-
Fototrend
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Korcsii
őstag
válasz
Geryson
#6496
üzenetére
ugye 30 percnél tovább nem szabad magára hagyni a gépet online
tudom, le lehet csatlakozni, és aludni közben, de az milyen már... hol az érzés a végén, hogy végigcsináltad (még ha ezeregy más dolgot is csináltál közben, de arra is figyeltél)?együtt repülni meg jó, csak időpontot kell rá találni, amikor mindenkinek jó...
szerk: gabitoo: akkor megérdemled

-
Geryson
addikt
válasz
Korcsii
#6495
üzenetére
Hogy érted, hogy magában? Én a Malévnál is otthagytam a gépet, gondolod, hogy kb. 25-30 KJFK és CYYZ járatot végigültem?

Érdemes ránézni a Servinfora, 5 vagy hány gép AFR és DLT repült Párizsba, tuti együtt vannak. Mi miért nem csinálunk ilyet?

Más, anno - amikor még repdestek a haverjaim -, akkor volt, hogy kisgépeztünk, pl. végig a Grand Canyonon, de csakis kisgéppel. Vannak erre csapatok is, csütörtök este, péntek este, de csinálhatnánk mi is egy ilyet, kisgépes móka...
-
-
Korcsii
őstag
válasz
gabitoo88
#6488
üzenetére
rossz az FS-ed, ennyi...

Geryson:
0. valami értelmes programmal a lehető legkisebbre tömöríted a képet (ami mg nem okoz minőségromlást) - csak hogy több elférjen a havi 2,5 megán
1. új hsz >> kép feltöltése >> kapsz két linket
2. fogod a hosszabbat, ctrl+c
3. kép gomb megnyom, ctrl+v, vigyázz, hogy fölös szóközök ne kerüljenek bele
4. hosszabbik link kijelöl, ctrl+c
5. a beillesztett kép kódja kijelöl, link gomb, ctrl+v, szintén figyelve a szóközökreennyi

-
Geryson
addikt
válasz
cintula187
#6486
üzenetére
Jó kis gépek, az tény. Youtube sokat segít a tanulásban, én most tanultam nemrég egy dolgot mégpedig, hogy a FIX oldalon tudsz radiált vagy DME-t állítani és akkor mutatja végig a "térkép" (nem jut eszembe a neve).

-
Geryson
addikt
válasz
cintula187
#6484
üzenetére
magát a NAV gombot (tudtommal) B747-nél sem tudod kivenni ha benyomtad! Én csak úgy tudom kivenni, hogy a VERT gombra rányomok, ezáltal megjelenik a kivánt (pontosabban az aktuális) varió és a heading is kigyullad, de ilyenkor még rá szoktam nyomni a heading selector gombjára, mert kicsit olyan, mintha abban nem lenne biztos és az éppen aktuális irányt tartaná csak.
-
-
Geryson
addikt
válasz
Korcsii
#6479
üzenetére
Jó lenne megint menni, az biztos. Én szombaton kivittem Chilét, 13.300 mérföldet, azaz több mint 24e km-ert repültem 2 nap alatt!
Szombaton én vittem a prímet VATSIM-en, leszálláskor 14.47 percet egybefüggő kapcsolatom volt, pont leszállás közben szólt rám egy SUP, hogy ott vagyok-e és nem csak kamu a kapcsolatom. Amúgy maga az út kicsivel több mint 14 óra volt, csak már a földön ugye felcsatlakoztam a hálózathoz. Kicsit combos volt, főleg mert elszámoltam az üzemanyagot is és nem volt meg a 19e font leszálláskor, csak 15e pound.Egy USA-t nyomhatnánk, vagy távol kelet, vagy egy OMDB, az csak olyan 5 óra körül lehet.
-
Geryson
addikt
válasz
cintula187
#6481
üzenetére
Egészen pontosan úgy csinálod, hogy ahogy az ATC pont feljön és ad egy headinget, akkor "kiveszed" a gép kezéből a teljes LNAV és valószínűleg VNAV irányítást és elkezdesz az ATC szerint repülni arra (abba az irányba) és olyan magasságon, ahogy ő mondja. Ez mondjuk inkább STAR-ok esetén szokványos, SID-nél riktábban ad vektort, max. kapsz egy DCT-t és ezáltal egy shortcut-ot.
Ha minden kötél szakad - visszaemlékezve korai szimes emlékeimre - megkéred az ATC, hogy maradhassan az eredeti terveidnél, merthogy csak összegubancolnád önmagad és az FMC-t.
-
cintula187
addikt
MD-11 kérdésem lenne. Lehet kacifántos,de igyekszem értelmesen fogalmazni

Tehát.Ha Mondjuk IVAO-n akarok repülni evvel a géppel Ferihegyi példát említve megadom hogy pl. Gilep SID-et akarok repülni. De az ATC még módosíthatja a dolgot hogy vektorokat ad.Ilyenkor, hogy állítom be az FMC-t? Mert én azt szoktam offline, hogy fmc,be be a sid et, airwaysek sötöbö és gond nélkül lerepüli. felszálláskor, nav, fms, prof gombok benyomva, majd autoflight és működik. De ilyenkor akkor a nav gombot ne nyomjam meg és akkor a heading tekerővel állítom neki, hogy milyen irányt tartson mint egy default FSX repcsinél?
Előre is köszi a válaszokat.
-
Korcsii
őstag
válasz
gabitoo88
#6478
üzenetére
loghault együtt repülni...
úgy, hogy előtte megtervezzük, egy helyről indulunk, nem nagy kunszt...
úgy, hogy két külön reptérről repülünk, már kicsit élvezetesebb...
egyáltalán nem tervezve, két nem teljesen egyforma útvonalon repülve, akár egy teljesen ismeretlen társsal... felbecsülhetetlen érzés, főleg ha parallel apprach-al zárul
annyira, hogy erről szól majd a következő kis videó, amit az előző 1000/1024 megtekintésének időpontjára terveztem, csak épp idő nincs rá (talán karácsonyra meglesz) 
veled viszont külön élmény (nevezzük inkább kihívásnak) repülni
tudsz meglepetést okozni
(vadászgépes hülyülésről nem is beszélve, az lol volt)azért a tervezett utak közül a Geryson-nal repült maradt meg valamiért legszebb emlékként... külön reptérről indultunk, de minden óramű pontossággal működöt, szép táj, szép leszállás... nomeg első fórumos "group"flight

-
lesaux
veterán
Itt vagyok, emésztek, köszi a válaszokat.
-
Korcsii
őstag
25 nap kihagyás után, muszájból repülve (legalább 30 naponta kell), új rekord: -11 fpm... B763 EGLL-EGFF BAW9179 - vittem szervizbe... észre se vettem, mikor értem földet

-
defekto
csendes tag
Szia. Kommunikációra jó a már említett teamspeak, avagy msn/skypeon egy hívást tartani (ts szvsz jobb a push to talk miatt)fejhallgató ugyebár szükséges azért. Térképhez felejtsd el a beépített térképet, jobb ha felteszel egy fsnavigatort, amit egy F9-el elő tudsz hozni és nemv áll meg a gép közben. Airac-al frissíthető, minden adatot megjelenít (airways L-H, wp, vor, ndb, ils stb) azon felül multihoz csatlakoztatható is, tehát látod a körülötted lévő gépeket is.
-
Korcsii
őstag
amikor azt írjuk hogy barátokkal repülünk, akkor valójában teljesen ismeretlen emberekkel repülünk (értsd a való életben még egyszer sem találkoztunk), FS multiplayerjét jó messziről elkerülve
(nah jó, technikailag nem teljesen)avagy ahogy Geryson is írta... ha van ATC, akkor kb úgy kell mindent lerepülni, mint a valóságban... kell egy kis tudásbeli alap, meg kis gyakorlat, ha az megvan, onnantól már nagy fun az egész...
-
Geryson
addikt
A beépített FS multi egy hulladék, bármi nagyobb dolgot akarsz beállítani, mindig újra kell indítani a session-t. Elvileg a chatablaknak azonban nem szabadna mindent kitakarnia, úgy emlékszem, hogy lehet változtatni a méretet. Ha nincs mikró, akkor csak ez a mód marad a kommunikálásra, de valaki javasolta előtteam a TeamSpeak-et, de nem tudom mennyire jó ki-belépni a szimbe egy üzenet elküldéséhez.
Ha a host kilép egy session-ból, akkor persze, hogy szakítja az ülést, hiszen Te vagy a host. Ellenben a másikhoz bármikor hozzá tudsz csatlakozni, ha ő a host.
Miért nem játszotok online? VATSIM vagy IVAO? Vatsimen ott az FSINN, elég stabil, lenne chat, lenne hálózat, egyetlen hátrány, hogy irányított légtérben nem jó repülni, ha nem akartok irányítás alatt lenni.
-
boeing
őstag
válasz
GrooveHero
#6465
üzenetére
Szerintem defaultra rakd vissza a bill be állitásokat és próba ujjra.

