-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomy_cz
senior tag
válasz diablo1984 #174398 üzenetére
160.000-rel vettem, nem tudok róla, hogy lett volna cserélve benne korábban. Két szerelő is látta a kéttömegűt és kuplungot, de látszólag és tünetileg sincs baja. Csak akkor mi veri szét a fogaskereket?
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=tomy_cz
-
diablo1984
veterán
válasz tomy_cz #174396 üzenetére
Kettőstömegű hivatott a rezgéseket felfogni, az ha beáll vagy nem látja el a dolgát, akkor gyakran a váltót is kinyírja, nálunk a mercinél is előfordult, hogy a szervíz tanácsára hazajött az autónk sz@r kettőstömegűvel(csörgött-csattogott), mire hazaért, lehetett váltót is felújítani.
Az is egy szűk 2e km volt, de ha a tied is kakukkol, akkor váltólevételkor csak látszott volna, meg annak azért durván csattogó hangja van, mikor a bele csüng! Egyébként benne van a tiedben, nem valami kiváltó szart tolt bele az előző gazda(vagy te vagy az első gazdája?). -
tomy_cz
senior tag
Sziasztok!
Octavia 3, 2015, 1.6 CRTDI. CXXA motorkód, MWW váltókód, 5-ös váltó
167.000 km-nél a váltó felújításon esett át, 4. sebességhez tartozó fogaskerék sérült volt, egyéb elemeket is cseréltek benne, mert kopottak voltak. Ezek okozták a menetközbeni búgó hangot, majd később a terhelésre recsegő/kerepelő hangot a váltóból.
Most 171.000-nél ismételten leszakadt a 4. sebességhez tartozó fogaskerékből, tőben, 4db fog. A csatolt képen látható állapotban volt a kiszerelést követően.A váltómester szerint valammilyen, a hajtásláncból eredő rezonancia okozhatta az újbóli fogaskerék sérülést, egyéb részei nem sérültek a váltónak. A hajtáslánc és a váltó között a kettőstömegű ami csillapítja a rezonanciát ha jól tudom. Erre vonatkozólag nincs olyan tünet, hogy csereérett lenne. Vagy mégis ez okozhatja a váltói ilyen szintű károsodását?
Vagy egyszerűen anyaghiba okozhatta a fáradást? 4 azaz 4 ezer km után?!
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=tomy_cz
-
Shrike7973
senior tag
Sziasztok!
Szerintem egy általános jellegű kérdést tennék fel korszerű manuális váltókkal kapcsolatban, de pontosan egy 1 hónapos, 1200 km-t futott Skoda Scala-val kapcsolatban merült fel bennem a kérdés, hogy normális jelenséget tapasztalok-e.
1-es fokozatba való váltásnál előfordul, hogy egy gyengébben indított mozdulattal nem tudom végig vinni a kart a végső pozícióba. Ekkor rá kell nyomjak, és egy nagyon kicsit pattanva beáll a helyére. Más pozícióba történő váltásnál ilyen nincs, így kifejezetten figyelek, ha 1-esről van szó, mivel ha nem viszem rendesen végig a váltást, akkor kuplung felemelésnél elkezd remegni a váltó. Magabiztosabb váltásnál nincs gond, talán egy kicsit érzem, hogy megakad a legvége előtt, de rendesen tudok váltani.
Szerintetek ez normális, vagy érdemes miatta felkeresnem a szervizt?
-
vans?
őstag
sziasztok,
utolagos tempomat beszerelessel mik a tapasztalatok? ugyanolyan lesz, mint a gyari? nem sufni helyen csinaltatnam, csak sajnos az elso tulaj nem kert az autoba.
Skoda Rapid 2014 az auto.
Koszi!
hábm bábm
-
mmdms
addikt
válasz freaghill #174389 üzenetére
Legyen igazad.
Napok óta ezen agyalok, nem lehet hogy igy jelentkezik ha a katalizátor teljesen eltömődött?
299k km és még gyári az egész kipufogórendszer. kicsit zörög is alapjáraton a dob, de eddig a motortartó baknak tudtam ezt be, geoval együtt lesz az is orvosolva. Amúgy semmi füstje az autónak, ami gyanús gyakorlatilag 3 év folyamatos városi használat mellett.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Pikaa
aktív tag
Üdv!
Skoda I Octavia, 2001-es 1,6 benzines, 75kw. Kinek mennyit eszik, csupa kíváncsiságból?
-
mmdms
addikt
Sziasztok!
Sok városi használattól letapadt a turbó geoja, ezt nemsokára orvosolja a szerelőm, de az alacsony fordulaton nyomatékszegényebb motor mellett akadt egy olyan gondom is, ha elérem a 120-as tempót, elmegy minden erő az autóból, gondolom vészmódba vált. De se pittyenés, se csekkendzsin, se hibakód. A hiba független attól h milyen fokozatba vagyok, 3-4-5-ben is mindig ugyanott dobja el magát. Ha ez a geo miatt lenne, akkor nagyobb terhelésnél is el kellene dobnia magát kisebb sebességnél is a szerelőm szerint.
Ti mire tippelnétek, hol keressük a hibát? Sajnos max 2 napra lehet az ótó a szerelőnél, jó lenne minél több hibaforrást kizárni, minél több dolgot szemügyre venni. Hátha valamire ő nem gondol amire Ti igen.
Egy Passat B5 1,9 tdi AHH a szekér.
Előre is köszi a tippeket.ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Qru
MODERÁTOR
-
PC4200
tag
-
dj79
senior tag
-
-
PC4200
tag
válasz F-ECT$ #174368 üzenetére
Jobban jársz ha magadnak csinálod. ezek a bp-i szervizek egy olajcseréből is képesek motorcserét csinálni. nyilván ez nem mindennapost de nem is egyszeri eset...
vagy megtépik a csavart a teknőbe és megreped vagy menetet kell bővíteni vagy csere stb.
esetleg le se cserélik az olajat. sok szervízbe jártam de 90%-a hozzánemértés.
Ja és aki azzal jön hogy a használt olajat hova öntöd.. elárulom hogy a szervizek is oda Persze tisztelet a kivételnek. ha nincs ismerősödnek ismerősének ismerős tuti szerelője akkor kezdj beleCSAK a puffin :)
-
Lacess
tag
Egy igencsak nyálcsorgatós anyag VW kedvelőknek: Youtube
Kis német-tudás nem árt hozzá, de anélkül is élvezhető. Érdemes ránézni a csatornára, nemrég az Audi "eldugott garázsaiban" is jártak.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
dj79
senior tag
válasz F-ECT$ #174368 üzenetére
Barcsik garage, 2 hónap várakozási idővel.
Motion_Blur: Ilyen a látvány, némi kosszal
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Ezt a posztot kb. én is megírhattam volna + hozzáteszem az esztétikát is, gondolom is odafigyelsz rá hogy ki is nézzen az autód.
Moderátor Úr, kéretik fetölteni az alábbi képet az összefoglalóba, mert úgy látom eltűnt a korábbi
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
dj79
senior tag
válasz Motion_Blur #174365 üzenetére
A motult meg lehet találni olcsóbban is
Amúgy az érdem inkább az előző tulajé. Általában a kínálatból mindig igyekszem megtalálni azokat az autókat, amik nem feltétlenül a legolcsóbbak, viszont ellenőrizhető az előéletük és olyan környezetből jönnek, ahol a tisztességes karbantartás nem okoz anyagi megterhelést. Utána mindent is megcsináltatok, amit szükséges, pl ennél a diózás. Persze ezután is igyekszem fenntartani az állapotot, ezért a környezetemben sokan nem tartanak normálisnak (főleg asszony, hogy már megint költöm a pénzt). Persze azt már élvezi, hogy bárhol bármikor el lehet indulni egy megbízható autóval.
Az előző off kocsit úgy vitte el az első érdeklődő, hogy még kép sem volt fent a hahun, elolvasta a hirdetést, felhívott, beszéltünk 20 percet, szerelővel idejött, megnézték-átnézték, mentünk egy 30km próbakört és egy fillér alku nélkül írtuk is az adásvételit, pedig nem kifejezetten az ársáv alján-közepén volt.
-
Motion_Blur
félisten
Köszi, akkor Te is gondos gazda vagy
Nálam 7500-8000 km a csereperiódus, 0W30 Castrol EDGE.
Benzinből csak MOL 100-as.Fogyi: [link]
Használat 90% pálya vagy országút, 10% város, hétvégi simogatós..
ez a 0W30 Motul megfontolandó... jó hogy ilyen olcsó
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
dj79
senior tag
válasz ReSeTer #174363 üzenetére
A gyári 132 ezret / 8 évet bírt. Most megint gyári, javított van benne, valszeg már nem lesz nálunk az autó, mire megint szükséges lesz a csere.
Egyébként nagy a szórás, van akinek már 60-70e körül becsörgött a gyári első szerelésű cucc, van akinek meg elment kétszázezret. Nyilván ez is használatfüggő. -
dj79
senior tag
válasz Motion_Blur #174361 üzenetére
Az első perctől évente volt eddig a csere, 12-15 ezrenként.
5w30 Castrol volt eddig (két olajcsere közt 6-8dl fogyasztás), de a következőnél Motul 0w30 vagy Motul 5w30 lesz benne a diózós embör tanácsára.Most egyelőre kérdéses, hogy megmarad, vagy eladom, ha marad, átállok a 10 ezres intervallumra.
Általában ÖMV MM95 megy bele, a vegyes fogyasztás 7,1 (van benne város bőven), 2 felnőtt + 2 gyerek a fedélzeti létszám. Horvátországig és vissza nyáron megpakolva, tempomattal kijöttem 6,4 literes átlaggal (140 tempomattal az 2900rpm hatodikban).
[ Szerkesztve ]
-
Saccco
nagyúr
'97-es (1.9tdi) VW Vento-ban lehet kormányszög jeladó? Random időközönként húz balra. Amikor éppen nem, akkor szépen megy egyenesen.
A futómű be lett állítatva, valószínűleg nem ott van a hiba.Gondoltunk jeladóra, szervora.
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
Motion_Blur
félisten
válasz ReSeTer #174351 üzenetére
Ezzel lehet hogy nem vagy előrébb de nekem 128k-ban állt meg a mutatvány, hozzáteszem ebből 40k volt a szett (INA), a többi munkadíj... igaz nálam nincs okoskerék (1.2 TSI).
Márkaszervízt felhívtam előtte, hogy mennyi lenne az annyi, azt mondta hogy csak az okoskerék 300k (), milyen jó hogy nincs is benne.... megpróbáltak már telefonon átb/szni, kértem írásos ajánlatot (átküldtem a forgalmit), azóta se kaptam meg...
Amúgy a gyári láncnak semmi baja nem volt 150e km után se, a feszítő miatt csörgött be néha, ezért cseréltem a biztonság kedvéért.
dj79: eltettem a leírásodat , egyszer én is el fogok menni emberünkhöz, de egyelőre még nem érzem szükségét
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
molnarpeter
nagyúr
-
dj79
senior tag
válasz ReSeTer #174351 üzenetére
A miénkben 132-nél cserélték a komplettet. Az okoskerék az elnyújtott (longlife) olajcsere-periódusok miatt hal meg tudomásom szerint.
A 350 ezret mindennel együtt hallottam, hosszbordásszíj, vízpumpa etc.Ami nem okoz tutira gondot: a kéziváltós G5-ben nincs dmf, illetve ugye értelemszerű dpf sem, a fogyasztás pedig barátinak mondható.
[ Szerkesztve ]
-
ReSeTer
senior tag
Helló!
Egy 2009 Golf V 1.4 TSI 120 LE körüli motorral mennyire értelmes?
Google csupa rémtörténeteket dob ki a vezérléssel kapcsolatban főleg.300 ezres meg még drágább cseréket olvasok. Ezek gyári alkatrészek vagy milyen árak?
Nézegetem a webáruházakat de a amit találtam az 100 ezer volt a legdrágább.Meg valami utólagos javítás nem volt ezekhez? Most nem a szíjasokról beszélek, hanem a láncosokról.
Dízelről akarok váltani, pont a magas karbantartási költségek miatt, de ez rémisztő.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz freaghill #174347 üzenetére
Kap egy montott motort, amire át kell pakolni a turbót, generátort, kuplungot, szervó szivattyút meg a klímakompresszort. A bontott motor szintén ALH, fele annyiba került, mint az eredeti javítása lett volna. Teljes motorgenerál kellett volna a régire, mert megmarta a hengerfalat is, haljott a hajtókar, kuka a hengerfej. Reggel kilenckor hozták, délre lent volt a hengerfej, kettőre elhoztam a bontott motort, öt után kint volt a hajtómű, holnap legó nap.
A turbót már átrakta, szívósor, egr kipicolva, holnap felkerül a kuplung, összebarátkozik a váltóval, kis szerencsével este már dorombolni fog. Futár autó, minden nap kiesés pénz vezsteség. 780 000km volt a motorban. Béke poraira.
[ Szerkesztve ]
-
c00per
tag
válasz birozoli7800 #174329 üzenetére
en mindig ugy nezem, hogy:
- sik terep legyen
- meleg motor
- leallitas utan 2-3 percet varok
- a nivo maxot mutasson.lottem egy shotot a kezikonyvbol
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
-
Alias LaLee
tag
-
macilaci78
nagyúr
válasz tomrRRR #174335 üzenetére
Az óracsoporttól függ. Ha bal oldalt csak óra, jobb oldalt pedig csak km van, akkor nem. A bajuszkapcsolón szokott lenni gomb, amivel állítani lehet, mit mutasson a műszerfal.
Szerintem abból a kocsiból még VCDS sem ad ilyen infót.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
tomrRRR
senior tag
Volkswagen Passat 3BG B5 2001 évjáratú autónál a műszerfalon középső konzolnál belehet állítani hogy mutassa a fogyasztást?
The easy day was yesterday!
-
bul07
nagyúr
válasz birozoli7800 #174329 üzenetére
Szerk
Visszaolvastam és szerkesztettemLegegyszerűbb tankolásnál mikkor fizettél utána felnyitod és megnézed, de ahogy írtad elég nagy távon ette meg azt a mennyiséget, így havonta 1 ellenőrzés nálad simán elég
Ha középen van akkor meg felöntöd, legyen nálad 1l kiszerelésben ami benne van
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
dj79
senior tag
válasz Alias LaLee #174330 üzenetére
Vcds mutat valamit? Nekem a tsi a koksz miatt csinálta, gyújtás-kimaradással kapcsolatos hibakód nem volt.
-
aero.
veterán
válasz birozoli7800 #174329 üzenetére
3-4mm még oké. Azt, hogy hidegen vagy melegen számít, a kézikönyv fogja megmondani. Világosan levan írva benne, hogy melyiket ajánlják.
-
Alias LaLee
tag
Hali mindenkinek!
Egy hete vettem egy Vw Sciroccot
(2012-es, 210le, 122000km) és már van egy kis gondom
Hideg motornál még be nem melegszik enyhe rángatást lehet érezni...
5-10 perc múltán eléri az üzemi hőmérséklet már nincs probléma.
Valami ötlet??
Köszönöm -
birozoli7800
senior tag
Sziasztok!
Kérdésem lehet kicsit bugyuta lesz viszont, az interneten böngészve nem találtam sehol megfelelő, kielégítő választ rá.
Kérdés nem más mint az olajszint megfelelő ellenőrzése, nivo pálca használata. Mint már páran tudhatják 1.6 bse motor kódos golfom elkezdte "csipegetni" az olajat (Edge 5W40). Hamar meg is nyugtattatok miszerint az olajfogyasztásom mértéke még egyáltalán nem ad okot idegeskedésre, viszont én azóta hetente bőszen figyelem autóm olajszintjét.
Mikor ellenőrizzük a nivon az olajszintet?
- Teljesen hideg motornál. (Észre vettem, hogy hideg motornál mintha sűrűbb lenne az olaj a pálcán mutatott szint kevesebbet mutat mint üzem meleg motornál.)
- Üzem meleg motor leállítása után egyből. (Itt már lényegesen "folyósabbnak" tűnik az olaj, viszont a felkavart olaj miatt még csalós lehet szerintem a mérés.)
- Üzem meleg motor leállítása után pár perccel. (Itt mutat a legtöbbet a nivo.)
Melyik verziót használjatok?
Minap teljesen hideg motornál max-ra töltöttem az olajszintet, ez üzem melegen 3-4 mm-el maximum szint fölé ment. Kell -e ez esetben leengednem az olajból?
-
zsolt19900
őstag
válasz i-sti #174306 üzenetére
szia
nálam a múlt héten került sor eme remek futómű átnézésére és legjobban úgy tudod megnézni pl. a gömbfejeket, ha kiveszed akár egyesével a "foglalatukból, csonkálvány furatukból" és megmozgatod őket....
Jobb oldali kormányösszekötőm koppant ill. az első alsó nagyobb lengőkar, nos ebből lett mindkét oldali kormányösszekötő (megmozgattam és már nagyon könnyen járt az is a kezem álltal) ill. a két felső hátsó lengőkar is megadta magát, azok is megkoppantak ill. a kezemmel könnyedén tudtam mozdítani őket
szóval érdemes nem pusztán szemrevételezéssel megállapítani a dolgokat
Az alsó első lengőkart (amibe kvázi belemegy a lengéscsillapító) azt pedig pajszerezni szokták, valamihez hozzáfeszegetik elfeszegetik csak nem tudom megmondani, hogy pontosan mihezFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
yodamester10
őstag
Belépnék a Német gyártmányok klubjába,holnap dobok fel képet.
-
viharhozo
addikt
Sziasztok!
VII-es Golfra van vmi ajanlott elso ablaktorlo-lapat? A gyari jo volt, de eddig birta, hozza hasonlot keresnek.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
tomrRRR
senior tag
P0411 hiba volt-e már valakinek, szekunder levegő check engine hiba, hiába kinyomom géppel 50-60km újra előjön, javítható a szekunder levegő? Vagy cserés, valaki járt már vagy foglalkozott már szekunder levegővel?
[ Szerkesztve ]
The easy day was yesterday!
-
gzbotii
nagyúr
válasz Fail3D! #174317 üzenetére
Autós topicban talán hamarabb kapsz erre választ.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
válasz [HUN]Dani #174309 üzenetére
Sajnos nincs egyértelmű válasz. Csak a szervizkönyvbe és a csomagtartóba ragasztott matrizsa fogja megmondani h vane benne dpf. Minden v6 2.5 feletti dízel CR már 2003tól amikor az A8ban megjelent a 3.3 tdi (ha jól mondták nekem).
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
[HUN]Dani
őstag
-
Fail3D!
addikt
Udv! Gazdasagi totalkarra osszetortek a kedves jetta mk5 es ezutan erdeklodnek, hogy a biztosito biztos nem morzsol el konnycseppet erte, de tudtok tippet adni mire szamitsak, illetve a karszakerto mi az amivel jot vagy rosszat tehet es esetleg jelezhetnem neki hogy ez igy nem jo? Pl nekem mi a jobb, ha minnel nagyobb kart allapit meg vagy minnel kevesebbet?
-
Reggie0
félisten
válasz [HUN]Dani #174315 üzenetére
Ha cserelve volt, akkor valoszinuleg nem gond, de majd figyelned kell ra. Szerelok szoktak tudni, en nem ismerem ezeket fejbol, csak a sajatomnak olvastam es kerdezgettem utana (CWVA).
Illetve a nagynyomasu pumpa szokott meg kerdes lenni, ennel se tudom, hogy melyik motorszeriak erintettek, de a pumpa tengelyenek formajaval/anyagaval volt nehany szerianal gond, ami miatt elszallt. Idoben cserelve nem problema ez sem, csak akkor gaz, ha tonkremegy, mert visz magaval sokmindent.Magus, bitpork biztos tud valamit
[ Szerkesztve ]
-
válasz i-sti #174307 üzenetére
Tényleg az egészet kell cserélni, de vannak 60-70 körül /db felújítottak- vagy van hozzá egyéb megoldás is. Utóbbi csak ideiglenes vagy teljesen hatástalan ha nem a motor van megkopva rajta hanem a szívótorkon belül a lamellák váltak el a tengelytől.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
[HUN]Dani
őstag
válasz i-sti #174310 üzenetére
Úgy hiszem igen. 330k körüli km állással lenne egy eladó ismeretségi körben tavasz körül. Manuális 6os váltós nem quattros. Elég sok minden volt benne cserélve már és igen tisztességesen felszerelt példány. Szolár tető, gyári állófűtés, navigáció stb. Már-már szinte teljesen feleslegesen sok extra van benne. Nagyon szép és nagyon rendben van, magyar autó, 2. tulajos majd 10 éve nála van. Tetszetős.
magyarsrac
-
F-ECT$
titán
Golf VII-hez keresek szervizt Bp-en: olajcsere, fékbetét csere, szilent zsírozás. Nem feltétlenül kell hivatalos, de legyen jó, megbízható. Mit ajánlotok?
Dive ever, work never.
-
[HUN]Dani
őstag
Hello. Jól gondolom, hogy egy Audi a6 2006-ból euro4-es 2.7v6 tdivel már common rail dízel? Ez már dpf szűrős vagy még nem? Létezik egyáltalán dpf nélküli common rail?
magyarsrac
-
Tomsy07
csendes tag
válasz 1stVikman #174240 üzenetére
Végig járattuk a hidraulika szellőztetést a VCDS-sel.
Ami fura volt a szoftvernél, hogy a hátsó nyergek összesen 2x kerültek sorra a kb. 40x-es ciklusnál, a többit mind a jobb első/bal elsőre írta. Ennek ellenére a hátsókra helyeztük a hangsúlyt -> jött ki bőven levegő. Kb. 40-45 percnyi légtelenítés után kiírta a program, hogy a légtelenítés befejeződött. Arról nem találtam leírást, hogy a mi alapján írja ki, hogy befejeződött (meg van határozva, hogy pl.: 40x kell pumpálni a pedált vagy méri a folyadék összenyomhatóságát/nyomását...)
Nagyjából 1,5 doboz 480ml-es fékolaj cserélődött le.
A lényeg, hogy a pedál nyúlóssága megszűnt, bólintós lett a fék
Köszönöm a segítséged!
-
i-sti
senior tag
válasz i-sti #174306 üzenetére
Beszéltem szerelővel.
Ismeri ezt a hibakódot.
Azt mondta, hogy valami megkopik és cserelni kell az egész mindenséget. És hogy ő az eredetire esküszik, mivel az utángyártottak nem tudni meddig bírják, és hogy csak a fém részt nincs miért cserélni, jobb az egész szivócsőt cserélni.
Ennek az ára, egy gyors guglizás után 120 ezertől indul (03L129711AG)Kérdés, valóban kell cserélni az egészet? Több videóban is mutatnak egy gyors fixet, amivel "megakasztják" azt a kart.
Kérdés, ez mivel jár? Nem fog úgy melegedni a motor? Marad a Check-engine lámpa?Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz i-sti #174266 üzenetére
Hát ez még sem lesz olyan egyszerű, ahogy a videóban mutatták.
Nekem ugyanis az a flap szenzor egyben van egy nagy fekete műanyaggal és sok mindent le kellene szedni, amihez én nem értek.
Ma fogom zargatni egy kicsit a szerelőt.Viszont készítettem pár képet az első futóműről.
Tárcsa 23.5mm mindkét oldalon (több pontban mérve), az még oké. Következő betét cserénél kelleni fog 2 új tárcsa is.
Viszont nem tudom, hogy a gumi gömbfejek, vagy mi a rendes nevük, jól néznek-e ki? Szakadás nem volt sehol.Novum Forum Siculorum
-
dozó
tag
Sziasztok!
Ismerősöm kocsijával Audi A4 Avant 2005 130LE van egy kis gond. 3 fokozatba nem igen lehet bekapcsolni a váltókar üresben az 5-ik fokozattal áll szemben.
A váltókar be lett állítva az Elsa leírása alapján középre, akkor volt 3-4-5-hátramenet viszont nem volt 1-2, nem is lehetett elhúzni az 1-2-es irányába.
A váltó lehet a rossz vagy kulissza +rudazat lehet a gond.Más (saját autó) Passat B5 1.9TDI előtöltés alacsony az alsó piros vonalon mozog (TDI Grapf) szóltam a szerelőnek aki a vezérlés cserét csinálta hogy be kellene állítani azt mondta a kocsi jól indul jó a hangja felesleges hozzá nyúlni, ha igy járok vele jelent-e ez hosszabb távon a motorra illetve az adagolóra károsodást.
-
grizlisandor
veterán
válasz AtiSnatch #174299 üzenetére
Jetta Golf Passat MK5 MKV 2006 - 2010[link]youtubealert
Ezt találtam legközelebbinek, remélem segít.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest