-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Benir8
senior tag
Sziasztok!
8 szelepes motorhoz való gáz bowden el van nyúlva, "állítható akasztóban" is a maximumon van. Milyen gyártót szabad venni? Van amibe egybe van olvasztva a vége, van ami csavaros.
-
Benir8
senior tag
válasz molnarpeter #74802 üzenetére
Nem vagy egyedül, erről is gondolkoztam rajta
-
#89309696
törölt tag
válasz rob210 #74804 üzenetére
Ezt jó tudni. A Samarába is alacsonyabb szűrő megy, mint a kockákba, de én a kockába valót vettem bele tavaly. Lehet nem volt jó ötlet. Na de mindegy, az egy Lada, annak olyan mindegy.
W75/3 Mannt vettem, előző olajcserénél is ezt vettem a Meganeba.
Bár őszintén szólva simán megcsinálhatnám, hogy évente olajcsere és két évente szűrő, az évi 3000Km futás miatt a szűrőben semmi kopadék nem lesz. De nem spórolok azon az 1300 Ft-on úgyhogy kicserélem, de elteszem a régi szűrőt hátha más lekotlott gépbe még bele tudom tekerni. Az 5000Ft-nyi ablaktörlő sokkal jobban felhúzott, mert az pénzkidobás.[ Szerkesztve ]
-
-
forceberg
veterán
válasz #89309696 #74806 üzenetére
Ez nem dízel/benzines kérdés. A M2 1.5dCi-be már kb. 15db W75/3-at használtam el(+ még 5-10db ennek a váltóit más márkákból)
A méreten kívül az elkerülő szelepben szokott eltérés lenne, hogy mire van méretezve a rendszer...
Időnként feljön a kérdés:
[link1]
[link2]http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
#89309696
törölt tag
válasz forceberg #74808 üzenetére
Jah, értem. Nem tudom a K4J-nek mekkora nyomásérték kell a biztonsági szelepnél, de a Kauffer ezt a szűrőt hozta fel motorkód alapján a többi mellé, meg tavaly is.
1.3 bart ír a Mann szűrőre. A többi márkához meg semmit nem ír. Lejjebb van pár arra meg 1.35-öt ír. Gondolom akkor jó.Mondjuk nálam szerintem szűrő nélkül is ellenne a motor, ilyen futások mellett. Az olajat úgy is cserélni kell.
-
polonic
félisten
Én úgy vagyok most a szűrőkkel, hogy Renault OEM lesz mindenből. Lehet még a pollenből is és dobom a freciousplust.
-
#89309696
törölt tag
válasz forceberg #74810 üzenetére
A kisebb felület lehet kompenzálva van az anyagsűrűséggel vagy vastagsággal vagy a mikroszálak elhelyezkedésével. Ezt kb. sose tudjuk meg.
Ha valamelyik csökkentve van a másikakkal lehet ellensúlyozni. Szar nem lehet, mert a Champion jó márka. Én azért Mannt veszek mindenből, mert nem tudom. Az iskolában az összes traktoron az volt, mert a szaktanárunk azt kedvelte. Nekem meg nem volt még bajom velük. -
MC Pite
veterán
válasz forceberg #74777 üzenetére
Akkor is zörög a fejtámla ha nem ülnek (sőt). Ha tartom, csöndbe van. Minimumom is, feljebb húzva köztes állásba kicsit jobb.
Forceberg: Lesd meg a Fram légszűrőt is, a PSA típuskhoz valók nagy jók belőle, gyanítom ide se csinál vackot.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok,
Műszaki előtt 5 nappal sikeresen megtörték az autómat. OOO jee. Megane II 2004.
Jobb hátsó lámpa kuka. Találtam egy bontottat, de azt mondták nincs benne valami patent.
Milyen patent van ott, ami hiányozhat?Találtam újonnan is, itt meg azt írja hogy tartó nélkül.
[link]
No itt melyik tartóra gondolnak?Előre is köszi a válaszokat.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz sesomaru1989 #74819 üzenetére
Új: izzó tartóra gondol.
Bontott passz, gondolom rögzítés vagy ilyesmi, de vedd ki a sérültet, majd látszik
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz molnarpeter #74820 üzenetére
Addig nem akarom bántani még a kárszakértő nem látja. De beszerezni meg mielőbb be kellene az újat, hogy a műszakim meglegyen
Gondoltam hátha látott már valaki ilyet kiszerelve. -
molnarpeter
nagyúr
válasz sesomaru1989 #74821 üzenetére
Előbb lesz műszakid, mint kárszakértő. Vizsga idejére cseréld ki, aztán tedd vissza, ha nagyon kell az autó.
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #74821 üzenetére
Láttam már ilyet. ;)
Ha a mostanin nem sérült csak a búta akkor a 2 ből egy elv működik.Renault power
-
Xantomas
őstag
válasz molnarpeter #74822 üzenetére
Ennyire azért ne legyünk negatívak. Az első kárszakértői szemle azért elég gyors szokott lenni. 1-2 munkanap. Onnantól meg hogy körbefotózta, van egy jegyzőkönyv, te már úgy javítod ahogy akarod, legfeljebb nem térítik meg.
sesomaru1989: Ki a vétkes biztosítója?
(#74807) mycso: Lett egy kisebb fokú nyálelválasztás intenzitás növekedésem
Részemről a tavaszra felkészülés kimerült az ablaktörlőlapát cserében. Míg reggelente, a sarki domború tükrön jég van, és takony idő addig marad is a téli gumi.
Most, a gyári Renault lapát a jelzés alapján megint SWF.
[kép][ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
MC Pite
veterán
forceberg, Farkas: Hja, lapát, szigszallag, ebben a sorrendben jön. Csak utóbbihoz ki akartam szedni. Elég idegesítő... (a zörgés).
Xantomas: Még kell pár év mire a fejekben is elkezd letisztulni mire lenne szükség itthon: [link] (Főként a kommenteknél megy a brainstorming.)
Nekem mindkét autón október elejétől április végéig jóval biztonságosabb abroncs van fent, mint a korábbi prémium télik. Úgy, hogy igazi télen is jól használhatóak.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #74827 üzenetére
2 ből egy simán megy, ha annak a bontottnak szép a búrája akkor 10 perc összerakni.
Renault power
-
gergo5991
őstag
sziasztok, valaki meg tudná mondani, hogy féket hogyan kell összekoptatni úgy, hogy aztán jó legyen? olvas az ember mindenfélét weboldalakon de nem tiszta adolog. elöl hátul tárcsa és betét csere lesz, valahol azt irják első 100-200km-en óvatosan kell fékezni, nem szabad nagyot fékezni eleinte mert megég, később meg hogy nagyobbakat kell fékezni, szóval egy kis eligazitás jól jönne
főként amiatt mert 1hét mulva műszakira kell vinni a kocsit[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz gergo5991 #74829 üzenetére
Semmit nem kell vele csinálni. Használod ahogy szoktad, normálisan. Az első 500-1000Km-en, attól függ mennyi a fékezés benne nem kell csapatni vele szándékosan, utána mindent lehet.
A műszakin át fog menni ettől még, ha nem teljes még a fékhatás az új szett miatt.[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz atosan #74780 üzenetére
Valami fehérítős fogkrém, régebben a Signal mikroszemcsés tuti jó volt.
-Lámpát lemosni, vizesen hagyni.
-Vizes ujjal a fogkrémet vékonyan felkenni. Kicsit hagyni kell hatni.
-Nedves szivaccsal érzéssel, nem túl erősen rányomva dörzsölgetni. (közben ki ne száradjon!)
-Leöblíteni.
Ha nem az igazi, akkor még 1x megcsinálni. + a fényezést lehet, hogy nem árt védeni a fogkrémtől.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
-
Xantomas
őstag
Egy szett Barum quartaris 5-őt vettem. Az árához képest teljesen ok. Ami óriási hátrány, hogy gyűjti a követ, sarat, murvát, amit jól ki is dobál, azok legnagyobb örömére, akik nem szeretnek féktávot tartani.
Csúszni nem csúszott meg, féktávban nem ézem hogy rossz lenne, darabonként a 15e ft-ot megérte. Kopni viszont kopik. Eddig olyan 3+0.5 hosszú szezonos guminak tűnik."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Predator2
addikt
Helló
Egy gyors kérdés. 1.5dci Clio 2 82HP mennyi motorolaj kell pontosan?
Nem szeretném túltölteni.THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
harry
veterán
Erre a zajra / leírásra tudnátok mondani valamit? link
Hogy szemléletesebb legyen, készítettem ma egy videót: link
A legvégén megállásnál a fék persze. De lehet amúgy is hozzáér ahogy dülöngél?Meg hétvégén körbefényképeztem az alját, tornyokat stb. Majd összeszedem azokat is, lenne egy-két kérdésem.
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
rob210
Topikgazda
válasz Predator2 #74839 üzenetére
Beleöntesz 3.5 liter, annyi biztos kell.
Aztán nézegeted a nívópálcát, ha picivel túlmegy az lófütty mert a szűrő felvesz 2dl körül.
A dieseleknél a gyári adatokkal vigyázni kell, mert a lerakódások és verziónként eltérő olajdekni miatt könnyű túltölteniRenault power
-
gergo5991
őstag
válasz rob210 #74844 üzenetére
megtörtént a fékcsere, kép, azt szeretném megkérdezni 5km után kivulröl a fényes részt megfogtam és meleg volt, nem égette a kezem simán birtam volna fogni, csak meleg volt. Nem fékeztem nagyon, sokat sem fékeztem, ez normális ilyenkor? hátsó fék, első fék is meleg volt, de az kevésbé
-
rob210
Topikgazda
válasz gergo5991 #74845 üzenetére
Ezt az isten se mondja meg.
Azt, hogy befog-e nagyon egyszerű tesztelni.
Kitámasztod az első kereket (ék, padka, akármi) egyesbe teszed, felemeled a kocsi hátulját.
Megforgatod a kereket, ha súrlódik, vagy nehezen jár, hangja van, akkor bizony szarul rakták össze. Ha szépen kiforog, akkor semmi baja.
Renault power
-
Helló urak.
A mai napon buszozással ütöm el az időt...
Ugyan is az autó nem indul, nem megy az üzemanyag pumpa (nekem nem kézipumpás, hanem elektromos keringető szivattyú van).A kérdés, hogy ezt fizikailag hol találom és, otthon ki tudom-e cserélni?
Mod. : illetve van neki külön biztosítéka, vagy merre érdemes elsőkörben keresgélni, mielőt veszek egy csomó darab ezresért egy ilyen pumpát? Hibakód egyébként nincsen.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...