Aktív témák

  • rothfb

    veterán

    válasz Dragon3000 #81390 üzenetére

    Nekem ezzel csak azért van bajom, mert most is sok a reklamáció, sőt konkrétan mai hír, hogy dühösek az ügyfelek. Pedig már nincs kijárási korlátozás. Már rég túl vagyunk a "maradj otthon" szitun. Az elérhetetlen üfsz-re meg végképp nincs magyarázat. A Digi ezt ügyesen megoldotta akkor mikor hiba volt pl nálunk. Felhívtam őket és automata tájékoztatott, hogy adott körzetben hiba van és kérik a türelmemet, javítják. Magyarul a leterhelt ügyfélszolgálatot (mert sokan hívják őket ilyenkor) egy huszárvágással megoldották és még infóhoz is jutottunk. Ha más nem, legalább megtudtuk, hogy tudnak a hibáról és javítják. 1 óra múlva minden visszajött. Időm sem volt dühöngeni. Mindez kb 2-szer fordult elő az elmúlt 1 évben. De talán 2 évben is.

Aktív témák