Új hozzászólás Aktív témák

  • Grillo

    senior tag

    Nos, ma elvégeztük a ganajtúró görgő és szíj cseréjét.
    Annak a Dzsovánninak az anyukáját puszilom, aki kitalálta a zsíros variátort. Mert bizony ebben vót, olyan jó sötétszürke, adtam neki kontakt tisztítóval meg féktisztítóval felváltva, de elég jól ellenállt így is. Vagy egy órát sikáltam, meg elment egy fél tekercs papírtörlő.
    A meghajtás alkatrészei faszán néznek ki (mármint állapotra, meg ugye a takarítás után), a szíj és a görgők állapota sem indokolta a cserét, de ha már letelt a 6k km, meg ott volt mindenből új, azért megejtettük. Amit kiszereltünk, az megy a polcra, mert simán visszarakható állapotban vannak.
    Az összeszerelést zsírozás nélkül ejtettük meg, ugye itt is írtátok, hogy felesleges, meg a Motorline-ban is azt mondták, hogy ezek a Malossi görgők már ezt nem igénylik.

    Jelentem, hogy kurvára kopog. :DDD

    De amúgy sokkal feszesebbnek érződik az egész, nincs az az érzés, hogy olyan kicsit holtjátékos a rendszer. Azonnal reagál gázra, szerintem érzésre jobban is gyorsul, meg rugalmasabb is, ez gondolom egyrészt placebó, másrészt a kevlár szíj, meg az eltérő görgők is okozhatják. Mondtam már, hogy kopognak alapjáraton, meg szar úton tolva? :DD

    Ja és emlékezzünk meg az Aszalós családról, akiknek tavaly 3 hónap alatt sikerült olyan minőségi munkát végezni, hogy a karbi szívótorkán lötyög a gumicső, ami a légszűrőből jön, hisz faszán basztak rá egy gyorskötözőt a fém bilincs helyett. Lehet ezért magas az alapjáratom? Másik oldalon meg az olajvisszavezető cső volt hasonlóan kiforrott eszközparkkal rögzítve a hengerfejhez, ezt tudtuk orvosolni egy pont oda illő "ababilinccsel".
    Mást most nem találtunk, de majd még nézelődök.

    Köszi DigitX!

    Ja, említettem, hogy zörögnek a görgők? :D

Új hozzászólás Aktív témák