Aktív témák

  • mobilemaster

    csendes tag

    válasz mr888 #84037 üzenetére

    Csak hívd fel az ügyfélszolgálatot, pár perc alatt elindítják a számhordozást. Én 6 számot vittem át a vodához (egyszerre 1-2 darabot, pár körben megoldódott az egész). Csak egyszer volt egy kis megakadás, amikor 2 számot vittem egyszerre, az egyik át is került, viszont a másiknál leállt valamiért a folyamat. Felhívtam őket megint, elmondtam a problémát, látta, és elindította megint. Utána már rendben volt, ha stimmelnek az adatok, nem kéne hogy legyen fennakadás.

    Ha feltöltőkártyás vagy a régi szolgáltatódnál, akkor sikeres számhordozás után menj be az üzletükbe, és mondd hogy számhordozas után szeretnéd visszaigényelni a feltöltőkártyád egyenlegét. Vagy odaadják készpénzben, vagy utalják. Ha jól tudom ezt 30 napon belül kell megtenni, de én mindig azonnal, másnap mentem is.

Aktív témák