-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
TasiA
senior tag
Köszi DOKAR a bizalmat!
ET lényeg, hogy ahol a felnidet rögzíted az agyhoz, tehát a csavaros rész, a kerék képezeletbeli közepétől hány miliméterre esik arrébb. Ez a szám minél kisebb, annál kintebb lesz a futófelület a csavaros közép résztől, amivel sokkal jobban terheled a csapágyakat, tengelyeket, gömbfejeket. Közben romlik az egyenes futása is a gyári mérethez képest. Legalább is én ezt tapasztalom. Ugyan olyan gumit használva, egy ET49 és egy ET35 között nagyon érezhető a külömbség mikor pl előzgetsz. Míg a gyárival csak érezed, hogy billeg az autó a sávokban leledző nyomvájúktól, ET35-el a kormányt is rángatja, ki akarja venni a kezedből. Persze ez hatványozódik a a peres gumitól, de maradjunk csak az ET-nél. Remélem érthető voltam! Dokar is jól megfogalmazta, nem mindegy, hogy egy seprűt pl a tövénél fogva emeled ki oldalra , vagy a legvégénél.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ukrajnai háború
- Disney+
- Politika
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Robot fűnyírók
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!