-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
M@rdel
őstag
Most nem a saját ügyemben érdeklődnék.
Tudnátok olyan megbízható gépműhelyt, ahol hengerfejet sík köszörülnek, javítanak?
Fontos lenne, hogy nyomás próbát is végeznek rajta!
Elsősorban Nógrád megye, Hatvan, Gyöngyös környéke érdekelne!
De pesti cím is jöhet!
Köszönöm! -
FRENK1988
veterán
Az utastér ventilátort mennyire macerás cserélni?
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
Atesz08
tag
sziasztok. mi a különbség az elf 5w-40 SXR 900 és NR között ? megéri a dpicit drágább SXR ?
-
rob210
Topikgazda
-
Kornelius07
csendes tag
Sziasztok. Látom, gyertya téma is szóba került.
Mi a javasolt az F4R802-höz? Gyári, vagy itt is jó a denso? Csereperiodus? Cikkszámokat kérhetek?
Köszönöm. -
rob210
Topikgazda
válasz Kornelius07 #76966 üzenetére
Az turbós motor 170-204Le az nem szívó, oda kell a teljesítmény miatt az iridium.
Ez a gyária : RENAULT (OE9857456)
Ez pedig a váltója: DENSO (IK20TT) / (VK22)[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Bence008
tag
Sziasztok! Szezon közepén meghalt a klímakompresszorom. Denso 6SBL14C van benne, cikkszám: 926008209R. Scenic III 1.5 dci, 2013. Létezhet ebből utángyártott másik gyártótól, ami tökéletesen passzol bele, azonban kicsit szerényebb az ára? Nézelődtem, de nem igazán találok. Bontóban lenne, de mégiscsak jobb lenne új.
-
gabor9991
őstag
válasz rob210 #76974 üzenetére
Ha nem 30ezer lenne azt venném ezért gondoltam, hogy megkérdezlek az olcsóbb versenyzők közül melyik az ami esetleg vállalható.
(#76975) molnarpeter
A külső burkolata eltűnt, ha befogom a kipufogót hallatszik, ahogyan kifúj plusz megütögettem és zörög az egész belseje, szrintem kuka.
-
rob210
Topikgazda
válasz Jimmy8 #76980 üzenetére
De ha zörög akkor ott a nyereggel lesz valami.
Nincs kikopva , a rugó jól lett berakva és elég feszes?
Ha az össze van rakva rendesen, annak zörögni nem szabad.
Eddig ilyet csak ott láttam ahol a hátsó rugót tették be előre úgy tessék lássék módjára, mert a két lukat nem érte át, ott tudott zörögni nem is kicsit.
De ha a rugó új és be van feszítve rendesen akkor az meg se moccan.A csikorgás meg sajna ilyen, bosch , brembo, ferrodo csikorog.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
gabor9991
őstag
válasz rob210 #76978 üzenetére
Elhiszem, de 15 éves a gép, szerintem a gyári dob van most még rajta, viszont mivel ennyi idős már nem feltétlenül mindenből a legjobbat akarom megvenni rá, ha csak 4-5 évet kibír az nekem elég, lehet akkor már más fogja használni, de a walker az belefér, meg is rendelem.
Egyébként a bilincs ilyen idős korában amikor leveszem a régi dobot ép szokott maradni vagy azt is kell vennem újat? -
Jimmy8
senior tag
válasz rob210 #76981 üzenetére
Az lesz a vége, hogy a hétvégén saját kezembe veszem a dolgot, és megnézem mit alkottak a szervízben. Meg tudom csinálni, csak azért hordom szervízbe, mert jelenleg nincs időm autót szerelgetni, de úgy látszik nem tudom megúszni
Elnézést kérek minden lelkiismeretes szerelőtől, de ezen a kocsin jelenleg "csak" azon dolgok nem tökéletesek, amit már cseréltek rajta (többnyire szerelési hibák miatt) -
Dan-szan
senior tag
Üdv.
A Nissan topikban javasolták ,hogy itt is érdeklődjek.
Szóval Qashqai benzines a célautó. 2013 utániban gondolkodom, városi használat sok rövid táv.Viszont a motorjaikról olvastam mindenfélét. Az 1.2 nem javasolt ha jól értem, 1.4 még fiatal (árkeret felett van) 1.6 és 1.9.
Milyet keressek vagy kerüljek?Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA
-
rob210
Topikgazda
válasz Dan-szan #76987 üzenetére
Ha teheted tce-t ne vegyél.
Megvételkor alaposan nézzétek meg a bölcsőket elöl és hátul is. (segédvázkeret)
Az első lengőkarokat 2-3 évente elfogyasztja, ha terepre is mész vele, ezzel számolj.
Főleg a hátsó szilent hal meg szakad szét ezért célszerű nem az egész lengőkart cserélni, csak egy hátsó szilent kiprés beprés.
Diagnosztikai kiolvasás legyen amikor veszed, mert sok rejtett hiba lehet, többek között kilométer tekerés is. (ezt az óra és a fedcomp külön tárolja, így könnyen ellenőrizhető)Ha még is tce lesz akkor inkább az 1.4 et ved, az 1,2 vérszegény, vagy túlhúzott és a 2 es hengernél előszeretettel reped a hengerfej.
Renault power
-
Dan-szan
senior tag
-
rob210
Topikgazda
válasz Dan-szan #76989 üzenetére
1.6 ból van turbós és sima szívó a maga 117 Le-vel, ha nem rallizol elég lehet.
Az biztos, hogy egyik motor sem lesz olyan tartós mint a szívó 1.6 vagy 2.0
Én azért egy ilyenben gondolkodnék a helyedben.
Ezzel azért közlekedni is lehet és megbízható is. Nem egy varrógép motor nagy turbóval.Renault power
-
legendz
csendes tag
Sziasztok!
Olvastam sok rosszat a 0.9 tce-ről, de a kérdésem az lenne, hogy szalonbol újként kihozva se szabad venni?Az új cliohoz képest (ami persze sokkal jobb lenne az 1.0 tcevel) 700.000-1.000.000-val olcsóbban ki lehetne hozni. Amolyan kis családi mindenes lenne, legfőképpen országúton használva kb 30-60 km-es távokon, kevés város + autópálya, évi 20-30 ezer km belemenne, viszont 3-4 évnél tovább nem tartanánk meg semmiképp.
Szóval ezekkel kritériumokkal se jó vétel?
-
Newlachka
őstag
válasz rob210 #76985 üzenetére
társulok, 2 évig hordtam egy "tisztességes" szerelőhöz az off kocsimat.tisztességes azért volt,mert azt tette bele amit velem kifizettetett,de "arany áron" ezt úgy kell érteni,hogy megcsinálta rendesen márkaszerviz áron.Egy éve járok lassan "haverhoz" ahol féláron van az alkatrész és megcsináljuk magunknak.Na így megvan tényleg csinálva rendesen.
-
Gombinyó
őstag
válasz legendz #76993 üzenetére
Sztem, ha úgy eladod, hogy még garis nagyot nem bukhatsz rajta. Ha jól tudom most ilyen 3-3,3m között el lehet hozni az Alizét készletkisöprő akcióban. Az új autó árak az egekben és egyre csak drágulnak, nincs alternatíva ilyen áron. Swift és hasonlók is 4m felett járnak. Nekem 1.2-es szívó volt, abból úgy szálltam ki, hogy közel beszerzési, 0 km-es áron adtam el és tolongtak érte.
1.5 dci nincs jó áron? -
legendz
csendes tag
válasz Gombinyó #76996 üzenetére
dci-t ha 3-3,5m körül nézem, akkor itt már nem új autóról van szó, és ennyiert bejönne a képbe más renault - illetve nem renault - modell is, pl. megane, de még laguna (amik talán élhetőbbek a mindennapokban, gondolok itt babakocsi és társaira) is a 2.0 dci-vel amiről szinte csak jókat lehet hallani, igaz, pár évvel idősebb modellről van szó. Ahogy nézem 3m alatt van clio 1.5 dci még garanciálisan, de sok belőle a 75 lóerős, ez mennyire élhető a mindennapokban?
-
atosan
addikt
Elvittem szerelőmhöz hátsó tárcsa fékbetét cserére. Tisztította, kente amit kell. Még enyhén szorul, kb 100 km van benne. Mikor kezdjek aggódni, vagy még túl passzentos?
Megane 1/2 2000 év, 1,6 K4MMaine coon
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Elite: Dangerous
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Gaming notebook topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- LEGO klub
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...