-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz rob210 #74896 üzenetére
Letöröltem annó...
Elvileg, amit találtam neten, hogy valamelyik 70A biztosíték a szivattyúé.
A 70-esek mind rendben voltak.Viszont csak szétkaptam a szivattyú csatlakozóit: (a második kép nem sikerült, de a lényeg látszik) --> a kérdés, hogy mitől...a szivattyú halálától égett meg, vagy valamitől megégett, amitől a szivattyú nem kap áramot. Úgy sejtem egy pár napig ezen még elfogok szórakozni.
Viszont ez alapján meg úgy gondolom, hogy csak kellene valahol lennie egy elhalt biztosítéknak.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Nos, többszáz orosz, lengyel és ukrán oldalt elolvasva, ez a jelenség mondhatni általánosan előforduló hiba.
Akinél előfordult, a csatlakozóban ugyan ez a láb volt megégve, viszont 99%-ban nem szivattyú, hanem csatlakozó hibáról írnak. Létezik "csatlakozó javítókészlet" (egy ilyet holnap veszek is ügyesen).
Ami aggaszt, az a szivattyún lévő megégett csatlakozó. Ezt pl. lelkes oroszok a csatlakozó "lebarmolásával" és a vezetékek direktbe forrasztásával oldották meg (volt akinél, nem csak megégett, hanem konkrétan eltűnt ez a láb).
Min1, a napokban teszek egy próbát a köteg csatlakozójának a cseréjével, a szivattyúét meg megpróbálom megpucolni, aztán próba....
(hogy ez eddig miért nem jutott eszembe, hogy orosz oldalakon keresgéljek)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
válasz rob210 #74903 üzenetére
Hallottam róla, bár én inkább szivattyú problémáról hallottam.
Mindegy, rápróbálok egy új csatlakozóval.Mondjuk, hogy a szivattyún lévő csatlakozóval mit kezdjek, azt nem tudom, egyelőre megtakarítottam a megégett lábat, egyébként az épnek/stabilnak tűnik.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok,
Szedte mar le valaki 2004 es Megane 2 sedan-rol a hatso lokharitot? Van valami kulonosebb trukje? Egy koccanast kovetoen elall a kasznitol, szeretnem leszedni es ujra visszarakni. Mire kell figyelni?
Elore ia koszi.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz sesomaru1989 #74906 üzenetére
-
KDavid17
aktív tag
Sziasztok
Ti megane 3hoz ( 2012 , 1.5 dci 90 le) milyen olajat használtok/ajánlotok? -
rob210
Topikgazda
-
hz0917
tag
Sziasztok!
2004-s, 1.4 benzines megane2 termosztát cseréhez melyik gyártó terméke ajánlott?
Az otthoni csere és légtelenítés megoldható, ha igen mire kell figyelni? -
MC Pite
veterán
Hasonlót szoptam be a korábbi autóval, ott a siemens BSM-nél (motortéri egység) volt a csati. Ott 'véletlenül' a mellette lévő (csatiban üres) pinre is ugyanazt vezérelték ki, így takarítás, új pin beszerzés, Y elágazás készítése volt a megoldás (pedig eredendően is kétszer ekkora felület volt, de az is kevés). Persze elébb a tanácsok alapján BMS-et cseréltem és egy darabig jó is lett tőle, később derült ki hogy nem az volt a ludas.
Ez a hiba a benzineseket/fiatalabbakat is érinti? Akkor legalább megmozgatnám, megtakarítanám az enyémen is.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Srácok, ez a csati merre van, üa szivattyú tetején vagy még elől? Ránéznék lassan...
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
zezoli
csendes tag
Tud esetleg valaki olyan programot vagy alkalmazást , amivel ELM327 segítségével alaphelyzetbe lehet állítani az elektronikus rögzitőféket egy 2015 megane esetében? Valaki kísérlezettt már ezzel?
-
válasz MC Pite #74915 üzenetére
Szia, én úgy tudom, hogy ez konkrétan a 2.0dci lagunáknál előforduló probléma.
Bár most, hogy a netet turkáltam miatta, találtam megane/scenic benzines problémákat is.A csatlakozó a szivattyú tetején van.
Itt van két remek iromány: [link] [link](#74916) zsizsef : szia, neked a szivattyú életben maradt, vagy azt is cserélni kellett?
Utána olvasva mindenkinél, "csak" ennyi a jelenség, hogy megég a csatlakozó, annak is a 4. lába (test). Viszont ezen kívül sehol, semmilyen probléma nem tapasztalható és a csatlakozót kicserélve örök élet +1 nap.
Olyan mintha, ezek a gyári csatlakozók lennének szériahibásak.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
gabor9991
őstag
válasz rob210 #74765 üzenetére
Lenne még egy kérdésem.
Olyat produkált 2 hét alatt már másodszor az autó, hogy csak teker de nem indul, ha a kulcsot kiveszem a gyújtáskapcsolóból majd újra visszateszem utána rögtön beindul.
Láttam immo hibáról leírást de nálam nem villog az immo led ilyenkor, a másik tipikus hiba a felső holtpont jeladó lehet talán.Szerinted a jeladó csinálhat ilyet vagy inkább immo hiba lesz? -
rob210
Topikgazda
válasz gabor9991 #74923 üzenetére
Diag megmondaná, de szerintem inkább fhp jeladó. A 2 es meganera nem jellemző az immo hiba. Kulcs és egyébb gondok vannak, de az mást produkál.
Ettől még kártya felismerési gond lehet.Próbáld ki, hogy beülsz kártya be kártya ki, kártya be és akkor indítsd.
Renault power
-
gabor9991
őstag
válasz rob210 #74924 üzenetére
Ez thalia 1.4 16v, reggel óta be lett indítva vagy 10-20 alkalommal egyszer sem csinálta azóta, de rendeltem bele egy újat a bárdiból, ERA gyártmányról van véleményed?Viszont most dobott egy p0420 hibát is de ki tudtam törölni és nem is jött vissza.
Más hibakódot nem is találtam torque-al -
gabor9991
őstag
válasz rob210 #74926 üzenetére
Az immo hibás működésekor indítás alatt gyorsan villog a visszajelző led a műszerfalon?
Vagy honnan tudom meg, hogy nem ismerte fel a kulcsot?
Most ha a kulcsot beteszem a gyújtáskapcsolóba másodpercenként vagy kicsit sűrűbben villog a led, amikor gyújtásra kapcsolom akkor pedig felkapcsol az összes visszajelző és ha jól emlékszem (nem az enyém a kocsi) ilyenkor kialszik az immo ledje és be is indul ha indítom.
Ha az immoval van a probléma akkor ilyenkor nem kilszik hanem gyorsan villog? (nekem fordom van ott azt hiszem így jelzi az immo hogy nem ismerte fel a kulcsot)
Katalizátor hibára visszakeresve volt korábban 2 találat, mindketten gyertyacsere után kapták a hibajelzést, ezzel én is így vagyok kb 150 km-re korábban lett nagyszerviz denso gyertyákkal együtt megcsinálva.Ennek lehet ehhez köze vagy csak véletlen egybeesés?
Itt felém sajnos nincs az alföldön autópálya meg nagyon normális út se meg a gazdája is jobb, ha nem kergeti 120-szal , de lehet egy kis hajtás tényleg nem ártana neki ,mert az én 100 lovas autómhoz képest ez nem tűnik hasonlóan erősnek. -
sesomaru1989
aktív tag
válasz molnarpeter #74907 üzenetére
Szia,
Hat az enyem nem egeszen ilyen, de koszi, tampontnak jo lesz -
#89309696
törölt tag
válasz gabor9991 #74927 üzenetére
A Rönó ezen motorjai nyomatékszegények alacsony fordulaton, azért érzed gyengébbnek. Padlózni kell meg forgatni, 4000-től indul az élet.
Persze van akinek ez nem jön be,én ezért is adom el az enyémet.Nem kell autópálya, egy sima főút is megteszi az ilyen picimotoros izéknak, ahol tartható a 100, ott már ez 2900 körül forog. Csak menni kell vele egy-két órát folyamatosan 90-100 körül, ne legyen bene sok lakott rész.
Nem csak a kati miatt, az autók amúgy is szeretik ha néha mennek.
Persze attól is függ milyen kocsi, ha ilyen napi 2-2Km távos akkor egy nagyobb út előtt dolgozni kell rajta. Ha rendes használatban van (10-15Km pl), akkor nem muszáj.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz gabor9991 #74927 üzenetére
Ha halálán van az immo tud firvsa dolgokat produkálni.
Az enyémből ki lett vágva, mert teljesen kialudt a ledje. Meg elkezdett hurok hibát dobni. Indult még rendesen, de nem akartam megvárni míg az lesz, hogy hol indul hol nem majd egyszercsak nem.Immo hibánál csak teker teker de nem indul be. Ac tiltva, ugyebár.
De az fhp-t érdemes megtisztítani, én azzal kezdeném, ha nincs diag, hogy egyértelmű legyen mihez kell nyúlni.
Gyertyacserénél hézag be lett állítva?
Denso típusa? Mert az se mindegy!Renault power
-
gabor9991
őstag
válasz rob210 #74930 üzenetére
Diag nincs egy obd + torque ami van itthon, de hibakód csak a p0420 volt( se fhp se immo hiba)amit töröltem és ki is kapcsolta a hibajelzést.Lehet ez egy pici tömítetlenség a kipufogón esetleg ami a lambdát megtéveszti?Vagy ez egyértelműen katalizátor?
A gyertya Denso pru nemtudommennyi amit írtál, hogy kell az lett belerakva.
Hézag ~0.9mm mert az 1-es hézagolólemez nem ment közé, de ez gyárilag ilyen is volt nem lett állítva.
Kellett volna?[ Szerkesztve ]
-
-
MC Pite
veterán
A Purflux olajszűrő az enyémre egy bő centivel kisebb magasságú mint a gyári, akkor inkább az utóbbit vegyem?
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #74934 üzenetére
Hm, valami változott az Elfné/Totálnál? Idáig nem pont ezeket dobta, és én b*lfasz vagyok, de a honlapokon nem találom meg a motorolajokat és specifikációkat, max a google segítségével.
Ugyanazok a nevek már mindkét gyártónál, és pl az A3/B3-es 900FT-t nem hozza, ill azonosak a nevek.
:Evolution RN Tech Elite 5W-30_ :Evolution 900 SXR 5W-30
:Evolution RN Tech Elite 5W-30 :Evolution 900 SXR 5W-30<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
MC Pite
veterán
válasz rob210 #74936 üzenetére
Asszem megvan a bő egy centi...
Saját magam után(nem a szerviz tépte meg) körmös leszedő, és 21es dugó, kb vízszintesen tartott hajtószárral (2őt tudott racsnizni a generátor merevítőig) pár perc alatt a kezemben volt. Két órás szopás helyett.Szerk: Ezekből egyik számot sem hozza hozzá: [link]
Igaz, a lég és pollenszűrőkből is a bárdi programban voltak nem hozzávalók is most mindkét autóhoz, de sírbatesznek már; tényleg mindig minden sz#rnak nyomozzak utána?[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz forceberg #74942 üzenetére
Úgy látom 0,8 helyett 2b a megkerülő, és elvileg ezekhez jó:
1.4 TCe, Gyártás éve 05.2009 - ..., 1397 ccm, 130 LE
1.5 dCi, Gyártás éve 03.2009 - ..., 1461 ccm, 86 LE
1.5 dCi, Gyártás éve 11.2013 - ..., 1461 ccm, 95 LE
1.5 dCi, Gyártás éve 02.2009 - ..., 1461 ccm, 110 LE
1.5 dCi, Gyártás éve 05.2009 - ..., 1461 ccm, 90 LE
1.5 dCi, Gyártás éve 02.2009 - ..., 1461 ccm, 106 LE
2.0 TCe, Gyártás éve 09.2012 - ..., 1998 ccm, 190 LE
2.0 TCe, Gyártás éve 09.2012 - ..., 1998 ccm, 220 LE
2.0 TCe, Gyártás éve 11.2008 - ..., 1998 ccm, 180 LESzóval már megint nem megy túl simán
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
Az LS932 a 8671002274 váltója ahol megint két bár a bypass(?). A 8200768913as alternatívája (amit tavaly raktam fel) is az LS932, ott meg 1,3-1,6 a megkerülő, a visszafolyó pedig 0,12b. Vagy rosszak ezek az adatok is...
De legaláb közben rátaláltam a tuti leszedőre is, amit rob is említett.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
gergo5991
őstag
autós topikban volt, de irom ide is, több szem többet lát alapon
erre tudna valaki választ adni hogy ez most mi?
magyarázat: ha leállitom a motort 3-4 pumpálással kőkeményre pumpálom a fékpedált benyomni minimálisan lehet
beinditom a kocsit adok egy kis gázt hogy lehessen hallani hogy beinditottam, nyomom a fékpedált sziszeg végig, és kb a feléig be tudom nyomni, akárhányszor nyomom meg nem keményedik fel.
megjegyzés: most volt elol hátul tárcsa, betét, és fékolaj cserélve. Azt hittem fékolaj cserénél automatikusan légtelenitik a féket mert ez hozzá tartozik, vagy esetleg a fékrásegitő levegős csak?
videó
renault megane 3. gen 1,6 16v benzin 2010 ről van szó -
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok,
Gondoltam megnezem a gyertyakat a kocsiba, hezag allapot stb. Es a 2 gyertya konkretan allt az olajban.
Van otletetek h mi a fene lehet vele? Rossz a gyertya?, esetleg a trafo adta meg magat? Vagy valami nagyobb baj lehet?
1.6 benzinrol van szo.
Elore is koszi.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Jura F50 V2 automata kávéfőző