-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
Grande Ale
őstag
Nagyon sokadik próbálkozásra sikerült az azonosítás...
Remélem többször nem kell ezt eljátszani. -
Marcsello31
őstag
válasz
4Grider #85998 üzenetére
Szia! Jól tudtad, vannak játékok amik játék szerverre lépnek fel, de vannak olyanok mint közvetlen gép gép csatlakozik, ilyen például age of empires definitive edition és a többi verziója, nálam natolt nettel is 24ms a pingem így nem sokat változik,
de már alig van ilyen játék, mert mind szerverre lépfel, és onnan indítanak játék szervert.
köszi a válaszod amúgy. -
4Grider
félisten
válasz
Marcsello31 #85997 üzenetére
Én eddig úgy tudtam, hogy a játékszervereken keresztül látjátok egymást, nem közvetlenül a te gépedre csatlakoznak. A nat-ot azért nem ajánlják, mert nő egy kicsit a válaszidő.
-
Marcsello31
őstag
válasz
dchard #85984 üzenetére
Oks, vettem az üzit
. Kíváncsi leszek hogy januártól is tudok e játszani a konzolommal majd, mert a natolt netet annyira nem eszi meg a gèp, csatlakozni tudok a másèra persze, de rám akkor senki sem fog tudni csatlakozni egy adott játèkban. Majd karácsony környékén már többet tudunk meg erről lehet. francè kellett ezt is szètverni amúgy.
-
válasz
Grande Ale #85995 üzenetére
Oldják meg, külföldön vagyok.
-
válasz
Grande Ale #85989 üzenetére
Vodánál ez alap, hogy teljesen értelmetlenül szivatják az ügyfeleket és olyan dolgok sem működnek, ami máshol 1970-ben is stabilan működött. Próbáld meg esetleg a 1270-en hátha tudnak segíteni.
-
vpanangin
senior tag
válasz
Grande Ale #85991 üzenetére
Dettó.
-
4Grider
félisten
válasz
Grande Ale #85991 üzenetére
A rengeteg anyagi kárt okozó visszaélés miatt nem egyszerű a kártyacsere.
-
Grande Ale
őstag
-
zzola
titán
válasz
Grande Ale #85989 üzenetére
Vidd végig az azonosítást és utána ott lesz a QR kód a fiókodban.
-
Grande Ale
őstag
Sziasztok!
Tegnap egy számomat atvaltattam egy üzletben esimre. Hazaérve tapasztaltam, hogy nem tudom beolvasni online, azonosítást ker, ami viszont a szelfi videónal elbukik...
Nincs így QR, nincs szolgáltatás. Van még kettő esimem, ott nem így volt, simán megjelent a QR, és kész. Most azoknál is ezt írja, nem csak az ujnál. Mi a teendő, vissza kell mennem egy üzletbe? Járt így már valaki? -
zzola
titán
Elvileg címenként 2 db.-ot küldenek ki (/év?), de ennek ellentmond az, hogy valaki tucatjával rendeli és megkapja, míg mások soha nem kapták meg. Persze akár lenyúlhatja a posta is, mert sima elsőbbségi küldeményként küldik. Van olyan, akinek több min 89 db. aktivált SIM kártyája volt...
-
dchard
veterán
válasz
Marcsello31 #85983 üzenetére
Már miért kellene? A legtöbb szolgáltatónál az alap APN az "internet" és egyik mögött sincs cégnév. Az APN nem egy domain név, nem kell mögé írni, hogy "one.hu". Lehetne "mucika" vagy akár "one" is. Annyi a lényeg, hogy egy hálózaton belül ne legyen belőle két egyforma.
-
bul07
nagyúr
Szerintetek lehet olyan hogy direkt nem küldenek ki Tuti 100-as Sim-et?
Múlt hét vasárnap is rendeltem egyet meg előtte pár nappal is, és nincs sehol
Az igaz hogy rendeltem az elmúlt fél évben már vagy 7-8db-otMielőtt valaki megkérdezi, vész sim kártya a 1GB(+100MB) adat miatt, sajnos a rendes előfizetésembe csak 3GB van, váltani meg nem akarok mert év 9hónapjába elég
-
4Grider
félisten
-
Red product
csendes tag
Vodafonos e-sim kártyát hogyan lehet átvinni iphone-iphone között?
A valóságban hogy kell csinálni, hogy el ne csesszem. Köszi -
Landsmann
addikt
válasz
Red product #85971 üzenetére
A káosz a baj. Ismerősöm rendszeresen kapja novemberben az adategyeztetésre az sms-t. Közben júniusban volt adategyeztetés. Online sosem sikerül, csak 1270-en. Most is hívja őket, nem kell adatot egyeztetni, majd nyáron lesz esedékes. De azért az SMS-t rendületlenül küldik minden év novemberében, ami kártya 5 hónappal korábban lett adategyeztetve.
-
zzola
titán
válasz
Red product #85971 üzenetére
Kettőt és könnyebbet. Idegeskedést elkerülendő érdemesebb a 1270-en elvégezni, hajnalban/reggel és este/éjjel nem kell sokat várni.
-
Red product
csendes tag
Üdv. Kártyás adategyeztetés esedékes-Gyerünk-Váratlan hiba történt. Ezt applikációban próbáltam.
Öt nap múlva -számítógép-adategyeztetés-Váratlan hiba történt.
Mi lehet a baj?
Köszi -
thomas77
senior tag
válasz
Killing #85963 üzenetére
Hát csodálatos ez a leírás. Kicsit fáziskésésben van a weboldal.
Amíg nem ment, addig nem írta, hogy nem megy. Most hogy megy, azt írja, hogy nem megy.De megerősítem, hogy valóban megy. Ebben a pillanatban is a saját wifimen. Ma voltam vásárolni az Asda-ban. Ott is rápróbáltam. Azon is ment hibátlanul.
-
SztiviVander
addikt
válasz
nincsnév007 #85964 üzenetére
Nincs ajfonom, sose volt / sose lesz, es ujra se inditom soha.
Es "ujrainditJatok"... -
nincsnév007
addikt
válasz
SztiviVander #85962 üzenetére
vagy lehet csak annyi a megoldás hogy telefont kell venni ájfon helyett
heti 1-szer is újraindítsátok a telefont?
-
Killing
addikt
Mi a helyzet a külföldi feltöltős VoWIFI-vel?
Ugye ez a szövegrész csak nem a probléma megoldása után került be?“Feltöltőkártyás előfizetőink számára csak Magyarországon érhető el a szolgáltatás”
-
SztiviVander
addikt
válasz
nincsnév007 #85961 üzenetére
Mondjuk mert gondolom te sem tudod a sim melyik laban kapja a feszkot es hogy tud e az a feszko esetleg kihuzas kozben valami mas pinre kerulni. Bar lehet hogy hulyebiztosra van megcsinalva es nem tud ilyen tortenni, de nekem az elmult 26 evben nem romlott el sim es utoljara a 4g bevezetesekor kellett a tiz eves simet csereltetnem amugy soha semmiert. Viszont eleg gyakran olvasom forumokban hogy embereknek elromlott es csereltetnie kellett. Eddig tippem se volt vajon mitol romolhat el, most igy mar van
Persze a sim talcak kora ota adott a kikapcsolas nelkuli csere lehetosege, de nem hiszem hogy azzal egyutt ajanlott modszer is lett ez.
-
yanna
addikt
válasz
nincsnév007 #85959 üzenetére
Nem cserélgetek simet heti rendszerességgel, de betépve, részegen, fél álomba sem jutna eszembe bekapcsolva megtenni. Nem vagyunk egyformák.
-
nincsnév007
addikt
válasz
SztiviVander #85956 üzenetére
szerintem még sose cseréltem simet kikapcsolt telefonnal. új telefonnál értelemszerűen ez az első ahogy kiveszem a dobozból hogy megy bele a sim, de szüleimnek már többször cseréltem sim-et yettelről vodára és semmi probléma nem volt. bekapcsolt telóval. Android.
-
Bl.Gyo.
őstag
válasz
SztiviVander #85956 üzenetére
Én mindig úgy csinálom, igaz Android-ba, sose volt gond a működéssel. Ha meg lenne, akkor alap az újraindítás.
-
dchard
veterán
válasz
#85512448 #85951 üzenetére
Amikor szekptikus az ÜFSZ egy problémával kapcsolatban, mindenki gondoljon majd erre
A viccet félretéve: 100-ból 99-szer ilyen jellegű hiba van. Nem az ügyfél a hülye (természetesen), de ügyfél oldali a probléma. Ebben az esetben a Szifon szarul kezelte a menet közbeni SIM cserét.
100-ból egyszer meg az van, mint a perpaid-esek vowifi-jével, ahol tényleg a hálózat volt a szar.
Ezzel csupán azt próbálom érzékeltetni, miért van jellemzően nagyon erős szkepszis, amikor valaki globális hálózati hibát kiált. Baromi ritka.
-
#85512448
törölt tag
válasz
Killing #85952 üzenetére
Hát persze...hadd csináljon hülyét magából ez a szerencsétlen.
Na jó, legyen.
Elkezdtem gondolkodni, mióta jelentkezett a dolog. És hát....volt egy külföldi utam 2 hete, Erdélyben, ahol az ismerőstől kölcsön kértem a román digimobil sim-ét, hogy lássam mit tud a digi náluk... Kivettem a magyar vodás sim-et, és beraktam a román digis simet
Spoiler:miután megvolt a román kártyával a "szórakozás" , visszaraktam a magyar vodás simet....de nem volt újraindítás. Értelemszerűen a magyar Telekomos sim-mel nem volt 2G-re ledobálás, hiszen az eSIM és azt nem babráltam.
Aztán ismerős velem jött Budapestre...kicsit itt volt nálam.
Itthon hazaérve kicseréltem a teszt miatt a vodás sim-et yettelre, újraindítottam a telefont.....jól működött yettellel, nem dobott le 2G-re hívás közben. Aztán elkértem ismerőstöl megint a román digis kártyát, azzal is megnéztem mi van. Majd vissza a vodásat....de amikor visszacseréltem vodásra megint nem indítottam újra a telefont...Ma munka után megálltam 200 méterre egy olyan bázisállomásnál, ahol az épületen egymás mellett volt a voda és a telekom. Direkt rálátás megvolt, indítom a hívást a vodás fizikai sim-es telefonszámomról, megint ledobott 2G-re. Indítom a hívást a Telekomos eSIM-mes számmal: marad VoLTE-n.
Újraindítottam a telefont, és azóta jó vodával is a VoLTE. -
zelikocc
senior tag
válasz
Killing #85946 üzenetére
Nekem 14 Pro van, előtte XS volt, több mint fél éve intenzíven használom a Telekomot főként BP különböző részein, sokszor vidéken is és nem találkoztam a fél év alatt olyannal, hogy 2G-re ledobott volna a hívás.
Ahol probléma volt az térerő hiány miatt volt (pl. Metró szerviz helység, hegyekben stb).
Egy pár hónapig használtam vodát is, ott sem találkoztam ilyennel, ott csak szimplán a hang minőség volt szar bugyborékos, vödör aljáról hangzó stb… -
Killing
addikt
válasz
#85512448 #85944 üzenetére
Nekem iPhone 11-el a telekomon nem azonnal de mindig eldobálta, az is mindegy melyik szolgáltató volt (mindhárommal próbáltam) meg milyen helyen. Volt SIM csere meg minden anyámkínja, már beletörődtem. Aztán váltottam 16Pro-ra, azóta minden probléma megoldódott, sose dobja el.
-
dchard
veterán
válasz
#85512448 #85944 üzenetére
Hiába csinálsz videót, ezek az adatok nem elegendőek. Mivel az RSRP és a SINR (a kültéri képen) nem elég rossz ahhoz, hogy pusztán ez alapján lemenjen, lehet még uplink probléma is, de azt csak NSG-vel lehetne felderíteni, ami a szifonon nem megy.
A beltéri képednél érthető, hogy lemegy, a kültérinél nem. Másik telefonban tudod még kipróblni (kültéren), hogy mi történik.
-
Leslie1966
senior tag
válasz
Leslie1966 #85924 üzenetére
Tegnap elsőre sikerült a fizikai SIM-ről eSIM-re online váltani.
-
dredjudge84
őstag
Nekem a realme gt2 pro ha le is vált 2g-re (pl liftben), ahogy kierek a szabadba, vissza is ugrik lte-re. samsung note 10+ ilyet nem tud.
-
dchard
veterán
válasz
#85512448 #85936 üzenetére
Semmi köze a SIM-hez. A hívás akkor vált le VoLTE-ról 2G-re, ha az LTE lefedettség nem kielégítő, vagy menet közben az állomás jelentős számú bithibát érzékel a rádiós csatornán. Fontos különbség, hogy normál adatkapcsolat mellett sokkal nehezebben vált le a telefon 2G-re, mint VoLTE hívás mellett. Én inkább egy másik telefonnal próbálnám ki, még az is lehet hogy érzékenységi probléma. RSRP-t és SINR-t kéne mérni ott ahol a hívást elindítod.
-
#85512448
törölt tag
válasz
#85512448 #85921 üzenetére
Tegnap az összes hívásom leváltott: mindegyik volte-n indult, aztán fél/egy perc beszélgetés után már 2G-n volt a telefon (i13, Bp).
Ugyanezzel a készülékkel T-s vagy Y-s kártyával nincs ilyen "hiba" , ezért ez szolgáltatói (one) oldalon lehet elcseszve ... mivel nem értek a műszaki oldalához a dolognak, ezért még egy sim cserét lehet kérek, aztán pá-pá ONE....kell a fenének ez a 2G-s hanghívás minőség... -
arcszesz
aktív tag
válasz
SztiviVander #85918 üzenetére
"Yeti se biztos hogy otezer uj tornyot epitett de a meglevoket biztos hogy telepakolta"
Így van. Vodánál még a legalapvetőbb kommunikációs csatorna a B3 is csak 10 MHz szélességű szokott lenni. Nagyon karcsú. Ha csak ennek az egynek a kapacitását megdupláznák, máris sokkal használhatóbb lenne az egész. Sok plusz frekvenciasávval telerakni az egészet mint a Yettel talán nem is kéne így elsőre.
-
mjuti
tag
Csak mert téma volt és sokakat izgat, egy kis adalék a 2025 január 1-től várható változásokra a ONE-ná válás során...
-
Marcsello31
őstag
A Vodafone megkérdezte a weboldalán hogy mennyire találom jónak a szolgáltatást, tett fel pár kèrdèst az ablak.
Mindenre pozitívat jelöltem, "had legyenek boldogok"
Aztán volt egy kis személyes üzenet küldő rublika ahová
Lehetett írni. Èn ezt írtam:
"Kedves Vodafone "one", remélem januárban is megmarad a publikus Ip szolgáltatásuk,(-:.". Gondolom ezek után biztos..
-
csaszi75
senior tag
válasz
nincsnév007 #85928 üzenetére
Android app? Ha android az az alap hibaelhárítás bármely androidos APP-ban, hogy "Adatok törlése" és "Gyorsítótár törlése" majd Play Áruházban megnézni a frissítést.. frissíteni.. és újra belépni a felhasználói név-jelszó párossal..
S akkor a Voda appban ezek után számlabefizetés újra.. -
4Grider
félisten
válasz
nincsnév007 #85928 üzenetére
Akkor próbáld meg a weboldalt.
-
nincsnév007
addikt
valaki fizetett esetleg mostanában számlát? alkalmazásban egész nap próbáltam de nem tudom be fizetni a számlámat
-
Sanyi.mTs
addikt
Feltöltő kártyásként (tuti) hogyan tudok parkolást indítani a számlám terhére?
-
arcszesz
aktív tag
Cellmapper tanúsága szerint a voda bázisállomások többsége Budapesten és sok vidéki városban 3 sávon szolgáltatnak 4G-t. B20, B3, B1.
Ahol eddig nézem a B3 sáv teljesen telített volt. Egész nap ki van bélelve, szinte használhatatlan. A videók is gyakran akadnak rajta, ahogy írod. Még a B20 is jobb, az viszont eléggé zajos az alacsony frekvencia miatt ezért az sem túl jó.Viszont tudtommal a 3G-t leginkább a 2100 MHz frekvencián adták. Helyette most azon is 4G szolgáltatás megy. Ez a B1 sáv. Sok eszköz meg sem találja mert nem annyira standard mint a B3. Másrészt gyengébben is terjed a magasabb frekvencia, kisebb a beltéri lefedettsége. A B1-en ugyanakkor úgy tapasztaltam van bőven szabad kapacitás. Ahol néztem a 4K videó sem akadozott rajta.
-
zzola
titán
válasz
kissvendel #85916 üzenetére
Sok helyen rosszabb lett a szolgáltatás a 3G lekapcsolásával, viszont ez a változás jóval korábban elkezdődött, minthogy a 4iG átvette volna a Vodát. Rengeteg RED előfizetés van még használatban, szerintem egyszerűen nem tudja kiszolgálni a hálózat a felhasználókat. Tiktok és FB videók nálam is meg-meg akadnak, ha átváltok Yettelre, azonnal megszűnik az akadozás.
-
zzola
titán
válasz
Leslie1966 #85859 üzenetére
Én egyszer próbáltam, 2-3 nekifutásra sikerült is.
-
SztiviVander
addikt
válasz
Zsombe #85908 üzenetére
Dehogynem mennenek sokra. Yeti se biztos hogy otezer uj tornyot epitett de a meglevoket biztos hogy telepakolta aau sugarzokkal meg valszeg huzott valami rendes optikat sok bazishoz hogy ne csak 2MBit csordogaljon az 5G kapcsolaton. Plusz aau-khoz varosban nem kell torony meg ingatlan, legtobbet hazak tetejere teszik es berleti dijat fizetnek. Nalunk is evek ota teriteken volt hogy a regi digi bazis helyett a tarsashaz tetejere vodas kerul, a felajanlott berleti dijat egy eve elfogadta a kozgyules, csak epp valahogy megse keszult meg el. De vantage itt kepbe se volt, voda kereste meg a hazat es o adta az ajanlatot is. Szoval mint a pelda mutatja, nem kell ahhoz kulfoldi tuladonu ceg hogy ne fejlesszenek, ha meg akarnak ahhoz se.
-
SztiviVander
addikt
válasz
Zsombe #85912 üzenetére
Ebben egyetertunk. Nalam is kezd nulla fele konvergalni a terero, pedig anno azert jottunk at a vodahoz a telekomtol mert annak alig volt itt a lakasban (egyes helyeken nulla, meg 2g se) hasznalhato terereje a voda meg tok jo volt 4g-n is. Net sebesseg is rendbe volt. Most a voda is ott van mint par eve a t. Ma a corvin plazaban is szinte nulla lte terero volt, oke nem nulla hanem -126dbm amire epp fel tudott csatlakozni de mobilnet az zero. Kivancsi leszek helyi hiba volt e, mert egy darabig itthon is azt hittem aztan par het utan realizaltam hogy ez itt nem atmeneti uzemzavar. Mivel a ceges kartya is vodas igy azzal nem tudok mit kezdeni, de a sajatom szerintem hamarosan visszaviszem a telekomhoz (majd megnezem elotte azert h jobb lett e itt a helyzet veluk) vagy a yetihez, csak utobbinal kartyasban otvar draga minden. De a hasznalhatatlan meg hiaba olcso, ugy az inkabb draga.
-
kissvendel
tag
válasz
Zsombe #85912 üzenetére
Nem lehet, hogy ez a 3G lekapcsolás miatt van inkább? A legtöbb szolgáltatónál minőségromlás, térerő problémák vannak. A régi 3G frekiken elindult az "5G-Lite".... én csak így hívom, mert az 5G meg ebben a formában minden szolgáltatónál egy vicc... Ez a 4G-re epülő alacsonyfrekis 5G egy fos... Sokszor akadozik emiatt az egész hálózat, nomeg a telefonok nagy része is szarul kezeli. Ez az ok, de ez nem csak a vodánál probléma...
A többi meg már inkább csak duma... Sok mindentől függ egy szolgáltatás minőség. Én szinte mindegyiket használom, mindegyiknél vannak bajok... térerő, akadozás, nincs net... Mindegyik ugyanaz, csak pepitában... -
-
zzola
titán
válasz
csaszi75 #85911 üzenetére
Sok változás volt az ügyfélszolgálaton és ezt sajnos megszenvedte a Vodafone.
"Minden megy ugyanúgy" majdnem. Csoportok szűntek meg, összevontak amit lehetett. Korábban dedikált csoportok voltak a mobil és vezetékes ügyfeleknek és RED asszisztensek, mára ezek megszűntek és ez a szolgáltatás (telefonos ügyfélszolgálat) romlását eredményezte, szerintem. Amúgy is ezeken az ügyfélszolgálatokon a legnagyobb a fluktuáció és kiképezni valakit + még beletanul / megtanul mindent, 1.5-2 év.
Ezt még majd követi az Invitel/Digi beolvadása ügyfélszolgálati szinten, hát nem irigylem akik ott dolgoznak most...
-
Zsombe
senior tag
válasz
csaszi75 #85911 üzenetére
Lehetsz cinikus, de sokan tapasztalnak térerő és szolgáltatás minőségbeli romlást az utóbbi 1-2 hónapban, amit a Vodafone is elismert.
Amúgy nem azt mondtam, hogy mindenkit szélnek eresztettek és 4iG-s emberek ültek a helyükre. De vezetőségi szinten már vannak változások...
Én a magyar piacra lépésük óta Vodafone párti vagyok és mindig is védtem őket, mert ár-érték arányban kiváló szolgáltatást nyújtottak, mégha voltak is botlásaik olykor. De a 4iG-s "szép új" jövőnek már nem akarok részese lenni, több okból sem.
-
csaszi75
senior tag
válasz
Zsombe #85910 üzenetére
"látványosan"
Egyből beültettek minden Vodafone-os helyére egy 4IG-s embert..
Sztem ugyanazok az emberek ülnek ugyanott. akik eddig is Vodafone-osak voltak.
(Csak a tulajdonos változott: Vodafone Group -> 4iG)
Minden megy ugyanúgy, folyamatban a fejlesztéseik, én egyetlen dolgot tapasztalok, ami nagy változás, hogy minden esetben sikeres a számlafizetésemNincs vele probléma, nem úgy, mint amikor 3 éve elindultak az új számlázó rendszerrel.. s másfél évig hol ment, hol nem ment
Sőt, olyan helyen is megjelent "térerő" ahol eddig nem volt.
De biztosan átvett mindent a 4iG, és mind a 3000 ember helyett már 4iG-s ember dolgozik a Vodában! TUTI! -
csaszi75
senior tag
válasz
Zsombe #85908 üzenetére
Tehát akkor mit jelent ez az egész?
A Vantage Towers az ingatlanokat üzemelteti.. a tornyokat építi..
A Vodafone eladja a szolgáltatást, a V-Hálózat meg tulajdonolja az összes elektronikus berendezést az állomásokon, és ők is építik be az elektronikus dolgokat..
Tehát ez olyan, mint amikor egy irodaházat üzemeltet egy ingatlanfejlesztő, de az irodaházban lévő összes berendezés az meg az irodaházat bérlő cég tulajdonában van.
nincs ebben semmi extra -
Zsombe
senior tag
válasz
SztiviVander #85907 üzenetére
Tehát a passzív infrastruktúra továbbra sem lesz a 4iG tulajdonában. Az aktív mobilos infrával nem mennek sokra a passzív elemek nélkül.
-
SztiviVander
addikt
válasz
Zsombe #85905 üzenetére
Én nem hiszek, ez van leirva. De ha te jobban tudod naluk akkor irj rola cikket amiben helyeteszed a fals infokat...
"A cégcsoporton belül lévő, vezetékes és aktív mobilos infrával rendelkező V-Hálózat Távközlési Zrt. mellett a mobilos infrastruktúra passzív elemeit továbbra is a brit Vodafone Csoport résztulajdonában lévő, a Vodafone Magyarországból 2020-ban kiválás útján létrejött Vantage Towers birtokolja majd." -
#85512448
törölt tag
válasz
Zsombe #85905 üzenetére
Az átalakítás egyben speciális helyzetet is teremt a magyar távközlési piacon azáltal, hogy a Vodafone-nak (később ONE-nak) valójában két cég is biztosít majd kritikus infrastruktúra-szolgáltatást egyszerre: A cégcsoporton belül lévő, vezetékes és aktív mobilos infrával rendelkező V-Hálózat Távközlési Zrt. mellett a mobilos infrastruktúra passzív elemeit továbbra is a brit Vodafone Csoport résztulajdonában lévő, a Vodafone Magyarországból 2020-ban kiválás útján létrejött Vantage Towers birtokolja majd.
-
Zsombe
senior tag
válasz
SztiviVander #85904 üzenetére
Elolvastam. Vezetékes hálózatban rendelkeznek csak saját infrastruktúrával, mobil esetében a Vantage Towers-é az infrastruktúra. De higgy amit szeretnél.
-
SztiviVander
addikt
-
SztiviVander
addikt
válasz
#85512448 #85901 üzenetére
Szerintem a meglevo tornyokon is lehet fejleszteni, nem csak ugy hogy ujat epittetnek a vantage-al. Az aktiv reszt uzemelteto v-halozat meg ugye a 4ig cege (lesz). Az allitas meg az volt amire reflektaltam hogy azert nem lesz fejlesztes merthogy ket kulon ceg lesz (igazabol akkor harom) es mas a tulaj.
-
zzola
titán
válasz
SztiviVander #85899 üzenetére
Számvitelileg szétválasztják az értékesítést és az üzemeltetést. Várhatóan az utóbbit fogja majd pénzelni a zállam, hiszen az a buktás, a haveroknak meg marad a nagy nyereség (de ebbe most ne menjünk belle). Anno az E.ON ugyanezt csinálta, kiszervezték az üzemeltetést, ott is egy saját cégbe, mondjuk ott kötelezővé tették nekik, itt pedig egy üzleti döntés van mögötte, meg nyilván a fent említett ok, ami nekünk adófizetőknek fog fájni...
-
#85512448
törölt tag
válasz
SztiviVander #85899 üzenetére
"miert csinal a 4ig egy uj ceget" Amiről te beszélsz az az aktív infrastruktúra, arra csinál a 4ig új céget. A passzív infrastruktúra maradt a vantage towers-nél.
Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Yettel függő, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- TP-Link Archer C1200 Router eladó (1200 Mb/s Wi-Fi)
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged