-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
vamzi
őstag
NT 2330A számú doksija van valakinek emberi nyelven (angol/magyar). Nekem csak németül és franciául van meg.
-
Nordik
őstag
válasz LamerGyuri #75550 üzenetére
-
Joe.36
addikt
Sziasztok.
Van egy Renault Thália 1.5 DCI 65 LE. 2005. 206000 Km.
Mindig szervizelve volt. Nem volt meghajtva, nagyon vigyáztam rá. 3 éve vettem használtan 160000 Kmvolt benne.
Ma enyhe emelkedőn elment belőle az erő, csúnya csatoggó hangja lett és fekete füstőt okádott.
Majd leállt. Be sem indult.
Vontatás, szerelő, végül beindult egy légtelenítés után, de 2000 fordulat felett csattog és füstöl és nem megy.
1500 forulaton viszonylag jól megy.
Mi lehet a gond ?Midig jó minőségű üzemanyagot kapott. olaj , szűrők , vezérlés le lett időben cserélve, gázolaj szűrő is.
[ Szerkesztve ]
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
brodorics
csendes tag
Köszi a választ!
Sajna pont hogy nem olcsóbb a 205-ös mint a 225-ös.:
Hankook Ventus S1 evo3 K127 225/45 R17 23990Ft Y (300 km/óra) FR SBL XL. (ebből az EVO3-ból nincs is 205-ös)
Hankook Ventus Prime3 K 125 205/50 R17 28409Ft V (240 km/óra) FR SBL
és a régebbi verzió:
Hankook Ventus S1 evo2 K117B 225/45 R17 29242 W (270 km/óra) HRS SBLEgyébként pont ilyen Continental van nekem is mint amit linkeltél.
Ez nagyon tetszik, de horror az ára:43 564 Ft / db. -
rob210
Topikgazda
válasz Joe.36 #75553 üzenetére
Ha menet közben fellevegősödött, és leállt, akkor erősen kéne nézni egy szivárgást.
Illetve az injektor talp tömítések nagyon valószínű, hogy odavannak.
Ki kell őket húzgálni bevizsgáltatni.
Illetve egy alapos diag is kell neki mielőtt bármire is elkezdenél költeni!Renault power
-
rob210
Topikgazda
Hát srácok én azt hittem, hogy már mindent láttam amit el lehet követni kontárok álltal.
Tévedtem!Az alany egy 1.6 16v megane 2
A vezérműtengelyek el voltak forgatva 180° al a főtengelyhez képest és úgy volt összerakva a kocsi.
Azaz a hornyok kisebbik része volt felfelé a nagyobbik lefelé.
Életemben nem láttam ilyet.
Persze állandó vezérműtengely pozíció hiba volt a kocsiban, törölés után azonnal vissza is jött a hibakód.Az eszem megáll.
Renault power
-
Joe.36
addikt
válasz rob210 #75560 üzenetére
Köszi a választ, amikor megált, azt néztem hogy semmi üzemanyag nincs a csövekben, ahogy pumpáltam akkor lett, de akkor se indult be, csak késöbb... De azóta csak csattog , füstől és alig megy, semmi baja nem volt nagyon jó volt eddig, , menet közben lett ilyen hirtelen...
Kis fordulaton lehet vele közlekedni csak.
De nincs a műszerfalom hibajelzésA siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
molnarpeter
nagyúr
válasz LamerGyuri #75564 üzenetére
Régen izzítófejes motorok képesek voltak konkrétan ellenkezőleg beindulni, néha csak akkor vette észre pl a traktoros, mikor előre akart indulni és tolatni kezdett
-
rob210
Topikgazda
válasz Joe.36 #75562 üzenetére
A diag nen ott kezdődik, hogy kiolvasom a hibakódot.
Hanem, hogy járó motor mellett leellenőrzöm az élő adatokat.
Minden nyit minden zár minden szállít megfelelő mennyiséget, van üzemi nyomás, etc.
De a levegősödés az álltalában fals levegő az üzemanyag rendszerben.
Csatlakozókat kézipumpát üzemanyagszűrőt kell első körben ellenőrizni.Renault power
-
dik
őstag
válasz molnarpeter #75565 üzenetére
Nem kell messzire menni az MZ akár mikor képes hátra fele elindulni....
"A hülyékkel nem lehet mit kezdeni!"
-
DonThomasino
veterán
2006 os RENAULT MEGANE Grandtour nak
milyen gyerekbetegségei vannak ,
vásárlás előtt mit érdemes megnézni?" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
Joe.36
addikt
válasz rob210 #75567 üzenetére
Remélem a 2 szerelő ( Francia autó szervíz mind2 ) érteni fog hozzá, az 1 nem tudott vele mit kezdeni.
Tudsz valakit aki jó ebben Budapesten ha úgy alakulna ?
A 2 szerelő azt mondta adagoló vagy főtengely csapágy lesz mert minden vezérlés cserénél cserélni kell a főtengely csapágyakat is. ( Ez a 65 Le )
Vagy mid2...[ Szerkesztve ]
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Joe.36 #75570 üzenetére
Ha műhelyt szeretnél akkor a nemes utcába vidd.
De a csattogás miatt én egy vezérlés ellenőrzéssel kezdeném, sajnos a dcinél főleg ha fulladozik, azaz nem kap megfelelő üzemanyag mennyiséget, könnyen el tud menni a vezérlés pár percet erőlködés közben, és utána soha többet nem lesz az igazi, felújításig.
Remélhetőleg nem ez a baj nálad. De egy kompresszió méréssel ez is könnyen kiszűrhető.Renault power
-
salieri.
őstag
Sziasztok, potfeklampam izzoja tönkrement clio3ban.mennyire nehéz ezt kicserélni?
-
polonic
félisten
Ha ledes izzókra kicserélem a belső világítást, akkor hibakódokat fog dobni az autó?
Nem tudom a 3-as GS-ben milyen az elektornika, figyeli-e ezeket. -
robertka
tag
Csak, hogy biztosra menjek mert visszaolvasva többféle információt is láttam.
Az F9QB800 1.9dci 88kW ba az ELF EVOLUTION FULL-TECH FE olaj a megfelelő ugye? -
gixxergabi
senior tag
válasz polonic #75577 üzenetére
Nappali menetfény ledesítést tárolt hibaként jelezte, (műszerfalra nem dob hibát), mintha kiégett volna az izzó (ugye ezt is megjegyzi) a kevesebb áram felvétel miatt. Aztán az ajtóba akartam kicserélni a világítást (T10), erre csukott ajtónál is halványan világított. Tudom másik fajta kellettt volna, de én befejeztem...
-
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #75580 üzenetére
A polaritás miatt világított, illetve neked is canbusos kellett volna. ;)
Renault power
-
robertka
tag
válasz molnarpeter #75579 üzenetére
Köszönöm, neked is rob210, azt hittem az enyémben van DPF
Akkor a kiskönyv szerint a Elf Evolution SXR 5W-40 lesz a jó. -
rob210
Topikgazda
válasz DonThomasino #75588 üzenetére
Az még pont ph1 annak vannak hibái bőven.
Ha teheted nézz egy 2007est inkább vagy 2006 évvégit.Renault power
-
-
válasz DonThomasino #75591 üzenetére
Nincs egy képed - linked róla, 2006. 04-05 hóban már voltak PH2 modellek.
Bár azoknál meg alkatrész vásárlásnál lehet rászaladni, mert összvér jószágok --> nekem 2006.05 volt, ph2, vázszám szerint is, viszont voltak benne a ph1 specifikus alkatrészek.2006 előttiek a ph1 első széria a megane 2-nek, ph2 a második "modellfrissített" --> elektronikai lomok, futóműnél pár apróság (talán kormányműnél is valami???), motor téren volt változás (dieselben biztosan).
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
forceberg
veterán
válasz DonThomasino #75595 üzenetére
[link]
A PH2 fényszórója ormótlanabb.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Bass
addikt
Sziasztok megane 2 cd biztosíték csak az utastérben van? Auxra szerettem van volna bt egységet rakni és az áramot leírás szerint "leszedni" de valami nem ok,nem kapcsol be a cd. Az utastéri biztit megnéztem az jó. Köszönöm
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
válasz DonThomasino #75597 üzenetére
Xenonos vagy nem??
Ha nem és projektoros lámpa van benne, nem pedig sima tükrös, akkor PH2.
A ph2-nek az orrán a lökhárító kerekebb, nem szögletes, a lámpa is ívesebb, nem szögletes.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
eTrade
tag
válasz DonThomasino #75597 üzenetére
Ha M2, akkor csakis a facelift (PH2) jöhet szóba... szvsz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi haladó szinten
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Netfone
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen notebookot vegyek?
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Projektor topic
- ASUS ROG Ally
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A