-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
válasz F_Gergely #42765 üzenetére
Szerintem nagyon jó ...
Én most vettem hátra 2 db. Monroe Sport gázos lengéscsillapítót, (kicsit elegem lett a hajó effektusból) elvileg ezek nagyon kemények, kb. 2-3 hét múlva lesznek beszerelve és majd mondok róla véleményt, a 22 éves gyári lengéscsillapítótól amiből már kicsit szivárog az olaj biztosan jobb lesz
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #42765 üzenetére
Hátsó gátlóim nekem sem "jók". Én mondjuk úgy vettem meg a kocsit. De a mai napig nem tapasztalok vele semmi - igy addig marad úgy ahogy van. Monroe , biztos nem rossz.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
w333
félisten
válasz F_Gergely #42769 üzenetére
Monroe nagyon jó ... és csak is gázosat vegyél belőle
Én ezt vettem Link hátra, GT és GSi alá ajánlott !
Nálam kb. 1-2 éve volt cserélve komplett első + hátsó futómű (viszont lengéscsillapítókat nem cseréltek) érzésre az első lengéscsillapítók jónak tűnnek (ugye segít rajta a motor súlya is) de hátul olyan mint egy hajó, nagyobb sebességnél rossz úton pl. már érzem mintha kicsit farolna ki a hátulja
Szóval most kb. minden ki lesz rajta cserélve már majdnem minden alkatrész itthon van (féktárcsák, fékbetétek, lengéscsillapítók, NGK V-line gyertyák, km óra spirál, szelepfedél tömítés) illetve most várom a Cromaxtól a visszajelzést (a hátsó fékbetétek és hátsó szillentek) hogy mikor mehetek értük
Szerk.
Szóval most a G Astra vásárlást egy kicsit halasztom illetve min 1.8 vagy 2.0i benzines kéne belőle (1.6i nekem kicsit kevés, de lehet elég lenne)
Tehát mivel a Vectra nagyon szép állapotban van illetve sehol sem rohad, úgy vagyok vele hogy ismerem az autót és inkább mindent kicserélek rajta és tudom hogy jó, mint sem hogy belenyúlja valami zsákbamacskába, szóval még kapni fog egy sötétítést + távirányítót a centrálzárnak (2-3 évig még elgurulok vele) aztán majd jöhet valami más
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
mohabá 007
aktív tag
válasz F_Gergely #42851 üzenetére
Ugye most csak viccelsz? " nekem ez csak ott lifeg a hűtő előtt, lehet azért nem kapcsol a klíma ventim..."
Ha ez igaz lenne, nem lenne hűtővized se,a lyukon kifolyna a hűtővíz.Ez a vízhűtő oldalában van.
hűtőventillátor-kapcsoló -nak,hűtőfolyadék hőmérséklet jeladó-nak nevezik.
Nem az van inkább,hogy ez a cucc a helyén van,csak a csatlakozása nincs bedugva?
Az biztos,hogy ha nincs bedugva,nincs ami a hűtőventillátort bekapcsolja.Az,hogy ez kapcsolná a klíma ventit gőzöm sincs,erről itt szó nincs "...A hűtővíz jeladó meghibásodása esetén a hűtő túlmelegedhet, a motor károsodhat..."[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
trassher
addikt
válasz F_Gergely #42875 üzenetére
Nyomáskapcsoló? Nem attól lesz hideg hogy fúj a klímahűtő hanem attól hogy mekkora nyomást állít elő a kompresszor. Ha nem enged a nyomáskapcsolód akkor hiába dolgozik a kompresszor, nem lesz hideg. A ventillátor azért kapcsol hogy a nyomás ne tudjon felszökni az égbe. Nekem is ez volt a gond. Későn kapcsolt a ventillátor és akkora nyomáson már megcsúszott a kuplung mert nem bírta hajtani az ékszíjtárcsát.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz F_Gergely #42880 üzenetére
Akkor ez standard felállás. Jól gondolom hogy 2 ventillátorod van? Egyik a klímahűtő elején, másik a vízhűtő hátoldalán. Ugye az egyik nyomáskapcsoló azt nézi mennyi gáz van a rendszerben mert a gáz hordja szét az olajat ami keni a kompresszort és a tömítéseket. Hogy gázlefejtés nélkül cserélhető e az amelyik küldi a jelet a venti kapcsolására azt nem tudom de ha nyomást mér akkor valószínűleg le kell fejteni.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz F_Gergely #42882 üzenetére
Például a twinportos motorokon is csak egy ventillátor van g astránál, szidják is mint a bokrot.
Én már úgy vagyok vele hogy kigyűjtöm a leírásokat és kinyomtatva viszem majd a szerelőnek. Azért elég gáz ez a klíma szerelés. Gyári programban nincs például leírva hogy mekkora nyomásnál hanyadik fokozatot kell kapcsolja a ventillátor. Itt neked is az lesz szerintem hogy szépen egyesével nézni az adott elemeket és kiszűrni azt amelyik hibás.Redmi Note 7
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #42890 üzenetére
Hát az az infó, amit mondassz. Ez a folyadékszintmérés baromira nem megy a GM/Opelnek. De szánalmasan nem. Jó, ez legyen a legnagyobb baj természetesen, és így már nem is zavar! De akkor is.
Röviden újból ha később rá kéne keresni: 4.5 liter a gyári előírás, 4.4 literrel már túltöltött volt. Azóta nívó szerint minimum 0.6 liter elfogyott, de rosszabb esetben akár 1.0 liter is. Viszont 0.1 liter rátöltéssel éppenhogy nem lett túltöltött újból, éppen maximumon van mindig. Konklúzió: nívó pálca 1 decinek felel meg a min és a max közt, vagy legyen 2 de nem több és 1 liter van ráírva. Ennél még szebb, hogy a multkor a márkaszervíz nekem ennél kissebb "fogyás" esetében rálocsolt és kiszámlázott 6 decit. Gratulálok ezúton is.De ahogy mondod a benzinszint is haláli. Múltkor már villogott szerencsétlen pára, ami egyébként engem nagyon beparáztat a régi F -ben kiakadva még röhögve megyek 200km -ert de itt amint elkezd villogni én bekapok 1 doboz xanaxot a fény miatt Na szóval arra rátankoltam 2 ezerért, villog tovább (még csak a folyamatos világításba se ment fel). Jó összekapartam a maradék aprót tankoltam még 2 ezerért: felugrott negyedre a tankjelző. Ez megint hogy...
Ezért mondom, hogy azért ezek a nem saját főből számolt hanem komputerből kinézett fogyasztási statisztikák is meg stb... annyit ér kb
szerk.: 3 ezer múlva olajcsere, igyekszem nem a földdel felitatni az olajat és akkor azt lemérve lesz majd igazi eredmény mert én már azt se hiszem el amit kérdez olaj/benzin tekintetében egyik opel sem
[ Szerkesztve ]
-
gban
Közösségépítő
válasz F_Gergely #42990 üzenetére
Én azt mondanám, mérj rá hogy fogyaszt-e "alvás" közben.
Áramerősségre mérj.
Akku és a saru összeköt egy multiméterrel (saru levesz, saruhoz a műszer egyik fele, másik meg az akku pólusához, ahonnan a sarut levetted), amper-mérésre állítva.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #43104 üzenetére
Be vagyok reggelve. De azt írja ,hogy nem vagyok klubtag.
Általános felhasználok (nem klubtag) maximális hozzászólási lehetőségek számát 5db / 24 óra hozzászólásban korlátoztuk. Amennyiben kihasználtad a 24órás limitet, akkor aznap már nem készíthetsz több hozzászólást a fórumon. Tehát legközelebb akkor tudsz hozzászólni, ha letelik a 24 óra az ötödiktől számítva. Ha kevésnek tartod a 5db / 24óra hozzászólást, lépj be a klubba.
haddent Megnéztem. Valóban nem sok. Inkább F és a G Astra rész ami "hasznos".
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #43144 üzenetére
Én mikor vettem az Astrat ezek voltak fő szempontok:
Minél egyszerűbb , extra mentes , megbízható olcsón fenntartható gép. Amennyire ennek megvan az előnye annyira hátránya is. De azt mondom ,hogy inkább legyen egy szerényebb felszereltségű gépem , ami kivisz a világból , mint egy szét extrázott autó ami állandóan problémás, és a Balatonig nem mer vele az ember elindulni.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #43151 üzenetére
A Clioban nekem jó zeném volt. Szerettem is. Persze nem egy profi cucc de jó volt. Jó mondjuk akkor még gyerek nem volt.
Ma szerintem le waxolom az autót.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #43400 üzenetére
Rendes fém, nem ilyen hopp mégsem az aminek látszik? Ha igen akkor az valóban szép lehet. És meg kell mondanom azt is, hogy ennek az Insigniának ami a cikkben van a hátulja iszonyat hányadék Az a csomagtér ajtó olyan mint egy halottaskocsié. Persze baromi praktikus hogy ilyen iszonyat széles és "nincs pereme", de nagyon csúf. Itt a kettő közül valóban szebb a Passat (kívülről). Belülről már nekem sokkal jobban tetszik a 'Signia. Hogy melyik a jobb.. hát az 1.8 -as TSI Octavia
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #43409 üzenetére
Hat elvileg az akku ugye egy höre erzekeny cucc. Ha van körülötte egy ilyen hövedös dolog, az egyreszt nagy melegben a morter höjetöl vedi, masreszt telen a csillaggarazs minuszait csillapitja.
Nekem a saru vedelem miatt kell, remelem elfogadjak a vizsgan. Hogy pontosan arra miert van szükseg nem tudom, biztos valami zarlatvedelem vagy ilyesmi.
-
kriszpontaz
veterán
válasz F_Gergely #43426 üzenetére
Az nálam azért nem megoldás mert nem tudom a helyére nyomni az anyagot, tehát mintha összement volna a kárpit, nem lehet visszailleszteni. egy "légrés" van a könyöklőnél úgymond. A hátsó ajtónál meg simán úgy néz ki mintha tényleg összement volna az anyag, kihúzta magát a műanyag behúzó alól és akörül "lebeg".
Kárpitosnál hogy szokták ezt visszarakni? Vákuum zacsiba teszik és összeszívják hogy illeszkedjen rendesen amíg köt? (vagy csak túlbonyolítom....)[ Szerkesztve ]
-
amargo
addikt
válasz F_Gergely #43464 üzenetére
ezt ajanlottak utananeztem es jokat irtak nagyon, remelem az is lesz
egy masik szerelohoz mentem vegul aki a hátskat is kicserelte és igy is kevesebb volt, mint az elso ajanlat.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
McDoug6lak
tag
válasz F_Gergely #43483 üzenetére
Hidd el én is elcsodálkozom ezeken az adatokon, de mégsem vonom senki szavát kétségbe Az uncsim vett egy 1,4 es astra-t, hogy az majdnem annyit fogyaszt, mint az enyém. Hja annyit, Ö tankol 660 km-ként én meg 1100. De én elhiszem, hogy majdnem annyit fogyaszt Amúgy ha ezeknek a 2 literes benyásoknak tényleg ilyen mesés a fogyija, lehet az lesz nekem is a következő szerzeményem!
-
diegho
nagyúr
válasz F_Gergely #43483 üzenetére
Csurgó-Nagykanizsa-Veszprém-Keszthely-Nagykanizsa-Csurgó táv, klímával a balaton felvidéken és meg is hajtottam kicsit konkrétan egy ilyen 6.7-es átlagos lett. Városon kívül 100 óra szerint 5,3-5,6 között mutatott a fedcomp, tankolásoknál 1 tized eltérés volt. Városban szokott 7,8-8,2 között mutatni, persze én spórolósan vezetek. Nálam minden autó legalább 1, de inkább másfél literrel a nagy átlag alatt van. A klubbon vannak többen, akik vezetik sprintmonitoron a fogyasztást. Van aki kombi 1.6-os avensissel kimegy Németországba és vissza 7 liter alatt, megpakolva. A toyota motorokat kis odafigyeléssel nagyon kis étvágyúvá lehet varázsolni, teljesen abszurd fogyasztások is elérhetőek.
-
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #43697 üzenetére
Én azt tudom ,hogy egy ilyet *urvára kipróbálnék.
Megkergettük az új, erősebb és gyorsabb Opel Corsa OPC-t, melynek az ára is bombajó!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #43695 üzenetére
A benzinest rakod be 5. -be és autozod át a várost? Hát nem tudom, én ezt pontosan csakis dízellel tudom elképzelni, éppen azért mert annak kb a fordulat mindegy. Persze annak is baromi rosszat tesz, de benzint 1500 -on forgatni? Jobb helyeken azt alapjáratnak becézik szinte
Tudom hogy te meg vérbeli dízeles vagy, de azért az mégsem fair hogy "nyomatékhiány" mellé csak "üveghang" jár. Tisztességes motornál az üveghang előtt és az üveghang is azért utánozhatatlan erőt/dinamizmust ad mindenféle turbo nélkülAMD Power nem vagy egyedül. Voltunk ma Budapest - Balatonboglár és vissza, 4 ember és nem aprók, csomagtartó telepakolva horgásszék matrac gumi pumpa stb minden baromsággal, légkondi be, és megy.. Nincs vele semmi gond. Jó azt be kell vallani, hogy a 16 szelepes benzines ilyen üzemmódban induláskor lomhácska, de amint elérem a bűvős határzónát, megvadul és pont mindegy neki hogy milyen extra fogyasztó (légkondi) meg súly van rajta. Ugye ezt mondtam én a multkor, erre (málháslónak utazgatni hosszan a családdal) pont elfogadnék egy dízelt.
Na de utánna amikor megállunk a városban és én szépen duruzsolok a pásszántosok meg kotyognak Na meg amikor egyedül megyek vele
150 -el mentem végig kb . egyébként, fogyasztás: Shell Vpower Nitro+ 100 -as -ból telitank (kattig) fogyott a felénél kicsit több. Nem vészes.A legjobb pillanat akkor volt amikor egy ugyancsak H Astra utolért a belső sávban és villant egyet (140 körül előztem nyugisan a kamionsort), 150 max 160 -ig követett majd elmaradt a 190 nem tetszett neki Utánna én megint visszalassultam nyugi tempóra majd elhúzott mellettem. Hát mit látok "CDTI" (nem kell ám hegyibeszéd)
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #43732 üzenetére
Hát na, éppen erről van szó. Benzinesnél 60 alatt ötödikben akkor mi van? Szégyenfolt
Nem tudom, hogy ennyire merőben más-e a sebváltónk (de nem, mivel a fordulatból látszik..), vagy mi, de én 60 alatt egészen biztosan 3-asban megyek. Ha látom, hogy város van de azért lehet nyugisan menni 60 -al úgy hogy nem kell fékezni gyorsítani csak gurulni akkor mostanában már szájhúzás mellett elváltom négyesbe de ennyi.. Amiket én vezettem dízeleket azok nem voltak olyan jól (vagy jobban) megkonstruáltak mint a H astra (kissebb moci volt), de én azokat is pörgetve éreztem csak magamat jól. Jó, mondjuk -1000RPM.
Egyébként nyilván meg kéne tanulnod "újra" vezetni az biztos. Nekem a 8 szelep és 16 szelep közti váltás is zavaró tud lenni pedig ráadásul Opel midnkettő minden ugyanott van ugyanúgy megy..
Nem vagyok nagy dízeles de 2500 huzatás ne viccelj már csapj hozzá még 1000-1500RPM -et és majd akkor
Egyébként szinte bármilyen (benzin) motornak szép a hangja... itt a gyártók nem normális megoldásai az agybeteg elvárásoknak (kipufdobok) azok amik ennek keresztbetesznek. Jó nem lesz chopper-straightdownV8 hangja egy sutttyuki 1.0 3 hengernek, de egy normális dobbal teljesen élhető (NEM! fart-can, csak normális, ami tompít, csak nem visíttat)[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #43806 üzenetére
Mondjuk ahhoz képest ,hogy az Insignia milyen régi modell, nagyon durván helyt állt. Most már csúnyán itt lenne az ideje 7 év után kiadni egy újabbat. Remélem lassan lesz új Insignia.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #43806 üzenetére
Szééééépecske mindkettő, de engem továbbra is ki fog borítani ez a gyalogosvédelmi motorháztető hülyeség, annyira uniform és ... hát csúnya na nincs mit ezen szépíteni.
Ami számomra gáz, hogy van erőkülönbség és mégis összehasonlítják. Meg eleve, 2 vs 2.2 liter eh.. A Mazda jóval hamarabb leadja a max teljesítményt, dízelről beszélünk és 5200 -ig pörgetni??? Még a szívó benyát is meggondolom mikor tolom el addig.. Motorban sajnos szerintem egyértelműen messze jobb a kettő közül a Mazda.. sokkal. És jóval könnyebb is. Nem is értem, hogy hogy lehet ilyen kicsi különbség a 0-100 -nál a kettő közt. Szerintem nevetségesen apró egy 2 literes kis turbódízel egy ekkora óriási és nehéz batár alá..AMD Power ezt nem tudtam, hogy 7 éves. Mondjuk nem tudom hogy ettől feltétlen adódik-e hogy nehéz mint a dög (ami nem baj) és egy arányaiban hozzá képest kis hörcsöghergelő rotyogó van benne (ez már baj így)
Na pont ilyen antennát szeretnék a H -ra. Szerintetek fel lehet romantikusan erőszakolni egy Insignia cápaantennát egy Astrára?
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #43809 üzenetére
Igen a hátsó ajtó meg főleg amikor fel van nyitva az valahogy nagyon aberált szegénykém
AMD Power ja hogy Insigniából eddig egyetlen egy féle van csak a motorokat pofozták ki-be össze-vissza, meg volt a facelift? Nem is tudtam fene se figyelte az árkategóriát ami esélytelen volt
Egyébként most kövezzetek meg, de valahogy 1:1 -ben sem cserélném el a H astrát egy Insigniára ezzel a motorral. Minek? Hogy menetdinamikája ugyanolyan vagy méretéből adódóan ugyanolyan legyen (motorerő-súly közel azonos, még gyengébb picit), vagy most hogy 2 literrel kevesebbet fogyasszon, vagy legyen alattam egy akkora batár hogy 100 fős menekülttábort elrejtek benne? És mindezt milyen áron is..? Én ebben az árkategóriában már komoly erőt várnék el és dinamikát. Még a Mazdáénál is jobbat.. Különben marad a "rizs-zsebrakéta" Euro módra[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #44315 üzenetére
olajhő még neccesebb, azt szinte semmibe sem rakják bele, a vízhő inkább számít, ebből látod, hogy emelkedőn fő-e a kocsi, az olaj nem melegszik olyan könnyen és nem is hűl gyorsan, így max egy közel konstans értéket láthatsz, míg a vízhő ha túlmelegszik a kocsi, akkor azonnal tudsz reagálni, míg olajhűtő nincs, hogy hűtesz le egy túlmelegedett olajat? legyezed a teknőt?
-
AMD Power
titán
-
Declare
őstag
válasz F_Gergely #44346 üzenetére
Ez mondjuk igy total nem igaz motortol is függ, de az enyem pl 3800 as fordulaton adja le a max teljesitmenyet [link]
(#44347) haddent ezt mar beszeltük Szerintem nem tulzas. Fontos a környezet vedelem. Gondold el mi lenne Budapesten, ha minden auto annyit pufogna ki mint egy zsiguli....azonnal megfulladna mindenki.
Telefonnal meg inkabb szerencsesnek erzem magam, h nem a kijelzö törött be....az N8 asom rengeteget utazott velem/turazot...azott el, pattogott kijelzövel lefele az aszfalton...soha semmi baja nem volt.
(#44349) diablo1984 nekem az a lenyeg, hogy raallitom a tempomatot 140 re es megyek vele egyhuzamba 11 orat es eszik 5,4 litert (ez friss adat, Hamburg, Cseh hatar kb 600 km 140 tempomat 5,4l/100). Visszafele versenyezgetve, 6,2-6,5. Mellette 60 ft/l a dizel javara az üzemanyag ara, hatranykent eves szinten fizetek 100-200 euroval több adot....nincs kerdes 1.4 tsivel az ovatoskodas +1,5-2 liter/100, a jatszas meg +4 liter/100 kb
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen