-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz DJ. Ru$y #176388 üzenetére
Nekem a Valeo bejött, most dobtam el, mert csíkozott, ha épp csak vizes volt.
Az üzlet kiigazítottak, hogy a szélvédőn megálló por eszi meg a gumit. Azt hittem, a téli ablkamosó folyadékot nem szereti, más a viszkozitása. Hiába teremgarázs, rettenesen porosodik ott is. 3 nap alatt már simán lehet rajzolni a porba, 1 hét után már jól kivehető a rajzolt minta. 4 hónapig meg se mostam.
A mostani is Valeo, megint szépen töröl.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz freaghill #176390 üzenetére
Persze, hogy nem kampós, mert miért is lenne egyszerű?! Ilyen, de megnézem a Grátznál, hátha!
@rob210, @c00per, @molnarpeter, @1stVikman, @pepucs
Köszi srácok nektek is!Lehet a kínait is bepróbálom 2 rugó belefér.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
1stVikman
senior tag
válasz DJ. Ru$y #176388 üzenetére
Nekem Hella nem jött be, elég hamar elkezdett nyekeregni meg csíkozni még plusz fokokban. Na meg dobozból kibontva pont a sofőr előtt volt hibás a gumi, és egy csíkot mindig meghagyott.
Valeo-t szoktam még Fabiara, de most az is hamar felkeményedett, néha elugrál.
Golfra meg bosch ment, mondanom se kell, hogy dobozból kivéve egy vastag csíkot nem töröl előttem.
Most valahogy nem volt ezekkel szerencsém...[ Szerkesztve ]
-
c00per
tag
Udv!
Hetvegen cserelem az izzitogyertyakat es gondoltam kicserelem a pd elem tomiteseket.Kerdesem az lenne, hogy miutan az indikator oraval megneztem az also holtpontot a hernyo csavart addig kell tekernem, amig meg nem szorul es utana hajtom vissza 180fokot? megmondom oszinten ezt az egy reszet nem ertem a leirasban.koszonom a valaszokat. -
DJ. Ru$y
félisten
Jelenleg SWF ablaktörlőlapátok vannak az A4-emen, viszont elkezdett csíkozni... Nyilván a sofőr oldali (pedig nem is lett vele törölve se fagyva, se nagy dzsuva)...
BOSCH - 550/550 mm-es Aero Twin lapát
VALEO - Silencio ablaktörlő - 2db
DENSO - 550/550 mm-es Flat lapát
VAG GROUP - Ablaktörlő lapát
HELLA - 550/550 mm-es lapátBárdinál ezek vannak, érdemes ezek közül válogatni, vagy keressek valami más márkát? Gondolom jóval olcsóbb máshonnan sem lesz.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
Csabadi
tag
Sziasztok, B5.5 pd frk váltó... Kulissza rúd végén van egy műanyag kosár.Már megvan jó ideje a javitók készlet. Na de nem ez a lényeg. Ha kicserélem gondolom érdemes valamivel megkenni. Szilikon zsír jó, vagy más kell oda?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz PC4200 #176372 üzenetére
Ez most komoly?
Értékelem a segítőszándékot, de átküldte a srác a forgalmit a kocsi nincs itt fizikálisan, meg kellett volna rendelnem hozzá a cuccokat, de így nem tudom.
Ha itt lett volna a kocsi be se írok ide, hanem mindent megmérek megrendelem és jó éjszakát.Renault power
-
mikoljan
tag
Sziasztok,
Egy kis segítséget kérnék szépen, tudom, hogy nincs távgyógyítás, de hátha találkozott már valaki ilyen jellegű problémával.
Az autó: Skoda Octavia, 1.4, CZDA, 2016
A gond pedig: ha hidegen indul, ha üzemi-hőmérsékleten dolgozik az autó, egy halk cicergő, szitáló hangot hallok a motortérből. Olyan, mintha nyolcas lenne az alkatrészben.
Csak akkor szűnik meg a hang, amikor éppen hogy csak hozzáérek a kuplungpedálhoz kinyomás irányában.Halódik a kinyomócsapágy?
Köszi a válaszokat előre is!
Szerkesztés:
#176378
Köszönöm szépen!
Nem gondoltam volna ilyen nehéz a lábam, hogy 3,5 év alatt csapágyasra nyomom. Gondolom garanciával ez kopóalkatrésznek számít.[ Szerkesztve ]
- - - We Enter Into The Future - - -
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz molnarpeter #176369 üzenetére
VCDS-sel nem lehet megjáratni úgy, hogy ne kelljen átírogatni a "mettől mehet a klíma" hőfokot?
Vagy, hogy lehet télen átjáratni? Tudom, fűtött garázsban biztos engedne klímát kapcsolni, na az nincs.Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
K Norbi
addikt
válasz molnarpeter #176369 üzenetére
Vagy a másik gomb [link]
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz rob210 #176365 üzenetére
Itt próbáld meg még lecsekkolni, itt kiderülnek a bitpork által említett PR kódok, ha be tudja olvasni a vázszámot.
ETKA-ban tényleg nem működik a vázszám szerinti azonosítás, a Bárdi
fosrendszerére szintén ne alapozz, az ismert előéletes A4-em vázszámát sem képes felismerni...Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
-
rob210
nagyúr
válasz bitpork #176360 üzenetére
De van, mert ugye én már két helyen lekérdeztem, bárdi kereső nem lehet beazonosítani.
Gyári program, nem lehet beazonosítani.
Ezért kérdeztem, van e valami specifikus cucc, annyi itt a nálam jobban hozzáértő..
Én ugye az off márkára szakosodtam ott is van egy két trükk, hogy be lehessen azonosítani, ha a gyári progi nem dobja ki.A lényeg egy transporter 2007 ből 2.5 diesel 96 kw és senki nem tudja melyik fék van rajta hátul. Ugyebár 3 méret van és az egyiken belül a 294 esen belül kétféle fékrendszer trw, ate.
De már látom, hogy ezt meg kell előbb néznem meg mérnem és csak utána fogok tudni rendelni
Renault power
-
PC4200
tag
7zap.com
oemepc.com
nemigaparts.comCSAK a puffin :)
-
rob210
nagyúr
Srácok tudja valaki, hogy alvázszám alapján, hogyan tudhatom meg, egy transporter hátsó fékrendszerének a típusát?
Gondolok itt olyanra, mint renaultnál a dialogys.Renault power
-
seller007
tag
válasz focvis #97034 üzenetére
Ezt mondta a kinézett 2011 CBZA 1.2 TFSI 86LE nepper szerelője is... 110k km-es kocsiba elég szerinte - kapsából mondta hogy csinált már ilyet ennyi kmes autón - a vezérműlánc feszítő patron csere tekintve hogy úgysem fogok az autóba sok km-t tenni... egész olcsó lenne a munkadíja is.
Valaki segítene egy patron linkkel vagy valami azonosító számmal nehogy ne jót rendeljen bele? -
Kiskokó
veterán
válasz atos19881101 #176321 üzenetére
Tudod, hogy én nem vagyok nagy hozzáértő. De nehogy a turbóval legyen baj.
Ez még a Superb 1.9 PD ugye ?Haveromnak Passatban, elszállt így a turbó. Ment munkába, kiért a városból beállt egy tempóra. Aztán egyszer csak magától felkapta az olajat a turbó, pörgött mint az atom. Gyorsan le tudta fullasztani még, és kigurult pont egy kúthoz.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
K Norbi
addikt
válasz dellfanboy #176335 üzenetére
Az egybe van 25 [link]
Csomagtérfogó kilincs.Jófogás, Bontók, VW Facebook csoportok.
Van 1 tonna szerintem.[ Szerkesztve ]
-
seller007
tag
Üdv Topik! Gondolkodok, hogy egy legendával felszerelt autó típust vásároljak.
A legendásan szar CBZA 1.2 TFSI 86LE lenne az egy A1be szerelve.
Teljesen lelki nyugalmam érdekében a vezérlés mely részeit érdemes kicseréltetni ha már meg van bontva az autó? Netán valaki tudna linkelni egy jó készletet?
110k km van benne és nem hiszem hogy 150 fölé kerülne mielőtt eladnám.
Van az autóban netán más időzített bomba?
Köszönöm -
dellfanboy
őstag
nagypapi polo classic autojarol, letort a rendszamtabla vilagitas takaro muanyog ize.
tudnatok segiteni, mi a pontos neve? es merre tudnek ujat/utangyartottat venni? a pirossal reszt tort le, azt kellene potolnom 1 vacsi ujjaleladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
iceQ!
addikt
válasz Zizmand #176332 üzenetére
Izzó valamit javított, szerintem egy normális beállítás hiányzik ennek a fényszórónak. Utána tényleg rendben lenne.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
molnarpeter
nagyúr
válasz iceQ! #176327 üzenetére
Ha új lámpa, akkor nem valószínű, hogy törött volna szerintem (hacsak nem erőltették agyon), inkább állító motor pattant ki szerintem is. Helyén is meg lehet próbálni, motor kiszed, izzó takaró levesz, aztán összenyom. Ha törés van, akkor műanyaghegesztő/megfelelő ragasztó/másik lámpa.
-
iceQ!
addikt
válasz Zizmand #176325 üzenetére
Ha letörték azt lehet javítani?
Világítást most fogom nézni, remélem hogy igen. Ha nem, tudsz valami tippet adni hogy lehetne jobb? (azon kívül hogy vissza kell rakni a helyére a belsejét )
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
Zizmand
aktív tag
válasz iceQ! #176320 üzenetére
B5.5-ös Passatból indulok ki, de szerintem A3-nál is hasonló a fényszóró belseje.
Nekem is ugyanígy mozgott a jobb oldali fényszóró belseje, a probléma az volt, hogy az egyik kis állítócsavar végén lévő gömbcsukló letört és nem tartotta a fenyszóró belsejét. [kép]A képen látszik, hogy az egyik ép, a másik pedig hiányzik. Lehet, hogy neked csak kiugrott és vissza kell pattintani, de nem kizárt, hogy állítás közben törték el, mert emlékszem, hogy én is így törtem el, könnyen túl lehet húzni.
Szerk. Az állitómotornál is szétugorhatott, ahogy fentebb is írták. Szerintem beépítve nagyon nehéz vissza pattintani, nekem kiszerlve is alig sikerült Passat fényszórónál.
Világítás javult valamit izzó csere után?
[ Szerkesztve ]
-
iceQ!
addikt
válasz macilaci78 #176322 üzenetére
Köszönöm szépen az infót.
d.tiborz
Javítani csak szétszereléssel lehet? Visszapattibtani arra a gombfejcsuklóra nem lehet "vakon"?!Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
d.tiborz
aktív tag
-
macilaci78
nagyúr
válasz iceQ! #176320 üzenetére
Nálam is valami elszabódott a Depo lámpánál, B5 Passat.
Berakta szerelő, mikor átvettem, a motoros állító állította mindkettőt fel, le szépen. Elvittem a budaörsi Ato Klubba, a deres hajó szaki visszadobta, hogy ezt a szart nem lehet beállítani, meg a vetítési képe is szar.
Visszamentem vele a szerelőhöz, ott már a jobb oldali motoros magasságállítás nem ment*, valószínűleg lámpa baj, illetve kiderült, hogy a szaki az autóblubban az oldalirányú állítócsavarokat tekergette, nem a függőlegeseket.Beállítottam én a teremgarázsban, elmentem vele vidékre, meg Hannoverbe, láttam, senki nem villogott, márciusban műszakis. Akkor majd csinálunk valamit a jobb oldali állításnak.
* az állítómotor megy, valószínűleg a lámpában szorul valami és a motor nem győzi.
Nálad szerintem simán szétugrott valami a motor és a lámpatest között. Robogón jártam ugyanígy, csak vissza kellett pattintani. Vagy nagyon hozzáértőhöz vidd el, aki akár a videó alapján is tudja, hova kell nyúlni, vagy szét kell borítani az orrát, hogy rálásson mindenre.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
atos19881101
senior tag
Tippelős kérdés:
Ma egy indításnál felpörgött a motor, majd szépen beállt a fordulat. Csak egyszer csinálta... mi kezdi megadni magát?/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
1stVikman
senior tag
válasz Winchester95 #176318 üzenetére
Ööö, ha egyenesben kopog, ráadásul a sebességgel arányosan, akkor az nem gömbfej lesz. Inkább csapágy, vagy féltengely.
-
Winchester95
őstag
válasz Mágus2 #176310 üzenetére
Elvittem szerelőhöz, mindent jól csináltam meg rajta, a kopogás a kormány összekötő gömbfej miatt van mert a jobb oldali ki van szakadva, valószìnű hogy a lengéscsillapítók miatt nem hallottam, vagy már hozzá voltam szokva.
Érdekes módon, megyek egyenesen, (jó úton) és a jobb oldalából hallatszódik kopogás, minél gyorsabban megyek annál jobban.Erre azt mondták stabilizátor szilent lesz. (Rendeltem is 2 db-ot) .
Holnap neki látok a cserének, ez már könnyen fog menni remélem.Bár van egy olyan sejtésem, hogy nem fog megszűnni az egyenesben lévő kopogás.
Anno a fordomnál volt ilyen régen, de az hátul volt, végén már olyan hangos volt, hogy azt hittem szétszakad az autó.
Ott kerékcsapágy gond volt...Olyan érzésem van, hogy nem kellett volna megütni a
Kalapáccsal a lengéscsillapító cserekor a kerékagy környékét mint ami a videóban volt.... -
-
iceQ!
addikt
Sziasztok,
Audi A3 8L 2000 ALH
Sikeresen kicseréltem az izzókat a fényszóróban. Na most az a helyzet, hogy a jobb oldali fényszóró belseje mozog. Felfele nem is állít a motor csak egy kicsit lefel. Kézzel lehet mozgatni, míg a bal oldali fixen áll.
Nem hiszem hogy törött lenne. Eddig nem vettem észre, nem nyúltam még hozzá egyszersem. Amúgy meg tökéletesen mozgatta a motor fel le. Elvittem egy fényszóró állításra kb 1 hete. (Akkor cseszhették volna szét?!)
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
IntelKiller7
veterán
Hali. Van itt olyan fórumozó aki nagyon vágja a lámpákat? Adott 1 tuningshopos Scirocco első lámpa amin megmakkant a refi része. Hiába tolom rá a refit nem húzza fel a lencsét a refi elől. Vélhetően ez a ludas. Csak semmi cikkszáma nincs. Valami relének tűnik. Hol lehet ilyesmit venni? Néztem alin, de nem nagyon találtam, illetve azt sem tudom nagyon mit írjak be, hogy kihozzon hasonlót
Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #176303 üzenetére
Képről nincs fordítva, de elhasználódott. a közepe ki van puhúlva, nem tart.
-
tibbike01
őstag
válasz Winchester95 #176301 üzenetére
Ugyanígy néz ki az enyém is Leonban.
-
Voice24
őstag
válasz molnarpeter #176305 üzenetére
Köszi, én azon a linkelt oldalon laikusként nem nagyon tudok kiigazodni. De megnéztem az általam csatolt képen lévő oldalon, a terméknél (Gates) vannak megadva cikkszámok, azokra más oldalon rákeresve, ugyanúgy beadja a "kompatibilis" autóknál az enyémet, vagyis elvileg jónak kell lennie.
Itt vannak az általam nézett készlet részletei: -
Voice24
őstag
válasz molnarpeter #176284 üzenetére
-
Winchester95
őstag
Amúgy ez alapján csináltam pontosa így ahogy a srác is: (kivéve hogy légkulcs nélkül)
[link]Sajnos a jobb oldalit nem tudtam fotózni mert kerék levéve, minden szétszedve, innen meg gondolom nem tudod megmondani hogy fordítva lett összerakva vagy sem....Kép:
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz Mágus2 #176298 üzenetére
És mi a helyzet a hátsó lengéscsillapító esetén?
Mert a AUTODOC-os videóban csak a lengéscsillapítót cserélte se a felütés gátlót se a Támcsapágy, gólyaláb -otIgaz hogy az enyém nem 1T3-as hanem 1T1/1T2, de ahogy nézem felépítésben megegyeznek
2005-os TouranMikkor kérdeztem a szerelőmet ő azért akar Támcsapágy, gólyaláb -ot is cserélni merthogy szerinte roncsolás nélkül nehéz leszedni
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest