Ha elkezdi kellemetlenül nyomni a tarkódat, akkor az kicsi. Ha csak feszesnek érzed, meg csinál hörcsögpofát az arcodból, az nem baj.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
válasz Predator2 #113990 üzenetére
Akkor nem jó a fejformádhoz, másik márkát kell nézni! Homloknál nem nagyon fog változni.
dellfanboy300g a különbség a Scorpion bukómnál, ha karbont vettem volna. 2x árért. Kössz, nem! Az a pár deka nem ér meg 2x árat.
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
zgospel
őstag
válasz Predator2 #113988 üzenetére
Homloknál nem nyomhat, az nem javul idővel.
(#113984) Varoz ha csak és kifejezetten a héjból indulunk ki és a biztonság a szempont akkor a karbon a legjobb és legbiztonságosabb. Nem csak súlyban hoz a konyhára, hanem keményebb is. De az üvegszálas kompozitokból szintén elég könnyűeket és keményeket tudnak már gyártani, egy brit szaklap 8%-os átlag különbséget írt biztonsági szempontból a karbon javára. Hogy ezt miből hogyan számolták ki azt nem írták, de viszonyítási alapnak jó.
(#113991) Varoz de ott nem csak a 300 gramm előnyt kaptad volna a dupla árért. Mivel konkrét típust nem írtál így vaktában lövöldözök, de általában ekkora árkülönbségnél már komolyabb a belső EPS összetétele, a bélés és az illesztések minősége, a drágább sisak javára.
Egyéni preferencia hogy kinek milyen feature a fontos egy sisakban, meg hogy egyáltalán mennyit hajlandó kifizetni, ezen kár vitatkozni.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
MCs88
aktív tag
-
zgospel
őstag
válasz Predator2 #114075 üzenetére
AGV K5-ről beszélsz? A 130 ezerből ítélve gondolom ja 2 külső héjméret és 4 belső EPS héjmérete van annak. Teljesen rendben van. Amúgy a K5 130-ért kurvára túl van árazva.
Több külső héjméretet legyártani többe kerül, egy bizonyos árszinttől már elvárható. Nem a jó sisak ismérve, hanem a felső kategóriáé.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
#31733248
törölt tag
válasz Predator2 #114168 üzenetére
Utólag már nem kell ezen bosszankodni, de a Mugenrace-nél a kabát ujjának a végétől a felkarig tart a szellőző, nagy méretű, nagyon jól hűti a vénákat. Abban is többet tud, hogy hónaljban is van egy-egy szellőző, ezeket menet közben is könnyű nyitni-zárni.
A másik fontos különbség, hogy a Mugenraceshop szerint Level 2-esek a váll- és könyökprotektorai, a Te dzsekidben pedig gyengébb (Level 1-es) a védelem, ezeket érdemes komolyabbra cserélni, mert nagy a védelmi különbség. Például Level 2-es Forcefield Isolatorokra, ahogy a nadrágban levő csípő és térdprotektorokat is (nekem mindenhol az van). Vagy van az Alpinestars kínálatában egy BIO-AIR protektorkit, ami a lehető legjobban szellőzik és szintén Level 2-es. Érdemes megnézned még a SAS-TEC protektorokat, jó árúak a Level 2-es cuccaik is. De próbáld bele a zsebekbe (vagy nézd meg a méretét, jó lesz-e, mert nekem például a cordura gatyámban a Forcefield csípőprotektorai valósággal lötyögtek, helyettük vállprotektort tettem be, azzal jó a méret. A hűvös őszi-téli-tavaszi hónapokban protektoringben motorozom, átmeneti időben cordurában, zsebbe tehető protektorokkal, melegben hálós kabátra váltok.
A hátprotektorod nem fog jól szellőzni, ez jobb lett volna, még ha kicsit drágább is. Dzsekiknél a belső membrános megoldás vész esetére jó, de ezekbe az olcsóbb kabátokba belerohad az ember, mert egyik "membrán" sem szellőzik, hiába van ráírva. Ráadásul az ázott motoros ruha hideg is. Érdemes egy esőruha szettet venni, akár munkavédelmis üzletből. Ha lehet, ne legyen kapucnija (vagy legyen gallérba gyűrhető) és ügyelj arra, hogy a nadrág szára elég bő legyen ahhoz, hogy csizmával együtt fel tudd húzni. Ugyanígy a protektoros motoros ruhára is rá kell mennie.
Aláöltözőt is érdemes venni, télre és nyárra is, én télre ezt vettem a felsőjével együtt. A maszk is jó szolgálatot tesz, hűvösebb időre érdemes széllálló kivitelt választani. Télen ezt hordom, nagyon komfortos.
ui: Most kért egy barátom tanácsot ugyanilyen dolgokban.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Predator2 #114367 üzenetére
Erre lesz bőven szerintem Ali és Ebay alternatíva nem biztos, hogy megéri a művészi munka árát megfizetni érte.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Predator2 #114367 üzenetére
Egy autos sisakot mashogy terveznek meg, mint egy motoros sisakot. Az autos sisakbol "egyenesen", nem kisse felfele biccentve nezel ki, igy mas a kialakitasa is a plexinek. egy motoros sisakbol nem mindig, hacsak nem fotelben ulsz vele. Ez a felirat kitakarhat a latomezobol, es ennyi hely nem igen szokott lenni a motoros siasakoknal felul. Ezt en nem eroltetnem
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Shin Chen
tag
válasz Predator2 #114460 üzenetére
Azt hittem a rutin vizsga nélkül nem vihetnek ki forgalomba. Nekünk legalábbis ezt mondták tavaly.
A szemüveget be szoktam pár percre a belső zsebembe vagy a póló alá (csősálba bugyolálva, hogy ne karcolódjon), hogy felmelegedjen, így kevésbé párásodik.
Tavaly esős időben mentünk és párásodott a plexi, akkor nem volt rajtam szemüveg és teljesen kicsípte a szemem a menetszél, pár napig be is volt gyulladva.
Most már megvan a páramentesítő betét rá és nincs ezzel gondom.
_
Más:
Crossover sisakot tudnátok ajánlani 50e-ig?
Amit eddig néztem:
Acerbis Active Graffix (MV tesztvideó)
AFX FX41DS (asszem onroad teszt)Most egy MT Blade 2 van, ezt cserélném le.
[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
hugi0
őstag
válasz Predator2 #114714 üzenetére
Nem volt nagy melo. - Kezre szabva.
Sokan kerdeztek mi az a (feher) "felho" - gyurma amibe belenyomtam a kacsomat.[ Szerkesztve ]
"Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
zgospel
őstag
-
Geresics
addikt
válasz Predator2 #114906 üzenetére
Motorozási technikák - Onroad.hu (nem tudom, hogy a lejátszási lista tartalmaz-e minden videót)
A sorozat a legalapabb dolgoktól indul, és szépen halad előre.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
dellfanboy
őstag
-
runner 125
nagyúr
válasz Predator2 #115455 üzenetére
A külső sötét plexi szerintem egyébként sem szerencsés. Max akkor ha nincs beépített napszemüveg és kb csak pályázni jár az ember nappal a motorral. Minden más területre jobb a külső átlátszó, belső napszemüveg kombó.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tag
válasz Predator2 #115455 üzenetére
"will always be delivered with a clear visor!"
Mindig átlátszó plexivel kerül kiszállításra.(#115483) Micsurin: papucs - zokni SportDirect-ről van?
nagyon szép öblös hangja lett db killerrel, szerintem felesleges dynozni, úgyis érzed majd rajta azt minimális különbséget amit a dob ad.
(#115487) Mauzes : ebben a kettőben gondolkodnék: Honda SH-125 vagy Yamaha X-Max 125
[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
MCs88
aktív tag
-
A Zéé
addikt
válasz Predator2 #116339 üzenetére
Elvileg szűrik, hogy életmód szerűen abban a térségben vagy-e, mint ahova vizsgázni mennél. Szóval lakcím minimum, de esélyes, hogy a munkahelyed/iskolád is abban a régióban kell legyen. Ha ez nincs meg, akkor egyértelműen felesleges mocorogni.
Amúgy azt mondta a Vezér, hogy jövő hét végére akár enyhülhet BP, és Pest megye korlátozása is, szóval bízzunk ebben a forgatókönyvben.Just a simple Lineman...
-
csongi
veterán
válasz Predator2 #116339 üzenetére
Nyugodj meg.
Tudom milyen erzes :). De mar azt is tudom, hogy az eroltetestol nem lesz jobb.
Meg csak a motort keresgeled, ha jol emlekszem a forumbol. Ha meg van motor es jogsis baratod akkor mennyetek el egy forgalomtol elzart teruletre, es a lassutempos kanyarodasokat gyakorold. Felallitast, tolas stb, ha van benne lejto akkor a legjobb :). Ez az alapok alapja. Igy kellene kezdeni az egeszet a jogsi rendszerbe is.
Ezzel csokkented a mulo ido nyomasat, es megnoveled a tapasztalatod. A rossz "beidegzodest" meg feluliratod egy kepzesen. Da ha csak egy pici kis bizsergest is erzel, hogy egy kicsit meghuzod meghuzatod, maradj otton. :).
Kb ket het es feloldjak az egesz cirkuszt. :).Anno a szerelesben vezettem le a kinos varakaozasi idoket. :).
Egy hettel hamarabb vizsgazott a motor mint en. :) -
-
-
pakfong
tag
válasz Predator2 #118368 üzenetére
A tanóra alatt, ha a rutint érted, oda szerintem tökmind1 mennyire nem öltözöl fel kuka meleg időben. Mondjuk városi forgalomban se sokkal jobb a helyzet.
Ahogy csongi is írja, meg korábban is volt róla szó, aláöltöző. Abba is beleizzadsz, de gyorsabban szárad, ha már van elég menetszél.(#118370) csongi
Versenyeztek, 3x-4x visszanéztem én is.[ Szerkesztve ]
A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
hugi0
őstag
válasz Predator2 #118291 üzenetére
Ha mar erzed hol van az a pont ahol kezd fogni a kuplung, akkor megalas utan lassan ereszted ki a kuplungart mintha indulnal (de ne enged ki-mert megugrik vagy lefullad), ilyenkor konyebb uresbe rakni.
Mint mindent ezt is gyakorolni kell."Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Predator2 #118772 üzenetére
CB500f-re szavazok. Sokkal jobban jársz a hét henger 500cm3-vel.
Kisebben nem gondolkodtál?
Pl 300-as ninja? Nagyon jókat írnak róla.
Ill. biztos vagy benne hogy teljesen kezdőként majdnem új motort szeretnél venni?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
csongi
veterán
válasz Predator2 #118772 üzenetére
Nekem valahogy egyik sem.
Inkább Bandit, vagy CBF600S.
Az egészet a hosszabb túrák megbolondítják. Már ha ugyan azt jelenti mindkettőnknek a hosszabb.
Napi 500Km körüli etapok, és 8+ óra amit eltöltesz kb a motoros gúnyába.
Nah ezt hogy fogod szeretni egy Naked kialakításon, nem tudom.
Szerintem a naked egy élvezeti bomba, rövid etapokra, megkergetni pár órába és letesz.
A túra más, egy hosszabb távú megterhelés, neked és a motornak is.
És ha úgy alakul, hogy pályázni kell, pár óra alatt megunod a 130Km es menetszelet, amit folyamatosan tol.
Persze amit a szíved súg, azt kell venni, mert abban fogod örömöd lelni elvileg. -
duni84
aktív tag
válasz Predator2 #118772 üzenetére
többen is írták, hogy a hosszabb túra + naked nem a legjobb páros.
milyen magas vagy? mert ha nem vagy égimeszelő, akkor egy jól beállított plexivel a naked motorokon is elterelhető a szél a mellkasról és fejről (vállról és fejtetőről nem feltétlenül, de ha 180 alatti vagy, akkor még onnan is), szóval csak emiatt ne vegyél olyat, ami amúgy mindennél jobban tetszik
na meg fizikum és megszokás kérdése, max az elején fog beállni az ember nyaka egy 150-200km-es karika után. nem vagyok egy medve nyakú, de én is kibírok napi 500-600km-t naked-en egy hosszú hétvégén.
[ Szerkesztve ]
#metszéspontok
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Olcsó M.2-es SSD-hűtő érkezett az Arctic logójával
- Call of Duty: Warzone
- Filmvilág
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Formabontó vezetékmentes klaviatúrák jöttek a Keychron műhelyéből
- Milyen légtisztítót vegyek?
- Politika
- Mozilla Firefox
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...