-
Geryson
addikt
válasz
GrooveHero
#6465
üzenetére
Én egy dolgot nem értek, azt írod, hogy csutkára rá van "húzva" a fék. Mire is van ráhúzva?
Ha billel játszol, akkor a pont megnyomásával fékezel, mi van akkor ráhúzva? 
-
GrooveHero
addikt
válasz
vzsolo2225
#6466
üzenetére
Mivel múlt vasárnap óta repülök, ezért nem tudom.

De majd adok róla szkrínsátot vasárnap -
vzsolo2225
tag
válasz
GrooveHero
#6465
üzenetére
ATS-t lekapcsoltad? Vagy leszálláskor FMS SPD módban volt?
-
GrooveHero
addikt
MD11-gyel repülök.
Joystickom nincs, majd ezen a héten veszek, de csak vmi olcsóbbat.
Majd csinálok screenshotot róla, hogy milyen értékek voltak. A fék csutkára rá volt húzva, úgy rémlik, hogy a sebesség sem volt túl gyors, sztem optimális...a gép meg csk gurult bele a gazba
-
lesaux
veterán
Sziasztok!
Amikor azt írjátok, hogy a barátaitokkal repültök, az ugye az FSX beépített Multiplayer menüpontját jelenti? Tegnap kipróbáltuk a bátyámmal, és hagy némi kívánnivalót maga után.
Hogy nem lehet megállítani vagy térképet nézni, azt még fel tudom dolgozni, hülyén is nézne ki, ha az egyik gép megállna a levegőben, míg a másik repül tovább.
De chatelni sem tudtunk rendesen, mert a chatablak kitakarja az egész képernyőt, ha pedig becsukjuk, nem jelez új üzenet érkeztével. Az meg, hogy kétpercenként hívjuk egymást mobilon, mondhatni csökkenti a játékélményt, és a T-Mobile-on kívül senkinek nem kedvez. Ti hogy kommunikáltok, ha nincs fejhallgatótok és mikrofonotok?
A másik probléma, hogy ha Esc-vel kilépek a játékból, rögtön le is dob a szerverről. Utána már nem is tudtunk felcsatlakozni. Ez mennyire gyakori?
Köszi előre is. Egyelőre ennyi jutott eszembe, de majd még jövök. -
Korcsii
őstag
válasz
GrooveHero
#6460
üzenetére
na ez az, ami szerintem biztos nincs leszimulálva, de azért leírom:
úgy hallottam, hogy néhány géptípusnál kell egy kis ütés a futóműnek, hogy érezze, hogy leért, különben nem engedi a sugárfordítót rátolni... magyarul ne -1fpm-es varióval rakd le (gondolom nem így volt)...ami esetleg esélyesebb: nem lehet, hogy a joystick-od tolóerő karjának az érzékelője viccelt meg, és rögtön felülírta az F2-es utasítást egy kis "remegéssel"? nem találkoztam ilyennel, de az üzi írása közben valahogy beugrott, hogy akár ez is lehet...
-
v!ct0y
veterán
válasz
GrooveHero
#6460
üzenetére
Használd a féket is

-
boeing
őstag
válasz
GrooveHero
#6460
üzenetére
Milyen gépel repülsz?
-
GrooveHero
addikt
Sziasztok. Multkor le akartam szállni Tunéziában. sztem minden stimmelt, de földetérésnél nem akart kinyílni a sugárfordító. Pedig nyomtam az F2-t, mint az állat, azt sehol semmi. Pedig azelőtt még működött, Zürich-ben tök frankón sikerült, minden klappolt, most meg nem. Nem tudjátok mi lehetett a gond? Bár asszem a siklópályát nem tudtam elkapni, de a leszállás tökéletes volt, csak megállni nem tudtam

-
boeing
őstag
Egy kis videócska.[link]

-
peti800
tag
Jéééé tényleg. Köszönöm a leggyorsabbnak, meg az utána levőnek is!

-
peti800
tag
válasz
vzsolo2225
#6441
üzenetére
Megpróbáltam, nem értem, bill. kiosztásnál be is van állítva, de nem mozdul

-
cintula187
addikt
válasz
AirBooms
#6444
üzenetére
Ez tényleg jó oldal. Van jopár gépe a UPS-nek meg FEDEX -nek.
Nekem is a kedvenc gépem lett. Nagyon tetszett, amikor végre tutorial nélkül tudtam először cold&dark -ból tudtam életre kelteni a gépet
Viszonylag sok dolgot kell beállítani,de megéri.Nekem viszont az nem tűnik valósághűnek, hogy pl. PMDG 747-hez képest sokkal könnyebben belassul ereszkedéskor a szükséges sebességre, szinte fékszárny használata nélkül-
-
Geryson
addikt
válasz
Korcsii
#6446
üzenetére
Pedig bánhatod kolléga, hogy nem repülsz. Kivittem múlt pénteken egy 747-est KJFK-re, hát ahogy kell 3 gépes final volt, szokásos kellemes péntek kora esti (olyan magyar éjfél körül érkeztem) csúcs 17 érkező géppel az Servinfo szerint feltüntetett órákban, Boston Center utántól végig irányítva, egészen a cargo terminálig. Ráadásul pont 2 induló között szálltam a 22L-re és még "hold short 22R" is volt, előttem húzott fel az egyik 747, ahogy átgurultam, mögöttem nemsokkal a másik 747. A cargo a 22L-hez képest van a legmesszebb, 11 percet taxiztam.

Szóval kicsit paráztam, régen fóniáztam már az USA-ban, de minden OK volt, nagyon jó irányítóim voltak és én is jól belejöttem megint a dumába. Kár, hogy nem voltál, de a suli az első! Szombaton jöttem haza.
Induláskor 13R volt, jópofa volt, hogy a teli rakott 747 is felemelkedik már a pálya fele után, nem tudom kinek tervezték azt a 4 és fél kilométer hosszú futót...

Szombaton kimegyek Chilébe, ha gondolod!

-
macy
addikt
válasz
Geryson
#6431
üzenetére
Én az FC2-ből indultam ki mondjuk. Ott pl. F-15-nél nem lehet 250 fölött fékszárnyat nyomni. Sőt felszállás után ha elértél bizonyos sebességet automatikusan "csukja" a f.szárnyat. Én nem értek hozzá de van benne logika szerintem. Hangsebesség körül biztos csúnya dolgot tudna művelni. Szóval van némi külömbség egy vadászgép meg egy utasszállító között.
-
Korcsii
őstag
válasz
AirBooms
#6444
üzenetére
jó oldal
géptípus mellett érdemes lehet járatokra is rákeresni...pár longhaul-t már terveztem segítségével, vagy csak összehasonlítottam... volt már, hogy (nagyrészt) telibe trafáltam, hogy aznap mit fog repülni a gép
mondjuk van, hogy már előző nap feltöltik a flightplan-t, de azt szeretik módosítgatni utána (vagy lehet csak egy default?)... csak sajnos pl óceán átrepüléseknél sokszor csak az amerikaiak feletti útvonal marad meg (gondolom felülírják felszállás után?!), így csak csonkok maradnak (rosszabb esetben egy STAR, és kész)... meg úgy egyébként is ez főleg az amerikai kontinenst fedi le igazán, bár javuló tendenciát mutat...amúgy én is félbehagytam az újratelepítést... 2 sokat repült gép, 2 reptér van csak fent... no meg időjárás/mesh, de az is szerény mennyiségben... igaz nem is repülök

-
AirBooms
addikt
válasz
BinLaden
#6443
üzenetére
Hát mindezt egy kicsit nosztalgikus vágyódással írtam, nagyon jó lenne már újra vele repülni. Sajnos jelenleg nincs telepítve a program, az egész FS-t újra kell húznom, ami a kiegészítőkkel együtt nem lesz kis munka - nem tudom, mikor lesz rá egyszerre időm és lelki erőm. Így a segítség is kétséges, mert már most érzem, hogy fejből nem sok mindenre emlékszem.
Addig is egy érdekes oldal linkje. Az éppen repülő MD-11-eket követheted nyomon online az egész világon!
Szerk: sőt, a teljes repülési útvonalat is megkapod, amit akár be is lehett szerkeszteni az FS-be.
-
AirBooms
addikt
válasz
BinLaden
#6436
üzenetére
Hát igen, a PMDG MD-11 a kedvencem, bár már vagy féléve semmivel sem repültem. Szerintem ez egy hibátlan gép, s valóságban is gyönyörű. Valahol félúton van a hagyományos vezérlésű (pl. 747-400) és a fly-by-wire (pl. Airbus-ok) között. Rettenetesen intelligens, de egy-két dologra eléggé háklis masina. Viszont a szimulációja hibátlan és élvezetes. Sok mindenre kell figyelni felszállás előtt, meg leszálláskor, de egy idő után nagyon rá lehet kattanni, s már szinte gyerekjáték az egész.
A fékszárnyállást és még egy-két egyéb felszállási paramétert bonyolult táblázatok alapján lehet meghatározni. Minden függ a pályától, az időjárástól, a tömegtől, a külső hőmérséklettől. Ráadásul már felszállás előtt be lehet állítani a robotot úgy, hogy azonnal a felszállás megkezdése után az előre programozott adatok alapján repüljön (pl. hajtómű teljesítmény, stb.), s innentől kezdve szinte az út végéig rá sem kell nézni semmire (na persze ez így hülyeség). De pl. automatikusan végrehajtja a megfelelő pontokon a különböző magassági szintekre emelkedést, ha eszerint programoztad az FMS-t és a megfelelő módban repülsz vele. Leszállást sem nagyon lehet vele elrontani, mert gondosan ügyel arra, hogy egy bizonyos sebesség alá ne csökkenjen a sebességed, ne ess át. Ha rájössz a logikájára, akkor nagyon bele lehet szeretni. Én a legintelligensebb gépnek tartom azok közül, amelyek még valóban repülőgépnek számítanak, s nem a repülő laptop (copyright by Hypo) kategóriába tartoznak (pl. Airbusok). -
peti800
tag
Olyan kérdésem lenne még, hogy az oldalkormányt be lehet valahogy úgy állítani, miután használtam, visszamenjen alapállásba? Mert sajna nekem bent marad, aztán gyorsan pötyögöm vissza, erre meg átmegy a másik oldalra. (bocsi ha hülyeséget kérdezek, de inkább nem is szoktam hozzányúlni emiatt
) -
BinLaden
tag
válasz
AirBooms
#6433
üzenetére
én végigrepültem vzsolo által fordított Heathrow-Zürich pdf tutorialt enélkül nem is ment volna
és ott 22 fok a fékszárny felszállás előtt meg másik tutoriálokban is, de látom
ebben a témában nagyon otthon vagy
úgyhogy megint tanultam valamitGeryson: ha jól tudom a virtuális malévban a fokker az alapgép ezért szeretnék repülni vele
és mennyibe fájna ez nekem? -
Geryson
addikt
válasz
peti800
#6434
üzenetére
Nem értem, milyen utángyártott? Úgy érted, hogy leszimulált, a valós életnek megfelelően? Változó, a Fokker olyan 40 Euro, életem legdrágább gépe a PMDG 747 viszont azt hiszem 80 dollár volt. Én megvettem őket, mert használom (illetve a Fokkere azt hittem, hogy használni fogom). PMDG 747-el és Flight One Cessna 441C2-vel repülök jelenleg felváltva.
-
AirBooms
addikt
válasz
BinLaden
#6430
üzenetére
Még mindig nem értem, mi az hogy a gps miatt gondoltad? Az MD-11-ben nincs GPS? Hát van, csak éppen integrálva az FMS-be (Flight Manager System), s az egész gép felépítése, műszerezettsége modernebb mint a Fokkeré. Bár egy kicsit hülyeség az összehasonlítás, mert más célra tervezték őket. Az is igaz, hogy a Fokkerben is van FMS, de GPS szinte ma már minden gépben van, a legkisebbtől a legnagyobbig, függetlenül az életkortól. Pl. a legtöbb Tu-154-ben is van már ilyen cucc (utólag beépítve), holott a hatvanas évek végi, hetvenes évek eleji technológiát képviseli.
-
Geryson
addikt
Olyan nem igazán van, hogy nem működik egy bizonyos sebesség felett a fékszárny, de ha valóban túl hamar tolod ki, akkor simán beragadhat. PMDG 747-nél 270 csomó körül van az 1 fokos szögnek a maximális sebessége. Amúgy ezt mutatja is egy piros mezővel a sebességmutatód mellett, legalábbis a Boeingnél.
-
AirBooms
addikt
válasz
BinLaden
#6420
üzenetére
Ööö, hát a Fokker 70/100-at semmi esetre sem mondanám modernebbnek, mint az MD-11-et... Sőt!
Fékszárny: Az MD-11-nél sem mindig 22 fok a felszálló konfiguráció fékszárny terén. Lehet akár 28 fok is. S más egyéb is. El kellene olvasni a manuált, vagy legalább a gyakorló repülést (Heathrow-Zürich) végigcsinálni a leírtak szerint. Aki ezt nem teszi meg, az nem fog sosem jól repülni, sőt, szinte egyáltalán repülni az MD-11-gyel.
Sok vadászgépnél (pl. F-16) a fékszárny bizonyos sebességekehez automatikusan gazodik, illetve nem tudsz rossz értéket beállítani. Nem tudom, F-18-nál mi a helyzet, s, hogy ez milyen modell a szimulátorban. Lehet, hogy egyszerűen vacak modellt használsz, de lehet, hogy szintén tanulmányozni kellene az F-18 üzemeltetési utasításait. -
BinLaden
tag
fékszárnyat bármikor lehet használni
de jól használni már más kérdés= csak bizonyos sebesség alatt lehet fékszárnyat használni.
nemtom én 22 fokra szoktam állítani legalábbis md11-nél felszállás előtt
, hogy f18-nál kell-e felszállás előtt fékszárnyat állítani?? biztos hogy kell szerintem
de gondolom akkor sem működik neki -
peti800
tag
Van valakinek fs X-e?
Ha igen tudna nekem segíteni, felszállás után mért nem akar működni az F-18 fékszárnya? -
AirBooms
addikt
válasz
BinLaden
#6418
üzenetére
Hát, ha csak abban nem hasonlít az MD-11-hez, hogy annak sincs sok köze a többi gép vezetési logikájához... Szerintem teljesen más, már csak a méretei miatt is, meg a feladatköre miatt is - s a vezetése is teljesen más. Az viszont tény, hogy nagyon jó szimuláció, vannak, akik szerint a legjobb FS-re készített gép.
-
BinLaden
tag
nemtuggya valaki, hogy a Digital Aviation (fokker) van olyan jó mint a pmdg?
-
silbak
csendes tag
válasz
cintula187
#6410
üzenetére
Köszönöm a válaszod,valószinű akkor más a probléma.
Üdv.!! -
BinLaden
tag
Én tagnap repültem md11-el budapest- munchent és budapest-tunéziát
mind a két repülésem jól sikerült, de tunézián nagyon nehezen tudtam lerakni a gépet
mert a leszálláshoz nyakatekert útvonalat programoztam fel
-
silbak
csendes tag
Üdv Mindenkinek!!!
Látom,hogy profik vagytok ezért szeretnék kérdezni valamit.
FSX-em van és feltettem a Win7 64 ultimate-ot.Mivel csak különlegességekkel szeretek repülni ezért a PMDG MD 11-et igen szeretem.Ezen az uj op. renszeren telepítés közben megáll a művelet és csak lesek mint a moziban.A WIN XP.n semmi baj nem volt vele.Ha tudtok segíteni nagyon szépen megköszönöm.Sziasztok!! -
Korcsii
őstag
prog nagyházi témám: check-in system

-
AirBooms
addikt
válasz
Geryson
#6403
üzenetére
Pedig sajnos talán az egyetlen hibája az FS2004-es PMDG MD-11-nek, hogy ha használod az ALT+TAB kombinációt, tehát többször váltasz teljes képernyőről ablakra és vissza, akkor leállnak a hajtóművek. Nálam is többször előfordult, s másnál is. Nem tudom viszont, hogy ez csak win7 64 bitnél van így, vagy más oprendszer alatt is. Amúgy BinLadennél feltehetően nem ez a probléma történt, mert az ide-oda váltogatásnál mind a három hajtómű leáll. A hidraulika persze ezek után megszűnik, hiszen azt is a hajtóművek energiája működteti. Amúgy egy gyors hajtómű újraindítás segíteni szokott.
-
Geryson
addikt
-
BinLaden
tag
válasz
vzsolo2225
#6401
üzenetére
37000 lábon megfagyott a hidraulika olaj vagy mifene és ezért leállt a 2-es hajtómű, ahogy süllyedtem úgy nőtt a hőmérséklete
de amúgy szinte észre sem lehetett venni
Új hozzászólás Aktív témák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- iPhone topik
- Torrent meghívó kunyeráló
- Az 5 legnagyobb bénázás a mobilpiacon idén
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Milyen TV-t vegyek?
- Vírusirtó topic
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- További aktív témák...
- Inno3D GeForce RTX 4070 Ti X3 12G - Karácsonyi akcióban!
- Redragon Kumara K552 RGB Brown Switch magyar billentyűzet
- Lenovo Thinkpad P1 Gen 6 - i9-13980HX, 32GB, 2TB SSD, 16" WQUXGA (3840 2400), RTX 4090
- 15.gen! Intel Core Ultra 9 285K +16-32GB DDR5 RAM +hűtött VRM-es Z890 lap! GAR/SZÁMLA (a Te nevedre)
- OP AudioCodes C450HD Ip Phones - Szines kijelzős - Teams/ Zoom telefon - Új dobozos
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i3-8130U 12GB 512GB 14" FHD 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 Ti 8GB Zalman S2 TG GIGABYTE 750W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B650 R7 7800X3D 32GB DDR5 2TB SSD RTX 5070Ti 16GB Asus ROG Strix Helios GX601 750W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Samsung Galaxy Watch 6 Classic
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

tudom, le lehet csatlakozni, és aludni közben, de az milyen már... hol az érzés a végén, hogy végigcsináltad (még ha ezeregy más dolgot is csináltál közben, de arra is figyeltél)?


![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)





és ott 22 fok a fékszárny felszállás előtt meg másik tutoriálokban is, de látom


