-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
#89309696
törölt tag
válasz Gyb001 #76252 üzenetére
Ne bánd tetted, egy autót használni kell és élvezni. Ha tönkremegy akkor tönkremegy így van megírva sorsa, egy tárgy ami javítható korlátlan mennyiségben, csak az anyagi javak határozzák meg. Jobb volna utálattal beleülni mindennap? Ne vakítson az előítélet, lásd a fény útját.
-
eTrade
tag
válasz rob210 #76251 üzenetére
Szerencsére van ellenpélda is, Megane 3/4 Facebook csoportban van pár tag akiknél kutya baja a 1.2 TCe motornak.
Szerintem itt is fontos hogy ki hogyan bánik az autóval. Szorítok Gyb001 hogy neked is mázlid legyen vele.Más téma. Úgy néz ki hogy a klímakompresszorom beadta az unalmast... működik de pár napja ilyen hangja lett: [link]
Már kértem időpontot az egyik klímás műhelyben, remélem nem fog nagyon fájni. -
Gyb001
senior tag
válasz #89309696 #76253 üzenetére
Túlzás a bánom szó, inkább jobban utána kellet volna nézni. Eddig nagyon elégedett vagyok.
Két lehetőségem volt. Ismerőstől 1.2 tce ismert előélettel, vagy ismeretlen előélet 1.5 dci drágábban.
A klasszikus "benzines kevesebb a hiba elv alapján döntöttem"A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station
-
rob210
Topikgazda
válasz Gyb001 #76252 üzenetére
Ha egyenetlen lesz az alapjárat és a diag égéskimaradást fog megállapítani az zsebbenyúlós.
Ha ismered az előéletét és jól volt használva, akkor nem betegágy a 2 es széria. Mert az egyessel nem tudsz mit csinálni az szétesik. Szakad a lámc beég a szelep reped a hengerfej, törik a turbótengej.
3 napja cseréltem turbót egy ilyenen és örült a tulaj, hogy egyálltalán találtunk hozzá alkatrészt.
A láncot is cserélni kellett immáron 3 szor a megtett 170ezer kilométer alatt. (már egy fél fog nyúlása volt ) azért egy láncos motor bírjon már ki egy negyed milliót legalább.Szóval 10 ezrenként szigorúan olajcsere minőségi belevaló olajjal!
Valamint a turbó mindig legyen lehűtve fokozott használat után, mert nagyon direktbe nyomja a hőt és reped minden ha forrón van leállítva.
Ezen felül 100ezrenként ki kell takarítani a szelepeket, mert lekokszoknak.Lehet vele közlekedni és jó amíg jó, de ha meglöknek a sz. pórollerrel akkor fél millát simán ráloccsintasz a motortérre.
Renault power
-
glx
csendes tag
válasz rob210 #76195 üzenetére
Ma végigjártam a gyújtáskapcsoló csere lehetőségeket:
- a helyi két UNIX-ban csak "sima" kulcsos kpl. kapcsolót tudnak adni. Nekem a távzárnyitós változat van, nagy már a megszokás és a kényelem, maradnák ennél a lehetőségnél.
- hivatalos szerviz olyan árat mondott, hogy majd lenyeltem az arcmaszkomat. és csak 1 kulcsra. A pótkulcs föltanítása stb. az még + díj! egyenlőre ez nem megy.
- szétnyitottam a most használt kulcs műanyag fogó részét, de nem látok itt bármi lehetőséget a régi slusszkulcs és az új gy.kapcsoló összeházasítására: az új kulcs tollat átházasítani most használt kulcs műanyag fogó részébe.
Esetleg van zárszerelő műhely kapcsolat, rákérdezzek hogy az új kapcsoló zárhengerét át tudnák-e állítanák a régi kulcs stiftjeinek megfelelően. Ajtó-lakat és egyéb cilinderbetéteknél ezt meg tudják oldani. Szerinted próbálkozzak?
Műszerfal hétvégén. napellenzővel kapcsolatban lbestyén topictárs bejelentkezett.[ Szerkesztve ]
-
Baalaagee
csendes tag
Sziasztok, valakinek valami tipp, mi okozhatja? Benzines Clio 2 1.4 16v, alapjárat 1000-2000-es fordulat között túrázik pár napja folyamatosan, fojtószelep megnéztem tiszta és pár éve lett cserélve vadi új vdo-ra. Korábban fojtószelep jeladó szakadás hibakódot dobott ki az olvasó, néha az "izzító jelzés" is előjön mellé, csak itt ugye minden a szelepben van ami többször is kompletten cserélve volt. Map szenzor, felső holtponti jeladó is ki lett cserélve vadi új gyárira. Motorblokkig megbontottam, szívósor tömítés rendben, meg is tisztítottam. Előre is köszi a tippeket, ha valaki találkozott már hasonló jelenséggel!
-
szabop27
csendes tag
Sziasztok!
Budapesten (dél-Buda előnyben) tudtok ajánlani megbízható szerelőt? Olajcsere + klimara kéne ránézni, 3as Clio GrandTour. Köszi!
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz #89309696 #76244 üzenetére
Hát ez ebben a formában nem állja meg a helyét. Ha beértem a városokba, nagyon gyakori váltogatások jöttek, 600k-ból, legalább 130k város volt és ugye még mindig egy 470 nm-el bíró motorról van szó, amit élvezet volt elrúgni állóhelyzetből, és ha valamikor, akkor kapta az ívet a kuplung és a kettős. Meg úgy minden.
kicsit felfele növeli az élettartamot
Csak egy kicsit , tehát kiváló állapotban voltak cserekor. Vajon mennyit bírtak volna még, ha másfél éve nem a garázsba állna... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #76247 üzenetére
Robibá!
Ezt már egyszer 'eljátszottuk", te most újra összehasonlítottál egy benzines 1.6-ost, egy tuningos 2.0 dci-vel, ami alapon is durván háklis a minőségi olajra. Régebben leírtam, volt benne elf. 200km/h felett ez az olaj olyan hamar megdöglik, pár ezres után, hogy öröm nézni, illetve hallgatni a traktorrá változó motorhangot. Ilyen az LM és a xado-val soha nem volt.
De független a tuningtól is ezt tapasztaltam mindig. Pl az elf sxr 5w40 nem azért kerül fillérekbe egy luxury drive-hoz képest, mert feneket nyalnak a rőnó a tulajoknak. :-)
De ezt pont neked kell írni... -
jeanpiere
csendes tag
Sziasztok!
Van egy Clio 2 autóm (1.2 8v D7F726) milyen motorolajat ajánlotok bele, mert a szerelőm Total Classic C3 5W40-et rakott bele legutóbb, jó lehet megint az? -
Xantomas
őstag
Motortartó kérdés:
Elég sok helyen dobja ki cseredaraboknak a két következő cikkszámot:
8200777542
8200042454
Az egyik gumiborítású, másik simán fémkeretes, de nagyon mások benne a szilentek kialakítása. Miben más? Keményebb, puhább, tartósabb? A fémkeretes egy már jobb, javított konstrukció lenne, vagy Renaultra visszamigrált Dacia, Nissan fejlesztésű alkatrész?"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #76276 üzenetére
Akkor nem értem mit karattyolnak kedves orosz barátaink.
[link] Google fordító nem a barátunk ezesetben. Mondjuk ahol a Sasik az ajánlott márkák között van, mit várok.Dani, jó ötlet, egy sörözéssel úgyis lógok neki. Akkor a 2 gyári kutyacsontot meg is rendelem, mondjuk míg az akna nem szabadul fel, nem tudom berakni az alsót.
Tegnap esti tanulság: egy 2 órás film plusz egy órányi várakozás alatt, ha megy az ülés fűtés, meg a lábszellőztetés, maxra tekert hőmérséklettel autósmoziban, az le tudja meríteni az aksit, ha csak kis távokra használtuk a kocsit 2 hétig. Az érdekes, hogy az üresjárati kapocsfesz az 12.4v volt. Mázli hogy pont bent volt a csomagtartóban a töltő."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
csabooooo
aktív tag
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Adott egy 2007-es Clio III. Olyan problémám lenne vele, hogy az ablaktörlő vagy egyáltalán nem működik, vagy csak a legnagyobb fokozatban. Kikapcsoláskor pedig ott áll meg, ahol le lett kapcsolva. akár az ablak közepén.
Próbáltam egy olyat, hogy leszedtem az akkusarukat, aztán rövid ideig jól működött, aztán megint ilyen lett.
Mi lehet a gond vele? UCH? Vagy valami kontakthiba?[ Szerkesztve ]
-
Baalaagee
csendes tag
2x is volt cseréve emiatt a hibakód miatt a komplett fojtószelep így azt kizárnám (legutóbb már direkt vadi új, gyári minőségire), akkor a fojtószelepbe menő egyetlen kábelköteg lehet még a ludas, ahogy Te is említetted kizárásos alapon. Megnézetem egy autóvillamosságival, mivel élő kódot sajnos nem tudtak eddig kipréselni belőle. Köszönöm a tippet
-
Gombinyó
őstag
válasz Quasi_modo #76283 üzenetére
Gratu! Zsivány kis gép lehet ezzel a motorral
-
rob210
Topikgazda
-
Quasi_modo
nagyúr
Köszönöm. Tényleg nagyon meg tud indulni, pedig még kímélőben van a bejáratátás miatt.
valami
-
veterán
-
polonic
félisten
Hogy milyen trágya konstrukció a Grand Scénic 3 eleje a szélvédő alatt.
Most nem garázsban áll és jól elkapta párszor az eső, áztató eső is. A szélvőd alján a két sakránál csöpög be a víz, pont a biztosítéktáblára. Bár szerintem az szigetelt lehet, de akkor is.
Aztán az az anyag, ami ott van a szélvédő alján, amit akkor lehet látni, ha pl levegőszűrőt cserél ez ember, mert le kell szerelni mindent is, hogy hozzáférj. Na az az anyag tocsog a vízben, totál átázik. Robi tudja szerintem, miről beszélek.Itt látszik egy kicsit, amit pont kivesz. Az egy ilyen szivacsszerű anyag vagy mi.
Amúgy érdemes megnézni az egész videót, milyen elbaszott művelet a levegőszűrő csere.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Twingo 1 masodik faceliftes legszurohazanal kijott a muanyagbol a bronz(?) menetes persely, ezt siman huzzam bele ujra a masik iranybol valami ragasztoval? Az egyik mar volt egyszer javitva valami fem tagitoval, de mindketto elengedett.
Most kotegelo tartja, de nyilvan valami ertelmesebb megoldas jo lenne.
Everybody lies.
-
DonThomasino
veterán
Megane 2 höz tényleg nem létezik utángyártott küszöb?
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #76295 üzenetére
Tényleg.
Nincs rá kereslet, mert nem rohad.
Bontóból kell vágatni.Renault power
-
eTrade
tag
válasz eTrade #76254 üzenetére
Ma bevittem az autóm klímáshoz bevizsgálásra és azt mondta, hogy ezek az új klímakompresszorok már nem javíthatóak mint a régiek és márkától függetlenül ahol ilyen van benne 200e km felett minden km ajándék.
Használt, bontott kompresszort nem javasolt fenti okok miatt, ha ujjat vennék bele, akkor meg a klímaradiátort is ki kéne cserélni, mert nem lehet tökéletesen kitisztítani és úgy az új kompresszort is tönkreteheti egy idő után.Olcsó ideiglenes megoldásnak az évi újratöltést javasolta, hogy legyen jobb a kenése és halkabb. Hát úgy látszik nincs mákom.
[ Szerkesztve ]