-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bul07
nagyúr
válasz grizlisandor #162597 üzenetére
(#162598) Mágus2
Köszönöm, keresgélek
De 40e Ft nem adok érte(ennyiért találtam)
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
grizlisandor
veterán
válasz bul07 #162596 üzenetére
VW Touran Club Hungary Zárt FB csoport(katt) szoktak néha hirdetni.
-
bul07
nagyúr
válasz molnarpeter #162593 üzenetére
Mankókeréknek van hely, csak még nem találtam
Nettről lehetne jó drágán rendelni(#162595) macilaci78
Persze az tényleg gáz
Én csak arra használnám amire való
Éjszaka elporoszkálni, nappal meg az első gumisigAmúgy ha tudtok jó áron 2005 Touranhoz mankókereket akkor jöhet
Amúgy milyen méret kellene nekem
5X112?
5X110?( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
macilaci78
nagyúr
válasz bul07 #162592 üzenetére
Mindenki másban hisz. Csak viccesnek tartom, mikor valaki pályán jobb első mankókerékkel előz a belső sávban, mikor 130-cal megyek, vagy amikor már 3. hete látom ugyanazt a pizzafutár-autót Budapesten ugyanúgy mankókerékkel.
Tudom magamról, hogy lusta vagyok, nem szeretek kapkodni, nem mindig fér be időbe, vagy épp nincs kedvem nyaralás alatt gumishoz menni.molnarpeter: méteráru boltban lehet kapni vízálló szöveteket, 2 méter biztos elég egy cipzáras, vagy patentos toknak fogantyúval, meg fülekkel, amivel tudod rögzíteni valamihez a csomagtartóban.
Én a gumistól kértem a nyári garnitúrának zsákot, hogy ne kenje össze a csomagtartót, mikor apámtól elhozom, de ez kocsiban tárolni gyenge.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
grizlisandor
veterán
-
bul07
nagyúr
válasz macilaci78 #162591 üzenetére
Az én 2005 Touranomba nincs hely rendesnek, lenne hozzá egy lemez felni de most rakjam be a csomagtartóba
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
macilaci78
nagyúr
válasz bul07 #162589 üzenetére
Szerencsére nekem rendes kerekem van. Nem is tudom másként elképzelni a dolgot, nem szívesen vennék olyan autót, amiben nincs teljes értékű pótkerék.
Cserébe pár hetente abban is van keréknyomás-ellenőrzés, de nagyobb utak előtt biztosan.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
bul07
nagyúr
válasz macilaci78 #162588 üzenetére
Nekem csak egy defekt javítóm van, pótkerék helyet
Már kerestem de sehol nem találtam hozzá való mankókereket nem örök áron
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
macilaci78
nagyúr
válasz gzbotii #162585 üzenetére
Ebből nekem annyira nem egyértelmű, de ha egyszer csendesebb lesz a garázsban, majd hallgatózok kicsit. AJM motor van nálunk.
focvis: én is úgy vagyok vele, hogy ha a nagy könyv szerint forgalomra alkalmas az autó, akkor műszakilag, esztétikailag kielégítő az állapota, nem hagy cserben, érdemes ezt az állapotot fenntartani.
Mondjuk, néztek rám bután, hogy a pótkerékre is vettem téli gumit, de lustább vagyok, mint amennyire sóher és inkább nem hagynék a kormányzott-hajtott keréken nem megfelelő gumit. A vidéki útjaim jellemzően 250 km-esek, de jövő hétvégén Hannoverbe megyek.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
.:Kristian:.
addikt
Sziasztok!
Adott egy Passat B8 1.6TDi, 7 sebeségges DSG-vel. Márkaszervizben kértem időpontot váltóolaj cserére, aztán közölték, hogy felesleges, a gyártó nem ír elő olaj cserét.
A szárazkuplungos váltókban tényleg egyáltalán nem szokták cserélni? Szervizkönyv szerint sem volt soha. 194e km-nél jár most az autó. -
gzbotii
nagyúr
válasz macilaci78 #162583 üzenetére
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
bul07
nagyúr
válasz macilaci78 #162583 üzenetére
Másfél éve volt téma a Debreceni fórumba hogy új vezető jött és a vizsgaálomásókról beküldött képeket nézegetve azt ami nem tetszett neki behívta szigorított műszaki vizsgára(vagy csak az utcán felírta a rendszámot), ha találtak valamit akkor ment a rossz pont a vizsgáztató helynek is
Még egy métert se kell menni és jöhet levélAmúgy az itteni egyik műhelytől nemrég vonták be a fékes utánfutó vizsgáztatás lehetőségét, meg kaptak büntetést is volt valami gond
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
macilaci78
nagyúr
válasz gzbotii #162557 üzenetére
Előtte kb 20mp hagytam izzitani. - nem izzít az folyamatosan, csak pár másodpercig. Én is úgy szoktam, hogy 3-4 alkalommal is gyújtást adok rá, ha elaludt a kontrollámpa.
focvis: 15 éve Lada Samarával vettek ki a forgalomból mobil KPM vizsgálatra és még meg is örültek, hogy benzin-gáz kettős üzemű, mindkettőt lemérték, kíváncsiságból. Minden rendben volt. Ezt leszámítva sima igazoltatásaim voltak csak, húsvétkor szonda smacizással.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
bul07
nagyúr
válasz gzbotii #162581 üzenetére
Nekem is, meg minden kerekített formájú telefon
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
-
(jan)
őstag
Sziasztok!
1.9 sdi kombi fabiat szeretnek vasarolni, tud valaki valami jo vetelt?
Legszebb öröm a söröm és az áramköröm!
-
i-sti
senior tag
CAYD
kipu vége kormos, rövid távokra van használva
Turbócső (nem tudom melyik) minimális olajgőz/olajpára van. Ez bug vagy feature? Normális egy minimális olajpára vagy semminek nem szabad ott lennie és valamit előre jelez?
Köszönöm
Novum Forum Siculorum
-
-
gzbotii
nagyúr
válasz diablo1984 #162569 üzenetére
Persze, csak nekem egy Golf II, Audi B6 A4 kombi is sokkal szebb dizájn. TT valahogy olyan csajos autó mint egy C Corsa vagy a régi Ford Ka
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz CharlieDrop #162558 üzenetére
Tavaly mindkét szerelő azt mondta, hogy ja.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
simonjoe
őstag
válasz focvis #162562 üzenetére
nemtom mit adnak még hozzá, megnézem az oldalukon. A pro verziót vettem meg, az e fölötti már csak kiegészítőkben (+300 kredit, mágneses telefontartó) más.
(#162563) Doki16 : kedves vagy, de annyira nem égető, innen tőletek is ajánlottak VCDS-t, de nem szorgalmaztam, nem akarok belemélyedni, ezzel is el lehetne reszelni, így is félve nyúlok hozzá. Azért lenne jó ez a kis kütyü mert nem kellene laptopot vagy táblát cipelni magammal, egyszerűbb ez. Az is igaz, h hiába reszketek a DPF-től, akkor is megtelik ha nem látom az állapotát, meg akkor is ha nem.
Remélem a VAG DPF fejlesztői beteszik az én motorkódom is és megoldódik a probléma.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz Doki16 #162538 üzenetére
sajnos nem megy a progival, igaz nem dob már hibát, h nem kompatibilis vele, de nem "találja" az autót csak keres egyfolytában. A VAG DPF progiban sajnos nem találtam meg az én autóm motorkódját, alatta-felette vannak, de a CBAB sajnos nincs a support listában. Nagy valószínűséggel ezért nem megy, hiába próbáltam egy csomó kütyüvel, nem a hardverrel, a szoftal van a hiba.
Most írtam nekik, h adják már hozzá, remélem módosítják.
Az OBD Eleven-ben meg találtam egy olyan infót, h a DPF ellenőrzés nincs aktiválva, szóval ez is megy valakinek ajándékba. .........hogy, rohadjon meg!![ Szerkesztve ]
Joe
-
veterán
válasz Gyula84 #162559 üzenetére
Ennek így kellene lennie mindig.
A kitereléses NKH ellenőrzések során főleg a kamuxenonokat, brutál felniket szűrik ki; szgk-t nem láttam / hallottam még kipufogógáz-elemzésre küldeni. Bp-en elég sok dízel hagy büdöset / kormot maga után.
Nem tudom, hogy én mit tennék, ha behalna a DPF a dízelemen... talán kipucoltatnám. (vagy minden is OFF, de égne a pofám.)
[ Szerkesztve ]
-
Gyula84
veterán
-
gzbotii
nagyúr
Ma reggel -13° elég nehezen indult a gép (újra - tavaly is ezzel szívtam -13-15° alatt. Volt szerelőnel, aki megnézte, izzítógyertyat is kimérte illetve autóvillamossági műhelyében, akik azért elég jók). Minden ok volt.
Ma kb 3mp tekerés után olyan kerregő hang jött az önindító felől, mintha járó motorra rainditottam volna. Gyújtást levettem, újra indítok, és egy másodperc múlva újra ilyen hang. Harmadik indításra már poc-roff volt kb.
Előtte kb 20mp hagytam izzitani. Aku töltottseg megfelelő kell legyen, eddig sem volt baj vele és tegnap is ráraktam Aldis okostöltőre. Megfelelő erősseggel tekert. November óta csak prémium gázolajat tankoltam bele (MOL és ÖMV).Tipp?
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
gzbotii
nagyúr
válasz diablo1984 #162554 üzenetére
Én vagyok az egyedüli akinek nem jön be a TT formavilága
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Doki16
addikt
válasz bitpork #162544 üzenetére
Ez azért bizakodásra ad okot, hogy talán mégis figyelnek
Somát miért kapcsolták le?
De örök igazság, hogy akinek rendben van a kocsija és szabályos akkor az ég világon semmi gondja nincs. De nagyrészben a smok and charm kocsik mászkálgatnak errefelé amerre lakom és kb szarnak bele.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
simonjoe
őstag
válasz Mágus2 #162543 üzenetére
Világos!!!
Ezeket már ezerszer átbeszéltük. Igaz nem tudtam, h milyen és mekkora nyűgöt veszek a nyakamba a CC-vel, de én is azt mondom, h aki majmot tart, legyen pénz banánra is.Nem merem leírni, a kötelezőn kívül mennyit költöttem már rá, pedig nem városi autó volt, km-ben és állapotban is patika volt amikor megvettem. Ennek ellenére locsolom a pénzt rá. Az EGR nem dobott hibát, csak egy kicsit olajos volt az alja, nem xaroztam, kicseréltettem gyári újra.
Soha nem jutna eszembe, h átüttessem a szűrőt, vagy az EGR-el manipuláljak. Vannak kapcsolataim, mint mindenkinek. Így nem lenne gond a műszaki vizsga. Sokat járok ki, hozzátok is, Ausztria, északabbra, vagy nyugatabbra. Nem vegzáltak még kint, nem játszok a tűzzel!
A DPF állapotáról meg egyszerűen csak jó lenne tudni. A nejem napi ötven km megy vele hétköznap, hétvégente szinte állandóan van pálya 2-600km között. Viszont 200k felett van már a megtett táv vele, így lassan esedékes a DPF, a kettőstömegű, meg a kutya tudja mi. Ha ezek közül valamelyik hiba kint ér valahol külföldön, akkor tuti a kardomba dőlök.Joe
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #162542 üzenetére
Át van ez már számolva, én elrakom a zsetont, mintha 10 litert fogyasztana. Eddig 2100 euró maradt a zsebben, amit a tankolásokon megspóroltam az alacsonyabb fogyasztással. Ezt a zsetont ha elkéri az autó, még mindig csak ott lennék, mintha egész idő alatt 10 litert fogyasztott volna 100-on.
Most már ha kell egy DPF, meg egy turbó, akkor nem fogok sírva fakadni, mert valamit már letett az autó, elvitt már sok helyre, előbb-utóbb kérni fogja a törődést.
Akkor van baj, maikor megveszik ezeket használtan 250k km-vel, amikor már elhasználódnak benne a dolgok, még nem is jártak vele sokat, de kéri a pénzt az autó. Ez a helyzet a keveset futott, de tisztán városi autókkal is. Jó vételnek tűnik, mert mi baja lehet egy TDI-nek 130k km után... De városban bizony lesz EGR, kuplung, DPF meg ki tudja mi még.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz i-sti #162537 üzenetére
Hát nekem a CC ezzel a progival nem ment, sajnos a CBAB motorkódú talicskákat nem szereti. Pedig vettem vagy 6 ELM-327 rendszerű kütyüket. A környezetemben élő barátaimat megszórtam ezekkel a számomra használhatatlan kütyükkel, így csak a kapcsolataim tudtam velük ápolni.
Ezért vettem az OBD-Eleven-t, ez már műxik a kocsival.(#162538) Doki16: hogy mennyire igazad van!! Holnap kipróbálom. Még anno megvettem a fizetős progit, így az a rendelkezésemre áll. Erre kíváncsi vagyok! THX!!
Joe
-
Doki16
addikt
válasz CharlieDrop #162539 üzenetére
Ez csak információt szolgáltat feléd. Nem tudsz belenyúlni semmibe. Azoknak nagy segítség akik sokat mennek városba.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Mágus2 #162535 üzenetére
Itt országon belül soha. Bármilyen kocsi átmegy ha ismerőshöz csúszóval megy. Van pár ismerösöm akik miatt már nekem ég a pofám, hogy milyen kocsival járnak. Elviszik okosba és a szarrárohadt fék nélküli 3 kerekű kocsi is átmegy. Itt csak az a lényeg, hogy tényleg minden off legyen és ne világítson semmi a műszarfalon.
(#162536) simonjoe: jaja próbáld ki amit i-sti ajánlott, hátha viszi az obd eleven is. Demo verzióval le tudod tesztelni, hogy működik-e vele. [link]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
simonjoe
őstag
válasz Mágus2 #162535 üzenetére
Itt???
...hát rendőrt sem látsz. No, meg nem szeretnek azok ilyenekkel xarakodni.
Egyébként a többivel teljesen 1et értek veled.Más.
Használ valaki közületek OBD Eleven-t?
Rendeltem, ma jött meg, egyenlőre a játék kategóriáig jutottam el vele, és pont amire vettem (DPF kontroll) nem tudom használni.Joe
-
Mágus2
Közösségépítő
Dpf off, egr off meg minden is off témához annyit, hogy onnantól bármikor levehetik a rendszámot az autóról egy ellenőrzés során és csak megkent műszakija lesz az autónak. Nem biztos hogy ér ennyit, ha kirándulni is használják az autót, nem csak helyben. Engem zavarna, ha tréleren kellene hazavinni kirándulásról, rendszám és forgalmi nélkül, egy zsíros csekk kíséretében. Nálunk van mobil vizsga, ahogy hallottam a kpm nálatok is akciózik néha. Nyugatabbra meg tuti kivesznek, már csak a rendszám miatt is.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz i-sti #162522 üzenetére
Szomorú egyébként ez a helyzet... Amilyen olcsó némelyik szaki, igazából pár probléma a kenőanyag értékéből helyrehozható is lenne talán. Fura a pszichológiája a járműfenntartásnak, költesz rá, aztán látszólag semmivel nem ad többet (ha nem vagy érzékeny a témára).
[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
Mágus. Hátha tudsz segíteni láthatatlanba. Még régebben írtam...ismerős vett 1.4 bca leont. Már az autó vételárát ráköltötte, nem az év bizniszét csinálta. Már jó is lenne de most olyan hiba ütötte fel magát, hogy mostanra az első induláskor 2-3 sebességet nehezen veszi. Újra kuplungol vagy jobban berántja. De ez inkább a 2. fokozatra értendő. Kuplung is volt cserélve mindennel. Mi lehet a gondja? Már ott tart, hogy eladja amikor van kb egy új autója műszakilag csak ez a váltó bekavar újra. Az a vicces, hogy amig nem megy vele, motor se jár addig semmi akadás. Eleinte hideghez volt kötve a dolog de az is kezd kihalni. Ha jól rémlik váltóolaj is lett cserélve. Váltó rudazat végén valami műanyag elem el volt törve. Az volt a fő bűnös, mert kicsit házilag megtámogatva jó volt. Most ki lett az is cserelve aztán újra kezdte...
[ Szerkesztve ]
-
L1ZRRR
senior tag
Győrben/ vagy környékén nem tud valaki olyan helyet, ahol műszakin megoldják, hogy gyári lámpa helyetti xenonnal át mennyen a gép? nagyon nincs kedvem lámpát cserélni, kasznit bontani.....
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
Reggie0
félisten
Ausztriaban csak egyszer kapjak el kiirtott DPF-el, utana kiderul, hogy olcsobb lett volna ket kocsit venni.
-
gzbotii
nagyúr
válasz i-sti #162516 üzenetére
10 évnél idősebb autóra már csak egy évre adnak műszakit.
Másik, hogy itt sok helyen elvárjak, hogy legyen egy kis pénz csúsztatva, hanem azért 'szigoritott' vizsgát kapsz, ha meg nem is értesz hozzá, akkor át sem megy így, de utalnak arra, hogy 50 lejjel megoldható lenne.
Másik, hogy a vizsga 130 lej (9800Ft), ha adsz 50 lejt (3700Ft) akkor áttolják, ha nincs komoly hiba - szoval nem lényegesen drágább csalni.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
bul07
nagyúr
válasz i-sti #162516 üzenetére
Nekem 20napom van a műszakiig
2005-ös kocsi de nekivágok semmi felkészítés nélkül, szerintem át fog menni elsőre(kopp, kopp, kopp)( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
i-sti
senior tag
válasz bitpork #162514 üzenetére
Én örülnék a legjobban ha a sok bontószökevényt nem engednék az útra, de amíg fog kelleni a pénz az embereknek, addig ez fog menni.
Nálatok, nem tudom hogy megy ez, de itt... kb a szekérre is megadják a 2 éves műszakit, csak tudni kell hova kell menni és hány órára.Mindenki bolondnak nézet, mikor csak úgy besétáltam az első vizsgaállomásra, az A4-gyel, hogy akarok vizsgázni, természetesen sikerült. Kb harmad annyiba került így, mint azok az ismerősök akik lefizetik.
Mi volt a reakció?
"Háá, igen me' új autó!"
"Háá, igen me' drága autó!"
"Háá, igen me' neked jó fizetésed van!"
"Könnyű neked, mert programozó vagy"
... stbÉs hasonló aranyköpésekkel fogadtak akiknek elmondtam, hogy lehet legálisan is vizsgázni
Novum Forum Siculorum
-
bitpork
nagyúr
válasz tibi.234 #162509 üzenetére
A vezérlőből is ki kell íratni és akkor megszűnik ez. De akkor műszaki vizsgán megbukhat a kocsi ha valaki csak kicsit is komolyan ránéz.
Ha nem hallod a bébifókák sírását akkor csináltass egy cserélhető DPF szakaszt , írasd ki és vizsgára visszarakod.
Az EGR-t nem érdemes, mert annak szerepe van a motor gyorsabb felmelegedésében is.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
_DiEGO_
őstag
Biztosíték tábla fedelén nem írja Előtte a GOLF is olyan volt , a POLO is , hogy a matricán ott volt a séma , hogy mi mié ... köszi
aha a kék és 15A - jah és remélem ez lesz a gondja csak
szerk:
El is mentettem gyorsan az oldalt és remélem nem kell többet !
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz tibi.234 #162509 üzenetére
sokkal, mert az egr-t géppel lezárják, a dpf-et kiírják és akkor egy ütőképes mindenes autód lesz, ami adott esetben nem fog leműszakizni következőnek! És a dpf-et nem csak kiírják, hanem a belét is kitakarítják, ergo, ha műszakin bukta van, akkor vehetsz bele csillió ft-ért másikat!
De egyébként ahogy hallottam megtáltosodik a kis cr ha nincs a dpf folytása!
[ Szerkesztve ]
-
_DiEGO_
őstag
A4 B5 Avant
Csak lazán elment az áram mindkettő szivargyújtóról . Egyiken GPS , másikon akció kamera van (már nincs) dugva...
Olyan help kellene , hogy netán melyik biztosíték mehetett ki , azaz melyik lehet a szívar-gyújtóé ? Könyvben csak németül a színek és hogy azok mennyi Amperesek. De az hogy melyik mié ? az nincsköszönöm
[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
válasz tibi.234 #162494 üzenetére
Ez nem problem ez ficsor ahogy az angol mondja. Amikor regeneral akkor tobbet fecskendez be mert ez a plusz izemanyag kell h kiegesse. a dpf-t. De ha feszt nyomja bele akkor a lehuuogyurun keresutul a motorolajba is kerul gazolaj. Ekkor van az amit te is tapasztaltal. Meg lesz fotengelycsapagyas a motor meg hal meg a turbo.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
K Norbi
addikt
Golf 4 R32 köll
Új hozzászólás Aktív témák
- Horgász topik
- Házimozi belépő szinten
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Külpolitika
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Jövedelem
- Windows 11
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest