-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balupapa
senior tag
aaaaaaaaaasztakuuurva milyen árak vannak GKFB-n
88e a legolcsóbb évesem. szépvolt
ha nem okoztam volna idén kárt csak a fele[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
-
#89874944
törölt tag
válasz Balupapa #53056 üzenetére
a netrisk kalkulátora biztos hogy szar... b04-re olcsóbbat ír mint b10-re... és a 2 félév seholse jön ki egy évnek náluk [link]
nekem nagyjából maradt ugyanannyi mint tavaly
freaghill: nem vagyok mágus de úgy is azt fogja mondani hogy menj a porscheba és vegyél gyárit
[ Szerkesztve ]
-
Monyos
aktív tag
Üdv!
Nem tudom jó helyen járok-e a kérdésemmel, talán itt tudtok segíteni nekem.
VW Transporter T5 2.5 tdi -ben hol található a motorblokkon az olajnyomás mérő/jeladó ("olajgomba")??
Remélem valaki tud segíteni!
-
Piwi
addikt
egy kis NB reklám,akcióval egybekötve [link]
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
narancsnn
senior tag
Na most jöttem be, a visszarakásból.
Most csak az a kérdés, hogy a bűanyag burok gumival körülötte, az fogja le az egészet?
NA most azt honnan fogom tudni, hogy az jól van-e?Az ajtót holnap kipróbálom.
Remélem a filter volt csak a gond. De gondolom csak az volt, mert tiszta víz volt. Úgyhogy holnap veszek is egy újat. -
Kiskokó
veterán
válasz freaghill #53046 üzenetére
Azért mert egy egy Gyári katalógus program ami kifejezetten a márkakereskedés/szakszerviznek lett megcsinálva...
Hivatalosan ez fentvan a német szerveren és onnan bármi alkatrész ami van ha kikeresed a szerverről rögtön dobja hogy él e még van e helyettesítő és az árát.
Neked törtbe sose fog szerverre menni legalább is én nem tudok róla.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Srácok.
Haveromnak Jettájába (aki velem volt Sóstón)
1.6 FSI 2006
Akkuja kicsit odavan. Milyen márkát ajánlotok?Illetve egy "döglödő" akkut van esély kicsit megrángatni ? Nem tudom sose töltöttem akkut csak modern töltővel ami tudot gyorsat is... szal hogy olvastam hogy lassú (hagyományos) töltéssel ha sokáig hagyom rajta (24h) akkor a véges akkut is még meglehet "javítani".
Nagy hülyeséget mondtam ? XD| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
#89874944
törölt tag
válasz Kiskokó #53076 üzenetére
nekem vartam van 5 eve, meg most is 100%-os multheten mertem meg
az akksinak az se jo ha nagy a toltofesz es az se ha alacsony. vannak ilyen spec akksi regenerelok amik radurrantanak jo nagy feszt rovid ideig aztan vagy tuleli vagy nem. ha talalsz ilyet ismerosnel ingyen meg lehet probalni...
[ Szerkesztve ]
-
net84
őstag
válasz Kiskokó #53076 üzenetére
Akkuból az elmúlt időszakban én vettem már mindenfélét. Az olcsó nonametől a drága "márkásig". Ami meglepő volt, hogy a "gagyinak" ítélt akku is kibírta a garancia időt (3 év) és rá 1 hónapra megmekkent. Utoljára Citroenbe vettem BOSCH (56Ah) akku-t. Lassan egy éves lesz, teszi a dolgát.
A Torpedóba viszont VARTA van. Egyelőre a gyártási évét nem sikerült kiderítenem, de könnyen lehet, hogy a télen ugrik. A héten megint rakoncátlankodott...Mágust kérdezném is:
- gyújtás ráad, (megvár míg elalszik a műszerfalon minden, aminek el kell aludnia) kulcs fordít, önindító egyet lök (csak egy nyekkenés), majd minden sötétbe borul a műszerfalon
- kulcs visszaenged, minden visszajön (óra, rádió nem állítódott el, részméréseket megtartotta a computer)
- kulcs elfordít újra, megint ugyanaz a jelenség
- gyújtás le, vissza, kolcs elfordít, ugyanaz
- rádió kikapcs, gyújtás le, vár egy picit (~30mp), gyújtás vissza, kulcs elfordít, lassan, majd egyre gyorsabban elkezd tekerni és "röff", elindult.A négy indításból háromszor csak nyekkent egyet az önindító és utána "sötét" lett. De mindig visszatért az élet a műszerfalba, így nem mertem egyből akkuért rohanni. A motor üzemmeleg volt (90fok). Rá két percre leállítottam, majd egyből indítottam is. Már rendesen megindult. Ötlet?
Akku haldoklik?
Önindító lesz zárlatos vagy kopott?
Esetleg megszorult a motor és nem bírta meghajtani?Már korábban is említettem egy ilyen jelenséget, de azt reggel, első indításkor játszotta el, az első 5 fok körüli hidegben. Akkor 100%-ra mondtam, hogy az akku megadja magát, de azóta nem volt ennyire hideg és nem is produkálta a "hibát" az autó egészen mostanáig.
Read only...
-
-
net84
őstag
válasz #89874944 #53078 üzenetére
Ha túl is éli, és látszólag minden remek, az első nagyobb hidegben egyből megadja magát. Én játszottam ilyet régen. Ha már haldoklik (és nem a savszint az oka), akkor az végleges.
Hasonlót csináltunk egy Suzuki akkuval. Napközben sosem volt gondja, de szinte minden reggel (fagypont körül már meg sem moccan) cserben hagyott. Ezért egy 12V / 18Ah majd egy 12V / 24Ah zselés akku volt a csomitariba. Reggel nyitottam a motorháztetőt, betettem a zselést a savas mellé, ráfogtam a sarura a tüskéket és valaki indított helyettem. Napközben állhatott 6-8 órát a hidegben, akkor mindig elindult.(#53081) bitpork - már számoltam vissza és gondolkodtam, hogy kit hívjak, de szerencsére elindult. Pótkerekem nincs, de bikakábel mindig van az autóba .
A legszebb, hogy nagyon ritkán állok be orral egy parkolóba, inkább tolatok. Természetesen most is orral voltam bent, szemből fal, így tolhattam volna ki az útra. Ez a Murphy gyerek szeret játszani .[ Szerkesztve ]
Read only...
-
Mágus2
Közösségépítő
Tegyél bele másik akkut próbára, a bika kábel nem képes átvinni nagy áramot. Ha megmarad a hiba, szerintem megmarad, akkor...
Önindító kuka, vagy a a testkábel, esetleg a bika + ami az önindítóra megy, de a melegindítási gondokból ítélve 90% hogy önindító. Már akkor is mondtam, de nem hallgatsz rám.
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
senior tag
Mágus cartárs!
A Paszulyba milyen gyári izzó köll?
Megtetszett ez az Osram Night Breaker izzó, de kábé fingom sincs, mi kellett bele gyárilag...
KösziZ
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz Dr.Zoo #53086 üzenetére
Elvileg megvan.. Ez köll nekem?
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz MunezXBK #53088 üzenetére
Őőő. Megpróbálom, miért?
A foglalatot látom, sima két lapos tűs csati, majd délután fényképelek róla.
(az a gond, hogy a xenont utólag faragták bele, és nem a legszebben sikerült. remélem nincs szétcseszve maga a foglalat, de már nagyon irritál, hogy ki-be kell kapcsolgatnom a villanyt menet közben...)[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Magnum_
nagyúr
Sziasztok! Itt kérdezek, mert itt vannak szakik :-))
csajom új (2009) Fiat 500-asan kezd beszarni az akksi, ma reggel -gondolom a hideg miatt- be se indult. Milyen, mekkora akksi kellhet bele, mennyibe kerülhet, vásárlás utan mi dolgom lehet vele? Sosem,cseréltem meg akksit
I humbly and respectfully decline™
-
net84
őstag
válasz Magnum_ #53091 üzenetére
Ha nincs kódolt rádió, aminek nem tudod a kódját, akkor elég egyszerű a csere.
A mekkorára nem tudok nyilatkozni, a legegyszerűbb, ha felnyitod a motorház tetőt és megnézed mi van bent. Ha megvan a manualja az autónak, akkor abban leellenőrizheted, hogy jó-e a méret, ami most bent van (Ah stimmel-e a motortípushoz). Egy ugyanolyan teljesítményűt kell venni bele.
Márkaszervizbe jártam már úgy, hogy kisebb került bele, mint az előírt az adott motortípushoz. Ez természetesen akkor derült ki, amikor megdöglött az egy éves akku. De jártam úgy is, hogy minden áron nagyobbat akartak adni (drágábban) mint amit a manual megadott és ami az autóban volt. Jópár éve akkucserére nem viszek szervizbe autót, megoldom otthon - még akkor is, ha fogalmam sincs, hogy mi a rádió biztonsági kódja - ha a csere alatt folyamatosan áram alatt kell tartani a gépet.Márka? Ami Neked szimpatikus.
Az én tapasztalatom az, hogy a "noname" általában kibírja a garidőt, de sokkal többet nem. A márkásabbak azért jóval tovább bírják...Read only...
-
Magnum_
nagyúr
válasz petyametyo #53093 üzenetére
1,4B 100LE. megnéztem volna, h mekkora Ah-t ír, de nincs nálam a kocsi most, csak este fogom látni.
ja, pont ettől a rádiós mizériától tartok... annak a kódját bele szokták írni a service manualba? nem akarok ezért márkaszervizezni...
I humbly and respectfully decline™
-
siti
senior tag
hivatalosan is itt a tél, teszkóban megjelent a karácsonyi részleg, nekem meg felkerült a téli gumi. BFGoodrich g-force 195/65 R15, kerek, fekete és teszi a dolgát bár havat, hideget még nem látott. címkéje szerint fogyasztásra, tapadásra E/E, de nyárival 340km környékén voltam fél tanknál, most meg 410-nél ért el odáig a pálcika, pedig méretre ugyan az a kettő. újságban teszt alapján (meg nem találom megint...) középmezőnyben volt fékút szerint, többit meg majd meglátjuk. a lekopott firestonnál jobb lesz, csak tudnám apám hol szerzi ezeket a márkákat...
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
Új hozzászólás Aktív témák
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...