-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sz.Riki88
csendes tag
válasz FoBCRaistlin #109599 üzenetére
Ja, semmi extra, 4es csatorna injektor nyitvatartás, befecskendezés kezdet, meg 11es csatorna nyomásszabályzás
-
Sz.Riki88
csendes tag
válasz FoBCRaistlin #109597 üzenetére
Kár, kíváncsi lettem volna 2 logra :\
-
Sz.Riki88
csendes tag
válasz tomcsi23 #109586 üzenetére
Céges golf alatt piros van, az én véleményem hogy jobb mint egy gyári betét, de nem annyival hogy ne tudnám elmelegíteni még 90 lóerővel is ha akarom. Egy barátom 460lovas evo9-ébe volt, de oda édes kevés utcán is Belement a ds3000 ferodo, és kifejeltük majdnem a szélvédőt a hungaroringen, még 5 kör után is. Sárga ebc pedig egy másik autóban volt amivel mentem, na az a piros ebc és a d3000 közt van valahol. Utcán szerintem elég bőven, hidegen sem rossz, ringet is birja ha 3 gyors kör után 1 hűtőt megy az ember
FoBCRaistlin: Meg tudom érteni!!!!! nincs vcds kábeled véletlen?
Ha 5 percen belül kiegészítenéd a hsz-ed használd a szerkesztés gombot. Egy hsz-t több embernek is címezhetsz.
[ Módosította: Qru ]
-
Sz.Riki88
csendes tag
válasz FoBCRaistlin #109583 üzenetére
Jaj, bocs, úgy értettem hogy legközelebb yellowot próbáld ki Ezeket a betéteket járatni kell, nem szabad vészfékezni, stb az első 500-1000km ben. Az EBC ugy garantálja a legjobb fékhatást.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz ACAB95 #109588 üzenetére
A xenon trafója zavarja a vételt. Antenna ezen nem segít. Amúgy sem legális a xenon,mosó és magasságállítás nélkül, szóval mindenki szenved.
Saint_: Nem a szüttyögés kormolja le. A konstrukcióból adódik. Mindegy hol használod. Előbb-utóbb berakja, csak városban hamarabb.
[ Módosította: Qru ]
-
kk831228
addikt
válasz ACAB95 #109588 üzenetére
soha nem lesz jó... Gagyi szettekkel ez a baj... Valószínű zavarszűrőt spóroltak benne... Én cseréltem 2-3 at mind zavarta, havernak is zavarta a rádiót... Szerintem dobd ki, amíg meg nem "Zsaniznak" a fakabátok...
Vagy rakj bele gyári cuccost, normálisan, szabályosan kiépítve vagy cserélj lámpát ha gyengén világít...
Kínlódtam vele én is egy ideig, mert tényleg jobban világít viszont amikor kivetették a rendőrök, megszoktam megint a sima izzó fényét. Inkább lámpát kellene nekem is cserélni...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
ACAB95
tag
Üdv
Most rakom fel 3x a kérdést, remélem hogy tud valaki segíteni. Adott egy 2001es Audi A4 B6. Szereltem bele utólagos H7 canbus Xenon szettet, ami tökéletesen működik.
Csak az a hibája van, hogy ha felkapcsolom a világítást egyszerűen elgyengül az antenna. Ha nem megy a világítás nem zavar be. Egy utólag beszerelt beltéri vagy kültéri antenna megfelelően működne?
Előre is köszönöm!"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
PindurAnna
Közösségépítő
Galaxy S9+;Lenovo yoga 500;Gigabyte H77-DS3HPentium 840 4GB DDR3-1066, 4820GB+10000GB HDD;27"Lg W2753;TP-LINK WDL4300 router;SAMSUNG ML-1520,Epson Stylus OFFICE BX300F,Samsung Note 10.1, S7 edge
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #109585 üzenetére
Ha már a féket elqrtad, legalább a csiga jó?
Hozzá van igazítva a szoftver?Sz.Riki88: mindkettőt próbáltad?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-v-
addikt
válasz FoBCRaistlin #109583 üzenetére
Nos igen, akkor úgy jártál mint én Annyi alatt biztos nem kopott még be rendesen, most szétégetted a bekoptató réteget a tetején meg kell várni míg lekopik.
-
Sz.Riki88
csendes tag
válasz FoBCRaistlin #109573 üzenetére
Bróbáld ki a YellowStuff betétet, sokkal jobb mint a piros, es hidegen sem rossz
-
-v-
addikt
válasz FoBCRaistlin #109580 üzenetére
1000-1500 km amíg rendesen bekopik. A pirosnál nem vártam ki, első vagy második héten kimentem a Pilisbe és szétégettem utána jó pár hét volt mire lekopott és rendesen kezdett fogni.
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #109577 üzenetére
Bebarnult a betéten a festék és lila lett a tárcsa?
Azért kellett hozzá idő, km-ben nem tudom, de az elején hamar elmelegedett, tény - amikor idejekorán tesztelgettem.
Vilike inkább hozzá tud szólni.Amúgy ja, az elmelegedő fékfolyadéktól inkább a pedál lesz lekváros, ha az keményen tart, akkor a betét/tárcsa kombó a ludas.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #109573 üzenetére
Ahogy nézem, nem a teljes betét melegedett el, mert még a színe sem változott. Azaz csak a felülete nem elegendő mértékben érintkezik szvsz. Mennyit mentél vele amúgy?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Clain #109567 üzenetére
A dió szórásnál egyelőre nincs jobb/olcsóbb megoldás tudtommal.
#nincsbennetarcsi
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz tomcsi23 #109571 üzenetére
Neked mennyi idő után kezdett el jobban fogni?
Valamikor mostanában cserélek folyadékot is, de nem hiszem, hogy változni fog a helyzet, mert most sem a pedál esett be, ergo nem buborékosodott fel az olaj.Nagyon remélem jobb lesz hamarosan, mert a hétvégi kiképzést nem bírta elvárásnak megfelelően.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
-
-v-
addikt
válasz tomcsi23 #109566 üzenetére
Amúgy ezzel a pirivel is most megint az van mint a sárgával volt .. gondolt egyet, és egy hete nem olyan jó.
Hidegen, indulásnál is nagyon érezhető, mennyivel szarabbul fog, meg bemelegedve se olyan mint volt.
Semmi nem történt, állt egy hetet, azóta nem az igazi.
Elképzelésem sincs mitőlA (sok) normál menet nem tesz neki (annyira) jót elvileg, na nem mintha ilyen használatot feltételeznék.
Hát a vezetési stílus mit sem változott ja azért se értem a változást, pont ugyanúgy közlekedek mint az ezt megelőző sokezer km alatt, mióta a piros bent van ...
[ Szerkesztve ]
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz szőröscica #109544 üzenetére
EBC Turbo Groove, Redstuff betéttel.
Egyelőre teszt alatt.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
bitpork
nagyúr
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
cool13
őstag
Mágus ezt már kérdezni akartam. Melyik váltókódoknál kell vigyázni a difire a szegecsek miatt?
-
TaaT
nagyúr
válasz FrankMonzano #109551 üzenetére
Azt majd az idő dönti el. De sokkal jobb eséllyel indulsz mintha 1.4 16V-t vettél volna.
"U.i.: szep a kis kijelzod"
Átadom az amerikai gyereknek ha találkozom vele
Mágus2: "G5- ben volt 1.6 fsi."
Abban is [link]
Give them hell Ukraine!
-
kisza25
félisten
válasz Mágus2 #109553 üzenetére
A váltóra viszont vigyázz, a szegecsek nem szeretik a gyilkolást a difiben.
erről jut eszembe, a 2-est simán veszi, ha 1-ből váltok, viszont 3-ból vissza 2-be már nehézkesen, erre van valami gyógymód, pl váltóolajat érdemes lehet kicserélni?Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kisza25 #109552 üzenetére
10 kw különbség van az fsi javára. De az első vezérlánc csere után az ember rádöbben, hogy nem ér annyit az a kis plusz. Még így is vérszegény, fenntartani meg majdnem annyi, mint a tsi-t. Akkor inkább legyen gyengébb kicsit, viszont olcsóbb és stabilabb szerkezet. A váltóra viszont vigyázz, a szegecsek nem szeretik a gyilkolást a difiben.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz FoBCRaistlin #109491 üzenetére
Ez valamilyen EBC szett? Én is ilyenen gondolkozom, miután már a második gyári szettem hullámosodott meg.
-
kisza25
félisten
válasz bitpork #109541 üzenetére
bocsi lámaságom, valamiért nem tudtam, hogy az 1,6 16V az FSI motor, ja hogy ez nincs benne a 0.hsz-ben, csak a hibái?
Az a fura, hogy a többiről meg tudom melyik melyik, de csak 1,8 és 2 lityisnél hallottam az FSI-ről, a HTP a 3 hengeres 1,2 lityis olyanom már volt, 1,2 TSI majdnem lett, de aztán inkább mégsem, tudom nektek ez mind egyértelmű, nekem nem volt az, hogy az 1,6 is FSI[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
kisza25
félisten
válasz Mappa #109529 üzenetére
THX , de igazából asszonykámé, az enyém az ázsiai csoda ami mellette áll (kia pro ceed 1,4 105 ló)
Bár használom én is, jó kis vas. A tiéd is szép nagyon
Eredetileg 4éve golf 6 volt tervben, de akkor jelent meg az 1,2 TSI és az miatt inkább kihagytam, meg nagyon jó áron kaptam meg a kia-t
Mágus2: nem kell, hogy nagyon menjen, inkább legyen megbízható, de a motor már adott, sajnos örökölt autó
Köszi[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kisza25 #109528 üzenetére
A kérdés sem volt megfelelő, mert nincs különösen ajánlott. Van olyan, ami megbízható, de nem megy, meg van olyan ami megy, de nem megbízható. Mi a fő szempont? Menjen és megjavíttatod, ha baja van, vagy inkább ne legyen vele baj.
A tiéd a tipikusan nem menő motor, amivel nem szokott sok baj lenni, az általános problémákon kívül.
Benzinből golfba alap motor az 1.6 16V, meg a 105 lovas 1.9PD, mindkét motor megbízható, egyik jól is fogyaszt. Passat-ban is elérhetőek, de egyik sem mozgatja kellő dinamikával. És a benzines a passatban már nem is megbízható, mert a pályás példányok rendesen eszik az olajat. Ha valami olyan kell, amivel haladni is lehet, akkor 2.0 170 lovas CR Tdi, vagy 3.6FSI.
[ Szerkesztve ]
-
ACAB95
tag
Üdv
Van egy Audi A4 B6 1.9TDi -m. Szereltem bele utólagos H7 canbus Xenon szettet, ami tökéletesen működik.
Csak az a hibája van, hogy ha felkapcsolom a világítást egyszerűen elgyengül az antenna. Ha nem megy a világítás nem zavar be. Egy utólag beszerelt beltéri vagy kültéri antenna megfelelően működne? Helyzetjelzőim nem canbusos ledek, az is bezavarhat? Előre is köszönöm![ Szerkesztve ]
"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Clain #109521 üzenetére
Hullanak, mint a legyek. Olajpumpa, kiegyenlítő tengelyek, trafók, kokszosodás a szívó szelepeknél, mértéktelen olajfogyasztás, lánc nyúlás. Nagyon jó motorok, kb. mint a 2.0 PD TDI.
Taat: három youtube videoból kettő a gyorsulást méri, a harmadik motor felújítást dokumentál. A szerizes imerős azt mondta, ellenségének sem kínálna 1.8 vagy 2.0 régebbi TSI-t, TFSI-t. Az újakról majd kiderül, mennyire bírják.
[ Szerkesztve ]
-
Clain
tag
További vélemények az FSI motorrol ?
-
TaaT
nagyúr
-
MunezXBK
nagyúr
-
Morris
veterán
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FrankMonzano #109509 üzenetére
Neked van kiégve. A ventillátor kapcsolót közép állásban(2-es) kihúzod, alatta megtalálod az egyetlen kicsi izzót, ami megvílágítja az egész panelt.
Morris Ja, folyamatosan vákuum van benne. A hossza nem lényeges, csak jól tömítsen.
[ Szerkesztve ]
-
bmwsan
senior tag
válasz Morris #109504 üzenetére
Váltóméret kalkulátorból szedtem a 235/40-et határértéken belül volt még.
Gondolkozom rajta, hogy egyáltalán megéri-e a plussz pénzt (felni is elég drága 100 körül darabja, illetve az abroncs is jóval drágább lenne). Most a gyárival sincs bajom menetteljesíményileg, csak egy nagy felni szebben mutatna.
(#109508) Qru: ettol félek én is, bár lehet egy 17-es, 215-öt még bemernék vállani.
Köszi szépen a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz bmwsan #109503 üzenetére
De ez mindig attól függ, hogy mekkora a felni.
196/65R15 = 205/55R16 = 225/45R17 = 225/40R18Ez mind kb ugyanakkora kerékátmérőt eredményez. (+-2-3 mm)
Hátulra még mehet a nagyobb a gyárinál (persze ha elfér). Előre viszont semmiképpen nem ajánlatos eltérni a gyári vagy váltóméreteitől.
Tehát én a fentiekből választanék előre!Én maradnék a gyári méret mellett. Nem ér annyit. Nem mellesleg minél peresebb a gumi, annál szarabb a komfort. Annál többet kap a lengőkar ill a futómű. Sőt a felni is!
[ Szerkesztve ]
-
bmwsan
senior tag
válasz Morris #109500 üzenetére
Köszi szépen!
Sajnos nem az. A váltóméret 225-nél /40.
235-nél is /40.
Az eredetihez képest 225/40-nél 13mm (2,06%) az átmero különbség, 235/40-nél 8mm(0,79%). Az a kérdés, hogy elöl 225, hátul 235 mennyire veszi igénybe a futómuvet. A 225 is elviszi, de ha elolre is 235 lenne az már nagyon megvezetné az autót. Lehet akkor elol-hátul marad a 225/40 megint másik téma, hogy magyar utakat mennyire fogja honorálniKözben láttam írtál.
Akkro nyárig aludnom kell még rá egy párat.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest