-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
shifty!
senior tag
Motorkódot nem írtál, ill. évjáratot sem, de mivel 1.5 dCi és 3. gen Scenic, sejthetően 110 LE-s, DPF-es lesz, ajánlom a 10.000 (max. 15.000) KM-kénti, vagy évenkénti olaj (Elf és Motul, ami nekem 1.5 dCi-nél bejött) és (minőségi - Hengst, Purflux) szűrő cseréket, üzemanyagszűrőre is erősen illik figyelni.
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok,
Kuplung csere előtt állok. Megane 1.6 BENZIN. Rob és kedves többiek, milyen márkát ideális választani, illetve aki cseréltetett már, mennyi volt az annyi nagyságrendileg?
Másik: A váltónál van némi olaj szivárgásra mutató jel. Ha jól sejtem a szimering adta meg magát. Ezt érdemes lenne a kuplung cserével együtt megejteni?
Előre is köszi,
Üdv mindenkinek.
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #74406 üzenetére
Igen a szivárgást ki kell deríteni, hogy váltó vagy motor olaj. A szimeringet cserélni.
Lukot tegyél, legalábbis én azt tennék.Renault power
-
MC Pite
veterán
Múltkor én is kérdeztem hol találok hivatalos karbantartási előírásokat, de nem leltem egyelőre válaszra, innen sem. Csak az összes folyadék és szűrő lenne érdekes nekem is . Ha van egyéb, mondjuk az is.
Myrenaultból tudok következtetni pár intervallumra, ami persze nem egyezik a haynes féle ajánlással, a kezelésiben sem találtam szervizelési részt.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz Pttypang #74411 üzenetére
Ahogy nézem ez sem vág teljesen egybe a myrenaultal (meg a haynes-el sem mindenütt) - már ami szerepel benne.
Motorolaj:'Use:Extended drain (max)Intervals:Change 30000 km/ 24 months'
Hűtőfolyadék (Change 120000 km/ 48 months)
Fékfolyadék (Change 120000 km/ 48 months)
Váltóolaj nincs intervallum megadva (én 5év vagy 60-80K-t szoktam ha más nincs). Pollenszűrő, légszűrő, üzemanyagszűrő, gyújtógyertyát nem látok itt.Azt nem vágom miért jó, hogy a juzer ne lássa ezeket, függetlenül attól hogy 99% b.ik rá, az 1% meg úgyis talál majd valahol valami adatot.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Spet
addikt
válasz MC Pite #74410 üzenetére
Hát igen, használt autó külföldről jön, meg az ember úgy is lecseréli a folyadékokat/szűrőket benne első körben, csak jó lett volna, akár az egész könyvet (azt a kemény gondolom 8-10 oldalt) átolvasni, mert több dolog csere periódusát is megbecsüli, lásd régi Mégane
Ami meg pénzért beszerezhető vagy olasz, vagy francia, vagy spanyol, de az tényleges elemek kicserélésének útmutatása, ami meg nem kell. Na és persze jó pénzt kérnek érte.
Eladó Seiko 7016-5000 Seiko Monaco
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #74409 üzenetére
Jó az de a kinyomóra figyelj 3 féle csövezéssel van.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
harry
veterán
válasz sesomaru1989 #74409 üzenetére
Nálam végül Valeo lett betéve, ahonnan vették talán 49k volt + 35k munkadíj.
LUK-ot is kérdeztem, az olcsóbb lett volna valamivel, de a szervizben az volt a tapasztalatuk, hogy némely esetekben egy idő után felkeményedik...? Na most erre a részre nem emlékszem pontosan / nem faggattam őket, Valeo is gyári, gondoltam akkor legyen. Teljesen jónak tűnik, bár csak egy hónapos. Megane1 1.4 benzin.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
veterán
1-es twingo kuplungpedalja erzesre mindig ugyanott fog, amig az automata utanallito birja fogakkal?
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
Ghost0510
csendes tag
Sziasztok.
Olyan gondom lenne, hogy a 2002-es scenicemben motort kéne cserélni a motor kód: k4ma700d
Az lenne a kérdésem, hogy milyen motorkodu motort tudok beletenni? Bármelyik belemegy? Vagy csak a 700as? -
#89309696
törölt tag
Hát. Hiába mentem hétvégén 60Km-t ugyanolyan benzinszagú az olaj. Van egyáltalán alapja annak, hogy a jól felmelegedett olajból kipárolog a benzin és elszívja a kartergázzal vagy hülyeség az egész? Vagy többet kellett volna menni? Vagy azért ilyen, mert már 14 hónapos, az új olajból eltűnt volna?
Állagra, tapintásra, színre jó amúgy, a motor se hangosodott.Nem vagyok benne biztos, hogy érdemes így longlifeot benne hagyni két évre, szerintem nem fogja bírni az se.
A Swiftben rendes gépműhely szaga van, olajszagú. Pedig az is rövidtávos kocsi, ahogy az enyém is. Csak abban 2 hónapja cseréltem, abba is SXR900 5W30 van.Meglepett, mert azthittem, hogy ennyi távtól kimegy a benzinszag belőle. A neten olyanokat írnak, hogy 20-30Km is elég hozzá. Valami nem kóser akkor.
[ Szerkesztve ]
-
dugo_
veterán
válasz LamerGyuri #74435 üzenetére
Majd átadom a bácsinak, ha megyek még.
molnarpeter
4000Ft volt, egy óra alatt megvolt vele.
rob210
Csábító lett volna, de az úgy már meghaladja az alkatrész új árát.
Meglátjuk lesz-e következő törés, és akkor mi lesz a gazdaságosabb megoldás. A bontottat végül az ismeretlen előélete miatt nem vállaltam be, mivel ez egy 41ezret futott (!) M2-ből jött ki, ennél biztosan csak többet használtat tudtam volna kifogni. -
csababarca
őstag
2014 év végi 1.2-es 16V-os Cliok 2 millió körül vannak most Kecskeméten, Autópontban.
Flottaautók lehettek, mert van vagy 20-25 darab belőlük, csont ugyanazok, csak a km óra állása eltérő (125-145 ezer között vannak).
Tegnap végigjártuk Kecskeméten az összes kereskedést, de ezek tűntek a legszimpatikusabbnak.
Vásárolt már esetleg valaki tőlük?anyumnak szeretnénk városi szaladgálós kisautót, clio, c3, i20 vonalon mozogtunk, de kb bármi szóba jöhetett 2M körül, kicsi benzinesben.
iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
-
rob210
Topikgazda
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz rob210 #74440 üzenetére
Hát, lehet előbb mondanék egy Renaultot. Céges Note-ok elég rondán pusztulnak, nagyon csúnyák már 100-120k környékén belül. Pesze attól műszakilag még jók lehetnek és hely is van bennük dögivel. Beülök magam mögé, pedig tudod mekkora vagyok.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
MC Pite
veterán
Megnéztük a Note-okat is, mert külsőre tetszett valamennyire, de Spash/C3, ne adj isten Jazz mellett egy elég halovány versenyző. Sem praktikum, sem kényelem, sem semmit nem igazán tudott felmutatni többiekhez képest . De hát kinek a pap, kinek a papné. Vengából össz 1 darab fért volna be szűken a keretbe és messze volt, így az kimaradt.
Aki ragaszkodik évjárathoz meg km számlálón látható összeghez, alaposan megnehezíti az autókeresést magának.
Anyámnak le kéne cserélni a járművét, felmerült a ClioII is, inkább az 1.2 16V vagy az 1.4 16V ajánlott?
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
rob210
Topikgazda
válasz gixxergabi #74446 üzenetére
Le kell venni mert a mechanikát kell megzsírozni.
Meg a bowden vezetőket.
Renault power
-
ilyenezalaci
tag
Sziasztok!
Megane 3 1.5 dci-be melyik üzemanyag szűrő ajánlott? Kovácsautón most Delphi és Bosch van jó áron. A gyári milyen gyártmányú?
-
rob210
Topikgazda