-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
narancsnn
senior tag
válasz FoBCRaistlin #42393 üzenetére
És azt honnan?
-
varsam
őstag
válasz Mágus2 #42407 üzenetére
De csak próbálok valahol a szív,ész illetve a pénztárca háromszögben dűlőre jutni és közben véleményeket kérni.
Ami már biztosnak tűnik, hogy VW konszern autót szeretnék (hasonló kat japánok rondák belül, franciát/olaszt pedig nem), a már említett Passat, Bora, Golf IV és A3 négyesből. -
Ferdzsoo
addikt
válasz Mágus2 #42373 üzenetére
Igen ez egy ideig igaz. De turbós gépeknél kevésbé érvényes...
Soha nem hoznál ki egy 1.8-as TSI ből olyan alacsony fogyasztást mint egy 1.2-es vagy 1.4-es TSI ből. Ez tutti. Mint ahogy a gyár által adott értékek is folyamatosan nőnek a köbcenti méretével... értem én hogy gyári érték elérhetetlen, de mindegyikhez hozzá kell adni 2 litert és tessék kb. ott a valós...Szívó más téma. Ott egy 1.6 os tényleg kevesebbet ehet mint az 1.2 es...
Azt meg te sem gondolod komolyan hogy egy 1200 kilós kasztnira erőlködik az 1.4TSI...
No offrnse term..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ferdzsoo #42411 üzenetére
Ez mind nekem volt? Az utolsó bekezdés szerintem nem, mert nem állítottam olyat hogy erőlködne.
A váltóáttétet megint kihagytad a számításból.kk831228-övé az utolsó bekezdés, de mielőtt megköveznéd, ő a szívó motorokról beszélt, és biza azok erőlködnek. 1.4 16V 55kW, 1200kg- szerinted?
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Ferdzsoo #42411 üzenetére
keves lanc problemat, szep auto kek, arnyalattol fuggetlenul jol all az okadinak!
G5 gt-be nekem 100 felet kicsit lusta volt mar az 1,4 bar normalis kozlekedeshez a 140-es eleg, g5, okadi meg nem sokkal nehezebb ha jol emlekszom gondolom ott is be lehet azert sorolni vele
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
bajnokpityu
félisten
válasz Ferdzsoo #42411 üzenetére
Nekünk volt 1.8 es 1.4 tsi is. Ha ugyanannyira nem nyomtuk, bizony nem evett többet a chipes 1.8. 1.4 viszont nem volt chipelve, szoval nem jól hasonlitok. 1.4 tsi nálunk nem nagyon evett 8 alatt 100-110 es turatempon sem. Kombi oktaviaban. Chip nélkül ugyan ennyit evett 1.8 is, chippel 6.7.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Ferdzsoo
addikt
válasz VR6-Fan #42413 üzenetére
Ezek megint szíjasok, így nem számítok lánc problémára...
Fogyiról: Tegnap mentünk majd 500km-ert ebben csak országút 70% és óttópálya 30% volt. Országút 80-120 között, autópálya tempomat 145. Fogyi átlag 5.5. Nem brutál kímélős vezetés volt, ki lett azért huzatva párszor...
Igaz ez nem kombi és ugye a motoron is csiszoltak húztak még ezekben... De nehezen hinném hogy az 1.8TSI is elment volna ennyiből...
Persze lehet..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz bajnokpityu #42416 üzenetére
Persze lehet a computer csal. Meg kell néznem még rendesen utánaszámolva is.
Van erre különben tapasztalat? Csalhat a kompjúter a valósághoz képest?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
bajnokpityu
félisten
válasz Ferdzsoo #42417 üzenetére
Mindkét irányban csalhat. 1.8as pl többet mutat picivel,mint a kútnál tapasztalom, 1.4 meg mintha alul lőtte volna.1-2 deci volt a különbség, szóval sosem fog kevesebbet enni az 1.8, akárhogy matekozunk.
Már nem tudom megnézni, mi volt a baja az 1.4TSInek, de ez az 5.5,amit irtál, nagyon messze van a mi autónk fogyasztásától.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Ferdzsoo
addikt
válasz bajnokpityu #42419 üzenetére
Azért következő tanken-nál utánnaszámolok...
Kis segítség: nem tudjátok véletlenül honnan tudnék egy service manualt leszedni az autóhoz?
A 2-esekhez találtam de ehhez még nem...."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
AndrewTdi
addikt
Sziasztok!
Lenne kérdésem, kicsit megakadtam (a német tudásom nem az igazi).
Szóval adott A Touran, benne egy RCD 300 mp3 gyári fej. A mostanság kiírt MP3 CDimet nem hajlandó elolvasni, ERROR-t ír ki. A régiek kifogástalanul működnek. Típusra minden lemez egyforma, mindig csak ugyanolyat veszek (verbatim CD-R). Ugyanazzal a programmal is írtam mindet (CDBurnerXp), de verzió szám váltás lehet az autó frissítés miatt.guglizgattam, találtam is egy-két hozzászólást német fórumokon, hogy valami van a Joliet filerendszerrel, de nem értem pontosan, hogy mi (abba kéne írni, vagy azt nem szereti).
Itt, a 3-as hozzászólásban írnak valamit, de nem igazán értem.Tudtok segíteni ebben? vagy esetleg tudja valaki csuklóból a választ?
-
Ferdzsoo
addikt
válasz AndrewTdi #42421 üzenetére
A lényege a következő:
Azt kérdezi hogy korábban lejátszotta e a CD-ket, vagy ez teljesen frissen írt CD amit nem játszik le.?!
Ha korábban lejátszotta akkor szerinte egyszerűen meghalt a CD,(koszos, karcos stb.) ha most frissen írt akkor lehet hogy nem az alap joilet fájlrendszerrel lett megírva, amit más CD lejátszók ugyan megesznek, de ez a CD300 kicsi finnyás. Azt mondja hogy használj standard joiletes CD író programot, mint pl a DeepBurner, ami még freeware is."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz FoBCRaistlin #42424 üzenetére
Na akkor mostmár tényleg utánaszámolok...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
cafat
tag
Sziasztok! 2006-os 1.4 16V motorral rendelkező Fabiámba eljött a vezérlés csere ideje. Jelenleg 91000km van benne.
Már megvettem a következőket:
Contitech CT957K2 fogasszíj készletet
Ruville vípumpátKérdésem, hogy lesz e még valamire szükség a cseréhez?
Csak azért kérdezem, mert nem akarok úgy járni, hogy elviszem szerelőhöz és ott derüljön ki, hogy valami nincs meg.
Köszi a segítséget! -
joshua7
veterán
válasz Ferdzsoo #42415 üzenetére
Ezt nekem is hozza az 1.4 TSi egy Golf VI-ban. Múltkor 50 liter benzinnel 85x km-t mentem, ami 5,88L-es átlag (országút ~75% (max 110km/h-ig), város ~25% (araszolással együtt)). A kijelző utakat mér, de átlagban kb. ennyi az is. OK, talán lefelé csal valamennyit.
Semper Fi
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ferdzsoo #42425 üzenetére
A rekordom 55 liter nyállal 1100km és még volt benne mikor a kúthoz értem, de ezt a távot 1 nap tettem meg 3 megállóval, motor üzemi hőfoktól nem hűlt lejjebb. Normál körülmények között olyan 900-1000km reális egy tank gázolajra.
Még 1 finombeállítás az adagolón, és már termelnie kell a naftát.
[ Szerkesztve ]
-
-
Buster17
addikt
Hali
Az A hármas audinkban kicseréltük a rossz zár pumpát. Működik is, ablakok már mennek az ajtók zárodnak, de viszont a jobb oldali nem nyílik automatikusan csk manuálisan
Végülis ez nem nagy gond, de a riasztó nem megy 3 napja és az gond. Elem lett cserélve de így sem reagál. Tàvirányítóval nem zár és nem is nyit. Valami ötlet?Köszi
-
8th
addikt
válasz bitpork #42431 üzenetére
9,4? Az gyilkos. Egy Fabia 1.2 Greenline kombi kéne neked. Az úgy ahogy gyárból kigurult tudja a 3,0-3,1litert országúton. Kipucolt kipufogóval és áthangolt ecu-val mínusz 2-3dl. Ha úgy teletömnéd, hogy a földön húzza a seggét akkor sem menne 4liternél több bele és nem olyan kicsi ám belül mint kívülről látszik. Persze sem méretre sem kényelemre sem minőségre nem egy A6 kombi de azért lehet bele cuccolni. egy baj van velük: még kurva drágák.
[ Szerkesztve ]
-
De hol hol érné meg nekem a komfort fokozatot lecserélni pár liter üzemanyagra? Még ha nem is audi v allroad, de superbnél alább nem adnám a hely és a kényelem miatt. Vagy ha már kicsi, akkor érjen 50 millát h el tudjam adni és nagy batárra cserélni
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Ferdzsoo
addikt
válasz VR6-Fan #42437 üzenetére
Direkt a szervizes mondta hogy szíjas, pont amiatt mert a láncosokkal régen volt csörgészörgés.
Az újakban a turbó nem is elől hanem hátul van már. Ezt is megcserélték. De minek?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
VR6-Fan
veterán
válasz Ferdzsoo #42438 üzenetére
akkor lehet én kérek elnézést, nem tudtam hogy ez már a modu platformos moci
reméljük annál semmi ilyesmi volumenű gond nem lesz!
rövidebb kipu cső, jobb helykihasználás.
réginél konkrétan a dugó meg a szelep utolérhette egymást...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Kiskokó
veterán
Hello
Véletlenül találtam ezt a VIDEÓT.
Ilyesmi hangja nekem is van a 3.0 tdi-nek de nekem eddig az összes szerelő azt mondta, hogy ez normális.
Talán valami hidrotőke hang? vagy a franc se tudja már mit mondtak annyi autóval kapcsolatos dologról beszélgetek mindig mindenkivelszerintetek?
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mágus2
Közösségépítő
Srácok, nem tudtok valamit a gumiabroncsba fújható habokról? Nem a defekt javító érdekel, hanem létezik valami spéci hab amivel fel lehet tölteni a gumit, és utána addig használni, amíg csak lehet. Egyik ismerősömnek kellene egy offroad járgányra ami nem halad nagy sebességgel, csak kemény igénybevételnek van kitéve terepen. Közúton nem használja a járgányt.
Ha valakinek van valami infója ezekkel a habokkal kapcsolatban, akár termék név is jöhet.
Thanks!
-
-
bajnokpityu
félisten
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #42443 üzenetére
A nagy munkagépeknél használatos habra gondoltam, targonca, földgyalu, traktor....
16-os 205 széles és 80-as magas gumikat kellene feltölteni.
-
-
válasz Mágus2 #42441 üzenetére
Milyen az a kemény igénybevétel?
Nálunk kb. egy évet bírnak ki a 4x4 fél-terep, 4 évszak gumik a terepjárón (régen Conti, most Yoko), de az utóbbi 5 évben nem volt még defekt. Egy gyári alu keréktárcsa repült szét közúton ~80 km/h-nál (ennek más baja nem lett, de a szilánk belefúródott a szembejövő autóba), de azon nyilván nem segített volna semmi hab. Sokat jár elhanyagolt földúton, sokszor szépen megpakolt platóval (pár száz liter gázolaj és több száz kilónyi vetőmag/műtrágya utánpótlás a gépeknek, napi több körben a földekhez közeli városokból).
A defektjavító habot pedig nem lenne késő befújni akkor sem, ha mégis defekt van.A motorja szerintem jobban megsínyli az "ipari jellegű" használatot. Mikor megvettük kb. 5 évesen ~100k km-el, még a hangja is szép volt, és viszonylag fürgén mozgott a 2.5-ös turbó dízellel. Most másik 5 év és további majd ~200k km után kezd fura lenni. A hangja sem szép dízeles (hogy is mondjam, talán "reszelős") és teher nélkül, egy ember alatt is lomha már ahhoz képest, amilyen volt. Bár a gyártó szerinti megengedett szintig megpakolva is gond nélkül elgurul még, csak a dinamikussága veszett el, szóval gondolom a turbó nem csinálja azt kisebb fordulatokon, amit kéne.
Pedig amúgy karban volt tartva. Friss olajat is sűrűn kapott, és a szokásos csereintervallumon felül néha ki volt fújatva kompresszorral a levegőszűrő amiért sok port lát. Az adagolója is fel lett újítva, mikor az egyik henger nyomása rosszalkodni kezdett. De egyszerűen szétnyíródik a motor is, ha tényleg használják. (Ugyan úgy, ahogy a gumik is kopnak, mikor terepen járnak.)
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- World of Tanks - MMO
- nVidia tulajok OFF topikja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- PlayStation 5
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen