-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
glutamin
őstag
Ez a vezérműtengely végén valahol. Szerintem az a rész egyszerűen nincs jól hűtve. Maga a forgattyúsház a hűtővíz miatt nem fő meg, de a hengerfejnek vannak részei, ahova már nem ér el a hűtés. Persze ez csak az én elképzelésem. Lehet, hogy egészen más miatt halt meg. (mondjuk a szelepfedél-tömítés se volt egy tartós alkatrész nálam)
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
deicide
veterán
Abszolút rosszul tudod. Rengeteg helyen le van írva, pl itt is, 15km/h a tűrés 100 alatt és 20km/h 100 felett objektív felelősséghez. Plusz a műszer hibája. E szerint vezetek, mióta bevezették és sosem kaptam csekket, pedig mentem már mérőautó előtt el óra szerint 70-el, ami 65km/h.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
trassher
addikt
Azért egy B5 passat ülést ne hasonlítsunk az opelhez mert az tényleg olyan amilyennek lennie kell. Ha szerinted a g-ben rövid az ülőlap ülj bele egy 96 körüli swift-be, na az rövid lesz. Lehet épp ezért érzem teljesen jónak a g üléseit mert előtte 6 évig suzukiztam. A g-ből nem esek ki, megtart, számomra kényelmes.
Redmi Note 7
-
_seth_
veterán
180 magas vagyok és nekem az alap B veki plüss ülések bejönnek, de haverom g astrájának az alap ülései egyrészt kemények másrészt kényelmetlen is. Két tekerős deréktámasz van az enyémben is de nem sokat ér, jobb alapon hagyni. A fejtámla haszna max balesetnél jön elő az ostorcsapásos nyaki sérülés elkerülésére de menet közben ha ráhajtom a fejem akkot nem látom az utat, ha pihennék és hátradöntöm az ülést akkor meg letörik a nyakam olyan kényelmetlen...
3-4 órás utak alatt nem visel meg az ülés, hosszabbra pedig nem szoktam menni. Az ülésnél nekem fontosabb a tempomat, belövöm a sebességet és kényelmesen el tudok helyezkedni.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Declare
őstag
Volt azert benne egy kis barokkos tulzas , de palyan egyhuzamban 12 oran at 130 al egy szep tavaszi napon az azert hatarozottan nem tenne jot a teli guminak (meg azert nem csak 130 al szoktam haladni a nemet oldalon ). Ha melegben hasznalod felkemenyedik a futofelülete es elveszti azt a tapadasat, amitöl a teli gumi teli gumi (puhabb az anyaga alapbol, azert is tapad jobban hidegben).
Plussz jobban melegszik es nagyobb sebessegnel durrdefekt is lehet ebböl. Mondjuk ehhez inkabb egy nyari meleg kellene szvsz, de akkor se jo.
-
w333
félisten
Városban néha még a 4 is sok neki, 60-70kmh kéri vissza a hármast !
(#39427) trassher
Utánanézek ... bár előbb ablaktörlő lapátot kéne venni,
valaki tudja a pontos méretét ? csak azért nem vettem még mert nem tudom a méretetHmmm gyorsan megnéztem, jól van 480mm a gyári méret !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
F_Gergely
őstag
Nálam az adagoló volt 90e, turbó szintén. Kettőstömegűm nincsen (ez utóbbi már benzinesekben is benne van).
A mélygarázsnál igazad van 2013 óta be lehet menni garázsba is, ezt mondjuk én sem tudtam most olvastam utána.
Nálad 100 km kerül 2100 Ft-ba, nálam 6 literes vegyes fogyasztással kerül 100 km 2200 Ft-ba.
Egyébként nem vagyok a rendszer ellen, utaztam gázos autóban, sőt nálunk minden targonca gáz üzemű, de valahogy inkább maradnék a dízelnél -
F_Gergely
őstag
Én sem kötekszem, nyilván oka van hogy emelett tetted le a voksod
Én is munkához használnom, de nálam nincsen másik autó, így olyan kellett ami keveset eszik, szereti a pályát, kombi és lehet bele pakolni, nameg tele van extrával és nem fapados.Szóval ilyen "all in one" kocsi, -
F_Gergely
őstag
én azon döbbentem le (bringával tekertem körbe a balcsit), nem is tudom melyik településnél valami hihetetlen olcsó volt a gázolaj és vagy mol vagy omv kút volt. áááá mondom bakker kocsival lennénk most tuti telenyomnám
Pedig vidéken általában drágább szokott lenni, mint pesten.
Akihez hordom a kocsit szerelő, ő szerel gázos autókat is, múltkor valami terepjárót hoztak neki, de elég sokáig szivott vele, mire sikerült megcsinálni.
Taxisok amugy sztem azért nem használnak gázos verdát, mert pénzbe kerül, ők meg amin lehet spórolnak, és mire megtérülne a gáz által behozott előny, plusz ugye a haszon addigra eladja a kocsit mint kevés km-t futott, női tulajdonostól, nemdohányzó, nagyon megkímélt, második autóként használt -
haddent
addikt
Kösz mindkettőtöknek a részletes, kielégítő választ. Nem rossz, és talán anyám által használt F astrában el lehetne gondolkodni, de az meg 8 szelepes és annyit megy, hogy kb. olcsóbb mintha busz bérletet venne. Az életbe nem térülne meg és csak a plusz nyűg lenne ráakasztva egy amúgy szószerint örökéletű dögre.
A CNG akkor egész biztos kilőve, Az LPG meg jól hangzik, de Te nem tudod, hogy én aztán csak milyen szőrszálhasogató vagyok. Egyből kiszúrok és megérzek mindent, persze főleg azért mert napiszinten használom. Éppen azt szeretem benne hogy agilis és baromi gyorsan reagáló jó kis szerkezet, tuti "nem rontom meg" szegényt akkor. De jó volt első kézből olvasni, hosszútávó, egyöntetű és személyes tapasztalatokat, legalább a rémhírek szertefoszlottakDeclare dízelhez azt hiszem CNG -ét szoktak vegyes üzemre, Totalcaron volt cikk régebben, működik és jót is tesz neki, Ausztriai kamionosok imádják elvileg. Ja látom már linkelték is azóta
TasiA 600 ezren túli az Áudi? milyen motor az? az is gázos?
-
Declare
őstag
Tök jo, hogy feldobtatok a temat, erdekes
Ez a dizel-gaz nagyon jol hangzik, de a gyakorlatban ez a cikk alapjan nagyon nyögvenyelösen, mondhatni nem jarhato sajnos.
A dizellel 6 liter/100 atlaggal eljarok, ez benzinessel 8 körül lenne, gazzal 10-11. Utközben kerdes, hol tudod tankolni jo aron az LPGt, a gazositas ugye indul egy szerelesi költseggel, kesöbb + nyüg es macera a tartaly, szürö, vizsga, meg azert neten gyorsan rakeresve ott is vannak kinlodasok (miert rangat, miert kapcsol at, miert....). Nekem 20-25k km alatt evente sokat nem hozna a dizelhez kepest. Nyilvan ha a dizelnel valamit szervizelni kell, akkor azert valtozik a keplet
Erdekes volt ezeket a tapasztalatokat azert atolvasni
[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
Ma délután megint alábujtam.Korábban ezt írtad: "... amikor visszatették a bölcsőt, odacsípték a tűzfalhoz…az anyós oldalon keresd és a bölcső felett van, alig látszik, kb 2-3 centit áll ki a tűzfalból, rajta egy gumicsővel…"
Eddig Én a tűzfalból kijövő vékony gumicsövet kerestem,amibe vékony merev drótot kell szúrkapiszkálni,ha dugulásos fennforgás lehetősége áll fent. Sehol senki nem említette,hogy: Wazze!! Egy min 1/2colos vastagságú pipa alakú gumicsövet keress!
Én most megteszem: Ilyet kell keresni:A „ gumipipa itt található „
Így néz ki feltéve a helyén.
Ha aláfekszem alulról így látom
A kép jobb oldalán látni a kipuf csövön lévő lambdaszondát.Ezek után szerintem könnyebb megtalálni.
Röviden ennyi.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
sasa58
tag
Ez jó kérdés, senkinek fogalma sincs róla, se a kereskedőnek se az előző tulajnak. Mikor megreklamáltam a kereskedőnél azt találta ki, hogy a szervizben cserélték ki, ahol észrevették a disznóságot. Egyébként biztos, hogy nem a sajátja, mert nem teljesen egyezik a motorkód, amit lát az ECU.
-
sziku69
senior tag
A B Vectra nagyon szép. Jó gazdája voltál.
Mikulásbá:
Söröséknél biztos van.........ja, hogy Neked ez messze van...[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
Az előző írás az Autonavigátor ... a mostani pedig a TotalCar -ról szedtem
A részletek kidolgozására ugyanis Rüsselsheimben kevéssé ügyelnek. Lötyögő, bizonytalanul kattanó bajuszkapcsolók, nyeklő-nyakló üléstávolság-állító karok, kellemetlen tapintású kormány és váltógomb, valamint a Peugeot/Citroen autókkal az utolsó helyért évek óta holtversenyben küzdő pocsék váltó rombolja a minőségbe vetett hitet - már az első métereken. Különösen ez utóbbi roppantul bosszantó, hiszen időközben például a GM-technológiát, vele pedig a váltószerkezeteket is átvevő Daewoo annyit tökéletesített a kapcsoláson, hogy autóinak váltói legalább elfogadhatónak mondhatók.
De az Opel ragaszkodik a pontatlanul megvezetett, csak a kar elmozdításának legutolsó tizedmilliméterein a fokozatba végre bekattanni - mit bekattanni, beszorulni - hajlandó váltókarhoz, amellyel bármelyik fokozatban úgy kavarhatunk, mint a sűrű bableveskondérban a fakanállal.
A helyzetet rontja a hosszan fogni kezdő, majd hirtelen összezáródó, negyedméteres pedálúttal működő kuplung és a gatyagumi-lazaságú motorfelfüggesztés. Mindennek tetejébe jön még a gázpedál lenyomására nehezen felpörgő, majd a taposás megszűnte után alapjáratra csak hosszas gondolkodás után, lépésekben visszatérő motorfordulat.
(#56921) trassher
Nem nagyon van semmi jó, 1.8i -ból pontosan 2db. látok jelenleg (700k körül)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
Az én Vectrám pedig bármit is csinálok vele már kapott sport kemény lengéscsillapítókat GSi Astrába való és még így is imbolyog + megérzi a rossz utat is, váltó egy pontatlan valami, kuplung szintén, kormányzás is szerintem elég pontatlan, 140km/h -nál meg kb. olyan érzésem volt mint az E34 -ben 200 -nál, persze tudom hogy ez egy 23 éves autó stb. de attól félek hogy a 15 éves is ugyan ilyen !
Pug 406 -t amikor vettem 3 éves volt (motorikusan a 2.0HDi egy szarkupac volt) kb. 2 év után el is adtam, az E34 pedig 14 éves amikor vettem mégis jobban éreztem magam benne mint a 3 éves 406 -ban, ezért is félek kicsit az Astrától, tudom fiatalabb kevesebbet eszik stb. de fogom úgy érezni magam benne mint egy E36 -ban ez a nagy kérdés, pedig tudom hogy jó kis autók a G Astrák !
Visszasírom az E34 -s időket és az ilyen pontos váltót + reakcióidőt
Nem azt mondom hogy versenyautót keresek, hanem azt hogy ha oda kell neki lépnem akár egy előzés miatt akkor legyen már benne erő és szedje a lábát rendesen, a mostani C20NE pedig nekem harmatgyenge pedig 2600 -tól már megjön a 170Nm, ettől mindenképp valami erősebb gép kell !
Vagy keressek valami disznó TDi dieselt ? tanácstalan vagyok !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
_seth_
veterán
Valton is lehet javitani, biciklibelsot kell huzni a gumigombre a valtokar vegen kopottsagtol fuggoen egy vagy ket retegben es maris jo lesz, egesz pontos.
A tobbi tenyleg hulyeseg, a g astras hasonlat pedig vicc minden teren.Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
F_Gergely
őstag
-
w333
félisten
Kombi ...
Nem azt mondom hogy 140km/h imbolyog hanem csak úgy általánosságban, kanyarban rosszabb úton érzem hogy dobja a farát
A 140km/h -ra pedig azt mondtam hogy k*rvára érződik már benne a sebesség, míg az E34 -nél kb. 200 -nál éreztem ezt a sebességet
A 2.2 benzines egy hulladék ...
OPC -re nincs pénzem ... a 2.5 V6 meg olyan ritka mint a fehér hollóMiért adod el ? és mi lesz a következő autód ?
(#56931) F_Gergely
Van benne erő, csak nem olyan amilyen nekem kell ... olyan mint egy nagy hajó és k*rva nehezen indul meg hiába 3.0 V6 ráadásul irreálisan sokat eszik !
E36 nekem inkább stílustalan tucatautó.
Ezt a motort ismerem, ezért említettem ezt ... a többi meg nem ilyen megbízható
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
gyuszito
senior tag
Köszönöm szépen!
Kérdés az, hogy hogyan tudnám életre kelteni.. Egyenlőre ott az F betű, és nem mutat semmit, csak az órát, azt is úgy, hogy nem tudom beállítani... Ja és ott a nagy F betű.. A problémám az, hogy nem rég vettem az autót, és nem tudom, hogy gyári, vagy bele mókolt.. Valószínűleg végig fogom járni a mók útját, és így gyorsan kiderül, hogy mi nincs a helyén.. Megjegyzem így most van 2db BC-m, mert vettem felesbe egy másikat... Olvastam már eprom írásról is.. Na ha az így lenne akkor totál meg vagyok lőve..[ Szerkesztve ]
Nem az számít, hogy mit mond, hanem hogy Ki mondja!
-
Declare
őstag
Feleslegesen erölködsz en probalkoztam mar nyomatekgörbek, technikai adatok, stb belinkelesevel is, nem segit semmi....van akinel a köbcentitöl meg yaz auto de en azt mondom, az a lenyeg, hogy jolesö erzessel üljön be az ember a kis verdajaba, a valasztasi lehetöseg meg mindenkinek adott
-
-
-
Declare
őstag
Arra viszont figyelj, hogy ha ugyan az a 6 sebesseges valto van, mint az enyemben, könnyen lehet anyaghibas! Csapagyakra nezess ra (ilyen sztetoszkoppal rahallgatnak, akkor a hozzaertö meg tudja mondani, mi van). Az en astrambar 160k körül hullott szet, felet megcsinaltak, majd 200k körül hullot szet a masodik fele nekem. Es ezt a sima gyari nyomatekkal követte el....szoval a valtora erdemes figyelni.
-
Declare
őstag
Az enyem ugyan igy volt hasznalva es most is sokszor. Az elözö tulajnak az autopalyan szetesett, nekem meg elkezdett furcsa surrogo hangot kiadni, amikor utannakerdeztettem es mondtak, hogy ez bizony valto csapagy. Ha nem foglalkozom a fura hanggal, akkor ugyan ugy jartam volna, mint az elözö tulaj.
Szoval, igen, szegyen GM csapagy anyaghiba es ennek a valtonak igen jellemzö betegsege.
Új hozzászólás Aktív témák
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- iPhone topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autóhifi
- Futás, futópályák
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen