-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A fejlesztőknek mindig megvan a ground truth. Ez egy fontos szempont, mert valójában egy motor, ha már implementálva van a teljes leképező futószalag, akkor rá lehet küldeni az RT-t, hogy számolja ki 16K-ban, pixelenként 16-32 sugárral a visszatükröződést, stb. Csak ugye ez azért nem lenne jó programkódban szállítva, mert percenként kapsz egy képkockát. De stúdiói szinten simán csinálnak ilyen összehasonlítást, hogy kérnek 500 képkockát egy előre beállított jelenetből, és azt hasonlítják össze a tényleges grafikával. Ezekre a "sugárrekonstrukciókra" igazából csak amiatt van szükség, mert nem jó, ha egy percig számol a játék egy képkockát. Inkább 60 kellene másodpercenként. Lényegében ez egy trükkös megoldása a dolgoknak. Ha a ground truthot nézzük, akkor egyik szállított megoldás sem jó, de ugye elfogadjuk, mert sokkal-sokkal gyorsabbak. Ez teszi játszhatóvá a játékot. Viszont a jelenlegi implementációk közül az AMD megoldása áll a legközelebb ahhoz, ami a ground truth, ezért rakták bele úgy, hogy még nincs is kész, mert kellett ahhoz a minőséghez, amit elképzeltek. De azt valószínűleg minden fejlesztő aláírja, hogy a játékosoknak jobban tetszhet, ha minden felület kvázi egy tükör, mert az ad valóban éles és részletesnek tűnő eredményt, csak a valóság nem ilyen. A való világban sem látod magad minden visszatükröződő felületen úgy, ahogy egy tükörben. Na ez a nehéz ebben, hogy a tükör legyen tükör, de a többi ne. Igazából a legjobb az lenne, ha a hármat kombinálnák, mert lesz olyan felület, ahol a default a jó, lesz olyan, ahol a DLSS RR, és lesz olyan, ahol az FSR RR, de egyszerűen nincs rá lehetőség. A mostani megoldás annyi, hogy a default egy teljesítménycentrikus mód, ami részben próbálja a felületek optimális tükröződését elfogadhatóan visszaadni, a DLSS RR hozza a szokásos mindenből tükröt csinál szintet, míg az FSR RR a kettő kombinációja. A legnagyobb gond az implementáció, mert az FSR RR most még nem működik mindenen, de ha működne, akkor csak ez lenne szállítva.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Yettel topik
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Milyen alaplapot vegyek?
- Pánik a memóriapiacon
- Nintendo Switch 2
- Mesterséges intelligencia topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- ASUS GeForce RTX 4060 DUAL 8GB GDDR6 OC V2 Videokártya (DUAL-RTX4060-O8G-V2)
- SAPPHIRE PULSE RADEON RX 580 8GB GDDR5
- 27% - Palit RTX 4080 GameRock 16GB GDDRX RGB Videokártya! BeszámítOK
- 27% - Sapphire PURE RX 7900 GRE Gaming OC Videokártya! BeszámítOK
- 27% - ZOTAC RTX 4080 SUPER AMP Extreme AIRO 16GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- AMD AM4-es HP OMEN 25L GT12 alaplapok - B550 chipset
- iPhone 14 Pro Max emelt kapacitású 4790mAh diagnosztizálható akkumulátor, +ajándék ragasztó
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L580 - i5-8350U I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3330, 100% Akksi
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

