Új hozzászólás Aktív témák

  • twine

    veterán

    válasz medvegy #34948 üzenetére

    Köszi neked, és mindenkinek a véleményt, és javaslatokat... :R
    Ahogy "régebben" is, most is csak ismételni tudom magam....az óvatos duhaj kategóriába tartozom, és figyelek a cuccaimra...Próbáltam is írni de nem részleteztem a végletekig...
    De épp így történt ahogyan te is írod...:
    "előmelegített" aksival mentem ki, és 2 részletben repültem ki az aksiból a szuflát....úgy, hogy közben folyamatosan figyeltem a feszültség, és hőmérsékleti értékeket....A manualt oda vissza elmondom legszebb álmomból ébresztve is :DDD De ha elakadnék, 1 mp a jelölések miatt megtalálnom a hibakódot ;] :D

    50m-nél nem emelkedtem magasabbra, mert ilyen időjárási körülmények között nem tudhatja az ember mi várja odafent...
    Leszállás után azonnali törölgetés, elkerülve a cseppfolyóssá változott jég bejutását bárhova is, aztán pedig azonnali infrás szárítás....Ésszel, átgondolva kell az ilyen repüléseknek nekiállni, úgy minimálisra lehet redukálni a problémákat...

    MIt tegyen a szegény ember, ha télvíz idejére jött össze a Phantom....gyakorolni kell,,,,ha pedig ilyen az időjárás, hát a pozitívumait kell kihasználni....
    Sikerült pár napja gyönyörű, tiszta, napfényes időben is repülni...szépek a felvételek, de közel sem indított meg annyira, mint a deres reggeli erdő....

    Sajnálom a lepotyogott Pantomos kollégákat, és nem mondom, hogy velem ez soha nem történhet meg...tudom, hogy igen....de az ilyen esetek többségében utólag általában kiderül, hogy valami "lazáskodás" volt a háttérben... :U
    Én pedig, -főleg az olyan esetekben amikor eltérünk a hétköznapi gyártó által előírt üzemeltetéstől- maximálisan odafigyelek a körülményekre, és az üzemeltetés részleteire ;)

Új hozzászólás Aktív témák