-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
Egy pontos címnek, GPS koordinátának én is örülnék . Majd a találkozó előtt.
Habár gubancolódik a helyzet, de van még idő...Megvan a ludas a Torpedóban. Idegesített, hogy a szervizben semmi hibát nem produkált. Megcibáltam ma dél előtt. Megjött a hiányzó (hiányzott a francnak) hang, majd a visszaúton a város előtt elpadlóztam 4.ben 3500-ig. Ahogy leszáltam a gázról, többet nem is engedett gyorsítani. Befele jövet már csörgettem is a főnököt. Odagurultam leállítás nélkül, megnézték gépen, már volt is hiba:
- turbónyomás (vezérlő?) szabályzó hiba
Próbakör hibával, majd leállítás, újraindítás. A hibát saját maga kitörölte (ismét).Jövő héten lesz fejlemény, de a turbót állítólag le kell ugrasztani. Remélem megúszom a cserét, felújítást... Ezt nehezen fogom tudni beadagolni a zasszonynak.
Read only...
-
vendingo
veterán
Sopronból megyek, ha valakinek kell a környékről fuvar, akkor befér hozzám.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
freaghill
őstag
Ha esetleg lenne itt valaki Pécsről vagy környékéről és menne, az írjon már rejám.
Bizakodom, hogy van valaki aki Read Only-s és innen van -
rob210
nagyúr
válasz tomcsi23 #65891 üzenetére
Jóemberek jókor jó helyen ahogy kell!
Ha még Pesten akartok találkozni akkor javaslom az Új Buda Center parkolót ott össze lehet találkozni a nagy találkozás előtt és utána irány Velence.
Renault power
-
Kiskokó
veterán
Majd tegyetek ki egy pontos címet GPS-hez
Bár aza baj haverom szülinapja pont azon a hétvégén van :S
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
rob210
nagyúr
Én meg zuglóból megyek és ha valaki csak a közlekedési eszköz hiánya miatt nem tud jönni hozzám befér.
Jah és egyértelműen no pálya régi 7 es rulez.Renault power
-
Dr.Zoo
őstag
válasz MunezXBK #65877 üzenetére
Nekem. De nem használom.. Innen kocsival 4 percre van.
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
-
rob210
nagyúr
válasz tomcsi23 #65873 üzenetére
Az jó mert akkor találkozunk velük, hiszen még egy hét múlva is fosni járnak a gyomorrontástól
Ahogy az adagokat néztem én nem vagyok kicsi ember de nem tudnék annyit enni.
Ez az egyik amiért magamnak oldom meg a kaját a másik meg a 90%-os vonulási lehetőségRenault power
-
Balupapa
senior tag
ha esetleg vki feldobná a kocsiját
G4 GTI 17" Santa Monica[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
Dr.Zoo
őstag
válasz kecske65 #65858 üzenetére
Néha úgy megnyekken a vezérlő, hogy nem tudja megmondani magáról, hogy meghülyült... mert egyébként látnád a logon, illetve kirakná magát vészmódba, mert tudná hogy hogy valami nem kosher..
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
kecske65
csendes tag
válasz Mágus2 #65832 üzenetére
A turbo le van szedve, és felújítás alatt van. A szívó oldal olajos volt eléggé + kék füst ami ugye a turbo tömítetlenségére utal, radiális irányban kb.: 1mm-t lóg tengely irányban 1-2 tizedet. A lapátok jók szerintem jobb képem jelenleg nincs..
A légtömegmérő és a turbó között egy vastag cső van de az nem lyukas.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz bitpork #65853 üzenetére
Lehetne, de ki fog nekiállni pereskedni?
Mert egyik fogyasztó sem, ismerve a magyar bíróság gyors határozat hozatalát.Tessék ezt pont most kaptam, spamben.
Ki az a Tóthné János és milyen ivarú
Ha ezt emberek tényleg elhiszik akkor itt mindent el lehet adni.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
bitpork
nagyúr
válasz !Overdose! #65852 üzenetére
De ha betiltja a terméket vagy határozatot hoz a cég viselkedése ( megtévesztés) kapcsán akkor már lehet bírósági úton annak érvényt szerezni.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
net84
őstag
Ma elvittem a Torpedot a doktorbacsihoz. Idegesitett a turbo hangja es az, hogy erosen kifugyul gazelvetelkor. Nem talaltak semmi hibat. Hibajegy nincs (vagyis van, de az az egyes izzitora vonatkozik). Megegyeztunk, hogy elhozom es ha elojon a hiba, akkor egybol odagurulok. Megkergettem a korgyurun, semmi hangja, megy mint a torpedo . Ezt nem ertem...tudom, log kell. Mar rajta vagyok a teman...
Read only...
-
Dr.Zoo
őstag
Tudom..
Annó a vaterkán beszótam' egy ilyen díszmajomnak, hogy igaz hogy a zelműnél tolom 10 éve, de mesélje mán' el a hülye fejemnek, hogy mit is csinál ez a ketyere, mert nemértem... Erre a majom a kommentbe a www.webfordito.hu -s kínai fordításból szöveget ctrl-c ctrl-v vel beillesztette, oszt jóidő.. Mondom még mindíg nem világos, erre kitiltott.. De tudod hányan rendeltek tőle ilyen sz@rt????? Rendesen rá voltak izgulva emberek, hogy ha többet rendel akkor van-e kedvezmény, meg ilyenek. Agyrém.
Tessék. Nézd hány látogatója van, hány megfigyelővel.. Meg a dumáját, hogy ez mekkora biznic...
A kollégákkal, amikor ez bejött, sírva röhögtünk a cuccon, főleg hogy milyen válaszokat adtak az önjelölt eladók...[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Dr.Zoo
őstag
Valaki besúgó innen... [link]
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
bitpork
nagyúr
Émbörök!
Máma megtört a jég. A legtökösebb topiclakó DrZoo volt: már rezerválta a tápot magának!
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #65831 üzenetére
A CR motorok eddig jobban bírják. De az aljuk megegyezik a régebbivel. Olajpumpa hajtása már csak fogaskerekes, de a lekvár tengelyt érdemes lenne megnézetni 100 000km után.
kecske65 Az, hogy nem dobja vészmódba nem jó jel, meg az sem, hogy nem vár több levegőt alacsony fordulaton. Ha van rá lehetőség, egy vezérlő flash keretében feltétetném a gyári szoftot. Ez is gyárinak túnik, de nem az elvárt módon működik.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #65830 üzenetére
2.0 TDI ....
Ez CR már vagy még az átmenet "pd" ?
Az új CR-eknek vannak hibái? 140 ill 170 lóval?
Mert ugye BPW 2.0tdi (2006) A4-el szarrá szívtuk magunkat... az új CR-ek jók ?
Új Sharant néztünk fateréknak abba meg csak ezek vannak
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mágus2
Közösségépítő
Visszakerestem A4 125kw BRD. 2.0TDI
Annak elvileg már 1900as fordulattól mennie kell, mint a bolond. Mindent végigolvasva marad a turbó. Nagy lesz a lógása és a lapáok meg lesznek rágva.
kecske65 így vetted, vagy elromlott?
A légtömegmérő jól mér, de nem is vár több levegőt alacsonyabb fordulaton, ami hülyeség. Lehet a vezérlőben is megbolondult valami. Nincs lyuk a csövön a légtömegmérő és a turbó között? Közvetlen a turbónál nem olajos semmi?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #65819 üzenetére
Üzemanyag ellátási probléma nem alacsony fordulaton lenne, fordítva nézne ki a log. Magasabb fordulaton veszítené el a lendületet. 3000 fölött esne a nyomás.
Vákuum, N75, nyomás csövek(tartja a 1,5bart tartósan szerintem ez is rendben), turbó szerviz. Ebben a sorrendben.
Nem írt előzményt, autó típust, semmi + infó. Találgatásból eddig jutottam...
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
őstag
Malacúr!
Elvileg asszonkám elutálta a lóvét Neked....
Átment?Üdv:
Z
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
rob210
nagyúr
válasz tomcsi23 #65822 üzenetére
Ez már fanatizmus.
Szerintem légkulccsal nyitja a lakást és síkágyas köszörűn alszik szilentblokkot kap az áruházban a pénztárgépből és a házon is motorháztető van
Ennek ellenére az ilyen fanatikusokat én maximálisan becsülöm, ez már életcél.
Jó tudni, hogy ilyen emberek is vannak.
Nem csak kókány megoldjuk sufniban, szerelőnek kikiáltott senkiháziak.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #65817 üzenetére
tényleg vész mód...
de ha turbo lenne akkor is dobnia kéne a vészmódot nem?
nem válogat csak figyeli a felépülési időt? vagy tették bele "feltételt" is, hogy ne mindig menjen el borért?másik esetleg, nem lehet hogy a kaját hiányolja?
hogy legyen valami nyomás ami egyáltalán meg forgatja a turbinát?"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #65812 üzenetére
nem biztos hogy imbux baja van, vagy ha az lenne vernyogna, meg okádná az olajat és füstöt, ha nem kifúj valahol szerintem megevett valamit és elfogytak a lapátok, vagy a geot nem húzza elégé szűkre.
(azt hiszem füstölést, pipálást nem írt a kolléga)
de csak tipp
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #65813 üzenetére
Nem rakat bizbasz. Olvasási irányban keretben az 1. 99,9 a padlógáz, mellette az idősáv, utána a percenkénti fordulatszám, utána az abszolút elvárt nyomás, utána a valós mért abszolút nyomás az utolsó a turbó reguláció a 2 végállás között százalékban. Az abszolútban a légköri is benne van. Az elvárt értéket a szoft határozza meg a motorvezérlőben eltárolt térképek alapján(ezt szokták mókolni chiptuning esetén), a valós pedig a turbó és még sok minden más eredménye.
Amint látod a bekeretezett részben, padlógázon az elvárt nyomás 1 barról indul, és 1,5 bart kellene tartania. 1000mbar kivonva, az a légköri nyomás. Ez az autó: fehérember várni turbónyomás alapon műküödik, de fehérember sokáig várni turbónoymás, ami nem jó.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kecske65 #65807 üzenetére
Mit értesz részletes alatt?
003, 010, 011 csoport beállít a mért értékekben, log átnevez.
Log bekapcsol, autó lelassít 1500-as fordulatra 4.-ben, padló,és tartani 4000-ig. Log kikapcsol. Ettől részletesebben nem tudom leírni.A VCDS jó logot csinál, valami user error lesz ott. Nem szabad utána mókolni a fájlt. Átnevezni, turkálni, excellel megnyitni tilos. A DP program csak akkor tudja értelmezni, ha érintetlen.
Ha nem padlón van a pedál, akkor nehéz értelmezni. Ha jól megy padlógázon, akkor részterhelésen is jó lesz majd, de látnom kell mi történik teljes terhelésen.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kecske65 #65742 üzenetére
Nem tudom megnyitni a programban mert túl nagy vagy átírtad a nevét, vagy valamit elrontottál.
Csinálj új 2 logot, de csak akkor kapcsold be,mielőtt mérni szeretnéd,és utána kapcsold rögtön ki.
03,10, 11 es csoportokat egyszerre. 3.ban 1500tól padlón 4000 ig, 4. szintén 1500tól 4000ig. Pedált nem felengedni közben, ha csak simogatod, akkor szart sem ér a log. A csv kiterjesztést hagyd meg, ne másold ki a tartalmát és ne is módosítsd, a nevét a fájlnak a VCDS-ben írd át, mielőtt bekapcsolod a logot.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gumi és felni topik
- Androidos tablet topic
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Honor 200 Pro - mobilportré
- BestBuy topik
- Hardcore café
- CPU léghűtés kibeszélő
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest