-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xantomas
őstag
Ezt így itthagyom korábbról.
[kép]
Hátsó Ferrodo fékbetét 2,5 év, 60e km után. Abszolute nem durva kopás. Viszont a brembo tárcsát 7.2 mm-re koptatta.Eddig sok barna fékpor volt, most már kevés fekete.
Rob: Neked mi a véleményed a Stanley féle munkahenger visszanyomó kockáról? A kérdés inkább arra irányul, miért NEM jó. Nekem eddig semmi bajom vele, ha nincs berohadva a fék, akkor szépen vissza lehet vele “tekerni”, egyedül a nyomóerő kifejtése a nehéz. Kicsi kompakt, a szerszámos ládában elfér.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rob210
Topikgazda
válasz Xantomas #75652 üzenetére
Nincs rajta az összes profil, erőlködni kell mint a besz@rt súlyemelő, egy nagyobb fékmunkahengernél. Pl. próbáld meg egy trafic munkahengerét ezzel visszanyomni, utána kérdezd meg újra mi a baj vele
Bár nem fogod.....
Illetve van olyan munkahenger is amihez ezzel nem férsz oda.Renault power
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #75654 üzenetére
Nah, ezaz, ezért kérdeztem, csak mert eddig, a m2-höz elég volt, azzal nem volt gond, igaz, nem is egy nagy fék, és a profil amihez kellett, az pont megvolt.
Amúgy, ha a féktestet pont valamihez neki tudtam támasztani akkor, mint kés a vajban úgy ment befele, de tény, hogy két kézzel, egyikkel ellentartva, másikkal tekerve más.
Ergo ha bírom erővel, akkor ez megteszi, minimal készletben nem kér enni.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Dino69
aktív tag
Sziasztok, szeretnék csatlakozni egy Mégane 4 Grand Coupeval, 1.33 tce / 140 hp.
Kell valamire figyelni, vagy vigyázni ennél a konstrukciónál??
Jelenleg 11ezer van benne, és egyenlőre nem bántam meg a vásárlást. Egy Grande Puntót váltott[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz Dino69 #75656 üzenetére
1. Gratulálok az autóhoz! Sok balesetmentes km-t!
Az adott 1.33 Tce motor eléggé friss fejlesztés az autó sem olyan régi de pont a Megane III / IV face csoportban valaki nemrég osztotta meg az összegyűjtött Megane IV szériahiba listát (francia nyelvű, a fordítást kapcsold be hozzá): [link][ Szerkesztve ]
-
robertka
tag
Úgy látom az olajteknő leszedéséhez ki kell csavarnom az alsó motortartó három csavarját, ezt bátran megtehetem nem kell fölülről a motort felfogatni?
-
MC Pite
veterán
válasz Dino69 #75656 üzenetére
Sok balesetmentes km-t vele!
Azzal egészíteném ki, hogy fontos milyen olaj megy bele, ne hagyd a szervizre(!!!!!)
[link] Az előbbi átlagos hasznákat mellett jobb, de ha a horvát tengerpartra vontatsz hajót/lakókocsit, akkor a második a preferálandó.
Hosszú távokkal ha egy éven belül lajárid a 30at és legalább groupIV-es az olaj, akkor mehet ennyit is, bármilyen egyéb esetben 20k inkább (sok rövid úttal 12-15k).<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
rob210
Topikgazda
-
baluka6
aktív tag
válasz sesomaru1989 #75660 üzenetére
Szia,
Valami ilyesmit rendeltem: [link]
Minél nagyobb az átmérője, annál jobb. Nem az ajtóra ragasztottam, hanem a karosszérián lévő ugyan ilyen profilú gumi mellé, plusz nekem volt "bitumen lap" az ajtókon. Így azért észre lehetett venni a különbséget.
Read only módban azért megbújok még. -
Xantomas
őstag
Lesz csámcsogni való a napokban, úgy érzem:
[link]"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz forceberg #75653 üzenetére
Igen, sajnos a betét megette a tárcsa felét. Bár, annak ismeretében, hogy amikor vettem 6mm alatt volt a tárcsa, és mérés alapján fékerőben nem volt hiány a fene tudja... Ez azért, a hozzá való betéttel azért el lesz a köv 50e km-en, míg 7mm-re kopik a 8mm-es tárcsa. (kopp-kopp-kopp)
Azért a nyár végén rámérek mennyit kopott, 2 hónap alatt nem mérhető, bár használva sem volt."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
forceberg
veterán
Keresek 1db Bayadere 16" dísztárcsát... vagy eladó 3db
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
-
Joe.36
addikt
válasz rob210 #75560 üzenetére
Szia
Ma annyit megtudtam hogy el van kopva a porlasztócsúcs azért kopog és nem megy és füstől, most adagolosnál van, de ha fémreszeléket találnak benne akkor gond lesz.
( Ezért is lehet hogy nem volt gázolaj a rendszerben ? )
[ Szerkesztve ]
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
anarchic
tag
Sziasztok,
Egy ideje ugyan nem jartam erre gondoltam kerdezek itt a szakiktol.
Kicsi kocsim elkezdett rakoncatlankodni mikor kettesbe rakom persze ez nem mindig.. hidegen vagy melegen neki teljesen mind1.
Azzal tisztaban vagyok h a kuplung kicsit fennfog mar.
Viszint nem ertem miert recseg neha meha meg mintha semmi baja nem lenne siman beveszi a masodikat.
De csak is kettobe 1->2<-3 teljesen mind1.
Ez akkor csak is a kuplung lehet vagy esetleg volna valami okossag hozza.Clio mk3 1.2 extreme
[ Szerkesztve ]
etc..
-
lsebestyen
addikt
Hali!
Megane 1ph2-ben a napellenző tartófüle letörött (illetve bele volt kókányolva ) Valahol árulnak még ebből újat, ami nem hitvány minőség?
Amúgy jól sejtem, hogy ebbe a tartófülbe belemenne egy csavar, és tkp tipliként működik a dolog?
-
Joe.36
addikt
válasz rob210 #75675 üzenetére
Igen Dci de valamiért így nevezi, nem járok vele 1 hete szerelőnél van. ( Francia Autotechnika kft )
Ahogy a hiba lett egyből szerelöhőz vittem.A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
rob210
Topikgazda
válasz lsebestyen #75677 üzenetére
jól sejted.
Itt megtalálod a gyári cikkszámot ami alapján keresheted e-bayen van mindig.Renault power
-
F_Gergely
őstag
Sziasztok,
Egy kedves ismerosom vett a mai napon egy 2007es evjaratu Lagunat, 1.9 dizel motorral.
Sok kerdesem lesz de igy hirtelen elso korben:
- Az auto reszecskeszuros de ez FAP-os vagy sima? - Ha regeneral arrol van e valami visszajelzes?
- Ablaktorlo karokat, hogy lehet kihajtani pl szelvedomosas vagy lapatcsere miatt?
- Kozepen van egy nagy LCD kijelzo, de az teljesen fekete. A radio szol, de a kijelzot nem tudjuk mukodesre birni, ennek mi lehet az oka? A veszvillogo kapcsolo elott pohartarto van, nincs az a tekeros navis vezerlo.
Nincs valakinek egy pdf kezikonyve? En probaltam guglizni de sehol talaltam ertelmes kezikonyvet.
Koszonom elore is! -
Joe.36
addikt
válasz rob210 #75680 üzenetére
De sajnos gondolom.... Hol és mennyi lehet egy olyan ?
160000 Km vettem, ezzel futárkodom a fogyasztása miatt, eddig nagyon jó volt... 205000 Km van benne most, nem gondoltam volna hogy ez lesz
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
Joe.36
addikt
válasz rob210 #75680 üzenetére
Mikor megvettem a szerelőm mondta hogy Nem szabad hagyni hogy ki fogyjon az üzemanyag mert pont ez lehet belőle, erre is oda figyeltem, most is majdnem tele volt a tank. Elfogyott az üzemanyag a motortérben, és miután nagy nehezen beindult ez lett.
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
rob210
Topikgazda
válasz Joe.36 #75683 üzenetére
Facebook csoportban sokan árulnak porlasztót.
A lényeg, hogy bevizsgált legyen amiről van mérési jegyzőkönyv is!
Meg az, hogy típus azonos legyen.A kihúzás szokott drága lenni, főleg, ha beleszakad 1 vagy 2.
A 4 injektort utoljára 92e ért láttam.
Bontókat is érdemes lehet felhívni, néha ott is van jó áron.Renault power
-
Joe.36
addikt
válasz rob210 #75684 üzenetére
Köszi, megnézem.
Ez tényleg így van hogyha nem kap üzemanyagot akkor szétmegy a porlasztócsúcs ? Volt benne bőven. Tehát itt más hiba is lehet. Vagy azért nem volt üzemanyag a csövekben mert szétment a porlasztócsúcs ?
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Joe.36 #75685 üzenetére
Jól értem, levegős volt a rendszer? Azt nem szereti a nagynyomású pumpa szerintem. Ha pedig az elkezdi lereszelni magát, kuka tud lenni miatta tank és motor között sok alkatrész, porlasztók sem szeretik a fémet gázolaj helyett Ha ilyen van, akkor át is kell mosni, ne maradjon spén a rendszerben.
[ Szerkesztve ]
-
Joe.36
addikt
válasz molnarpeter #75687 üzenetére
Köszi, ment pü
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
-
rob210
Topikgazda
válasz Joe.36 #75685 üzenetére
Ha nem kap üzemanyagot, akkor minden is szétmegy benne.
Sajnos ezért van benne a kézipumpa is, hogy szárazon ne tekertesse a sok user, amikor üzemanyagszűrőt cserél.
Ha végigdarálta magát a nagynyomású, akkor az zsebbenyúlós lesz.
Ezt a legegyszerűbben a tanknál lehet ellenőrizni, vagy az üzemanyagszűrőnél.
Ha van benne réz színű apró fémreszelék akkor baj van.Renault power
-
F_Gergely
őstag
válasz rob210 #75690 üzenetére
Szia,
Nem keverem csak va na sima részecskeszűrő meg franciáknál (pl citroen) ott a FAP ami egy plusz lötyit tol a jobb égés miatt a részecskeszűrőbe és ugye ezt tölteni kell.
A kérdésem arra irányult (bocs ha rosszul fogalmaztam), hogy kell ilyen FAP folyadék az autóba vagy olyan a részecskeszűrő mint egy németnél, hogy csak gázolajat éget el nem kell neki külön folyadék pluszba. -
polonic
félisten
válasz F_Gergely #75694 üzenetére
A FAP nem a két különböző részecskeszűrő fajtát különbözteti meg.
A FAP a részecskeszűrő franciául, úgy mint angolul a DPF.
FAP = Filtre À Particule
DPF = diesel particulate filterHa megnézed a Renault oldalán a benzinesekhez, ami már részecskeszűrős, akkor oda van írva, hogy FAP. És én nem tudok semmi olyanról, hogy a benzineseknél töltögetni kéne lötyit.
-
F_Gergely
őstag
válasz polonic #75695 üzenetére
Közben sikerült kiderítenem:
"FAP-folyadék
Ezt a megoldást elsősorban a PSA-konszern által kifejlesztett motoroknál találjuk meg. A leggyakrabban ezért Peugeot és Citroen, illetve a PSA dízelmotorjait használó Ford típusaiban találkozhatunk a technológiával. Mivel a PSA a részecskeszűrőt FAP-nak nevezi (Filtre à Particules), ezért ezeket a folyadékokat is csak FAP-folyadékoknak hívja a köznyelv."
Engem az zavart meg hogy FAP, azért gondoltam, hogy akkor folyadék is kell de ezek szerint a Renaultnál nincs ilyen. -
forceberg
veterán
válasz molnarpeter #75697 üzenetére
Az EURO6D temp-ekben már van Adblue, az a külön folyadék.
A.PSA és Fordokban már régebb óta van, Rönónál csak a 6D-től van adalék.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg