-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sur1G
aktív tag
Üdv!
Golf 7 Variant 1.4 TSI (2014) a napokban a kuplung iszonyatosan elkezdett nyikorogni be/ki nyomásnál. Hang bentről jön. Egy fél flakon WD40 ráfújtam eredménytelenül. Valakinek van esetleg tippje házi megoldáshoz vagy menjek szervizbe? Köszönöm
-
i-sti
senior tag
válasz
molnarpeter #161996 üzenetére
-
válasz
csababarca #161993 üzenetére
Szerintem akkor már cseréltesd a lengéscsillapítót is. Ha megkopik a szár akkor hiába lesz rátéve a harang gyengébb lesz.
-
w333
félisten
válasz
csababarca #161993 üzenetére
Itt látszik ... szerintem az tömör gumi (közepén van csak lyuk)
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz
csababarca #161991 üzenetére
Lengéscsillapítókat szerintem ki kell venni hozzá
-
csababarca
őstag
lengéscsillapítóra gumi porvédőt felrakni nem egy nagy mutatvány ugye?
lerohadtak róla az előzők, aztán itt ebben az időben lehet nem baj, ha nem azok nélkül járkál az autó..
(továbbra is skoda superb 2012)
-
Doki16
addikt
válasz
i-sti #161962 üzenetére
Héé naa
Csak a saját kocsim lett offos, attól még itt van a családban a Q5. (bár jó lenne ha elvinnék már végre
)
Cseréltem benne valóban, el is lett baszva sajna. Olyan akksi került bele amihez nem volt BEM Code. Nem veszünk bele már másikat, megy ameddig megy. Az itt lévő társaságnak köszönhetően egész jól képbe kerültem. Mondjuk amióta megcsináltam a motorvezérlő áramellátóját azóta az energiamenedzsment se zavar be.(#161989) Ehnaton88: Kuplunggal nem lesz bajod, hamarabb széthullik a többi
A DMF már esélyesebb 200 felett.
-
Ehnaton88
csendes tag
válasz
Ehnaton88 #161986 üzenetére
Ha előkerül a pálinka is akkor végre használhatom az aknán túl a motor kiemelő csigát is
Off: Voltam kipróbálni az új corollát, de csk az 1.6 benzinessel, és úgy döntöttem, ha a város megeszik nálam 2dpf-et 1 kuplungot meg egy EGR-t akkor is megtartom[ Szerkesztve ]
-
Ehnaton88
csendes tag
Sziasztok, bejelentkeztem Bosch szervizbe, ha már ajánlottátok
, de csak januárra kaptam időpontot. (levegőrendszer, injektorok kiszereléses vizsgálata, EGR, stb. mondtak pár dolgot hogy miért lehet több korom, teljes vizsgálat 2-3 nap, felkészítettem őket, hogy hibakód nincs
)
A DPF pucolás után kicsit nagyobb távra képes, városban 130km! új rekordcsak az zavar hogy pályán se sokkal több.
Arra gondoltam hogy, ha a motorburkolatot leveszem és valaki megrúgja a gázpedált, így lehet ellenőrizni a a levegőkör tömítetlenségét? vagy az már durva ha sziszeg?
Vagy iszom pár sört és megnézem, mit lehet szétszedni egy csavarhúzóval -
gzbotii
nagyúr
-
bul07
nagyúr
válasz
cool13 #161983 üzenetére
Nincs az interneten olyan áruház ami nem csinálná ezt
Alap szabály bármit akar venni az ember minimum 10-15percet rá kell száni az ár ellenőrzésre
Ha már akkumulátor
Most reggel -9fok mutatott a kocsi, és az akkumulátor 12.4V 3gyújtásráadás 1 indítás után 12.1V, beindulva minden fogyasztó ami kell és 14.3-14.5V a töltés
Érdemes ezt már tölteni vagy még jó, ugye a rövid távok miatt gondolom nem tudja rendesen visszatölteni
Amúgy második indításra pöccre indult, lehet elsőre is beindult volna csak hamar engedtem el a kulcsot
-
cool13
őstag
válasz
molnarpeter #161979 üzenetére
Nem rég néztem ezt náluk. Soha nem volt 45 az eredeti ár. Csak óvatosan, körültekintően ezekkel az akciókkal. Természetesen az SCT vonatkozásában nincs infóm, de ott is ez lehet.
-
bul07
nagyúr
válasz
molnarpeter #161979 üzenetére
Na igen csak már nem biztos hogy megjön karácsony előtt
Pénteken délelőtt rendeltem, délután jött email hogy átadva a futárnak csomagszámmal, ugye szombat munkanap volt a futároknál is
Ma hétfő és végre most este volt mozgás [kép] , és közel se biztos hogy holnap megjönÍgy ha valaki ma megrendeli simán lehet hogy majd csak karácsony után kapja meg, az meg ugye több mint egy hét
Amúgy nincs bajom velük, és most is felhasználtam a 500Ft-os kupont amit havonta pár havonta küldenek hírlevélben
-
ujskodas
tag
Sziasztok!
Van egy 1,4-es 11 éves octaviam, első tulaj vagyok. 220.000 km-el. Utóbbi időben, mintha nem fújna teljesen feltekert hőmérsékletnél olyan meleget mint régen. ( félautomata ) Hűtőfolyadék eddig 2x volt cserélve benne.
Hőfokmérő 90-nél áll, mint a cövek, elég hamar el is éri. Létezik, hogy valóban nem tud olyan meleget fújni, mint régen, vagy csak képzelgek? Céges Mercedes Sprinter szinte leégeti a bőrt a kezemről, ha közel teszem a befúvórostélyhoz. -
vargalex
félisten
válasz
Mágus2 #161973 üzenetére
Szerencsére. Van előnye is a régi technikának!
Köszi!
Ez az Exide Premium EA770 (77 Ah, jobb plusz) jó lehet a gyári Varta helyett?
[ Szerkesztve ]
-
vargalex
félisten
Ahogy írtam, nekem egy 2005-ös SuperB-ben aktuális éppen az akku csere. Ott is van ez a "feltanítás"?
-
válasz
Reggie0 #161969 üzenetére
Én xartam rá. 8 év után kib@...tam a gyári akkut a CC-ből, vettem bele egy Exide prémiumot, párhuzamosan a csere idejére ráraktam egy kis akkut. Majd ellenőriztem a töltést különböző terhelés mellett, oszt jóccakát. 2éve megy. Nincs hiba, teszi a dolgát. Biztos nem fog az új akku nyolc évet kibírni, de nem a "feltanítás" hiánya miatt, ebben szinte biztos vagyok.
-
Reggie0
félisten
válasz
bul07 #161967 üzenetére
Nem az erzekenyseg miatt kell megadni, hanem az akku vedelmenek erdekeben. Ha hirtelen megvaltoznak az akku mert parameterei es ellentmondasosak lesznek a vezerles altal taroltakkal, akkor hibaallapotba fog menni, hogy ne legyen baj. Ez lehet attol is, hogy kicsereled az akkut es attol is, hogy elettartama vegere ert az akku.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
-
bul07
nagyúr
válasz
i-sti #161962 üzenetére
Ceed egy faék egyszerű kocsi volt, még ha jól emlékszek menüje se igazán volt
Ebben a videóban látható középen lévő kijelzőn lehetett pár adatott elhozni és annyi
És mégis megártott neki, akkor egy mai modern kocsinál rosszabb esetben gazdasági tóttálkárt is elő lehet idézniAmúgy rettenet milyen jó fékje volt, ha rálépet az ember azt érezte hogy a szemgolyója ki akarna repülni előre
Mintha valami horgony dobot volna ki, szerintem túl volt méretezve a kocsihoz képest -
macilaci78
nagyúr
válasz
i-sti #161962 üzenetére
Ugyan már, ha egy nyavalyás ébresztőórában meg tudják oldani, hogy ne felejtse el a beállításokat elemcserekor, akkor egy autónál nem? Annyival bonyolultabb az autó elektronikája, mint egy PC, hogy egy 3 V-os gombelemmel nem lehet megoldani? Tegyék a biztosítéktáblához az elemet, legyen indításonként egy feszültségellenőrzés és dobjon hibakódot. Sokkal felhasználóbarátabb, környezetkínélőbb megoldás, mint az amúgy plug and play akkucserével elszarni a fél kocsit.
-
i-sti
senior tag
válasz
bul07 #161960 üzenetére
"Jó persze, de egy aksi csere nem egy nagy dolog, hogy egy hétköznapi ember ne tudná megcsinálni"
A mai modern power management rendszerek azért meghaladják a hétköznapi ember szintjét, lásd a Ceed esete.
Talán Doki cserélt a Q5-ben akksit, ő lehet többet tudna mondani. Igaz ő nem hétköznapi ember.
Ő egy áruló -
bul07
nagyúr
válasz
bitpork #161955 üzenetére
(#161957) Reggie0
Nem mindegy hogy milyen márka ha ugyan azok az adatai, ha csere akkor tanítani kell gondolom
De miért? És mi alapján látja hogy más a gyártó, ha adatok ugyan azokTehát minden adata egyforma csak mondjuk más márka akkor is kell tanítani de miért? És honnan veszi hogy nem ugyan az került vissza?
Vagy ha nincs feszültség alatt elfelejti és ezért kell tanítani?Reggie0
Ceed-nél egy egyszerű aksi ki majd be tette tönkre, és nem volt ráadva a gyújtás se(Kia szervizbe volt csináltatva és volt már ilyen más Kia-nál is szerelő szerint)(#161956) i-sti
Jó persze, de egy aksi csere nem egy nagy dolog, hogy egy hétköznapi ember ne tudná megcsinálni, persze olyan kocsi esetén ami nem igényel aksi csere esetén ilyen olyan más műszeres beállításokat
Mi lesz a jövő, olaj cseréjekor forgalmazó által védet jelszóval lehet majd csak életre kelteni a kocsit
És az a Ceed még nem volt ennyire szerelő barát(mert hogy ez programozósdi nem felhasználó barát az biztos)
[ Szerkesztve ]
-
-
-
bul07
nagyúr
Mindig olvasom itt hogy akkumulátor cserénél fel kell tanítani rá az autót
Kérdésem az hogy honnan tudja hogy másik akkumulátor lett beletéve?
Főleg ha folyamatos áramellátás biztosítva van mondjuk egy bikázó kábellel.
Van valami chip az aksiban
Mondjuk én nem is kockáztatnék mióta öcsém Ceed-ben (2007-es) egy akkumulátor ki bevétek, hazavágta a műszeregységét, a vízhőfok meg a üzemanyag szintjelző romlott el
Cserélni kellet, nem pár forint volt
Szerelő azt mondta hogy találkozott nem egy ilyen esettel akár a vezérlő komputer is elszállhatott volnaÍgy ha lenne modern kocsim biztos hogy csak folyamatos áramelártással merném cserélni
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
veterán
válasz
grizlisandor #161841 üzenetére
Index 1.4TSI topikból származó számomra érdekes információk.
Gyakran ismételt kérdések(katt)
Hideg indításnál hosszabb kerregő hang esetén(katt)
keresőszavak: 1.4tsi gyik
Remélem helyt állnak az innen származó információk.
-
-
c00per
tag
válasz
Mágus2 #161947 üzenetére
74kw-al volt dolgom mar.Ugye nemreg annak takaritottam a szivokosarat,meg par alap dolgot mar javitottam rajta.Eleg felhasznalo barat szamomra a 2.5 tdi utan.
75kw-os motorral meg nem hajtottam gepet szoval ezert is kerdeztem.Koszonom a reszletes leirast,atnyalazom tobbszor is.Megmondom oszinten a 8L jobban bejon foleg belsore mint a 8P.1997-2005ig nezem a kinalatot,de ha talalok tetszetos 8P-t akkor racsapok.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
c00per #161946 üzenetére
A régebbi 74kw-os még gázbowdenes pillangószeleppel van, sokkal jobban ugrik, nincs EGR, nincs segéd hajszárító, ami fújja a levegőt, de romlós a pillangószelepe, csak euro2-es. A 75 kW már villany fojtószelepes, van EGR, van egy elektromos segéd légpumpa, ez sem megy rosszul, modernebb, de több a hibalehetőség.
Ha valami egyszerűt akarsz, akkor a régebbit venném, amiből nehéz jó állapotút szerezni, ha a modernebb autó a lényeg, akkor A3-ban volt ez a 75kW 1,6 egészen 2012-ig, szóval egész fiatalt is lehet belőle venni.
A 74 kw-os lerágja a gatyádat is. Nálam tisztán városban 11,5 liter most télen, de ez tisztán város, sok hidegindítással. Hamar melegszik, jól is megy, még mindig autó, így 18 évesen is, nekem egy highline G4 bódéban van.
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz
diablo1984 #161926 üzenetére
Hát igen van aki sokat megy
Mint ez 407-es, 10évesen kiakadt a kilométer órája 999999-nél(ha jól értettem hogy 10éves)
Videó[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
CharlieDrop #161940 üzenetére
Elvileg vegyesvágott, akad szívócsöves is.
-
válasz
CharlieDrop #161936 üzenetére
Még kb. fél métert; igen, van 5 ajtós, csak azt venném (magamnak).
@ MP, máyköl: ezt nem tudtam; az utastere van akkora mint az A4-é. ÉS!!! Alapból van hátsó légbefúvó.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz
molnarpeter #161938 üzenetére
Azok nem TFSI-k, mind?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
máyköl #161932 üzenetére
Előző (B7 2009-ig) volt még classicus 1.8T (mondjuk amellé is sajnos csak multitronic volt), vagy ott az S4 4.2 344 lóval, szívócső befecskendezéssel, odafigyelést igénylő vezérléssel, de legalább ahhoz rendes tiptronic került
[link] nemrég találtam, B8 stílusú Osram fényszóró
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
nagyúr
válasz
macilaci78 #161927 üzenetére
Olyan sok állás rosszabb, mintha autópályan kapott volna 260.000 km
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Motion_Blur #161928 üzenetére
Sedan, hátul nincs fejtér, nincs tolatóradar benne, nem érzem a seggét, elöl meg nekem kicsi, az a plüss kárpit sem segít a beszállásnál.
Egyszer hozzáértem a hátuljával egy olyan vastag törzsű fához, mint a csuklóm, apám meg jól lehordott a műanyag díszlécen keletkező beszakadt körömnyi prezúrért. Az, hogy ő ugyanott két tenyérnyi darabon verte le a vakolatot a garázsban, az persze rendjén van. Nem szeretem azt az autót, nem érzem benne jól magam. Volt olyan, hogy két olajcsere közt 1200 km-t ment az autó és ebben benne volt az is, hogy olajcserére elvitték.thefreeman: Jaja, én is a dízel Passatot igyekszem minden héten megjáratni kicsit. Most Diósdra megyünk vele enni egy hambit.
[ Szerkesztve ]
-
thefreeman
aktív tag
válasz
macilaci78 #161927 üzenetére
Nálunk is sokat áll a 2002-s Octavia 1.6 benzin. Átlagban olyan évi 5-6000km megy bele. De szerintem ez sokkal rosszabb mintha akár napi szinten lenne használva. Múltkor egy hosszabb út közepén maradtam vele fék nélkül mert elrohadt az egyik hátsó fékcső.
-
MPowerPH
félisten
válasz
diablo1984 #161921 üzenetére
Jah. Ez sem erre lett teremtve.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
macilaci78 #161927 üzenetére
Nagybátyám Seat Cordoba-ja szintén 2001-es, 28e benne a méter
Esőt, havat, mínuszt nem látott. Ez már beteges
az a Bora viszont jó vétel lehetne
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz
diablo1984 #161926 üzenetére
Szüleim ünneplős autója VW Bora 1.6 benzines, 2001-es vétel, szűk 60k km-rel. Volt, hogy a központi zár álltában leszívta az akkut, bő fél év alatt ki se álltak vele a garázsból.
-
diablo1984
veterán
válasz
i-sti #161922 üzenetére
Nálam még az Octavia annyit sem..... Ennek az autónak az első életében volt húzós ideje(bár felhasználás szempontjából talán az ideálisabb volt) 2,5 év alatt toltak bele 170e km-t, utána megvették haverék, ők 1,5-2 év alatt toltak bele egy 20ast és meg tizenpárat 1,5 év alatt.....
Nálam egy új autó csak elavulna....
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz
diablo1984 #161921 üzenetére
-
CharlieDrop
veterán
Sziasztok
TC-n olvasom az audi vásárlós cikket és van benne egy ilyen:
" az Audi az akkor új A4-be már beillesztett egy kis lekérdező gombocskát, amellyel könnyen vallatható az elektronika, hibajelről és szerviz-intervallum állásról. "Ez micsoda? Sohasem hallottam róla, melyik típusokban van benne?
köszi
-
vargalex
félisten
Sziasztok!
Rég jártam erre. Még a 2005-ös 1.9 PDTDI (74 KW) Superb-el autózom, továbbra is nagyon meg vagyok vele elégedve.
Most viszont akkut kellene vegyek. Mindenki melepetésére még a gyári 77 Ah-s Varta 3B0 915 105 B van benne. Tavaly merült le egyszer, akkor feltöltöttem. Most megint lemerült, így cserélném.
Ki milyen akkut ajánl helyette?[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
-
rob210
nagyúr
válasz
molnarpeter #161904 üzenetére
-
Szoszo94
őstag
válasz
bul07 #161826 üzenetére
Én a múlt héten vettem Exide Premium 77Ah-sat (760A) a '95-ös B4-es Passatba (szintén 66kW, 1Z TDI). Az előző akksi gatya volt már, ezzel tökéletesen muzsikál.
Már csak azt kellene megtalálnom, miért nem izzít (izzítóhíd új, relét fogom legközelebb cserélni). Nyáron még nem foglalkoztam vele, akkor nem volt szükség rá, most viszont jönnek a hidegek és nem ártana az izzítás. Hidat cseréltem újra, de még mindig nem izzít és villog a műszerfalon néha az izzitásjelző. Ha a relé csere után sem lesz jó, hol lehet még a hiba?[ Szerkesztve ]
-
szgabor12
tag
válasz
molnarpeter #161908 üzenetére
Hát igen, pályán többet fogyaszt, mint városban.. de nem sokára remélhetőleg ez megváltozik. Egyébként itt is egy Variantról van szó.
Köszönöm a segítséget!
-
szgabor12
tag
válasz
zsolt19900 #161906 üzenetére
Köszi a választ
Jelenleg mindenre upgrade-ként tekintek, mert 110-nél 3000-t forog, de akkor valószínűleg ASD lesz.
-
szgabor12
tag
Sziasztok!
Van egy G3 1.9 TDi AHU-m. Az előző tulaj által nagyon rövid váltó került bele, szeretném lecserélni egy hosszabbra. Az lenne a kérdésem, hogy bármelyik jó lenne az ASD, CTN, CYP hármas közül? Valamint még az, hogy az ASD nem túl hosszú neki, nem lenne sokkal lomhább, mint a másik kettővel?
Köszönöm előre is a segítséget!
-
Jamby18
senior tag
Sziasztok!
9N polo 2002 1.4Ezzel az alkatrésszel lenne gond aminek nem tudom a megnevezését, hogy unix,bàrdi-ba érdeklődjek vagy webshop-ba.
Ha esetleg tudnà valaki vagy màs típus is így van megoldva akkor azt megköszönném ha segítene.
Nyàron mikor szerelőnél volt olajcserén az autó kértem, hogy csinàlja meg. Egy kis fekete gége cső szerűség volt ott gyàrilag csak kirepedezett és ott spriccelte ki felfelé a szélvédő mosò folyadékot. Az àtlàtszò cső alsò része még az eredeti fekete csőhöz csatlakozik így gondolom ez a rész cserélhető magàba is.
De akkor így ezzel a rànézésre benzin csővel megoldotta, de most hogy hideg van ez meg is tört és elzàrja sajàt magàt.
Jah meg még annyi észrevétel (nem tudom, hogy màr anno a lyukas cső is okozta), de mindig elmegy a nyomàs ha mosnàm a szélvédőt.
Sajnos kettőt töröl és utànna kezd csak spriccelni
Így sokszor inkább nem is hasznàlom hanem mosòba sterimò, mert így csak összekarcolhatja az elején ha hasznàlnàm.
Van ebbe valahol egy vissza csapò szelep ami akkor ezek szerint nem jó? Vagy ez gyàrilag ilyen lenne?
Előre is köszi[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Vékony készülékházba nem fér a SIM-kártya?
- Volt egy kis félreértés a OnePlus frissítési politikáját illetően
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
- Ingatlanos topic!
- Macska topik
- Riasztó topik
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Eredeti játékok OFF topik
- Képek és árak még be nem mutatott Motorolákhoz
- További aktív témák...
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Stadler Form Oscar Little Titanium hideg párásító
- Hatalmas szerszámcsomag Új!!!!!!!! Továbbértékesítésre is!+néhány ajándék CSERE IS!
- 16" Brock alu felni Continental TS830P 205/60 téli gumi szett, 5x120
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- 2 x Nanoleaf Shapes Triangles Expansion Pack 3 Pack + töltő eladó!
- BASETBL Office Chair eladó Győr-ben! 200 kg teherbirás!
- Új hangfalkábel OFC 2x4 mm2 réz hifi hangszórókábel hangfal vezeték
- Új digitális forrasztó állomás PTC hőfokszabályzós trafó 24V 110W
- Új digitális forrólevegős hőlégfúvó műanyag hegesztő Hotair 959D BGA
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest