-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kecske65 #67499 üzenetére
Ha nincs rajta légtelenítő csavar, akkor kinyomja a levegőt a kiegyenlítő tartályba. Fel kell tölteni max.-ig, megvárni míg kinyit a thermostat és ismét feltölteni a max.-ig.
Fűtést felcsavarni maximumra, hogy abban se maradjon levegő. Lehet menni is vele, akkor hamarabb nyit a thermostat, értelemszerűen ilyenkor zárni kell a kiegyenlítő tartály sapkáját. Majd ha bemelegedett, óvatosan nyitni, mert nyomás alatt lesz.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #67496 üzenetére
Na akkor majd köv. olajcserénél azt is megejtjük.
A magam részéről nem ellenőriztettem, ki lett cserélve minden (bár ezt tudod) - még időben, 110e km . Hosszbordásnál nem volt semmi vészes, többen is azt jelezték vissza, hogy ott csak a szíjat kell, ha nincs egyéb gond.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #67495 üzenetére
Illik 10 évente legalább 1x, ezzel el lehet kerülni a szivattyú halálát.
A vezérmúszíj ellenőrzéséhez le kell venni a szíjat. Ha már lent van és ki kell fizetni a munkát, akkor érdemes cserélni a tartozékaival együtt... 120 000km-nél nem mennék többet egy szíjjal. Annyi elég a görgőnek és a vízpumpának is.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #67492 üzenetére
Hasonló mennyiségre tippeltem.
Amúgy mennyi időnként kell ezt cserélni, ha kell egyáltalán?zetecR: vezérműszíj - motortól függő ugyan, hogy mikor, de az ellenőrzéshez rendesen szét kéne szedni, annyi erővel meg már ki is cseréli az ember. Ott viszont ajánlott feszítőt is cserélni, szeret taknyosodni. Azt még írják, hogy - feltételekkel ugyan, de - 180-ig mehet. Bár a feszítőt még talán ekkor sem írják cserére.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
zetecR
addikt
válasz tomcsi23 #67491 üzenetére
A sztori a következő:
volt egy C-Maxom, amit eladtam.
A haverom, aki szerelget, javítgat főleg VAG és Volvo autókat lecsapott a helyzetre, hogy van ez az A4B5-e (mellette egy Mondeo is, szintén hitellel, ami egyrészt TDCi (nem akartam), másrészt olyan hitellel, amit kb élete végéig fizethet kb. 40e-rel havonta), amin van kb 20 hónap hitel, havi 28e, nem akarom-e átvenni, az autó tip-top, magának csinálta, ha letelt a hitel, enyém a verda.
Amíg fizetem a részleteket anyag árban bármit megjavít rajta.
Mondtam OK, városban eltologatni jó lesz ez is.
Persze az első olaj és gyertyacseréért kb 2 hónapot könyörögtem, aztán elvittem szerelőhöz, mert valami mindig közbe jött...
Aztán elkezdett csöpögni az ominózus hidraulikacső, (és persze nem tanultam az olajcserés hercehurcából), akkorra cserélte ki, mire kb 1l olajat utántöltöttem. Aztán kellett a rossz feltöltés után még 1l, és most megint kellene 1l. + a szivattyú.
Lassan ott járok, hogy ennyit komplett nem ér az autó.Szívesen költenék rá, ha tudnám, hogy marad hosszabb távon, de még magam sem tudom, hogy mi lesz a sorsa.
-
zetecR
addikt
válasz Mágus2 #67489 üzenetére
Úgy néz ki a dolog, hogy a hidraulika cső cseréje után feltöltötte a "szerelő" váltóolajjal, majd egy pár nap után (mivel nem szűnt meg a zúgás) megbontotta, kinyomatta a váltóolajat és feltöltötte rendes, bele való szervó olajjal.
Ez kb fél éve volt; azért kérdezem, hogy vissza lehet-e tölteni, vagy ne ezen a 4 rugón dőljön meg a történet?De ha már kérdezek és vonalban vagy:
elégé repedezett a hosszbordásszíj, azt is kicserélném. A feszítőjét is érdemes cserélni? Vagy annak az állapota egzakt módon ellenőrizhető?Sőt még egy. egy Continental vezérműszíj katalógus szerint az AHL motornál a vezérlést 90e km után kell ellenőrizni, majd 30e-ként rákukkantani. Tényleg?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #67491 üzenetére
7,5 deci.
zetecR Cseréld le, ha már meg van bontva, kapjon friss olajat. Gondolom amit fél éve beletöltött, már nem olyan szép átlátszó zöld.
A hosszbordás szíjat is cseréld le, a feszítője amíg nem ad hangot, addig jó.A continetal katalógist nézegeted, és milyen vezérmű szíjad van? Mert ha nem contitech, akkor hiába nézed a continetal katalógust.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zetecR #67487 üzenetére
Mintha azt írtad volna, hogy a folyadék miatt ment el a szivattyú. Akkor most a másikat is ki akarod nyírni, vagy valahol hibás a történet? G004000M2 olaj való bele, mert a régi ásványit már nem lehet kapni. Ehhez a teljes töltetet cserélni kell, nem szabad keverni a régivel, mert habosodik tőle.
Felszereltség függő.
-
zetecR
addikt
Halihó,
kerítettem egy új szervószivattyút.
A kérdés az lenne, hogy azt az folyadékot, amit most leengedek visszatölthetem-e, vagy ne legyek kicsinyes és töltsem fel vadi újjal?Ja, és A4B5-nél lehet a műszerfal fényerejét szabályozni? Vagy felszereltség függő a dolog?
-
rob210
nagyúr
válasz kecske65 #67485 üzenetére
Hát a modernebb kocsik már maguktól légtelenednek, de szelep is szokott lenni a vízkörön valahol.
A tiéden nem tudom pont, hogy hol van, de nekem pl. a termosztátház után van a légtelenítő csavar.
Meg a radiátor tetején.
Valahol ezeken a helyeken keresd te is, vagy járasd ki belőle a levegőt feltöltés után.Renault power
-
kecske65
csendes tag
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy a hűtővíz leengedése után kötelező-e légteleníteni, vagy megteszi saját magától?
2.0 Pd Tdi. Az Elsa írja ugyan, hogy kell de spec nincs otthon légtelenítőm ezért kérdezem.
-
freaghill
őstag
válasz viperabácsi #67483 üzenetére
Gondolom nálad is így lehet.
-
rob210
nagyúr
válasz viperabácsi #67481 üzenetére
Azért akár 3000 akár nem az idő is sokat számít.
Főleg ha keveset van használva a kocsi, és még rövideket is mész vele, hamar megfárad a legszuperebb olaj is.Renault power
-
viperabácsi
addikt
válasz bitpork #67479 üzenetére
Kb 3000 km van a mobil 1 olajban.Azt csak nem kéne még cserélni
1.Switch ignition off
2.Press and hold the odometer trip reset button (next to the speedometer)
3.With the button still pressed, turn ignition on (do not start engine)
4.You will see "SERVICE OIL" appear on the display.
5.Pull and hold clock knob out until you see "-----", that clears the OIL.
6.Then turn the button to the odometer trip reset (counter-clockwise) for about 5 seconds until you see "INSPEC"
7.And repeat step 5 and that should reset the "INSPEC" light.Ezt kérhetném magyarul melyik melyik gomb?
[ Szerkesztve ]
Az Űr veszélyes hely , főleg , ha a két füled között van !
-
bitpork
nagyúr
válasz viperabácsi #67478 üzenetére
Attól még illenék megszervizelni
1.Switch ignition off
2.Press and hold the odometer trip reset button (next to the speedometer)
3.With the button still pressed, turn ignition on (do not start engine)
4.You will see "SERVICE OIL" appear on the display.
5.Pull and hold clock knob out until you see "-----", that clears the OIL.
6.Then turn the button to the odometer trip reset (counter-clockwise) for about 5 seconds until you see "INSPEC"
7.And repeat step 5 and that should reset the "INSPEC" light.The display will then return to normal mode - all done!
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
viperabácsi
addikt
Az audim (a4 b5 2.6 quattro műszeregységen nagy kijelzős) kiírta , hogy ins 1 műszergombjaival nullázható?
KB annyit használom a gépet mint TaaT.[ Szerkesztve ]
Az Űr veszélyes hely , főleg , ha a két füled között van !
-
TaaT
nagyúr
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem nullázza, csak ha cseréled az óracsoportot.
2 év alatt ilyen sokat mész? Nem fog így sokáig tartani az a motor. El fognak rohadni hengerfalak, belülről.
tomcsi23 Ilyen komoly futásteljesítménnyel a 15 000-es periódus is egy örökkévalóság.
mod: 2 év és 8000km is beállítható.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz Morris #67463 üzenetére
Pont olyat tapasztaltam, mintha rálöttyintettem volna egy kis etanolt és arányaiban többet is evett.
Igaz, menni ment rendesen. Egy időben azzal jártam, több helyről is jónak mondták, szóval nem volt az rossz, csak néha éreztem, hogy olyan "etanolos".TaaT: ja, akkor nálad 2 év, 30e km van?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Mágus2
Közösségépítő
Időt is lehet állítani akár 6 hónapot is, max. nem azt fogja írni, hogy oil, hanem insp 1.
Egy vcds-el bármilyen értéket be lehet állítani, 6 hónap, 1 év, 2 év, csak ha legközelebb kinullázod az óracsoport gombjaival, akkor visszaállít mindent 15 000km vagy 1 évre.
Ha valami saját beállítást szeretnél, akkor utána csak diaggal lehet nullázni, különben ugrottak a beállítások. Ez érvényes a kitolt intervallumra is, akinek az van és dob egy resetet az óracsoport gomjaival, az mindent fix 15 000-1 év-2 évre állít vissza(oil, insp1, insp2).[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
Jelentem a TMC jel kiviláglott a navin, és holnap a Sóstói túrán kiderül hogy ez csak egy esztétikailag mutat jól, vagy van is valami értelme.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
freaghill
őstag
Mennyi km után írja ki a Golf, hogy olajat kéne cserélni? 10-15k km?
-
8th
addikt
Bazdki mai égéstérben ~50percet pofáztak a porszívókról. Következő téma mi lesz a szülés utáni depresszió vagy süteményrecepteket fognak csereberélni egymással? Egy kis hüvelygombázás esetleg? A totalcar már árnyéka sincs régi önmagának. Hogy egy alapvetően autós műsorban a porszívó legyen a fő téma... LOL.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!"
-
rob210
nagyúr
válasz focvis #67449 üzenetére
Szerintem mivel ilyenkor újra kéne az egészet lakkozni, csak a hasamra ütök de olyan 10-12 körül csinálják meg ezt az egy darabot, de akkor az olyan lesz mint a másik 3om.
Én többek között ezért nem veszek alu felnit, megőrülnék ha lenne vele valami.
Meg igazán nem is látom értelmét marha jól néz ki de sérülékenyebb és ide Pestre életveszély.
Lásd a múlt heti kátyús storymat.
Ott egy ilyen felni nem elhajlik hanem elreped, eltörik.
Biztos ott a helyszínen agyvérzést kapokRenault power
-
rob210
nagyúr
válasz focvis #67445 üzenetére
Milyen mély a karc, "padka mélyedés"?
Attól függ az ára, hogy milyen eljárással lehet eltüntetni az anyaghiányt.
Az a baj, hogy ahogy néztem azt fel kell tölteni , mert nem elég kicsiszolni, akkor nem lesz frankó a felnidRáadásul ez egy igen tetszetős felni, nem szabad meg kókányoltatni ezt meg kell csinálni profin.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
veterán
-
rob210
nagyúr
válasz focvis #67438 üzenetére
Lehet az én szemem rossz de nekem ez nem polírnak tűnik hanem crómozottnak.
A polír attól polír, hogy a fémet látod egy lakkréteg alatt.
A crómozott meg mindegy milyen felületű, ha sima mert a crómozás eltakarja.Persze lehet rosszul tudom meg az is, hogy rosszul látom a hibát amit fotóztál, de nekem úgy tűnik mint ha pattogna szépen finoman lefelé az ezüstös bevonat, nem pedig a színtelen lakk.
Szvsz bazi nehéz javítani de egy profi fényező megcsinálja neked kis szóró glettel.
Renault power
-
bitpork
nagyúr
Új infó: úgy tűnik a 2014-s térképek már TMC licencesek. Holnap éles próba és referálok.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
veterán
-
Bdanyy
addikt
1.8T AGU motorba erdemes 98-ast tankolni, vagy felesleges?
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
TaaT
nagyúr
Give them hell Ukraine!
-
nagyúr
Gyerekek. Valaki régebben linkelt egy szlovák(?) oldalt, ahol óccsón lehet venni tolatókamerát, asszem az ódi-ba 20$(14€) volt. Plusz kéne hozzá visszapillantó tükörbe épített kijelző. Azt is tudtok emberi áron? Bár mondjuk akkor elveszteném az automata fényre sötétedő visszapillantót gondolom.
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem tud elállítódni, rosszul van feltéve. Ha felnyitják a géptetőt, a vízszintes végállásba is vissza lehet tenni, próbáljátok meg úgy, hogy ki lesz kapcsolva a törlő, lapátok vízszintesen, levenni és feltenni úgy, ahogy annak lennie kellene.
Sok lehetőség van mert a kónusz fogai elég aprók.
Ha megvan a beállítás, jól meg kell húzni az anyát a karon.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Fejjebb van, vagz lejjebb, mint kellene? Elvileg a felső végállásban kell levenni és feltenni a karokat, ha olyan a géptető, mint az octavia 2 nél. Le kell venni az anyát a karról, lehúzni a kart és megfelelő helyzetben visszatenni.
Vidd vissza reklamációra oda, ahol a rugót cserélték.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Seat Leon ablaktorlo kar beallitasaban tud valaki segiteni? Le volt szedve mikor csereltek a rugokat es azota nem all vissza teljesen es valami nyikorog is, mintha fem a femmel erne. Pluszban meg a hibataroloban is van bejegyzes hogy nem megfelelo a pozicio.
-
bitpork
nagyúr
válasz rob210 #67407 üzenetére
Ha új audit vettem volna 10+ millióért...nos tuti hogy felgyújtatnám az eladó üzletét. És most megért bennem hogy a következő autóm vásárlásánál az audi nem lesz előkelő helyen.
(#67408) zetecR: hiszed vagy sem, nincs rá megoldás. Egyszerűen nem csinál senki semmit egy ilyen pici piacra
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
rob210
nagyúr
válasz bitpork #67406 üzenetére
Igen csak a navigáció forgalmazója vásárolhatja meg a licencet.
Magánembereknek egyedi licenc jogot nem adnak, ami szerintem a világ legnagyobb állatsága, de mondjuk értem is őket valamilyen szinten.
Hiszen ha kiadnának magánszemélyeknek, akkor tuti fel is törnék ismerve az embereket és akkor buknának rajta elég sokat.Ez csak úgy lehetne életképes, ha akkora Magyar piac lenne és reklamáció sorozat, hogy megvenné a licencet a gyártó.
Együtt érzek a tulajokkal, annál nincs idegesítőbb amikor egy életképes funkció, valami Pöcsköszörülés miatt nem funkcionál.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz bitpork #67404 üzenetére
Igen ez az amiért azt írtam, hogy a gyári navik nyűgösek.
Mert amúgy a TMC szolgáltatás működik idehaza. (bár gondolom ezzel tisztában is vagy.)"TMC képes szoftver
TMC egy Europa-szerte használt rendszer és a legnagyobb navigációs készülékgyártók általában beépített TMC vevővel, vagy külső vevővel szállítják a készüléket. Az üzenetekben vagy a csomagoláson ezt a 'TMC-capable' jelzés mutatja, de ez még nem jelenti azt, hogy a készülék az adott országban képes a TMC adás vételére. A helyzet hasonló az autókba szerelt gyári navigációs rendszerek esetén, ahol habár a rendszer lehet TMC képes, de nem biztos, hogy a TMC adást képes venni Németország és Ausztria területén kívül. Ennek az oka az, hogy nem csak a hardvernek, de a szoftvernek(és a térképadatbázisnak) is képesnek kell lennie az adott ország TMC adásának a vételére."
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
bitpork
nagyúr
válasz zetecR #67400 üzenetére
A 2006-2008 közöttiekben még nem volt led gyárilag, hanem úgy működött mint a videón: a távolsági azonnal világít csökkentett erővel.
(#67403) Z0mbi : Ha valamiben tudok, nagyon szívesen segítek. Sajnos a fórumban tényleg 0 a struktúra, de minden ott van ami neked kell. Én anno amikor megtaláltam, döntöttem el hogy nem kell 2010 uáni autó még egy darabig, hogy ne kelljen még ezzel is harcolni. Meg aztán arra is készülj fel, ha haza fogsz jönni a gépállattal, hogy itthon nincs TMC, mert VAG csoport nem vette meg a licencet
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Z0mbi
senior tag
válasz bitpork #67361 üzenetére
koszi bitpork a linket. szerintem belemerulok az aktivalas, installalas ba azon az oldalon sok okossag van csak ossze kellene szedni oket. (mert struktura az nincs)
viszont vegre van hasznalatim az mmi hez is meg az autohoz is. persze nemetul. es ugy pont nem beszelek de majd a googli megmondja a frankot.Tegnap mikor hazahoztam a kocsit tankolnom kellett. 10p volt mig kinyitottam a tank sapka ajtot (nagyon hulyen ereztem magam . Visszaultem a kocsiba es meggoogliztam hogy nyilik ,,,
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest