-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #51577 üzenetére
Még csak az kéne, hogy lemondjon a kormányom!
Tegnap délután viszont beadta a lemondását a rendszer valamely része. Kettőt tekert az önindító majd csend lett. Mintha lemerült volna az akku, de ahogy elengedtem a kulcsot, visszanéztem a műszerfalra, minden visszajelző működött, hibát nem jelzett. Kulcs ki-vissza, önindít, brümm-brümm-prütty és már ketyegett is a motor. Halovány lila fingom sincs mi volt.Tükörfűtést megnéztem, tükör mozgató középállásában "0" a jel. A kézikönyvben addig jutottam, hogy volt olyan verzió, amiben ezen középállásban kellene fűtenie, de akkor ott van a fűtés logo.
Majd még áttanulmányozom, hogy van-e más fűtési mód más verziós műszerfalon. A családban van egy Golf 4, abban pl. ugyanúgy a hátsó ablakfűtéssel együtt kapcsol a tükör fűtése. További vizsgálat céljából megvárom a párás, fagyos időt . Behajtogatom a tükröt esténként, így a reggeli párásodás még nem jelentkezik rajt.(#51657) Mágus2 - tempomatot nem jelzi vissza nekem sem, holott van a műszerfalon helye, a könyve is taglalja a visszajelzőt, de semmi fény.
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
TaaT
veterán
Másik topikból loptam
Give them hell Ukraine!
-
válasz janos666 #51078 üzenetére
Nos, tegnap megálltam vele épp az autószerelő előtt, hogy téliguizást egyeztessek. Jöttem volna el, de inkább otthagytam az autót, mert mikor már úgy tűnt, hogy nehezen, de beindul, akkor nagy rángatózás közepette magától lefulladt. Akkor nekiállt indítgatni az egyik szervizes is, fülelték többen felnyitott tetővel, és az volt az előzetes diagnózisuk, hogy talán fel kell újítani a PD elemeket (vagy esetleg valami ékszíj görgő szorul).
Száraz, fémes hangja volt az indítás végén, mikor csúnyán rángatózott a motor. De az elején, és ha már jár, akkor nincs semmi különösebb baja, így szerintem az ékszíj téma felejtős, és tényleg kb. szárazon próbál járni a motor egy adott befecskendezési érték helyett, amit épp akkor kérne az ECU (füstöt nem dob, így nem hiszem, hogy túl sokat kapna kevés helyett, vagy hogy levegőhöz nem jut).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz Mágus2 #51663 üzenetére
Azt hittem elindult, elengedtem a kulcsot, ami előbb visszafordult gyújtás állásba, és csak akkor kezdett rázkódni, és pár másodperc múlva megállt (de addig még úgy öt ciklust megjárt kínlódva). Nem kellett volna már addigra így vagy úgy, de leoldania az indítómotornak (mondjuk már akkor, mikor úgy tűnt, hogy magától is elforog majd)?
Rögtön ráindítva sem volt durva, akkor csinálta leginkább, ha eltelt egy-két perc egy-egy próba közt (mint a korábban vázolt tankolós megállóknál...).[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
-
-
-
válasz tomcsi23 #51681 üzenetére
Dízlnél a nyomaték max már 1750 körül van. Akkor meg már váltani kell, de nem melegszik a kotla. A jó kis pd-knek van egy rossz tulajdonsága: kurvára kis veszteséghőjük van. Még az enyém is képes hideg időben lámpánál állva visszahűlni, hát akkor a 4 hengeres.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tomcsi23
veterán
válasz bitpork #51683 üzenetére
Oké, legalább nehezebben melegszik túl. a magam részéről: start, kb fél perc járatás, míg az emelt alapjárat visszaesik, majd go. 1800-2500 közötti fordulaton a legkisebb terhelésen elgurulgatok, majd fokozatosan emelem 3000-3500-ig. Persze, ez nem dízel.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
palesz22
csendes tag
válasz tomcsi23 #51681 üzenetére
Szeintem is valahol itt lesz az igazság valahol.
A TDI motorok nagyon jó hatásfokkal működnek, ami azt jelenti, hogy kevés a hulladékhőjük. Alapjáraton meg nagyon kevés. Szóval amikor 10 percig járatod alapjáraton, akkor az történik, hogy a motor nagyon lassan melegszik be és az üzemanyag kicsapódik a hideg henger falára, esetleg le is mossa az olajat...
Kis terheléssel kicsit nagyobb fordulaton járatva sokkal hamarabb fog bemelegedni a motor.De biztos van itt, aki nálam sokkal jobban ért ehhez, majd megmondja a tutit
Egyébként néhány típusban van izzítógyertyákból "kendácsolt" gyári melegítő a vízkörben.
Redmi 4x
-
palesz22
csendes tag
válasz VR6-Fan #51558 üzenetére
Hétvégén összeszedem a képeket, és megcsinálom az albumot. De mivel a kocsi nem az enyém, és más tollával nem illik ékeskedni, először megbeszélném a gazdájával is.
Viszont előrevetítem, hogy a motor ami benne van, az golf 2-ben ritkább mint a VR6. Lehet tippelni, hogy mi az!Találtam a tiedről pár képet találkozós albumokban, de csak előről és hátulról. Semmi belső meg ilyenek...
Redmi 4x
-
freaghill
őstag
Tegnap este elvittem a szerelőhöz a golfot vezérműszíj, vezetőgörgő, feszítőgörgő és üaszűrő csere miatt.
Most reggel hívott, hogy a generátorba is oda vannak a csapágyak, cserélni kell. -
-
rihi1
tag
bemelegités!
origo cikk -
palesz22
csendes tag
Ez szerintem csak az újabb motorokra igaz:
"Volkswagen - Papp László: A mai autókban a fűtés nem vízoldalról vezérelt, hanem levegőoldalról, ezért nem számít, ha a hideg motornál kikapcsoljuk a fűtést, ettől nem melegszik hamarabb."
Szerintem az 1.9 TDI-k még a vízkörről fűtenek. Egyébként ha jól értem, minden szaki rövid (1-2 perc) bemelegítést javasol és utána indulást.
[ Szerkesztve ]
Redmi 4x
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...