-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
Csibix
újonc
Sziasztok. Egy kis segítséget szeretnék kérni. Jelenleg vodás vagyok. Max 5g csomag. Elvileg gyors mobilnetem van és jó a lefedettség. Elvileg. Viszont nagyon sokat utazom és kacérkodom a gondolattal hogy a Telekom Gigaerős mobilnetje lehet jobb lefedettséget ad és gyorsabb mint a vodáé? Van esetleg valakinek tapasztalata a két szolgáltató tekintetében? Érdemes váltani? Vagy esetleg a rendszeres utazás miatt nem lesz jelentős különbség? Ezt megkérdezem a Telekom fórumban is.
Köszönettel
-
sajtos365
tag
"Egy pár napja lehet online digitális azonosítással is a váltás."
Ezt hogy érted, online ügyfélszolgálaton?
Vodafone:
"Jelenleg még csak a lakossági és üzleti (kisvállalati) ügyfelek számára érhető el az eSIM. Kizárólag személyesen, bármely Vodafone üzletben van lehetőség igényelni a SIM kártya cserét hagyományos/fizikai SIM-ről eSIM-re, vagy fordítva. Meglévő ügyfeleink számára a csere díjmentes. Telefonon és online csatornán nincs erre lehetőség." -
dredjudge84
őstag
Egyébként ha valamiből több darabot rendelek, mennyi lehet a maximum, ami. még nem számít kereskedelmi mennyiségnek? Mert valamiből szoktam én is 4-5 darabot rendelni.
-
Tájékoztatjuk, hogy a Vodafone Magyarország Zrt. Általános Szerződési Feltételeinek 5.6 pontjában foglalt díjkorrekciós mechanizmus alapján az Ön díjcsomagjához tartozó havi előfizetési díj 2024. március 1. napjától automatikusan kiigazításra kerül. A részletes, csomagonkénti változásokat itt tekintheti meg. Bővebb információ
-
thomas77
senior tag
Kicsit időutazós a Vodafone hívásrészletezője...
Irány/hálózat:
- Telenor
- T-mobile
-
atee_13
őstag
Üdv!
Vettem egy új telefont, 2 sim-em van egy magán egy céges viszont az új készülék 1 e-sim és egy fizikai.
Magánt (feltöltős) alakítanám e-sim re. Van erre valami jó leírás mikre kell figyelni?
Voda oldalán új aktiválás van eSIM: A fizikai SIM evolúciója - igénylés, aktiválás | Vodafone
Fizikai simen mentett telszámok megmaradnak e-simen?
-
eldoble
aktív tag
válasz
SztiviVander #85679 üzenetére
Én is így gondolnám, de valószínű a reklámok több ügyfelet hoznak mint abból a pénzből való fejlesztések, mert, ha nem így lenne, akkor gondolom a Voda is ezt csinálná, de nem ezt csinálj, valószínű gondosan kiszámolták ezt.
Persze az is lehet, hogy, ha mi ketten lennénk a Voda marketing főnökei akkor sokkal jobban menne a cégnek ..., tudom, mi drágán dolgozunk, de lehet megérné nekik ... -
SztiviVander
addikt
válasz
eldoble #85678 üzenetére
szerintem meg a szolgaltato is akkor jar jobban ha vannak ugyfelei, a meglevok nem mennek el a halozatuk/szolgaltatasi szinvonal(talansag)uk miatt es egy telekomrol/yettelrol valtasnal sem az van az emberekben hogy mindegy mi csak voda ne. es ezen a reklamjaik se segitenek, mert lehet bevonz a parszazmillios reklamkampany parezer uj elofizetot, akik amint konstataljak h milyen valojaban ott is hagyjak amint lehet. lasd kuf, ahol a tagok jo resze akkor se megy az uj vodas flottaba ha majd a yettel esetleg megszunteti a regi flottas csomagot. telekomhoz mentek volna sokan, de az meg persze nem lett. azok mentek at a vodasba akiknek csak az az egy a szempont h minel olcsobb legyen, az nem hogy mit kap az olcsosagert. aztan hogy meddig maradnak ott az megintcsak kerdeses.
-
eldoble
aktív tag
válasz
SztiviVander #85677 üzenetére
"reklamozasanak az arabol is inkabb fejlesztenenek mindenki jobban jarna"
már az ügyfelek, mert a szolgáltató nem járna jobban ... -
SztiviVander
addikt
Voda 5G: link
Voda 4G: link
De itt (balatonpart) legalabb pesttel ellentetben mindketto hasznalhato, csak az 5G total felesleges (es lassabb) parasztvakitas. Csak azert neztem meg megint mert annyit toljak az arcomba a halozatfejlesztos reklamjukat, gondoltam hatha csoda tortent. De nyilvan nem lesz itt mindenhol n78, siofokra raktak egyet aztan kb ennyi. Lehet ha a nagy semmi reklamozasanak az arabol is inkabb fejlesztenenek mindenki jobban jarna -
dchard
veterán
válasz
csaszi75 #85675 üzenetére
A B28/B3-mat biztosan mindkettő tudja, itt maximum érzékenység-beli különbség lehet: mivel mindkét esetben a PCC (és ezzel együtt az uplink) a B3 lesz, így csak addig fog működni az 5G, amíg a B3 uplink-je kitart. Inkább az a kérdés, hogy mi történik ezen a ponton: lehet hogy a szifon azért szar, mert éppen határon van és nem engedi el a vacak uplink-ű B3-mat és nem zuhan vissza B28-ra (vagy B20-ra) 4G-n. Mindenesetre ezt könnyű kitesztelni a korábban már említett módszerrel. Vidéken ezért is inkább érdemes 4G preferáltra állítani a telefont (tulajdonképpen bárhol, ahol nincs C sáv).
-
csaszi75
senior tag
válasz
dchard #85673 üzenetére
Jah, így ahogy írod.
Csak az a nem mind1 a telefon szempontjából, hogy mit küld fel a rádió felé, hogy milyen összefogásokat tud kezelni.. vagy nem tud kezelniNa és hogy a szolgáltató oldalon milyen elvetemült kombinációkat okoznak. Ez eredeti felvetésem az volt, hogy a szifon nem tudja az egyiket, amit más gyártó meg tud..
B3 - B28
B28 - B3
ésatöbbi.. -
dchard
veterán
válasz
csaszi75 #85669 üzenetére
Hogy tisztázzuk a kérdést: ugye a jelenlegi 5G nem SA hanem NSA. Ennél fogva ugye nagy szívás, hogy kell neki anchor band, ami nem lehet ugyanaz a sáv. Ergó ha van B28 és B3, akkor a PCC az a B3 lesz, aminek sokkal kisebb a lefedettsége, főleg beltéren. Maximum annyi különbség lehet a két gyártó között, hgy valamelyiknek picivel érzékenyebb az antennája, és így össze tudja szedni az amúgy gyenge B3-mat. Ide kapcsolódik az a probléma is, hogy sok telefon nem tud B28/B20-at összefogni, így a B20 nem tud anchor band lenni, csak a B3/B1.
A megoldás: letiltani az 5G-t, így a telefon le tud menni B28-ra (nem kell neki midband anchor) és működni fog normálisan. A CA performancia is jobb lesz
-
eldoble
aktív tag
-
csaszi75
senior tag
válasz
Zsombe #85668 üzenetére
Ilyen leírásról nem tudok.
Egyszerű összehasonlítási alapot láttam saját szememmel(Amit vagy elhisz bárki vagy nem.)
iPhone, Samsung egymás mellett.. Valahol Kiskunságban.. ahol a Voda BaseFrekvencia B3 és a B28-at adja hozzá a rádió mint 5G-s DSS freki, ott az iPhone soha nem tudott felmenni 5G-re.
Ahol más kombinációk vannak, ott simán.
A Samsung mindkét helyen mindig felmegy.. az más kérdés, hogy mennyire használható a net. -
eldoble
aktív tag
válasz
4Grider #85664 üzenetére
Az én telefonom Xiaomi 11 Lite Yettel a feleségemé is ugyan ilyen csak Telekomos, az ő hívásai is néha hibásak voltak, de mióta újra indítottuk a GSM modult az övé jó, az enyém továbbra is sokszor hibás (de sok esetben nekem is hibátlan).
A programozás jó, mert van amikor hibátlan nekem is. -
eldoble
aktív tag
Ezt hogy érted (van a Vodafone-os kapunyitó kártya a GSM modulban és vannak azok a SIM-ek, amelyek tudják hívni)?
Annyi, hogy most ahogy kérdezgetek, most már akinek van ilyen hiba, az mind Yettel-es, lehet valami kompatibilitási gond a két hálózat között?
(volt egy GSM modul újra indítás és most már úgy tűnik csak a Yettelesek nek jön újra elő a hiba, van akinek ritkábban nekem sűrűbben ...)
-
eldoble
aktív tag
-
eldoble
aktív tag
Az nem lehet, mert van, hogy 10 perc múlva már, hívja és nyit hibátlanul.
4Grider
Ez egy közös kapu, elég sokan használjuk, és jelenleg csak 3-4 fő észlelte a hibát a kb. 20 ból, és nekem jön elő 5-ből 4 szer, de szaki lesz persze a vége.RoyalAirForc
Gondoltam itt erre fognak tudni ötletet: #85646 , a javítás, ha modul gond van akkor az persze szaki dolga lesz. -
eldoble
aktív tag
válasz
4Grider #85647 üzenetére
Olyan is volt az én telefonomon (yettel-es) amikor azt mondta be, hogy jelenleg nem kapcsolható, de ma 10 hívásból 9 szer azt mondta, hogy a szám jelenleg ki van vonva a forgalomból, nem nagyon értem én se.
Persze, előzetesen programozott számról hívjuk, az egyértelmű. -
4Grider
félisten
válasz
eldoble #85646 üzenetére
Nekem még soha nem mondott olyat a telefonom, hogy egy szám ki van vonva a forgalomból. Ilyen szolgáltatói bemondás szerintem nincs. Nem a gsm modul mondja ezt, mert nem tudja azonosítani rendesen a hívószámodat (esetleg nem megfelelő formátumban lett rögzítve bele)? Hiszen ezeket a cuccokat csak előzetesen regisztrált hívószámokról lehet üzemeltetni...
-
eldoble
aktív tag
Sziasztok!
Még mindig a Vodafone kártyás GSM modul (kapu nyitás) hívásával van gondom.
Ha én hívom a Yettel-es kártyámról akkor azt mondja be, hogy "jelenleg a szám ki van vonva a forgalomból", ha a feleségem hívja Telekom-os mobilról akkor működik, fogadja a hívást, milyen gond lehet?
Van azért hogy a Yettel-es kártyáról is sikerül a hívás, a Vodafone szerint a SIM kártyájuk rendben van és stabilan 3-as térerő van a kártyán. -
csaszi75
senior tag
Nálam nem léptet ki.. bekapcsoltad a belépésnél a "Bejelentkezve maradok" kapcsolót?
Energiagazdálkodási kapcsolók hogyan állnak az APP tulajdonságaiban?
Háttérbeli használat engedélyezve van?
Töröld az alkalmazás "Adatait" és a "Gyorsítótárat" is.. app frissítése a store-ból.. és újbóli bejelentkezés.. -
bul07
nagyúr
Halálba idegesít ez a voda app.
Belépek eltelik mondjuk 10perc és már ki is lépet, pöttyöghetem be megint az adatokat -
-
csaszi75
senior tag
-
Landsmann
addikt
válasz
dredjudge84 #85629 üzenetére
72 órás csere csak akkor van,m ha a rendeltetésszerúű használatot akadályozza a hiba. De! Bár most már mindegy, de a szabáély 2014 áprilisávbaqn változott, addig nem volt benne az, hogy "ha a rendeltetésszerű használatot akadályozza" kitétel. Természetesen a cseréhez hibának kellett lennie, akár mondjuk ha leválik valami díszítőelem, akkor is jogalap lehetett a cserére. Most viszont nem. Ettől még a rendeltetésszerű használat megáll. Sokan nem tudják, de a 72 órás csere sem automatikus hiba esetén sem. Ugyanis ha nem egyértelmű, hogy gyártási eredetű, vagy felhasználói hiba okozta a hibát, vagy ténylegesen hiubás-e a készülék, Az üzlet nem tagadhatja meg a termék átvételét, de a szervizbe továbbíthatja ha nerm tudja eldönteni hogy jogos-e a csere kérelem és ott állapítják meg, hogy valóban jogos-e a 72 órás csere, vagy sem.
-
4Grider
félisten
válasz
dredjudge84 #85629 üzenetére
Ez alapján én is azt mondtam volna, hogy a készüléknek/töltőnek nincs baja, ha egyszer tölt. Van olyan kereskedő, aki bemondásra cserél/visszafizet?
-
4Grider
félisten
válasz
dredjudge84 #85626 üzenetére
Milyen problémád volt a telefonnal, ami a rendeltetésszerű használatot megakadályozta?
-
dredjudge84
őstag
válasz
Zsombe #85625 üzenetére
A győri markakepviseleten hasonló szitu volt nálam. Nem cserélték 72 órás kötelező csere alatt telefont, mert szerintük semmi baja. Az üzlet tudtommal nem szerviz, semmi jogalapjuk nem volt ítélkezni, és ott is azt ordibálta az egyik ügyintéző, ha bajom van, menjek el másik szolgáltatóhoz.
-
Zsombe
senior tag
válasz
dredjudge84 #85622 üzenetére
Mindenütt vannak. De egy márkaképviselet tulajdonosától nem azt várná az ember, hogy nem tud elnézést kérni és még neki álljon feljebb egy jogos reklamáció esetén.
-
-
arcszesz
aktív tag
Ez is viszonyítás kérdése. Eddig flottáztam. A legtöbb flotta ügyintézéséhez képest a voda ügyfélszolgálat egy álom. Anno küfnél aktivált adatkártyát szerezni 2+ hónap könyörgést várakozást és fenyegetőzést jelentett.
Ezért is választottam ezúttal inkább a vodát.Voda feltöltőkártyám van már 15 éve. A rosszabbnál rosszabb ajánlataikat nyilván vissza kell utasítani. Ez minden
-
-
Zsombe
senior tag
22 éve vagyok előfizetőjük, a 14 nap már rég elmúlt.
Nem is fogadtam el. Mindig ügyfélmegtartó csoporttal egyeztetek. Most is velük beszéltem végül, sikerült 30%-ot faragni az ajánlaton, de ilyen ügyfélkezelés és csapnivaló szolgáltatás minőség mellett nem vagyok hajlandó megvárni a 3 hónapot, mire lejár a hűségem.
-
válasz
Zsombe #85610 üzenetére
Ha online kötötted a szerződést, akkor 14 napon belül el tudsz állni tőle.
Amúgy ha nem felel meg az ajánlat, miért fogadtad el? Ezen kívül tanács, a vodafone bármilyen ajánlattal megkeres, azt nem szabad elfogadni, mert annál csak jobbakat adnak, ha az ügyfél keresi meg őket. Nekem legalábbis ez a tapasztalatom az elmúlt 2x évben.
-
#85512448
törölt tag
válasz
Zsombe #85613 üzenetére
Nálam is elmegy a hang, de nem szakad meg a hívás
Pont ez a jelenség nálam is.Arra pedig nem vagyok hajlandó, hogy kilincseljek náluk, és még én rimánkodjak, hogy kezdjenek valamit a hálózatukkal: mintha ők tennének nekem szívességet, hogy ingyen "okj-s hálózattesztelőt" játszatnak velem: ilyen táblázat, olyan anyám kínja....Aztán leráznak azzal, hogy náluk minden jó.
Nem akarnak hibát keresni? Oké...irány másik szolgáltató. -
Zsombe
senior tag
válasz
#85512448 #85612 üzenetére
2025. január végén járna le a hűségem. De a hozzáállásuk, gyatra minőség és a márkaképviselet tulajdonosa általi bunkó viselkedés miatt szabadulnék tőlük mihamarabb, nem akarom kivárni ezt a 3 hónapot. Kérelmet már beadtam, elvileg 72 óra az elbírálása.
Az a fura, hogy hosszú évek alatt nem volt semmi gondom velük, de az utóbbi két hónapban sorozatosak a gondok: Bp-n, agglomerációban, megyeszékhelyen egyaránt. Nálam is elmegy a hang, de nem szakad meg a hívás, de olyan is van hogy látszólag van térerő, de csak SMS jön nem fogadott hívásról. Botrány amit művelnek.
-
#85512448
törölt tag
válasz
Zsombe #85610 üzenetére
"... lassan lejár a hűség..."
Tehát amikor hívtak max 3 hónapod lehetett még hűségben...ami mostanra 2 hónapra csökkent.
Szerintem várd ki a hűség végét, nem fognak elengedni hamarabb. Az NMHH-t nem javaslom, mert nem ér annyit a dolog, hogy idegeskedj....aztán ha valami csoda folytán igazat adnak neked, akkor az is 30-40 napba telik a válaszadás....szóval addig úgyis kifutsz a hűségből.Nekem is vannak gondjaim a hívással újabban.
A telefon i13, Bp, hívás közben hopp...elmegy a hang....és nem jön vissza...a számláló meg megy közben. Telekommal nincs ilyen gondom. Nekem nincs hűségem, szóval válthatnék. Csak korlátlan hívásért jelenleg fizetek 4300-at, yettel-lel 5300 lenne (auchan), telekommal meg még több. -
eldoble
aktív tag
-
Zsombe
senior tag
Lojális ember vagyok, lassan 23 éve előfizetőjük, de nálam végképp leszerepelt a Vodafone.
Az imént kértem, hogy méltányosságból, kötbér fizetés nélkül engedjenek el és had hordozzassam másik szolgáltatóhoz a számainkat.
Sztori röviden: pár hete nyíregyházi márkaképviselet megkeresett, hogy küldenének kedvezményes ajánlatot, mert lassan lejár a hűség. Mondtam OK, legyen. Persze a kedvezményes ajánlat 60%-os díjemelést és rosszabb csomagajánlatot jelentett.
Írtam is választ, hogy ettől azért jobbat várnék, legyenek kedvesek engedélyeztetni jobb kondíciókat. Két hét alatt nem kaptam választ, írtam több e-mailt is, de semmi reakció. Központban tettem panaszt, majd a márkaképviselet tulajdonosa felhívott, hogy milyen jogon panaszolom be a kollégáját, hiszen jól végzi a munkáját és ha nem tetszik valami, akkor lehet menni másik szolgáltatóhoz. Majd rámtette a telefont és tiltásra rakott. Ez az ügyfélközpontú, szép magyaros hozzáállás.
Kb. két hónapja folyamatosan hívvásindítási és fogadási problémák vannak az előfizetéseinken, néhol alig vagy 0 térerő (ahol korábban teljesen jó volt a lefedettség). Ezt is megírtam panaszban, helyszínnel és pontos időpontttal ellátva + leírtam több készülékben is teszteltük. Majd kaptam egy sablon választ és zéró segítséget.Ha ennyit ér 20+ éve hűséges ügyfél, ha ilyen az ügyfélkezelés, ügyfelekhez való hozzáállása a Vodafone-nak, akkor én tovább nem vagyok hajlandó az ügyfelük lenni és egy forintot is fizetni, úgyhogy mai nappal kértem az azonnali hordozást kötbér megfizetése nélkül. Bár vannak kétségeim a választ illetően.
-
csaszi75
senior tag
válasz
eldoble #85607 üzenetére
Jah, biztosan lehet.. de ez nem ilyen egyszerű.. ismerni kell a modem képességeit.. milyen frekvenciákat támogat az eszköz.. aztán ahhoz kell méretezni az antennát..
Mondjuk a ma világban már 2/4G képes eszköz illene egy ilyen kapunyitóba is..
Lehet csak egy kábel van kilógatva és az érintkezik a kerítéssel.. -
Fortclay
csendes tag
Ma hívtak és meg is érkezett a teló az üzletbe, így 6 nap alatt sikerült, de tekintettel arra, hogy munkaszüneti nap is volt, meg új szériás, készlethiányos készülék, így elfogadható szerintem. A kövit viszont tuti házhoz kérem, ott legalább valamelyest van tracking. Ja, a webshop továbbra is sikertelennek írja, pedig már a kezemben
Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- LG UltraGear Gaming Monitorok: FRISS SZÁLLÍTMÁNY -30%
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L480 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- AKCIÓ! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE AORUS MASTER RTX 3070 8GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged