-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZoliM@ster
aktív tag
Üdv. az Uraknak!
Régebben jártam erre VW Passat 1.9 TDi(2000-),132 LE autóról érdeklődni. Akkoriban szinte biztos választásnak tűnt, de nem igazán találok belőle normális áron elfogadhatót. Az utóbbi időben elkezdtem nézegetni Audi A6 2.5 TDI-t. Fogyasztásban ez már kicsit sok lenne, meg talán erőben is, de mégis rendkívül vonzó, mind a forma, mind az erő ami benne lakozik. Viszont most kicsit utána néztem itt is az alkatrész áraknak, és megdöbbennéssel tapasztaltam, hogy hatalmas különbségek vannak az 1.9 TDI-hez képest. Ugyanott néztem az árakat. A 2.5 TDI-hez csak néhány főbb, valószínűleg idővel cserélendő alkatrész ára:
Adagoló:4-800k HUF
Kettőstömegű+kuplung: 270k HUF
Vezérlés szett: 140k HUF
Ugyanez az 1.9 TDI-hez sorrendben,PD elem 230k,kuplung: 160k, vezérlés: 60k.
Természetesen mindből minőségi(gyári, vagy gyári beszállító) termékeket néztem.
A legegyszerűbb talán egy 1.9 TDI-s A6-ot lenne keresni, de abból olyan felszereltségűt és állapotút sehol nem találtam ami nekem kellene.
Kérdésem az lenne, mennyire megbízható a 2.5-ös motor az 1.9-eshez képest?Megérheti-e hosszabb távra gondolkodva a nagyobb motort venni, vagy ne várjam, hogy egy most bő 10 éves kocsi kibír újra ennyit?Köszönöm előre is a segítségeteket!
Szép estét!
Samsung Galaxy S22 Ultra
-
válasz ZoliM@ster #52253 üzenetére
Iszonyat rossz helyen tetted fel a kérdést. Vagyunk akik megelégedéssel használjuk, és vannak akik szerint a kommunistáknál is nagyobb sz@r. Oszd be
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
MunezXBK
nagyúr
válasz ZoliM@ster #52253 üzenetére
A6 1.9TDI-vel? A4-et használok 2.5TDI-vel.
Ha volt előtte gazdája, a világból kivisz.
-
ßrainiac
addikt
válasz ZoliM@ster #52253 üzenetére
Barmikor atulnek az 1.8T-bol egy 2.5-osbe, nembajhogy szarfosdizel
Viszont 1.9-be mar nem annyira. Nyilvan a szerelesi koltsegek lesznek a meghatarozo tenyezok, de ahogy Munez is mondja, ha talalsz jot..
Ha nem surgos es van turelmed megnezni tobbet, sztem is a 2.5 lesz a jobb vetel.
Apropo autok ( ), van itt olyan szaki aki vallal motorcseret? Motorkod ugyanaz, csak ki kell venni es berakni a masikat. Ha valaki tud ajanlani megbizhato embert, az is jo lenne
[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
Szerintetek?
LIDL töltő vagy ALDI töltő ? (Aldi töltő adatlap
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz tomcsi23 #52217 üzenetére
Jaja..
Múltkor beszó'tatok, oszt mérgembe (köszi Qru! ) kirakattam a paszulyt.
(Szerk: azért most, mert csak most vettem észre, hogy szerény személyem is beleszövődött a csevegésbe..)[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Mingyán mék vásárolni a biztos gyövőknek! Estig még fogadok beesőt!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
net84
őstag
válasz bitpork #52262 üzenetére
Köszönöm, de egyelőre nekünk tárgytalan...ha viszont minden/mindenki úgy akarja, akkor biztosan megyünk egyet kirándulni, esetleg beköszönünk egyet.
A pénteki ügyfél nagyon csúnyán bekavart és mégjobban bekavarhat a hétvégémbe. Egy teljes iroda beüzemelés lesz, géppark cserével, új hálózattal. Ha be**opom, akkor szombat-vasárnap is lapátolhatom vissza a végterméket a nyihahába, hogy hétfőn reggel nyeríthessenek... Most lövöm agyon magam!(#52267) Mágus2 - nálam 20km/h-nál zár, ha lassú vagyok, akkor az utas megállás után megpróbálja leszabni a kilincset a kijutáshoz.
Ma reggel újabb újabb felfedezést tettem. Tegnap (mivel estére párhuzamos parkolóba parkoltam, bal oldallal befelé, így az éjszaka/reggel ki van zárva) megnyúzták a bal első és bal hátsó ajtómat is egy-egy fehér ajtóval. Feltételezem ugyanaz az autó volt. Hogy törne bele a csákány feje az ilyen hülyébe...
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #52270 üzenetére
Az nem baj, Én is.
-
válasz FoBCRaistlin #52270 üzenetére
Az nem volt szempont h vissza is lehessen rakni...csak legyen már valami izgalom is
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
footy
addikt
A belseje nem ugyanaz, mikor toltot kerestem en is atolvastam minden forumot. Az aldis tolto nem tudja a regeneralast/impulzustoltest, de annyi penzert teljesen jo. Nekem kellett a regeneralo funkcio szoval Ctek MX5 lett (Mondjuk aksicsere lett a vege mert teljesen halott aksit ez sem tamaszt fel.)
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz narancsnn #52277 üzenetére
Elég spéci áru. -Szerintem nem.
Szerintem csak ott fogsz kapni, ahol felújítanak, de nem vagyok benne biztos, hogy eladják külön, ha nem akarsz felújítást, csak azt a tömítést. Az egy dolog, hogy ott kicserélik a tömítést, de honnan kerül oda ennyi olaj? 1-2 csepp normális minden turbóban megakad, de ennyi?
[ Szerkesztve ]
-
narancsnn
senior tag
válasz Mágus2 #52278 üzenetére
Hát Én nem tudom, de már nagyon elegem van. Nem tudok a végére járni a dolognak.
Egyébként, szerintem ez nem 1-2 hetes olaj. Mert soha nem volt figyelve rá, hogy mi a dörgés ott.
Mert ha nem a tömítés akkor mi lehet a probléma?
Nem okozhatja, hogy le van ragadva a geo?[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz narancsnn #52279 üzenetére
Az, hogy le van ragadva a geo, azt jelenti, hogy 1,5 bartól is többet tölthet esetenként, ami átfújja a tömítést. A kérdés, honnan az olaj ami kijött? Ha nem mostani, hanem mondjuk 2-3 év alatt égett rá ez a mennyiség, akkor OK, de akoor már régen le van ragadva a GEO, amit észe kellett volna venned.
A másik ami nem hagy nyugodni, milyen cég az ami megírja a vezérlőt egy leragadt geo-s turbóra? Az itteni arcok elhajtanak, ha nem 100%-os minden.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz narancsnn #52282 üzenetére
Itt az a szokás, majd hozd vissza, ha kitakarítottad, majd meglátjuk mit javult. Ha nem jó, akkor megint elhajtanak, bár itt mérőpadon kezdik, ha valami nem OK nem fizetsz csak a diagért.
Lehet velem van a baj, de ez lenne a megfelelő eljárás. A custom soft lényege, hogy a motor minden paraméterét figyelembe véve írják meg, ha le van ragadva a geo, az semmi képet nem ad a turbónyomás felépüléséről a te esetedben, mert minden padlógázra kiakad a nyomásmérő 2550 mbar-on, abból nehéz bármit is következtetni a turbó állapotáról, a reguláció léptékéről.
Mi a garancia, hogy fogja tudja követni a Geo az új softot?
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz narancsnn #52284 üzenetére
Arra készülj fel lelkileg, hogy ha az elmúlt években nem volt szétszedve a turbód takarítás céljából, és óvatosan kikocogtatják hogy szétjöjjön, (és olyan szerencsétlen vagy mint én!!!) előfordulhat, hogy elreped a turbód...
Mert velem ezt történt."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz narancsnn #52284 üzenetére
És ez mit bizonyít? Azt hogy szorul, de azt nem , hogy fogja tudni tartani 1500-4200 között az 1,3bart akár 5. ben emelkedőn is.
Ja, készülj fel a B tervre is, mit fogsz betenni ehelyett a turbó helyett, ha kiderül, hogy döglött. Nehogy busszal menj haza a tisztításról.
VA jó ötlet, csak egy pár dolgot át kell rajta alakítani. Az enyémben most volt 1666666km már csak a szorzó a kérdés, hogy hányszor.
[ Szerkesztve ]
-
narancsnn
senior tag
válasz Dr.Zoo #52285 üzenetére
Fel vagyok Én már készülve mindenre.(csere)
Az a baj, hogy van benn 156.000km, és ebben az intervallumban, nem volt sosem kormolva, finoman mentek vele. Szerintem, nagyon tele lehet a dolog. ÉS tisztíva meg most lesz először.Mágus: Jogos, de meglátom milyen állapotú a turbóm. Ha nagyon tré, nem is tisztíttatom, hanem veszek egy 1749VA-t. Ami elvileg könynedén bírja az 1.3Bar-t?!
-
narancsnn
senior tag
válasz Mágus2 #52286 üzenetére
Erről a leírásról mi a vélemény?
Helló! Jól hallotad ! figyelj ezt a turbót láttam járni, fel/le lóg egy picit oda/vissza nem.. olajozni is csak minimálisat olajzot.. annyit mind minden használt turbó,, csak magát az autót összetörték és elbontották Ám ez egy 2.0 PDsuperb-n volt szette a lábát.. geometria is jól dolgozott (előtte vagy 10 000Kmel lett kipucolva) Én azért vettem meg hogy majd felrakom az AFNemre mert eggy az egybe rámegy!!de végül projekt módosítás lessz.. met találtam nagyobbat.. szóval én igazándiból 58ba vettem 50pénzbe hirdetem!AZ enyémben garantáltan ennyi van
Mert asv-re való is van? Ha igen, azon mit kell átalakítani?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz narancsnn #52288 üzenetére
De az afn-re való nem jó neked, mert az külön van a csonktól, a miénk meg egybe. akkor lenne érdekes, ha tudnánk a superb évjáratát és motorkódját. A hosszanti motorosban biztosan külön van a csonktól, a kereszt motorosban meg egyben van.
Én ha vennék, csak új eredetit.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
NA hello
Látom lesz Allroadéknál valami össze"Röff"enés.
Ha nagyon unatkozok meg jó idő lesz lehet leugrok egyik haverommal, kaja nem kell (max a maradékot megesszük )
De még igen kedv függő meg azért kéésszááz km oda..| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz narancsnn #52288 üzenetére
Azt, hogy 80ért van felújított, 6 hónap garival. Plusz 5 vagy 6 ruppóért meg egy év garival.
Itt Davidsz kolléga foglalkozik vele, vagy guglizz rá turbódave-re.
Igaz nem tőlem kérdezted, de a használtak-ra nincs gari.[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz narancsnn #52293 üzenetére
Utána néztem, egyik 2.0tdiről sem jó a z ASV-re a turbó.
Én a V-t venném, de nekem minden gyári, nincs értelme a nagyobb turbónak. GT1749V 532 euró + 10e a futár.
Eredeti 1749VA 839e -pl ez való a Luigi féle szörnyekbe is, csak most KKK van benne. -Ehhez még kell egy átalakító a nyomócső elejére, ami a bajonetből klasszikus csövet csinál.
Ha megveszel valami használtat, ami nem válik be és veszel még 1 felújÍtottat mellé, akkor már nem biztos, hogy megérte spórolni a turbón.
[ Szerkesztve ]
-
narancsnn
senior tag
válasz Mágus2 #52294 üzenetére
Az oké, de Nekem nem gyári ---»ezért is gondolkoztam az erősebb turbón, hogy azt ne kelljen feljebb húzni, hanem a gyári nyomáson működjön.
Köszi, nem olcsó. De még mindig kevesebb mint az ajtód ára
De ha el lenne csesződve a turbóm, akkor nem füstölne jobban ?
[ Szerkesztve ]
-