-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #175070 üzenetére
Bip érték szokott gond lenni mert kiakad, de chipes megoldja ezt, sőt volt fb csoportban 5.0v10 pd elem a srácnak az autójában. Szóval megoldja. Plusz valaki 120firad csúccsal jár és megoldja... Szóval működik
-
Qru
MODERÁTOR
Ez az 1.8T tényleg ekkora szopó vagy csak a Papp Tibi fogta ki az alját? [link]
Nekünk volt B5.5 1.8T és 372k km után sem volt semmi gáz vele. Jó már ette az olajat meg a turbót kellet rajta cserélni 1x de amúgy pöcc-röff volt.
Az egyetlen német autónk volt amit tudtam szeretni.#nincsbennetarcsi
-
1stVikman
senior tag
válasz buci30 #175091 üzenetére
Olvasgatom, hogy milyen motorokat nézel, de úgy látom a sz@rból a f0s felé kacsingatsz.
Itt a kollégák próbáltak már terelgetni, de nem sikerült.
Nagyon leegyszerűsítve, az 1.6 lomha és sokat fogyaszt, a 2.4 legalább erős, de olajat és benzint is zabál.
Ennyi idősen szinte csak lerúgott trágyadombok lesznek, a 4 karika meg magával hozza a drágább fenntartási költségeket.
Ha ezeket vállalod, akkor lelked rajta, mi itt szóltunk.
Vegyél egy 2-es octaviat 1.9 pd-tdivel, vagy bkd 2.0-val DPF nélkül. Jól mennek, jól fogyasztanak, viszonylag könnyen fenntarthatók. Előzni is lehet velük.
Milyen árkategóriában nézelődsz pontosan?[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz 1stVikman #175088 üzenetére
Na ez tök jó. Ahogy nézem a felszereltségi listát a GTE-nél kizárja egymást bőr ülés és a szövet GTI kockás ülés. Csak bőrben volt 12 irányú elektromos állítás rendelhető. Ahogy a te képeden is látszik a bőrben benne van. Amúgy a Passatban van a legjobb ülés szerintem [link] Ez az ergoComfort valami brutál jó Egy ilyet eltudnék viselni.
A kamera meg nem látszik, mert rejtett
Amúgy még a keyless entry és go is hiányzik sajnos a legnagyobb bánatomra Azt nagyon megszerettem a korábbi kocsikban.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
buci30
addikt
válasz zsolt19900 #175042 üzenetére
Köszi ezt a hosszú választ 😊
Nem dőlt el az 1,6 őszintén most kacsingatok 1998 Audi A4 B5 2.4 benzines felé.
Jó állapotba van az abs néha kikapcsol és vissza rúg a fék de ezt most ünnepek után viszi szervizbe és jó lesz.
"1998 Audi A4 · Sedan · Kilométeróra állása: 184 000 kilométer (ez szerintem nem valós de ezt beszéltük hogy nem foglalkozom vele)
Műszakilag fel lett ujítva motorikusan hibátlan állapotban van esztétikailag vab pár hibája. Ezek pár karc holnap kapok képet róla. Digitális klima elektromos ablakok elöl. 2,4-es motor 165 L "iPhone 11 pro max, iPad Air2, Macbook pro, Apple Watch 44mm, Apple Airpods pro
-
Doki16
addikt
válasz 1stVikman #175083 üzenetére
Ergo active nem volt hozzájuk rendelhető én úgy tudom, az a Passat kiváltsága volt. Van benne tolatókamera a VW logó mögött
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Morris
veterán
Van valakinek ötlete arra, hogy hogyan tudnék nagyobb tolató fényt varázsolni hátra?
A gyárival sz*rt se látok. -
BigBlackDog
veterán
-
1stVikman
senior tag
válasz BigBlackDog #175077 üzenetére
Nekem nincs, de nem csak akkor jelez , ha kint az irányjelző?
-
zsolt19900
őstag
lassacskán (valószínűleg tavasszal) eljő az idő az intercoolerem lecserélésére.... sajnos eléggé olajpárás-sáros szóval valószínűleg kifújhat picit
Pár éve mutattátok azt a teljesen alu mutatványt amit gyártanak hozzá utólag az ilyen [link] egyik fel másik oldalra nézős ill. ami nekem van most benne gyárilag az ugye inkább ehhez [link] hasonlít....
A kérdésem pedig a kövi: megfelelő lehet az a másik fajta is hosszmotorra, szóval a vastagítása miatt van így elforgatva a csőcsatlakozás, vagy az csak keresztmotoros autókra szerelhető?
[link] itt találtam eléggé emészthető áron másik fajta bemenetű darabot + ad hozzá egy ventit is és csehből ingyenes lenne a szállítás....
Nem valami eszméletlen tovább"tuningolás" lenne a cél, csak ezzel is megelőzném azt, hogy a műanyagos cooler ismét eleressze magát 4-5éven belül....
Nézelődtem továbbá a "kirívóbb" (számomra) ic installok mentén is, de azt annyira nem tartom rendőrbarátnak (pl. külföldre elmennénk egy kiruccra), hogy abba nem mernék belevágni.... vagy szerintetek érdemes? gondolok itt arra, hogy komplett szettet venni csöveket ugye alura cserélve és szilikon toldókkal összeillesztve és esetleg a turbót és az egyéb dolgokat hozzáigazítani picit jobban, akkor már akár dolgozhat picit nagyobb teljesítményen is a dolog?
Ilyen szettekben is látok ezermegegyfélét.... valamit a lökvas/első merevítő féleség helyére tesznek, valamit a hűtő elé, gondolom ezek azért nagyobb faragással járnak.... de érdemes, vagy ennyire felesleges belemerülni, szolgáljon ki üzembiztosan az a gyári helyre tehető vaskosabb darab és jónapot?Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
BigBlackDog
veterán
Elsősorban azoktól kérdezném, akiknek van holttérfigyelő; a jobb oldali érzékelésnek hogyan kéne működnie pontosan?
Azt figyeltem meg, hogy ha előzök valakit (balról), akkor hiába van mellettem/mögöttem/holttérben a másik autó, szinte sohasem jelzett be a mai nap a pályán. Viszont, ha valaki hátulról jön be a jobb oldalamra, akkor elkezd világítani a visszajelzője a tükörben. Ennek ellenére szinte biztosra emlékszem, hogy tegnap pályázás közben a leelőzött kamionok, dobozos autók esetén is jelzett a pályán, illetve mintha pár nappal korábban városban is jelzett volna előzések alkalmával.
Nem kéne mindig kigyulladnia a tükörben a sárga ikonnak, ha valamilyen jármű a jobb oldali holttérben van (függetlenül a sebességkülönbségtől, vagy attól, hogy éppen ki előz kit)?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #175066 üzenetére
Nem jó. Nem felcserélhető.
-
tibbike01
őstag
Sziasztok,
Minek lehet ilyen hangja?
A vezérlés felől jön, a hátsó oldalról, később valamelyest csendesedik, ahogy bemelegszik. Kicsit kerregő, fémes surlódó hang.Seat Leon 1.6 bcb
Komplett vezérlés 45ezer kmrel ezelőtt volt cserélve.[ Szerkesztve ]
-
Core2duo6600
veterán
Hello,
Milyen automata váltokkal szerelték a 2014 utáni VW modelleket,
Golf és Passat érdekel elsősorban.
Milyen motor mellé milyen váltó volt elérhető?
Felmerült bennem, hogy esetleg CNG -és autót nézek ki, van a közelben cng kút (kb 10 km)
Ezekkel mik a tapasztalatok ?
Mindenképp valami alternatív hajtású megoldás érdekel, mert nem vagyok hajlanó 400 HUF körül tankolni literenként, meg aztán büdös is.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Csabadi
tag
-
Saccco
nagyúr
Ha már fogyasztás (legjobb / átlag / legrosszabb):
Skoda Octavia 2 1.9PDTDI - 5,27l / 5,73l / 6,45l (93.700km)
Opel Astra G 1.7DTI - 4,57l / 5,08l / 6,08l (52.450km)
Seat Ibiza 1.4 - 8,57l / 9,11l / 12,13l (3.800km)
Honda Jazz 1.4 - 6,32l / 6,78l / 8,09l (1.550km)█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
atos19881101
senior tag
Mágus
A 038 130 073BA PD elem cserélhető 038 130 073BQ-ra? Tudnék venni 4db zsír újat jó áron./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Doki16
addikt
válasz focvis #175058 üzenetére
Akkor jól gondoltam én is. Így nagy gond nem lehet, mert a váltó az folyamat dolgozik villany üzemmódban is. Legközelebb megnézem majd VCDS-el, hogy állófűtés után mit mutat a vízhőmérséklet. Muszáj szépen utánajárni a dolgoknak, mert senki nem tud semmi konkrétat még ezekről a kocsikról.
(#175059) molnarpeter: Még régen a B7 Passathoz akartam volna magyar könyvet. Megkérdeztem a márkakereskedést és 20K-ba fájt volna, hogy tudjanak adni. Köszöntem annyiért nem kellett Nem leltem más fórumokon se, de lehet csak én vagyok a béna
Tuti valamit kitaláltak rá, kétlem, hogy ne gondoltak volna rá, hogy valaki kimerülés után egyből taposni fogja. Például miután elég kemény meghajtottam a kocsit utána már ahogy elvettem a gázt és csak gurultam kb. 10 másodperc után le is állította a benzinest. Közben meg még tuti szinte izzót a turbó. Valahogy pedig hűteni kell ugyanúgy tovább. Amúgy ez is ugyanúgy leállítgatja magát állandóan mint egy HSD.(#175060) Lacess: Igen, azért illik az egyszeri felhasználónak is odafigyelni ha jót akar a kocsinak, nem tudnak mindent kivédeni a gyárban. De ezeken már minden pumpa elektromos ezért gyanítom, hogy forgatja a vizet és az olajat is néha. Az A3 e-tron nem lett olyan jó szerintem mint a GTE. De ez ízlés kérdése
(#175061) 1stVikman: Köszi Elég fullos. 2015-ben szerintem nem volt több dolog amit kérhetett volna bele. Még gyári elbújós vonóhorog is van benne. Egyedül a napfénytető hiányzik. A VW logó maga a töltőcsatlakozó, gondolom a két teli műanyag elemmel vannak eltakarva a rögzítések.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #175059 üzenetére
Stuttgart az Euro5-öt + 40km/h lesz a sebesség.
-
Lacess
tag
válasz Doki16 #175053 üzenetére
Értem, tetszik hogy előre be lehet kapcsolni, akár (villanyról)menet közben. Ezek szerint viszont nem "hülyebiztos", értem ez alatt azt, hogy aki ezt nem teszi meg, annak rá fogja indítani. Oké hogy 130-nál csak 2500-at forog, de egy turbómotornak, vagyis inkább a turbónak nem hinném hogy ez jót tesz így hirtelen. Főleg nagy hidegben. Valami "bemelegítési fázist" vagy hasonlót illett volna kitalálnia a mérnököknek.
Ettől függetlenül nagyon csorog rá a nyálam, meg az A3 e-tronra is.
szerk.:
molnarpeter: D6-nál tudom, annak nagyon utána néztem egy időben, nagyon meg voltam érte "őrülve". Ma már nem biztos hogy kéne... Az pl. azt is nézi hogy mikor tankolt a delikvens utoljára, és nem engedi hogy megrohadjon a cefre a tankban.[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Doki16 #175057 üzenetére
Geen problem VW nem tud adni semmi pénzért? Vagy valami online cucc nem működne? Az is eszembe jutott, hogy nemzetközi GTE csoportban hátha lenne valakinek angol pl.
Volvo leírása pl simán fent van a honlapjukon, jófej megoldás.
Villany olajpumpa esetén már az előzetes kenés is megoldható lenne...
Ja, és Antwerpen tiltja az Euro 4 dízeleket lassan ahogy láttam, ideje importálni
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Doki16 #175053 üzenetére
Úgy silabizáltam ki, hogy a G7-ben egy körön van az olajos DSG és a motor hűtése.
Az OFF autómban nagyon hasonló Webasto van [kép], annyi különbséggel, hogy dízel, illetve nem Thermo Top Evo, hanem Thermo Top Vevo; amikor használom, utána meleg a motorblokk (a motor nem járt előtte, vízhőmérő itt sincs). -
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #175056 üzenetére
Biztos ez is csinál valamit. Kétlem, hogy erre ne gondoltak volna a mérnökök. Csak nagyon kevés tapasztalat van még ezzel a kocsival. Ritka és a VW meg elég zárt az infók tekintetében. Még egy nyomorult használati útmutatót se vagyok képes hozzá találni. Nem tudok hollandul
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Lacess #175052 üzenetére
A fizika az fizika. Ha elfogy valamivel haladnia kell És ha éppen 130-nál fogy el akkor úgy indítja be. De amúgy még az sem gáz, mert 130-nál hatodikban forog 2500-at. Az még egy hideg motornak sem gáz. A villannyal együtt meg valamennyire melegszik a víz a váltón keresztül. Bár azt nem tudom, hogy a váltó hűtése egy körön van-e motor vízével, de gyanítom, hogy igen. Már pedig abból, hogy még akkor is melegedett kicsit az olaj amikor csak tisztán villannyal haladtam. De pont ezért lényeg, hogy a User jól használja a kocsit. Én mindig jó előre bekapcsolom már, hogy járjon egy két percet menet közben amikor még a villany hajt lényegében.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Lacess
tag
válasz Doki16 #175051 üzenetére
Köszi, másodszor megnézve most már látom, egyből össze is áll a dolog.
Felni témában meg a lényeg hogy neked tetsszen. Gazdasági szempontból biztosan előnyös, és még a komfortot is emeli.
Ennél mi van akkor, ha tempósabb villanyos haladásnál kezd kifogyni a Coulomb? Csont hidegen be fogja indítani a benzinmotort, egyből magas fordulatra ha a helyzet úgy kívánja?
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Doki16
addikt
válasz Lacess #175050 üzenetére
Köszi
Én is azért vettem, mert ez a fajta kocsi szolgál ki engem a legjobban. Itt van tőlem is 5 percre gyalog a töltő. A felni meg egyéni ízlés kérdése, nekem pont nagyon bejön, mert így sokkal jobban sleeper. Mindenki azt hiszi róla, hogy E-Golf. Valójában meg jobban megy mint egy GTD és alig marad el a GTI-től. Meg ez a 16-os és így olcsóbb a gumi, jah és komfortosabb
Ha jól megnézed a 0-10 skála bal alsó sarkában ott van egy %PWRx10 felirat. Ez annyit jelent, hogy az egy 0-tól 100%-ig terjedő skála és lényegében a villanymotor/benzinmotor teljesítmény kihasználó mutatója. A zöld Charge a visszatöltés. Hasznos és jól ki van találva ez az egész egység. Több értelme van mint a hagyományos fordulatszámmérőknek. Amúgy a kicsi az benzinmotoré ahogy te is mondod
Jó VAG autóhoz híven szerencsére alapból mutatja az olajhőmérsékletet. Vízre nincs szükség, villanyos autónál úgy sem lényeges. Elég az olajast figyelni, hogy mikor lehet már taposni GTE módbanA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Lacess
tag
válasz Doki16 #175049 üzenetére
Gyönyörű az autó, használd egészséggel!
Jelenlegi autóhasználatomra pont ideális lenne, még tölteni is tudnám ingyen, ill. 5perc gyaloglásért
Talán csak a felnikbe tudnék belekötni. Tudom hogy eco, meg gyári, de nekem nagyon nem passzol rá. Egyvalamiről azért homályosíts fel kérlek! Mégpedig a műszercsoportról, azon belül is a bal "féltekéről". Lehet hülyének fogok tűnni, de akkor sem értem a nagy számlapon az osztást 0-10-ig.
A kicsi, a vízhőfokmérő helyén -gondolom- az a belső égésű fordulatszáma. A nagyon is világos hogy igazából egy állapotjelző, azaz azt mutatja hogy mikor van áramhasználat, rekuperáció, de ez a 10-es osztás számomra kérdőjel.
Hőmérsékletekről (víz, olaj) az MFA ad valami információt?Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Doki16
addikt
Szeretném újbóli tagságomat kérvényezni a topicba Itt van a belépő HD képmennyiség: [link]
Egyből kérdeznék is. Bitpork tudom, hogy te elég jól vágod ezt a Webasto témát. Szerinted (szerintetek) ebből kiderül valami, hogy tudja-e esetleg a benzinmotor vízét is melegíteni. Az utastérbe nagyon jó meleg lesz pár perc alatt, de vajon kedvez a belső égésűnek is azzal, hogy előmelegíti?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
BK87
senior tag
Sziasztok. Van egy 2009-es Seat Altea XL 1.8 TSI autóm, ami eddig 118000 km-t futott. Ebbe a 1.8 TSI motorba milyen olajat ajanlanátok (tudom, ez a motor híres a nagy olajfogyasztásáról)? Eddig ELF Evolution Full-Tech LLX 5W-30-as volt bele töltve, de most vettem egy Shell Helix Ultra 5w-30-as olajat, ezt jobban ajánlották(közben kiderült, a shell 502/505-ös minősítésű). Mit ajánlanátok az 1.8-as TSI motorba? Van ezeken kívül, ami ajánlottabb? Előre is köszönöm a segítséget.
-
c00per
tag
válasz zsolt19900 #175042 üzenetére
-
zsolt19900
őstag
válasz buci30 #174998 üzenetére
szerény véleményem szerint -tudom, hogy már elvan döntve, de hát ha -
nézz szét afn vagy nem is tudom még milyen motorkóddal vannak 110le A4ek, hidd el sokkal sokkal jobb lesz, mint egy 1.6os motoros gép
az szerintem hülyeség (bocsi annak aki állította neked, vagy olvastad), hogy többet eszik városban.... akkor eszik max többet, ha esetleg lekormolódik a turbó stb. (nem tudom, hogy azok már vgt-sek e egyáltalán), de megjáratni úgy is lesz kedved 1-2x egy nagyobb karikára a megszokottól....
A meghibásodások sora pedig szerintem elenyészőbb tényező egy benzinessel szemben.... okés turbó lóghat: elviszed felújítják beállítják írnak rá egy kis progit (ha még nincs rajta pl.) és az a része évekig rendben leszAmiről még tudok ismerősi körben az pl. a porlasztócsúcsok, de azok is vannak szinte minden sarkon, akkor amiket még fentebb írtak azokat is belevéve (klíma, futómű), ezeket is 1x rendberakja az ember és kész.... ((a futómű az egyetlen egy amire azt mondom, hogy 2-3 évente fixen költeni kell, mert kikönyököl ugyan úgy mint az enyémen, de ez az 1.6benzinesben is ugye egyazon futómű van)) és ez az a dolog ami miatt én is szívom mindig a fogam és áldanám a tervezőt, ha picit egyszerűbb megoldással alkotta volna meg a B5 szériákat
szóval tudom, hogy már el van döntve az az 1.6, de próbálj azért ki egy TDI-t és megfogod látni és érezni amiről beszélünkFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
bitpork
nagyúr
válasz buci30 #175032 üzenetére
Úgy viselkedik jó néhány 2.4 benzines, mint a pályán sokat hajtott 1.6 - elkezdik a motorolajat is égetni. Ennek tetejébe szokott jönni az, hogy ha valaki multitronic váltóval veszi meg.
Ha bárki innen támogat a választásodban az én leszek - ezt is megmondhatják a topiklakók ahogyan azt is, hogy elég veszélyesen élek autó választás tekintetében. Volt már több 2.5 tdi , sok automata és még allroad is nem egyszer amit a légrugó miatt félnek az emberek. Amikor említek valamit nem az a célom hogy lebeszéljelek, csak hogy tudj róla mivel számolhatsz.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bitpork
nagyúr
válasz buci30 #175029 üzenetére
Nehogy elhidd azt a városi fogyasztást a 2.4-s motorra!
Nálam az 1.4mpi fábia fogyasztott nyáron klímával 10+ litert Szegeden belül! Most a 3.0 tdi vegyes átlaga 10.35MOD
Nem mellesleg sok 2.4-s eszegeti az olajat.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
buci30
addikt
Na asszem elkezdtem ma gondolkozni
Audi A4 B5 2,4 sedan 165 lóerő
Elvileg ugye kérdeztem városi fogyasztás ennél is 9l mint az 1,6
Most ez kb hulye kérdés mert erőben jobb de ennek hiba lehetőség?
Ez is benzines nem dízel.iPhone 11 pro max, iPad Air2, Macbook pro, Apple Watch 44mm, Apple Airpods pro
-
dozó
tag
válasz Mágus2 #175023 üzenetére
Vezérlés csere 1,5 éve volt előtte is ilyen volt, most mikor az előtöltés állítottam az adagoló fedelén a sárga festékkel lezárt 3 lapu csavaron látszik hogy a fedélen valamikor állítva volt, ezt még ha akarnám sem tudnám vissza állítani, mert 3 lapu kulcsom nincs.
Amúgy a kocsi jól indul hidegen, melegen, a vegyes átlag az utóbbi 4000 km-en 5,7 l/100 km -
rob210
nagyúr
válasz Csabadi #175015 üzenetére
Ha alvázszám alapján lesz jó lesz, adatok hiányában nem tudok segíteni, mert amit leírtál az nem elég a beazonosításhoz.
De 2 féle van egyébként, és tök máshogy néznek ki, tehát ha kép alapján hasonló akkor jó is lesz.
De a csúszógyűrűt is cseréljétek, tapasztalatRenault power
-
rob210
nagyúr
-
Csabadi
tag
Sziasztok, ismerős passat avb 2001evj motoros kocsiján, bosch generátor van, elkopott a bronzkefe, cserélnék egyben a fesszabályzót.Generátor(0124515083) viszont a fesszabályzó (f00145 225) bardiban viszont bosch(f00m124136) fesszabályzó van. Jó lehet, passzolhat a generátorhoz, tehát működni fog? Tudom szaki kell de most gyorsba kellene megoldás.. A lényeg, hogy cikkszám eltérés van de bardi és Unix is ezt hozza hozzá.. Köszi
-
dozó
tag
Sziasztok
Lenne egy két kérdésem a hozzáértőkhöz.
Passat 3B5 1.9TDI az alapjárati fogyasztás a BC szerint üzemmeleg motornál 1,7 l/h, nem sok ez egy kicsit?
Az alacsony előtöltését a kocsinak tegnap beállítottam(szerelő nem volt hajlandó foglalkozni vele) Jó lesz igy ?
vagy próbáljam meg jobban a kék vonal felé közelíteni? -
monosgeri21
tag
Anno bele akartam futni ebbe én is, hogy veszek egy 20 éves kocsit aztán minden happy. Szerencsére le tudtak beszélni róla. Tudom nehéz amikor égeti a zsebed a lóvé, de érdemes arra is gondolnod, hogy ezt később el is kell adnod. Addig amit rálocsolsz pénzt (mert fogsz) soha nem fogod látni, hiába lóbálod a számlát meg a papírokat, látod ennek a kocsinak se köszön vissza szerintem az árában.
Akkor vegyél ilyet ha van garázsod, szeretsz bütykölni, értesz is hozzá és szívesen csinálod. Meg persze ha nem sajnálod a lóvét rá.
Ettől függetlenül ha mindenképp ez a vágyad, én sok balesetmentes és boldog kilométert kivánok. -
bitpork
nagyúr
Ezt az igényes-igénytelen dolgot jó lenne mellőzni. Marhára negatív és bántó még akkor is ha csak tárgyi tévedésen alapuló rosszindulat. Nincs jobb módja mást megsérteni.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
grizlisandor
veterán
-
c00per
tag
válasz buci30 #174995 üzenetére
nekem a regi a4-ben (a4 b5 1998 1.9 tdi) 500ezer km utan se volt rozsdas sehol.a6 (a6 c5 avant 2003 2.5 tdi) 300ezer es az sem rozsdalt.Ha mar festegetni kell meg rozsdal itt-ott az nem ok.270ezret ir
te azt irtad motorfelujitason esett at.Az megint egy erdekes dolog.Nekem is volt ilyen autom csak dizel, tudom mirol beszelek.Futomuben nincs stab palca,hanem sok lengokar...Mindegy en tudom, hogy kell a zsebbe 300ezer, mert ezeknel kell.Ha igenytelen az ember, akkor nem kell egy filler sem.Es igen a felemas lapat es a kokany festes(mert lusta vagyok maszkolni a hatso sufniban) minositi az eladot.Ha valoban ennyire igenyes, akkor szakember fenyezi nem pek.Ebbol kiindulva az eddig elvegzett es szamlaval igazolt javitasok is hasonlo kokany bt altal kivitelezett dolgok, amiket te majd lehet ujra vegig fogsz zongorazni, mert csak ossze lett takolva
ez nem lenezes es lehuzas, hanem en is es itt meg sok ember(foleg magus) sokat lattunk mar. en is csak a velemeny irom le a tapasztalataim alapjan
[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz molnarpeter #175001 üzenetére
Kihalászás még talán menne, ha lebontanám az összes műanyagot. (Ilyen időben nem annyira javallott, a törésveszély miatt.)
Másik anyát, alátétet találtam, ami passzol a menetre.
De nem láttam közelben nyílást, ahol kézzel befértem volna. Szerszám meg idő hiányában nem lestem meg jobban. -
1stVikman
senior tag
válasz Mágus2 #174997 üzenetére
Felső borítást szedtem csak le onnan nem tudtam megközelíteni.
Mondjuk otthon kb.felszerelés sem nagyon volt, idő meg még úgy sem.
Mondtam nekik, hogy kérdezzenek rá szakszervizben, hogy mennyi lenne. Csak ha "egyszerűen" megoldható lenne házilag , az költséghatékonyabb lenne. -
F_Zolee
veterán
válasz buci30 #174998 üzenetére
Tudom, hogy nem tétel az ablaktörlő. Csak innen kezdődik, hogy filléres dolgok sincsenek rendbe téve. Elmúlt hónapban is mennyi félszemű autót láttam...pedig 500Ft egy izzó azokba a típusokba. Én nekem 4 év után kellett cserélnem, mert kiégett az egyik. Cserénél tűnt csak fel két különböző márka volt benne még az előző tulaj révén. Autónál ez még nem is tétel, hogy ne lehessen párban cserélni, lásd ablaktörlő.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest