-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
Cyborg
őstag
Sziasztok,
meg akartam nézni a telefonban, hogy aktiválva van-e a Volte, de azt írja, hogy az IMs nem regisztrált. Ez mitől lehet, tudok ezzel valamit kezdeni a telefonban?Köszi szépen!
-
kisputyin
tag
válasz
csaszi75 #83691 üzenetére
Azt is kipróbáltam, a párom telójában az én sim kártyámmal a tiktok ugyanúgy akadozik,lassan tölt. Azért holnap délután biztos ami biztos kicseréltetem a sim kártyát. Az ügyfélszolgálatos műszakis úr azt mondta ingyen kicserélik a kártyát, először cseréltessem ki. Ez a probléma azóta van mióta Red infinity csomagból maxra váltottam. Red csomagban semmi probléma nem volt. Hozzáteszem ugyanott használom a telót.
-
-
kisputyin
tag
Sziasztok. Nem tudom,hogy egyedül vagyok- e a problémával. A vodánál Max csomagban vagyok ,az utóbbi kb 3-4 hétben a Tiktok videók lassan töltenek be, van hogy két három másodpercenként megakadnak. A Tiktok alkalmazást már többször újraraktam,de semmi változás. Wifin tökéletesen működik. A párom vodás adat sim kártyáját átrakom a telómba azzal tökéletes. Ha én átrakom az én kártyámat az ő telójába, akkor szintén akadoznak a videók. Tehát kiszűrtem, hogy a sim kártya a hibás,vagy esetleg a Max csomagban van valami butítás. Tudom,hogy 100 mb/s sebességben van korlátozva a Max csomag, de amúgy sincs 4G- n több. Kb 20-70 között van a sebességem . Esetleg egy sim csere megoldaná a problémát? Amúgy csak a Tik- tok alkalmazással van bajom ,és csak ezzel a sim kártyával, olyan mintha korlátoznák, hogy ne használjam. Youtube, Sweet tv, Netflix, tökéletesen működik. Holnap megyek kicseréltetem a kártyát, vagy átváltok e-simre.
-
Nikaré
őstag
Srácok!
Applikációban, hol találom a TUTI+ feltöltős kártya adategyeztetés időpontját?
Ennyire láma lennék? -
Wolfram
aktív tag
válasz
dredjudge84 #83659 üzenetére
Délután 4 és 8 között méregess.
-
DarkByte
addikt
válasz
Lackooo84 #83676 üzenetére
Almát a körtével.
A broadcast megoldások realtime egy menetes hardware-es kódert használnak meglehetősen merev bitráta variálási lehetőségekkel. Illetve többnyire a mostanra már elég korosnak számító H.264 kodekkel.
Egy Netflix H.265-öt vagy AV1-et használ, VoD-ra előtörömörítik több menetes tömörítéssel VMAF score-ra kioptimalizálva és átlag bitsűrűségnek kell tekinteni ami a táblázatban van, akár több tíz mp-es jeleneten keresztül adja ki ezt az értéket. Mivel az eszköz előbuffer-elhet, belefér hogy időszakosan felémehet. (sőt még minőségi szintek között is vándorolhat fel/le ha a kapcsolat átmenetileg gyengébb)
Utóbbit egy valósidejű broadcast médiumnál (tehát nem netes live stream), ahol fix az allokálható sávszél minden pillanatban, nem tudod megtenni. Max. az azonos mux-ban közlekedő többi adás kárára tudod átmenetileg növelni a bitrátát.
-
dchard
veterán
válasz
Lackooo84 #83676 üzenetére
Modern kodek mellett egyáltalán nem marhaság. H.265-nek simán elég. A másik, hogy ezek átlagos érétkek: senki nem mondja, hogy egy-egy rövid gyorsan mozgó jelenet erejéig ahol éppen minden is felrobban, nem éri el a 8-10 megabitet a video bitráta.
A Digivel az a probléma, hogy H.264-en sem éri el sokszor az 5 Megabitet, az nyilván egy rakás trágya.
-
adika4444
addikt
válasz
Lackooo84 #83676 üzenetére
Ráadásul ez a szőrözés a sebességgel kontraproduktív is szerintem. Ha van 10 Mbps limit, akkor 100 MB adattal közel két percig fogja terhelni folyamatosan a hálózatot, míg, ha 100 Mbps-a van, ez nincs 10 másodperc. Ez sarkos lett kicsit, az első példa is inkább alig több, mint 1 perc, de tényleg nem értem, a QoS mellett mi szükség erre...
-
csaszi75
senior tag
válasz
dredjudge84 #83661 üzenetére
HA csak az megy, vagy minden más is?
Összehasonlításképpen:
By Netflix -
Szpisti
addikt
Sziasztok!
Tettem egy új feltöltős Vodafone SIM kártyát a mobilomba (S21U) a meglévő Telekom-os mellé. A kérdésem az, hogy vajon miért nem mutatja ennek a SIM-nek a telefonszámát a Beállítások menü - Telefon névjegyé-ben? A Telekom-osé ott van.
A másik kérdés, a VoLTE-t csak ügyfélszolgálatos tudja bekapcsolni? Online nem lehet? Vagy SMS-el ahogy a Telekom-nál? -
melodie
tag
Flotta Premium Unlimited10 965 Ft/hó
Korlátlan beszélgetés
normáls díjas, belföldön magyar, EU-ból magyar és EU-s számokra, utazási céllal.
Korlátlan adat belföldön
és 80 GB az EU-ban, 10 Mbit/s le- és feltöltési sebességgel
Flotta Pro Special3 645 Ft/hó
Korlátlan Vodafone
és 150 perc hálózaton kívüli belföldi hívás.
3 GB EU-n belüli adatkeret
Flotta Net 3 GB4 250 Ft/hó
Korlátlan Vodafone
és 100 perc hálózaton kívüli belföldi hívás
4 GB EU-n belüli adatkeret
Most ilyen ajánlatok vannak….
-
tamikomac
aktív tag
válasz
dredjudge84 #83659 üzenetére
Ez több, mint elegendő...
Kora este, este mutatja majd meg az igazi arcát.
Elég sajnos egy-két heavy user, fullosodik a bázisállomás, és jön a valóság. -
válasz
dredjudge84 #83659 üzenetére
Ez nagyon frankó. Lehet szerencséd lesz mint Marcsello31 kollégának
-
4Grider
félisten
válasz
dredjudge84 #83661 üzenetére
Az 5 Mbps. És sírnak egyesek, hogy milyen gáz az easy csomag 5 Mbps-os limitje...
-
csaszi75
senior tag
válasz
dredjudge84 #83659 üzenetére
Hol húzod meg a határt, ami elfogadható?
Nálam itthon néha csak 20 Mbps-t lehet mérni, de attól minden megy rendesen.. Nagyképernyős TV stream.. Laptop böngészés.. Tabletek, telefonok.. -
dredjudge84
őstag
Megjött az XXL sim kártya. első mérésem városban délután fel 2 előtt:
-
Uher
aktív tag
Megint free 5g promocio van nyarra?
-
zzola
titán
válasz
karlkani #83639 üzenetére
Telefonon is kérheted az elidegenítést, csak az adott számról hívd fel a 1270-et. Senki nem fog kérdezni semmi okot, csak a személyes adataidat kérik el. Ez egy backoffice tevékenység, szóval eltart egy darabig az átírás. A halotti kivonatot nem kellene ebbe a folyamatba bevonni, mert az bonyolítja a helyzetet (és lassítja is), mint ahogy korábban itt meg is írták...
-
tamikomac
aktív tag
Napok óta szeretnék aktiválni TUTI100+ tarifacsomagot.
Telefonszám / SIM azonosító utolsó 4 számjegye után, felismeri a TUTI100+ tarifát, de a "Tovább az adataim megadásához" után mindig a csatolt képen lévő hibát dobja, ha bent vagyok a My Vodafone fiókban, ha nem. Firefox, Chrome, Edge böngészőkkel próbálva, privát, nem privát, minden módban. Mintha központi hiba lenne. Más is tapasztalt ilyet? Ügyfélszolgálatnak ment e-mail, várom a választ, meglátjuk. -
karlkani
aktív tag
válasz
4Grider #83640 üzenetére
Én is ettől tartok.
#83645 4Grider
Május 11-én jött e-mail, hogy adategyeztetés szükséges. A hagyatéki tárgyalásig a 90 nap bőven letelik (szerdán voltam hagyatéki leltár miatt a polgármesteri hivatalban, azt mondta az ügyintéző hölgy, hogy jó pár hónap...).Annak lehet valami következménye, hogy online elindítom az adategyeztetést a nevemre, elidegenítés?
Nem szeretném megütni a bokám, annyit nem ér az egész...
-
4Grider
félisten
válasz
karlkani #83639 üzenetére
Most nézem, hogy a voda ÁSZF megváltozott, tehát valószínűleg változott az eht.
Az ÁSZF-be ugyanis bekerült a 8.2.3.2. pont, az előfizető halála, jogutód nélküli megszűnése, valamint a Szolgáltató jogutód nélküli megszűnése esetén követendő eljárás névvel.
A lényege, hogy az előfizető (természetes személy vagy egyéni vállalkozó) halála az előfizetői szerződést nem szünteti meg.
Ez nekem új, mivel az eht anno ezzel teljesen ellentétes álláspontot képviselt.
Az más kérdés, hogy benne van az is, hogy amennyiben az öröklésre jogosult (örökös) az Előfizetői Szerződés átírását nem kívánja, abban az esetben a határozatlan idejű Előfizetői Szerződést az ÁSZF 8.2.2.1. pontjában foglaltak szerint rendes felmondással, a határozott idejű Előfizetői Szerződést pedig az ÁSZF 8.2.2.2. b) pontja alapján jogosult felmondani, azzal, hogy ebben az esetben az öröklésre jogosult (örökös) az Előfizetői Szerződés megszűnése miatt a kedvezmények megtérítésére nem köteles.
Tehát jogkövetkezmények nélkül változatlanul megszüntethető az előfizető halála esetén az előfizetői szerződés.
Persze az eredeti kérdés a feltöltős csomag átírása volt, az átírás eljárását ugyanebben a pontban megtalálod (én nem követném). -
4Grider
félisten
válasz
dchard #83643 üzenetére
Az ügyintézők ámokfutásait le lehet kezelni, ha nem győzi meg őket a saját ÁSZF-jük, akkor panaszt kell tenni az ügyintézés miatt.
Szerk.:
Egyébként nem véletlenül írtam, hogy bonyolítja a helyzetet, ha bemegy személyes ügyfélszolgálatra, mert a te esetedtől (megszüntetés) némileg bonyolultabb a jogi helyzete az elhunyt előfizetőtől való elidegenítésnek. -
dchard
veterán
válasz
4Grider #83642 üzenetére
Én is így képzeltem, ennek ellenére követelték rajtam, és az volt a magyarázat amit leírtam. Persze volt végzésem is.
Mikor rájöttem, hogy a apám úgy fizetett 5GB mobilnetet éveken keresztül, hogy a kártya egy szintén a Telekom által rálőcsölt 2G only Doro telefonban volt, azt nagyjából el tudod képzelni...
-
dchard
veterán
válasz
karlkani #83639 üzenetére
Nekem halotti anyakönyvi kivonat ÉS közjegyzői végzés kellett, addig lemondani sem tudtam szegény apám Telekomos előfizetését. Mert hogy ki tudja a másik örökös igényt tart-e a számára... Amikor rá kellett lőcsölni a szar előfizetést, akkor elég volt telefonon igent mondani...
-
karlkani
aktív tag
Sziasztok!
Adott egy SIM kártya, melynek adategyeztetése esedékes. Édesanyámé volt, aki másfél hónapja elhunyt. Van még rajta pár ezer forint, így gondoltam a saját adataimat adom meg. A folyamat végén jelezte a rendszer, hogy a SIM kártya nem az én nevemre van regisztrálva, jelentkezzek be, majd indítsam el az elidegenítési folyamatot.
Azt, hogy milyen formában értesítenék, nem tudom. Megszakítani nyilván nem tudja.
Mehet ez így, van jobb, ha bemegyek egy üzletbe? -
thomas77
senior tag
válasz
4Grider #83636 üzenetére
Ok, ezt a sort nem figyeltem, amikor el volt távolítva a sim.
Most persze mutat valami azonosítót. Majd legközelebb megnézem.Azért voltam ilyen bátor, mert újra nekifutottam a "VoWifi nem működik roaming esetén az iPhone 15 Pro-ban" című műsorszámnak.
Hát az eltávolítás és újraaktiválás utás ne jó.A telekomos szurkolói netet osztva is próbálgattam. Úgy se jó. Viszont meglepve láttam, hogy Yettel VoWifi hibátlanul megy. Ahogy csatlakozok az iPad-em által osztott szuklolói telekomos nethez, azonnal éled. Ahogy csatlakozok az othoni (angliai) wifihez, azonnal lehal. Gondolom, ennek így is kell működnie.
-
4Grider
félisten
-
thomas77
senior tag
Felbátorodtam és eltávolítottam az esimet a telefonomból. 1500 km-re van tőlem a legközelebbi vodafone-os bolt. Mondhatjuk hogy vakmerő vagyok...
A kérdés, hogy a sim eltávolítása előtt is látszódott a webes felületen a QR kód és a sim egyéb adatai. Ez normális?
Eltávolítottam a simet, utána simán hozzá tudtam adni. A kód ugyan annak tűnik, mint amit a vodás üzletben lefényképeztem anno. A pin kód és a megerősítő kód is. Szóval ezek nem változnak?
Ennyi erővel ki is nyomtathatnák, mint a Yettel.Szóval ha én lementem az esim adatokat, akkor bármikor újra tudom aktiválni, függetlenül attól, hogy az alkalmazás megfelelően mőködik vagy sem. Az egyetlen fontos dolog, hogy stabil net kapcsolat legyen az esim eltávolításánál, hogy a rendszer lássa, hogy el lett távolítva.
Jó a gondolatmenetem?
-
unthinking
tag
Ennyi erővel telepíthetne más csevegő appot. Whatsapp viber.
-
xrvman
őstag
válasz
kovacsmi_74 #83612 üzenetére
Mi lehet a hiba okára válaszoltam úgy, hogy valószínűleg az Ellenoldali fél nem használ RCS-t.
Ok, lehetett volna bővebben is. Rendi.Esetleg ne +36 hanem 06-tal kezd a telefonszámot, mert azt vettem észre, hogy RCS üzenetek számai 06-tal kezdődnek a +36 helyett.
Ám akinek működik +36-tal kezdődően az RCS, az erősítse meg. -
tlala
addikt
-
4Grider
félisten
A partner és fiad telefonján is azt kell megnézni, hogy az RCS kiszolgálóhoz ugyanúgy csatlakoztak-e. Az RCS ui. csak két olyan eszköz között fog működni, ahol mindkét eszköz csatlakozva van az RCS kiszolgálóhoz. Azt tudjuk biztosan, hogy a te telefonod csatlakoztatva van...
Lent egyébként az SMS helyett "RCS-ü..." feliratot kell látnod, ha mind a két oldal csatlakozva van az RCS kiszolgálójához. Ha csak az egyik oldal, akkor SMS-t tudsz csak küldeni. -
-
tlala
addikt
válasz
donjohnson #83617 üzenetére
Opció ki/be kapcsolást már korábban próbáltam.
De nektek is alapból SMS van legalul a szövegmezőben? -
tlala
addikt
válasz
kovacsmi_74 #83611 üzenetére
Természetesen ez nálam is engedélyezve van, és az "Automatikus újraküldés SMS-ként" opció ki van kapcsolva.
-
viktorhu
veterán
válasz
SztiviVander #83571 üzenetére
Arra, hogy tamikomac-nak válaszoltam erre: "Pár, valóban régebbi csomagnál ír "megosztható 2 eszköz között" szöveget" - ez az adatmegosztó simre vonatkozott, így nem kell attól tartania, hogy a "nem" szó miatt a hotspot megosztást korlátoznák.
-
kovacsmi_74
senior tag
válasz
kovacsmi_74 #83611 üzenetére
Vagy más néven... [kép]
xrvman kérdésére válaszolva, természetesen nem mindenkivel fog működni az rcs csevegés...
-
tlala
addikt
válasz
kovacsmi_74 #83607 üzenetére
Ez jó ránézési szempont volt, köszönöm!
A szín amolyan világos szilvakék, de alapból a beírós szövegmezőben "SMS" felirat áll, és úgy tűnik, SMS formában küld a telefon, pedig a Messages beállításokban aktív az RCS.
Ez mitől lehet? -
4Grider
félisten
-
dchard
veterán
válasz
dredjudge84 #83603 üzenetére
Ez utóbbi állítás viszont igaz. A szolgáltatónak tök mindegy, hogy mivel generálsz baromi nagy forgalmat, p2p netflix, Gdrive-ra szinkornizálsz, mert ez egyformán terheli a hálózatot és kerül pénzbe. Ezért sincsenek már elég rég óta ilyen módon megkülönböztetve a csomagok. Tisztán a forgalom nagyságát nézik, nem a tartalmát.
-
tlala
addikt
válasz
Caldera #83600 üzenetére
Így tudtam én is, mégis megjelenik a számlámon az sms-ek ára (külön hálózaton belül és hálózaton kívüli bontásban), holott kizárólag a google messages-t használom.
Ezt próbálom kinyomozni hogy mi lehet az oka a vodafone-nál.
(Nem tudom hogy számít-e, de egy flottában vagyok.) -
dchard
veterán
válasz
dredjudge84 #83601 üzenetére
Sajnos ez önmagában nem bizonyít semmit, mert a két mérés között is változhat a cella terhelése amin mérsz. Viszont ha látszik - és látszik -, hogy az XXL és a flottás kártya más QCI/ARP/AMBR mellett csatlakozik, az egyértelmű bizonyíték.
De ennél egyszerűbb, ha rámutatsz a rögzített hívás és az ÁSZF közötti különbségre
Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Túra és kirándulás topic
- Ingatlanos topic!
- Milyen notebookot vegyek?
- Nintendo Switch 2
- Minecraft
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kompakt MSI alaplap érkezett Ryzenek alá
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- One mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- iKing.Hu - Samsung S25 Ultra - Használt, karcmentes
- MacBook felvásárlás!! Macbook, Macbook Air, Macbook Pro
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Telefon felváráslás!! Xiaomi 13T, Xiaomi 13T Pro, Xiaomi 14T, Xiaomi 14T Pro
- LENOVO ThinkBook 13s - 13.3" FullHD IPS - i5-10210U - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest