-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morris
veterán
Talán ez lesz az eredeti Passat B5 gumiszőnyeg: [link]
-
Piwi
addikt
gondoltam szólok hogy van már új térkép frissítés Audikhoz,legyen az MMI2G vagy MMI3G
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
Magnum_
nagyúr
Sracok, hogy is kell 2.gen A4-en kitorolni, ha a board comp rinyal, hogy 1200km mulva szerviz? Ugye en gyakrabban viszem, de mindig elfelejtem, hogy kell torolni.. Koszi
I humbly and respectfully decline™
-
Morris
veterán
1.9PD AVF-nen légtömegmérőt tisztítanék. Van valami extra amire oda kell figyelni? Mennyire macera? Esetleg YouTube videó van róla? Ki kell venni az egész házat vagy elég csak a érzékelőt?
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Brumi˘ #111668 üzenetére
Ha rendszeresen van cserélve a légszűrő, tiszta marad a légtömegmérő. Idővel öregszik benne a fűtés és kevesebbet mér a valós átfolyásnál. Az sem mindegy,milyen márka van benne. Gyári beszállító volt a bosch és a pierburg. Teljesen más a két légtömegmérő karakterisztikája. A régebbi autóknál volt pierburg is, 2002 után csak bosch-al találkoztam.
[ Szerkesztve ]
-
-
tresh
addikt
válasz Mágus2 #111669 üzenetére
Ha már légtőmegmérő a téma, ha jól emlékszek a 2.5 tdi egy jobb konstrukció mit az 1.9 tdi. Nem mintha gondom lenne a kocsival megy szépen de szerintem lassan úgy is cserélek turbót stb akkor adnék neki egy új légtömegmérőt és gyáriba nincs szinte ár különbség a 1.9 vs 2.5 között. Mehet bele a 2.5 é ?
[ Szerkesztve ]
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz tresh #111676 üzenetére
hát ha csak betétet cserélsz akkor nem kell, vagy nagy betétbe teszed a tied, de úgy is kompenzáció kell, amihez kell egy ügyes kocka...............
a nagyobb légnyelésű motorok maf-ja állt a felső mérés határba illetve a felső tartomány beli mérés pontosságba különböznek.
pl egyiknél 0,01V 2g/s ugrást jelent, a másiknál már 5-öt,de ugye ez a magyar tunerok nagy részénél nem számít, maf rossz gonosz fújjjj, írjuk ki megy az map-al
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tresh #111673 üzenetére
Nem!!! Nem jó hozzá a szoft,csak akkor tegyél más légtömegmérőt, ha igazítod hozzá a szoftot. Amúgy meg pont fordítva van. A 2.5 légtömegmérője híresen szar,hamar megadja magát.
Nem 150 ló volt a cél? 170-hez már az adagolót is berhelni kell,mert kevés lesz.
Az én tanácsom 1749VA és megírni 130 lóra és 310Nm-re. Gyárilag is enyit asnak annak a turbónak. Megmarad az üzembiztos működés is.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #111681 üzenetére
de az olyan karakterisztika nem olyan játékos
hát a 10x3,1 szerintem elég a 160le-jéhez.
a 10x3-al járunk ~170 körül és valószínű nem a nagy nyomású kör fogy el, hanem a kis nyomású nem szív eleget (tank ac-val kellene/lesz megtámogatva), nyílván amit Te javasolsz az a legtartósabb tuning megoldás
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
-4 fokban nem jó ötlet az autó mosás.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz 7600 GS #111686 üzenetére
Szerinted? Minden befagyott rajta,de legalább tiszta.
Tomcsi: ajtó,ablak,tükör... a tükör pl elfelejtette a végállást miután befagyott, kinyitja,de túlfordul,mintha letörték volna. Már leolvadt minden,meg a tükör is magához tért. 30km után már az ablakok is mennek,de 25 fokon ment a fűtés.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Magnum_ #111689 üzenetére
A szívásra gondolsz vagy az autómosásra?
BTW: én is lecsapattam ma a benzinkúton, nagynyomásúval...kezdjek aggódni? A szuleimnél vagyok, kint áll a gép, rémálom itt beállni a garázsba, csodálom Apám hogyan csinálja. (rendszeresen meghúzza az oldalát )
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz focvis #111690 üzenetére
Majd holnap olvassuk.
Mod: az ajtók, kilincsek, no meg az ablakok, tükrök hajlataiban megállhat a víz, s befagy. Ha lesz alkalom reggel az indulás előtt kiengedni, akkor annyira nem para.
Saint: cégünk mindig az ön rendelkezésére áll, asszonyom.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Dot
őstag
Hali!
Ma reggel furcsa hangra lettem figyelmes némelyik kanyarodásnál.
Nyikorgó rezgő hang, mint Csubakka vagy ez, mikor lassan nyitja.
Kicsit nehezebben fordult a kormány is néha.
Aztán rájöttem, hogy csak alapjáraton és közelébe max 1400 as fordulatig vélem tapasztalni a hibát.
Megnéztem a szervó olajtartályát, hát nem mondom, hogy száraz, de hogy 1 métert nem fogok vele menni az is biztos!
Milyen olaj kell bele? Szerelő azt mondta, hogy általában piros DX2 szokott kelleni, de VW használ mást is, fejből nemtudta.
Lehetséges, hogy így egyik napról a másikra jelentkezzen ez a hiba? Igaz nem tudom, hogy mennyi volt benne.élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Pitu
aktív tag
2003-as Octavia I. 1.6 BFQ-nál bizonyos fordulatoknál bezörög valami az autó alján (alapjáraton nem). Lehet ez katalizátor probléma? Ennél a típusnál 2 lambda szonda van, vagy csak egy a katalizátor előtt? Mert hibajelzés nincs.
Illetve a gyári központi zárhoz mennyire macera távirányítót szerelni? Autóhifiseknél azt mondták hogy komplett riasztóval érdemes, ami ~30K körül van... viszont ebbe már van rablásgátló, így nem ragaszkodnák a riasztóhoz is.
-
Danex
addikt
Indítás után néhány kilometerrel elkezd felvaltva villogni a középső kijelzőn a DSG által váltott sebesség és lent a megtett kilometernél a szervízkulcs.
A kompjuterben még nem lett kiütve az olajcsere miatti szervizjelző (olajcsere megvolt). A váltónak van baja (működik rendesen) vagy csak fel akarja hívni az olajcserére a figyelmet?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest