-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
hotibi
aktív tag
Üdv a fórumlakóknak. Nem igazán találtam hsz-ek között választ a problémámra ezér kérdeznék. clio 1,5dci 80 lovas. Ma voltam klíma ellenőrzésen. Elméletileg a kompresszor kicsit elenged. Más minden kritikus pont hibátlan. Töltöttek rá. A helyszinen ment rendesen. Pár száz méter megtétele után álló helyzetben a motor alapjáratánál a klíma kompresszor és a ventillátor ki/be kapcsolgat, és persze nem hűt rendesen. Esetleg valami ötlet hogy mi lehet? Holnap viszem vissza klímáshoz. Köszönöm előre is!
-
Kronos3000
senior tag
Alany:Thalia 2003, 1,6 16v.
A tengely kapcsoló rendben működik,viszont egy kicsit nagynak érzem a holt játékot.Hol lehet állítani rajta, ha lehet egyáltalán?
Wasabi...
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Hello!
2005-2008-as cliot nézegetek munkásautónak, még a régi kinézetű modellt, 1.5dci, a 64 lóerős változatot, lenne benne bőven autopálya, szinte csak az mennyire használható ezzel a teljesítménnyel 130 körüli sebességre? Mik a főbb típushibái? -
cellpeti
veterán
Sziasztok! Vezérműtengely pozíció jeladót kell cserélnem. Állítólag van rajta egyedi azonosító, h melyik kocsiba jó. Illetve aki cserélt már, milyen márkát ajánl?
Renault Megane II 1.6 16v(2004)
Tigris, tigris, csóvafény...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #75255 üzenetére
Jártam 70 lovas Fiesta Van-nel, gyakorlatilag pont elviseli a pályát, kicsit magasabb a fordulat. Bár ha low cost megoldás kell, talán egyszerűbb (adagolós) motort néznék
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz BUZZLGHTYR #75255 üzenetére
Ha munkás autó lesz akkor 5 személy plusz full csomagtartó, már ha azt annak lehet nevezni ??? Mert akkor nem ajánlom.
A nagyobb teljesítményűekkel jobban jársz.
Típushiba a rugótörés, a C oszlopnál beázás, a hátsó lámpánál testhiba.
A váltó rudazatnál olajszivárgás.Renault power
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz molnarpeter #75257 üzenetére
Adagolos motor alatt mit ertessz?
Rob: max 2-3 fo lenne benne, velem egyutt es 1-1 kezitaska -
rob210
Topikgazda
válasz Kronos3000 #75260 üzenetére
A kuplung önbeálló, ha lötyög, akkor csere, mert valami nem jó!
Lehet csak a bovden van megnyúlva.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #75257 üzenetére
Kangoo félig megrakva súllyal viszi a 130-at, bár a gázpedál igencsak háromnegyed állás után van, de még nem padlón.
Én hajlanék a 82 lovasra, ugyanolyan rémegyszerű szerkezet mint a 65 lovas, de élhetőbb.Vagy a köradagolós dti-k, ha Renault.
-
MC Pite
veterán
válasz BUZZLGHTYR #75255 üzenetére
Elmehet a 64 lovas; de ha most veszed és pályázol, mi a rossebért vennéd a gyengébbet? :think:
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Kronos3000 #75267 üzenetére
Bármelyiket veheted. Itt nincs nagy különbség én coflet szoktam.
Renault power
-
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok,
Ez ma nem az én napom kezdjük ott.
Gondoltam lecserélem az olajat, nem egy atomfizika, jó idő van csirpelnek a madarak stb..
Minden szépen megy addig amig ki nem csavartam az olajreesztő csavart. Látom, hogy magával hozott egy menetet, már itt agódtam, de mondom nem baj van abból még. Hát a fenét.
Nincs menet az olajteknőn, hogy mitől fogalmam sincs. Lehet a 15 év én nem tudom.
Renault Megane II 2004 Benzin am.
A kérdésem, hogyan lehet leszedni az olajteknőt?
Ahogy néztem hozzá van fogatva a jó Istenhez is. Olajteknő csavarok oké kicsavar, van más amire figyelni kell?
Előre is köszönöm a segytségeteket. -
MC Pite
veterán
válasz sesomaru1989 #75275 üzenetére
Az olajteknő mellé javaslom egy nyomatékkulcs beszerzését is.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz sesomaru1989 #75277 üzenetére
Arra gondol, hogy az előző olajcsere/-ék alkalmával lett túlhúzva a csavar
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #75261 üzenetére
DTI, SDI/TDI, TDDI, ilyesmik Sok tényezős történet, korosabb common railhez sem drága a bontott cucc, adagolóshoz meg bár filléres minden, sokszor annyival drágább is az autó...
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz sesomaru1989 #75277 üzenetére
Értem, és ebben volt már részem; azzal megbolondítva hogy a TU5JP4nél elől függőlegesen a katalizátor, így az olajteknő alatt megy át a kipufogó; amit kompletten le kell szedni mert a szivattyútól nem lehet kibillenteni a teknőt. Azaz kibírtam röhögés nélkül (szerelőhöz húztuk), akkor is kitekerésnél jött ki a menet. Azóta tudom, hogy nem 25 hanem kb 40Nm-el húztam meg, és valószínű előttem mások is legalább ennyivel.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
robertka
tag
Sziasztok, szeretnék hűtőfolyadékot cserélni a 2 es meganomban 1.9dci, olvastam, hogy többen a total-os fagyállót ajánljátok de abból két félét találtam COOLELF AUTO SUPRA és GLACELF SUPRA AUTO mind egy melyiket veszem.
Illetve ha mielőtt feltölteném szeretném átmosni azt sima ioncserél vízzel tegyem van van valamilyen ajánlott mosó adalék? Köszönöm. -
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #75280 üzenetére
Nagyon
elbaszottárak vannak, azt még meg tudom érteni miért kerül többe egy Kangoo vagy Clio a Meganenál, bár nem értek vele egyet, azt viszont fel sem fogom mitől drágább egy szakadék hármas Golf, mint a Megane. Magyar ember VW mániája meg a Golf fanatizmus. Hát velem nem fogják kifizettetni, lemondtam róla, hogy TDI Golfot vegyek...
És ezen egy válság se fog változtatni, mert a debil árakat minden körülmény között debil szinten fogják tartani a debil userek.Megane árában szerencsére sok változás nem történt még, mikor vettem 2.5 éve akkor is sok 300-350 ezres volt és fölötte vettem az enyémet 400-ért ahol már kevesebben voltak, ez ma is így van, de sokkal képlékenyebb, mint a bebetonozott Golf kultusz árazás.
-
#89309696
törölt tag
válasz Nordik #75282 üzenetére
Szerintem a rángatást mindenképp okoskeréken keresztüli esemény okozza, ezen belül a kiváltó lehet maga az okoskerék kopása, de lehet a szolenoid hibája, olajnyomás probléma és nem megfelelő olaj használata is.
Esetleg laza vezérműszíj is tud rángást okozni. Vagy csapágyas a veztengely is, de azért az már meredek dolog. -
-
Nordik
őstag
válasz rob210 #75286 üzenetére
Nemár Rob... amúgy én is az okoskerekre tippelek, indítás után egy darabig van ilyen apróbb rangatasok főleg alapjáraton illetve egy minimális hangot hallok is az okoskerek felől. Szerintem szép lassan majd kezd meghalni. De eddig nem okoz problémát, így már el is engedtem a dolgot. Majd következő vezérlés cserenel cserelem. Szolenoidot már cseréltem.
-
#89309696
törölt tag
A Hahun rákeresve a típusomra kiad 19 találatot, ebből a lejárt műszakis és hibás illetve az 550-600 ezerért hirdetett kereskedős irreleváns találatokat levonva marad 12. Ebből 8db 300-350-ért és 4db 400-450-ért. Én 400-ért tolom, lehet érdemes lenne levinni 350-re vagy az alá vagy csak a kori miatt van beállva minden és simán elmenne 400-ért is?
Én is 400-ért vettem 2.5 éve, tehát logikus lenne, hogy ugyanennyit nem várhatok el érte ennyi idő elteltével. Sőt szerintem nem is ért 400-at mikor megvettem, csak túl tapasztalatlan voltam és belementem, fék totál lekopva tárcsástól, gumik totál lekopva hiába kaptam téli-nyári szettet, akku teljesen kuka, tetőkárpit lógott. Viszont azon kívül tökéletes volt.
Jelenleg a fél autó ki lett cserélve műszaki értelemben, viszont a tetőkárpit lóg, teleraktam karcokkal, foltokkal és csak téligumija van nyár elején, a klímát tölteni kell de amúgy jó. Jól érzem én, hogy ez nem ér 400-at? Pláne, hogy elnézve a hirdetéseket a 400-as ársávban vannak 1.6-os karcmentes példányok, jó klímával, nem lógó kárpittal stb. Bár vannak lelakottabbak is, viszont az jól látható, hogy a középáruk az 330-350 körül mozog.
Fent van Hahun, Jófogáson, Megane Klub face csoportjában és egy Renault adokveszekben is, de nulla telefon két hét alatt. Még likeot is csak egyet vagy kettőt kapott, pedig az ingyen van és otthonról is lehet nyomkodni. Szerintem drága. A többi meg a kori.[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz #89309696 #75290 üzenetére
Ha valaminek volt gazdája és azért 5-600, az miért bukó? A lelakottakra ráköltöd simán azt a két kilót, sőt! Nem minden nepper áraz korrekten, de 95%ban jól áraznak, a magánemberek meg 90%ban nem.
Ha nem használod a klímát és nem töltöd, b*hatod, tönkrementek a tömítések, azt már nem 10 ropi lesz feltámasztani.
De szvsz ebben az ársávban fölösleges cserélned, hisz mire kijavítgatod, már majdnem megduplázod az árát 2 év alatt. Ha kell az autó és másmilyen, érdemes lehet megdurrantani némi tervezett havi kiadással hogy 7-800-ért lehessen egyel épkézlábabbat kifogni. Ha annyira nem, akkor meg ezt kell értelmes állapotban tartani addig amíg értelme lesz cserélni.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
harry
veterán
válasz #89309696 #75290 üzenetére
Bár nem látom a hirdetést, nem érződik drágának, főleg, hogy kombid van. Abból megint nem indulnék ki, hogy mennyiért vetted, hisz ahogy írod is, költöttél is rá, adott esetben még többet is érhetne.
Szerintem fontosabb lehet, hogy jól reklámozd a kocsit (leírás, fotók), aztán ha valakit érdekel, majd legfeljebb alkudni fog, de legalább felhív.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
eTrade
tag
Sziasztok,
Az utóbbi időben egyre gyakrabban hallani kigyorsításnál, mintha hozzárne a kipufogó az azt szigetelő fémlemezhez, valamint a kocsi dőlészögétől függő az alapjarati remegés is. Ha jól gondolom akkor ezt a hibás alsó billenő gumibak okozza.
Olvasva a topicot nem tudom eldönteni, hogy most melyik motortartó bakot szabad és melyiket nem szabad rendelni, mert állítólag nem valami tartósak ezek az aftermarket cuccok és a Febi/ Swag sem ajánlott márka már. Kinek melyik márka vált be az utóbbi időben?A másik kérdés/téma meg az lenne (főleg Rob számára), hogy gyertyahézag állításnál vettem észre azt hogy olajos az 1-ik gyertya. Ez valószínűleg szelepfedél tömítés hiba lesz... viszont nem találok hozzá tömítéskészletet. Létezik olyan, hogy nincs hozzá tömítéskészletet és csak pasztázni lehet?
Autó: Megane 3 GrandTour
Motor: 1.6 16v K4M 110LE -
-
eTrade
tag
-
Quasi_modo
nagyúr
Vajon másnak is feltűnt hogy Renaultéknál volt egy rendes áremelés?
valami
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Opel topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- LEGO klub
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Windows 11
- Nagyrobogósok baráti topikja
- További aktív témák...