-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
robertka
tag
-
dik
őstag
Mikor ezt ide írtam egyből feladta postán a csomagot. Lehet itt olvas. A lényeg bolha nem jó azt leszámítva minden rendben ment csak a kommunikációval vannak hiányosságok. E-mail annyira nem olvassa(vagy ha olvas is nem válaszol vagy elfelejti vagy nem tudom). Remélem azért a patentet kicserélik(ennyit egy ilyen műanyag marhaságért még nem fizettem sosem )....
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
-
senior tag
válasz Kronos3000 #75836 üzenetére
A dobot ne akard kicserélni, hacsak nem muszáj, mert nem olcsó.
A munkahenger viszont nem vészes összeg, és nekem a Clion mindkettő rossz volt, az egyik kicsit szorult, a másik nagyon.Путин, иди нахуй!
-
válasz polonic #75850 üzenetére
Annó "elvileg" 150K km-el vettem, most járok 240K km körül.
Nagyobb részben napi 2x35km ingázás, ez vegyesen város-országút.
Illetve olyan 2-3 heti rendszerességgel pálya 300km + az egyéb városi szaladgálás és téli/nyári kirándulós, akár 1000km-ben mérhető vegyesfelvágott.Tehát mindenre IS használom.
Érdekes ez a lendkerék téma.
Annó a megane lendkereke (1.5dci, 340k km), közel sem mozgott ennyit. Nyilván más konstrukció, de a mozgás alapján olyan, mintha a lagunáé (240k km) sokkal rosszabb állapotban lenne. Viszont a megane lendkerekét hallottam és éreztem is, hogy haldoklik (zörgött kis fordulaton, puffant leállításkor és rázott), na itt semmi jele nem volt.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
FRENK1988
veterán
Az injektor tömítés méretét meg tudnátok mondani? Mert sajnos errefelé mintából nem tudják megmondani
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
Gyb001
senior tag
Üdv.
A gyárilag csak hátsó parkoló szenzorral rendelkező 2012 scenicbe be lehet kötni első szenzort a gyári rendszerhez, van hely a csatlakozók?Vannak olyan dolgok benne amik be vannak építve de nincsenek bekötve?
Bogarat ültettek a fülembe hogy a 2 gen scenicbe benne volt az ülésfűtés csak kapcsoló kellet bekötni.[ Szerkesztve ]
A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station
-
#19441152
törölt tag
Sziasztok!
Szeretnék kérni egy kis segítséget. Van egy régi 96 os 2.0 rt benzines Lagunám és a következő hibája van. Klíma töltést követően kb 2 percig hiba nélkül üzemel, majd leállítja a kompresszort és szervízt ír a digitális kijelzőn. Gázt leszívtuk belőle, majd ismételt töltés után ugyan ez a hiba. A vezérlő valamiért nem engedi a kompresszort bekapcsolni. Manuálisan adok a kompresszornak 12 voltot akkor hűt rendesen és működik, viszont a vetérlés nem ad jelet. Cseréltem már panelt,nyomásérzékelőt. Esetleg valami ötlet?
Előre is köszönöm. -
rob210
Topikgazda
válasz #19441152 #75860 üzenetére
A diaggal meg kell nézni, hogy amikor töltve van mennyit ír ki nyomásnak.
Sajnos a nyomáskapcsolók közül 2 márka van amit meg szabad venni, a többi hulladék.
Denso/bosch álltalában mindenhol denso van, de a többi márka nrf, vemo, era, magnetti, messzire kerülendő!Ha ez megvan és jó a jel amit a nyomáskapcsoló ad, akkor kapcsold be és mérd meg a mágneskuplungnál, hogy mennyi fesz megy a csatira.
Renault power
-
eTrade
tag
Ezt vettem ma észre guminyomás ellenőrzés közben:
(a hátsó fékbetét behúzott kéziféknél nem illeszkedik a tárcsára - a zöld növény csak a jobb szemléltetés miatt van ott) Pedig TRW-t vettem... nem ócska alsó polcos betét & tárcsa.(ez a másik oldal, itt normálisan illeszkedik a tárcsára)
Valószínűleg szorul, vagy a franz tudja mi az oka...
Tippek? Rob?[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #75766 üzenetére
Bekerültek a szélvédőmosó fúvókák, álló helyzetben is jobb, majd jelentkezem a visszacsapó mennyit ér illetve menetben milyen. Nem olyan a sugár mint a citroenjeinknél, de jobb mint a gyári volt.
Valóban nehézkes állítani, de egy tollkupakkal is lehet állítani.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
eTrade
tag
válasz gixxergabi #75876 üzenetére
Az eredetit is lefogja a menetszél, ez legalább rendesen terít/permetez.
-
MC Pite
veterán
válasz gixxergabi #75876 üzenetére
Nem az egész szévédőre kell(függöleges kiterjedésben), csak hogy mqr azbelején végigérjen a lapáton a víz, kb jó lesz így. Nem egy Magic Wash (azt imádtam) de végre nem a harmadik törlésre (első még szárazon) lesz vizes a lapát végig.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
forceberg
veterán
válasz MC Pite #75883 üzenetére
Akkor ez ér valamit a szélvédő xarrá karcoltatása ellen?
Kellene beépíteni egy csak spricceltető nyomógombot.
Én annyira rühellem, hogy gyárilag ilyen fosch, hogy ha induláskor törölni kell, kézzel locsolok rá vizet...
+ a lapátok alól ki szoktam szedni a berakódott dzsuvát.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
tatabanya
csendes tag
Üdv! Segítséget szeretnék kérni. A Clio 2-es (1.2 16v) autóm két hétig bírja kb., utána lemerült aksi miatt nem indul. Kimérve egy nagyon minimális ,állandó fogyasztás van az autón, 0,03-0,04 kb. Annyit sikerült kideríteni, hogy az UCH első reléje van állandóan áram alatt, ha az UCH bisztijét kiszedem, megszűnik a fogyasztás. Van amit sikerült kiderítenem a relék közül, van amit nem és pont a hibát mutatót nem tudtam kinyomozni mihez tartozik. Esetleg a relékhez egy pontos infot illetve a 40-lábashoz egy kötési rajzot tudna valaki becsatolni? Előre is köszi!
Köszönöm a választ! Az aksi frissen cserélve, majd, miután azzal is lemerült már azt is cserélték garanciába. Minden kikötve, belső világítás,ajtók, felső világítás, rádió, kormány, ami leköthető, minden. A fogyasztás marad akkor is és az említett relére rámérve egyértelmű, hogy beragad. Kapcsol, amikor az 5 A-os biztosítékot visszateszem és áram alatt marad. Ha az nincsen benne , nincs fogyasztás. Másik UCH cserélve, az eredmény változatlan.Már hónapok óta megvan a jelenség, a rendszeres lemerülés, kb. két hetet bír ki. Nem én járok vele és nagyon ritkán, csak helyben van használva. Olyan rajz esetleg lenne valakinek, ami az UCH bekötését ábrázolja?Valami olyasmit keresnék, mint amit mellékeltem, csak azon sajna nem az van. Amiket a rajzra írtam, kimértem, azok a relék azokat működtetik a műszer alapján. Kettőt nem bírtam csak.Mit vezérli a ?????- vel jelölt első relét? Mert felette a fehér csatlakozó 6. vezetékén mindig áram van. -
tatabanya
csendes tag
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz forceberg #75884 üzenetére
Indulás előtt persze löttyintek rá vizet, de a többi/volt autónknál is hasonló (Picasso, C3, 208; a C8 hasonló volt mint a Magic Wash) és ott elég jól vizezte széltében, ez nem annyira szépen terít, de sokkal jobban mint a gyári - videón nem olyan jól látszik külön külön, ezért csináltam a gifet. Nyilván a visszacsapó is javít még valamennyit. Ki is megyek kipróbálom...
Szerk: 20 órával az mosás után: [link]
Ez azt jelenti, hogy ezzel tervezték az autót, majd jól kicostsaveingelték belőle. Pedig ez facelifteknél jellemző csak, hogy addig dícsérje a sajtó.Azaz szerintem igen, a szélvédő/lapát amortizáción határozottan javít.[kép]
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Nos, napi beszámoló.
Az autó kész (nagyjából)A kuplung, egy álom lett, van fogási tartománya, puhább, igazából nem is tudom, hogy eddig hogyan tudtam vezetni.
Lendkerék: ha a klíma auto állásban van, akkor bármilyen hihetetlen, de 0, azaz nulla rezgés van. Ha kikapcsolom, a klímát, akkor egy minimális, de nem zavaró, talán mint annó a sz@r lendkeréknél, bekapcsolt klímánál...vagy annyira sem.És, hogy miért nagyjából, mert közben még talált egy dolgot a szerelő, ami "végre" engem is utol ért: jobb első és bal hátsó rugó törött. De ez egy következő projekt része lesz. Hát így állunk most.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz polonic #75893 üzenetére
Bekapcsolt klímánál megemeli picit az alapjáratot, így ott egyenletesebben kellene járnia.
Ezekkel a rugókkal, viszont jól be fogom sz.pni...a világon nem fogok tudni megfelelőt keríteni.
Itthon nem találok olyat, ami az enyémben van.
Elől: kék-zöld-sárga (ami érdekes, hogy ezt a katalógus a jobb kormányoshoz hozza...)
Hátul: fehér-lilaEgyedül az utolsóra találtam alternatívát....
Nemtom, aki cserélt már rugót, mennyire kell ezekhez a színjelölésekhez ragaszkodni?
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
molnarpeter
nagyúr
Nagyon extrém dolgot mondok, ha tényleg lehetetlen beszerezni a rendes rugót - mivel van minta, azt be lehet mérni, és az alapján szerintem tudnak segíteni pl Vörös autórugó műhelyében. De ha találnál ilyen konfigurációban bontást (motor, kasztni, 4control), aminek pl pont azonos a rugó színkódja is, szerintem az lenne árban a legjobb megoldás