-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
truefx
aktív tag
Ismeri vki ezt a kerekparszallitot?
Par tapasztalat erdekelne, mert marhara nem vagyok kepben.
-
trialboj
őstag
válasz
_Berci_ #64297 üzenetére
Ilyen villogóm nekem is van
kb semmit sem ért nagyon kicsit és csak egyenesen hátra szórja a fényt. Ilyesmiket simán megéri onnan venni, ezek nem nagy költségek.
Elektronikai cuccokkal is lehet próbálkozni, habár ahogy alattad írták, kell hozzá érteni, mert aktív használat mellett hamar szétmegy.A pedállal amúgy 1x akadtam bele az aszfaltba, eléggé megmarta az oldalát, és 2x padkába, és semmi baja nem volt... vagy lehet ettől kezdőzött a gyengülés, de ez még tavaly nyáron volt, azóta sokkal komolyabb terepen jártam, szóval lehet ennyire időre volt gyártva.
Érdekelne milyen pedált vettél, 1 év alatt lehet változott kicsit a piac, és már elérhető valami olyan is ami nem rombolna a bringa összképén.[ Szerkesztve ]
-
_Berci_
aktív tag
válasz
trialboj #64295 üzenetére
Szerencsére, Te "olcsón" megúsztad
Én kínából (javarészt ebay) rendelt cuccoknál, többször is belefutottam hasonlóba, ezért is rendelek márt csak olyanokat ami ha nem olyan, akkor vállvonás, s rendelek másikat
pl binga hátsó villogó... 600,- Ft volt szállítással együttamit minap láttam a hervisbe (oké első villogó is volt hozzá) a csoda xfact márkajelzéssel 8.990,- ért
tök jó fénye van, és 2032-es elemmel megy, amit szerezni is könnyű
-
válasz
trialboj #64295 üzenetére
En 5 vagy 6 ezerert vettem platform pedalt egy kerekparboltban, nem vekony design, de még nincs vele semmi gondom, ismerosom kb ugyanilyet hasznal, csak mas marka van rairva.
Az alacsony árnak is megvan a maga "költsége", csak kicsit később jön elő..
A kínai lámpáknál is mindkét példánynál, amivel rendelkezem, magamnak kellett "szervizelnem" őket, mert a kapcsoló elég hamar elhalálozott. Ha van kedve az embernek, meg nem idegen tőle a dolog, akkor megoldhatja a problémákat és jól járhat az alacsony árral, egy kis befektetett munkáért cserébe, de egy pedálnál talán nem kockáztatnék, mert rosszabbul is jarhattal volna.Nekem eddig a legdurvabbak, amit kapott a pedal, azok az utesek voltak, amikor veletlenul beleertem padkakba vele, nem volt oszinte a mosolyom, de nincs semmi baja.
-
trialboj
őstag
Ennyit erről. Nagyon jó érzés kínából rendelgetni, mert annyira olcsó minden, hogy a csóró ember is úgy érezhetni van pénze, és még marad is egy kevés ha jól választ.
Ez a pedál tavaly kb ilyenkor lett vásárolva, mert rettentő drágának találtam az itthon elérhető pedálokat. Többnyire a design zavart, de minőségben is elég silányak voltak. 5000Ft tól indult az amire már rá mernék állni egy meredekebb erdei leejtőn, de az még mindig úgy nézett ki mint egy 10 évvel ezelőtti darab.
Akkor találtam ezt ()NEM AJÁNLOTT TERMÉK, és jól is nézett ki, meg ahhoz képest olcsó is volt.
Nagyon jól mutatott a vékony design a bringán, rengetegen megdicsérték, mert sokat dobott az összképen, a legkülönbözőbb terepeken használtam és semmi baja nem volt. Aztán múlt héten valamitől eltört. Nem tudom pontosan mitől, mert csak a tegnapi lánctisztításnál vettem észre.
Ez a leírás többnyire azoknak szól, akik az olcsó ázsiai "szakemberektől" vásárolnánk bármilyen jelentős alkatrészt, mert ezzel pillanatnyilag spórolnak. Ne tegyék
, rengeteg alkatrészt árulnak, féktárcsát és hátsó agyat is láttam már negyed áron, soknak még rendes márkajelzése is van. A fékkel vagy hajtással amúgy se jó szarakodni, mert ha rosszkor adja meg magát akkor óriási bajban leszel egy pillanat alatt.
[ Szerkesztve ]
-
Nem feltétlen van joga ott lenni a Kresz szerint.
"(13) A gyalog- és kerékpárúton a gyalogos a kerékpáros forgalmat nem akadályozhatja és nem veszélyeztetheti."
Amúgy én is utálom amikor pl. lehajtott fejjel, telefont nyomkodva sétálnak szembe a kerékpárúton az agyhalottak. Persze tök üres minden, csak mióta kijött a lakásból nem tudja hol van, mert olyan fontos dolgok történnek a telefonján.
-
Igen, valami ilyesmi jutott nekem is eszembe, ezert irtam, hogy csak siman keresztbe terjen vissza a savjaba, az nagyjabol latvanyban ugyanaz, biztonsag szempontjabol vidzont fenyevekre van a 15 centivel mellette elhuzoktol..
A legjobb, mikor az egesz sav ures, a gyalogos, meg a ket iranyu biciklis, de egy szem ember jon szembe, o is az en savomban, integetek neki, semmi, kozeledek, semmi, latja, hogy jovok, majd amikor odaerek hangulattol fuggoen megallok elotte es szepen megvarom, mig elmozdul az utambol, vagy rasatuzok par meterrel elotte, vagy kikerulom es kesz. Ezt miert csinaljak? Marmint nem volt 10 alkalombol talan egyszer viszonylag idos ember az "elkoveto", megis csak allnak es ha szerencsem van, reagalnak arra, hogy mutatok a savomra, hogy haho, utban lesztek..
-
_Berci_
aktív tag
válasz
Pttypang #64274 üzenetére
Nem sértegetés, vita, csak vélemény nyilvánítás:
En at szoktam menni a piroson, ha csak zebra van mogotte es egyik oldalon sincs senki, nem is halad epp at rajta senki, akkor minek allnek meg..
Ha kimész az útra akkor a KRESZ rád is vonatkozik nem? Ha piros van akkor álljAzt meg nem sikerult megertenem, hogy neha mit csinalnak az autosok, de ha behuzodok a savom kozepere, hogy mondjuk egy 10-20 centis krater kozepen levo csatornaracsot kikeruljek, akkor neha lehuzott ablakkal integetnek meg mondanak valamit az autosok, biztos kerekparosok ok is, ezert szurkolnak nekem.
Egyetértek, de remélem előtte hátra pislantaszA karjelzes pedig akkor vicces, ha kanyar kozben kene a kormanyt fognod fel kezzel, jelezned, hatranezned kozben es meg a kanyarodas ivet is szepen tartani..
Előtte (időben) kell jelezned csak, kanyarodás megkezdésekor már foghatod 2/3 kézzel a kormánytNem vagyok rendőr, stb... kereskedelme dolgozok, notikat értékesítek
[ Szerkesztve ]
-
t1
veterán
válasz
r.levente75 #64276 üzenetére
-
válasz
_Berci_ #64268 üzenetére
Nekem az a kedvencem, amikor beelőznek a pirosnál ahol ugye én megállok, utána meg gyök kettővel döcögnek előttem és hazáig ötször kell kikerülni őket, mert a lámpáknál mindig elém kavarognak.
Uez a hipszter hülyékre a szar retro csattogós bicójukkal, akik beállnak mindenki elé a lámpánál, utána meg nem tud elindulni, akkor se ha kiáll a nyeregből.
[ Szerkesztve ]
-
Byk01
őstag
-
válasz
_Berci_ #64268 üzenetére
En at szoktam menni a piroson, ha csak zebra van mogotte es egyik oldalon sincs senki, nem is halad epp at rajta senki, ennyi szabalysertes belefer talan.
Azt meg nem sikerult megertenem, hogy neha mit csinalnak az autosok, de ha behuzodok a savom kozepere, hogy mondjuk egy 10-20 centis krater kozepen levo csatornaracsot kikeruljek, akkor neha lehuzott ablakkal integetnek meg mondanak valamit az autosok, biztos kerekparosok ok is, ezert szurkolnak nekem.
A karjelzes pedig akkor vicces, ha kanyar kozben kene a kormanyt fognod fel kezzel, jelezned, hatranezned kozben es meg a kanyarodas ivet is szepen tartani..
[Nyilvan elotte jelzek, majd manover kozben fogom a kormanyt, de neha meg ez is majdhogynem keves... ](#64273) _Berci_
Rossz otlet, en kaptam mar el lany taskajanak szelet a kormanyom szelevel, tulajdonkeppen epp, hogy csak suroltam, mert a lany megallt egy katyu mellett, amit ha nem kerulok ki, akkor gyonyoru tobbszoros szaltoval foldhozvagom magam, amennyire lehetett, probaltam biztonsagosan megoldani, de fekezni keso volt, masik iranyba kikerulni keso volt, atugrani felette nagy volt a katyu, a lany igy csak pordult egyet, ahhoz kepest, hogy 45-50-es tempoval suroltam, szerencse, hogy nem lett egyikunknek se baja.. Ha megakad a kormanyom benne...Ne kozel menj el hozza, hanem hamar terj vissza a savodba, akkor ugy tunik majd neki, mintha 10 cm-re mentel volna el mellette, pedig csak atlosan mentel at elotte, a sajat savodba vissza. Sokkal biztonsagosabb, megis latvanyos megoldas, ha mar mindenkepp szeretnel raijeszteni. Nem tudod biztosan megtippelni, hogy merre ugrik, ha ugrik..
(#64275) Byk01
"Simább fajta" járdán, mikor vizes volt, egy nagyon kis fekezesre csuszott az elso kerekem es buktam. Inkabb a terkovet valasztom, koszonom... Miskolcon most toltak vegig magasnyomasuval, egesz jo most, de persze ne dontogesse az ember a poros terkovon a hatarokig a kerekpart(#64278) Normi01
Amilyen kanyarokat nagy tempoval be szoktam venni, azoknal altalaban huplis, vagy katyus a kanyarodasi iv, vagy poros.. Most itt valaszthatsz, hogy most jelzel es nezed a hatad mogott a forgalmat, vagy stabilan fogod a kormanyt, vagy melyiket hagyod ki es melyiket tartod be, mert mindent egyszerre nem lehet csinalni, csak remenykedhetsz, hogy a moged erkezo autos a belathatatlan kanyarnal nem togazzal megy, hanem van szeme es latja, hogy a biciklis all es var arra, hogy bekanyarodhasson.. Nem erzem mgam ilyenkor olyan rettento nagy biztonsagban(#64280) _Berci_
Inkabb iranymutatasnak veszem a KRESZ-t, ha betartanam minden helyzetben, akkor talan nem irkalnek most ide.Neeem, ahogy fentebb irtam, iranymutatasnak veszem, tapasztalatom alapjan jelezni kell vegig, kulonben az autos megprobal elmenni mellettem, kielozni, akarmi, csak haladhasson, mert meg 15 mp-el kesobb erne a celjahoz, o azt nem birja ki
Teny, en epp ezert nem allok meg feleslegesen, mert akkor meg en ernek oda 15 mp-el kesobb a celomhoz. Nem allitottam, hogy szent lennek, csak ereznie kene az embereknek, akik reszt vesznek a kozlekedesben, hogy van amire azt mondom, hogy oke, mert belefer, meg van, amire azt mondom, hgy veszelyes...A kreszt pedig inkabb nem emlitem, nincs belole vizsgam, én is nagyjából infos vagyok
[ Szerkesztve ]
-
_Berci_
aktív tag
Nem akarom a bringás társaim isteníteni, se mártírnak be állítani, de!
A gyalogos menjen a járdán, bringás a bringa úton! Ha meg vegyes van akkor figyeljünk 1másra!Tom köcsög vagyok, kövezzetek meg, de én ha gyalogost látok bringa úton min 40km/h s 5-10 centire tőle... fossa össze magát, s következőnek meggondolja hol merre bandulol!!!
-
Byk01
őstag
válasz
_Berci_ #64270 üzenetére
"és nem kevés idővel..."
És az "értelmiségi" család meg is látja a gyalogosok zöld lámpáját, ellenben a szép fehér csíkok már nem tűnnek fel nekik, aztán megdöbbenve állnak az út közepén, hogy szemből és hátulról is biciklisek jönnek, akik miattuk nem tudnak továbbhaladni.
-
_Berci_
aktív tag
-
Byk01
őstag
válasz
_Berci_ #64268 üzenetére
"Ha kimész főútra, legalább annyit tarts be, h pirosnál megállsz, kezeddel jelzed merre mész!"
Van egy olyan sanda gyanúm, hogy ma én is gyarapítottam azok táborát, akikre az autósok hivatkoznak, hogy a biciklisek átmennek a piroson ... pedig nekem zöld volt, de az autós annyit lát, hogy neki piros, és én arra megyek, amerre ő is akar menni.
Ettől függetlenül igazad van, azért vannak a szabályok, hogy betartsuk őket, még ha érthetetlenek is (mint pl. az, hogy a Ferencvárosi pályaudvarnál miért lesz hamarabb zöld a gyalogosoknak, mint a mellettük átmenni kívánó bicikliseknek) -
_Berci_
aktív tag
válasz
inifini #64266 üzenetére
nem csak ott...
Büdipesten tekergélek, vannak itt is szép számmal már emberek
Én mindenkinek intek 1-et, nagy része vissza intF@sz ki van az olyan bringásokkal (tisztelet a kivételnek!) aki átmegy a piroson!
Ha kimész főútra, legalább annyit tarts be, h pirosnál megállsz, kezeddel jelzed merre mész!
Az ilyen megérdemli, h megbüntesse a rendőr! -
inifini
tag
Hát nagyon jó idő volt ma a kerékpározáshoz. Alig volt szél, sütött a nap, nem volt kánikula... Elgurultunk Bp-ről a Velencei-tavat megkerülni, útközben alig találkoztunk bringással, ott viszont elég nagy élet volt, rengeteg biciklis. Végre itt az igazi bringás idő, kezdődik a szezon
A 70-es úthoz képest az igazi veszélyt a kerékpárúton kacsázók jelentik...
-
válasz
Normi™ #64263 üzenetére
Igen, ezert is kerestem a hszek kozott es talaltam ra arra, amire valaszoltam, de ha valakinek fogalma sincs, hogy milyen betet van a bicojaban, akkor valoszinuleg a szervizzel jar legjobban, ha csak be nem azonositom neki, de ezzel szemben azert vannak ketsegeim magammal szemben..
Valami azonosito van rajta, vagy csak ugy felismerheto?
-
válasz
ShiTmano #64260 üzenetére
Nincs, egy ismeros kerdezte, hogy mi lehet a baj, ha "sikit" a hidros tarcsafeke.
En meg mondtam, hogy semmi, de aztan kerdezte, hogy nem kell-e kiegetni, mert mondtak neki szervizben, hogy talan az a baj, mert lancolajozasnal lehet, hogy rament es amiatt ilyen a hangja..
Mivel nekem fogalmam sincs ugy igazan errol, ezert azon tul, hogy valoszinuleg nedves a tarcsa vagy koszos, tul sok okosat nem tudok mondani.(#64261) 6030D
Nem csak jel vesziteskor huz egyenest, hanem 2 meghatarozott pont kozott is, nyilvan nem tizedmasodpercenkent jegyzi a helyzetedet, hanem x idonkent, kulonben megenne a telefon akkujat reggelire...[ Szerkesztve ]
-
6030D
őstag
válasz
dokee78 #64234 üzenetére
Nekem 78 km/h volt a rekord, amit elcsalt a telefon, murvás úton, MTB-vel. Szerintem akkor vált két (3-4) műhold között, azért csal ekkorát. Ha jelet veszít, azt egyenessel húzza be a térképen utána, az látszik.
Spd: legolcsóbb minőségi a Decathlonba az m520, 7500 Ft. Próbának szerintem tökéletes, ha valaki újat akar. Bár használtan van néha m540 is 4000-ért. De ha valaki tud rá áldozni többet, és szerencséje van méret ügyileg, akkor egykét helyen van még a karácsonyi pakk jóárasítva. Pl. Shimano m089+m530 30e Ft körül.
-
ShiTmano
aktív tag
válasz
Pttypang #64258 üzenetére
Habár nem tőlem kérdezted. Egy másik fórumon olvastam, hogy az olajos fékbetéteket kiégetik sütőben. Többen is írták, tehát valszeg működik. Gondolom az olaj elpárolog a betétből. A betét pedig bírja a hőt, nagyobb fékezésnél is erősen felmelegszik, bőven száz fok fölé. (Én még nem próbáltam.) Van már tárcsaféked?
-
válasz
---Lasali--- #57952 üzenetére
Ez a kiegetes szo szerint ertendo, vagyis fektisztitoba aztatom, majd kiveszem es meggyujtom, vagy csak siman beaztatom es ennyi eleg hozza, hogy kiszedje?
-
ShiTmano
aktív tag
A váz miből van, alu vagy acél? Azt a középső dobozt szerintem karbonból könnyen meg lehetne csinálni. Max a fejcsőhöz meg a forgáspontokhoz beraknál egy alu csövet. A haverom repülőgép mérnök. Ő szokott karbonból csinálni csöveket meg lemezeket. Azt mondja nem nagy cucc. Karbonszövetet lehet kapni, meg műgyantát is. Nyilván nem lesz Dogma szintű a végeredmény, de kicsit vastagabb réteggel bírja a strapát, és nyernél vele pár kilót.
[ Szerkesztve ]
-
f27
senior tag
válasz
szjoci #64250 üzenetére
Ami elotte keszult is itt van,mivel megrendeltek,es nem vittek el
Tesom 90kg es ugrlt rajt teszt keppen ma.
Ha oldal iranyba nem kezdel rajta ugralni akkor nemigazan mozdul el,hacsak egy 8-cas acel csavart elnem torsz magad alattcrytec
Az pont egy lenyegtelen resze az egesznek,ezert az csak egy 6-os shimano marok valto,es 6-os shimano racsnival,es egy rovid kanalas shimano valtoval.
[ Szerkesztve ]
-
szjoci
őstag
Na ezen már tök jó lett a fejcsőszög, + fullos alkatrészek. Viszont az a nyeregcső a szögéből adódóan alattam nem sokáig bírná (100Kg). Egyébként sikerül eladogatnod, hogy már havonta/pár hetente előállsz egy újabb "fejlesztéssel"?
Igaz nem az én világom a villanybicaj, de gratula hozzá ismét
(#64247) Atke: nekem poplock karom van ugyanilyen telóhoz. A kar tartja zárt állásba, anélkül visszaugrana.
[ Szerkesztve ]
-
ShiTmano
aktív tag
-
Atke
senior tag
Sziasztok!
Lenne pár kérdésem lock-outtal kapcsolatban. Kerestem de elég sok zagyvaságot találtam a neten hogy mi a különbség a push és poplock között, így inkább megkérdezem itt.
Illetve van egy RockShox Recon silver TK-m amihez van ez a pushlock karom. Kérdés hogy a kettő kompatibilis-e? A kis darab ami mellette van az a karból hiányzik? Szét szedtem mert össze volt szorulva,és ezt találtam a földön.... És az utolsó kérdés az az lenne, hogy a lockout a villán mikor eléri lock állást,akkor átkattana? Vagy a karnak kéne úgy tartania? Mert most jelenleg ki-be lehet húzgálni a kart, minden ellenállás nélkül. Előre is köszönöm, sajnos nem volt még lockolható villám, robbantott ábrát nem találtam a karról.[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
70km hidegben szembeszéllel 21es átlagtempóval, hülye fejemmel még csak nem is melegítettem be rendesen = mindjárt leszakad a combom XD
quadricepsem ha befeszítem, szinte görcsbe rándul az egész, de vagy 10 percet nyujtottam tekerés után, egyes pózok eléggé görcs gyanusak voltak nekem. Nem baj, 1 hét szabad addig kipihenem magam -
parkr
őstag
nekem eddig telefonnal nem volt gondom,viszont jövőre lehet hogy belépek én is a garmin clubba.
mostanában egyre többet gondolkozok rajta, csak kár hogy pont most vettem computert... -
dokee78
félisten
válasz
-=RelakS=- #64236 üzenetére
Huawei Ascend.
Felismeri a Strava ha pl lejtőn jövök lefelé,mert kiírja egy távon,hogy Downhill.Laox Igazad van,mert eleve a teló hibája,hogy néha eldobja a jelet.
[ Szerkesztve ]
-
-
dokee78
félisten
Strava nem oszt meg automatikusan Facen?
Képen látható max speed,hogyan jöhetett ki,mert nem rémlik,hogy mentem annyival.Eddig egy negatívumot már észrevettem a Rockrider 340-en.
Mégpedig elég gyengus a felnije,nem igazán extrém körülményeknek tettem ki(kis erdei ride),de már egy picike alig észre vehető 8-ast észrevettem az első kerékben.
Vagy ennyire nem bírná a kisebb padkákat sem,persze nem izomból rohanok a a padkának,hanem ésszel.
Nem horribilis összegért van valami jó felni ajánlat?Úgymond nevezhetem magam kezdő biciklisnek:
-ha hátsó váltót cserélek,ahhoz kell fogaskoszorút is venni vagy elég egy 7 sebességes bármelyik hátsó váltó?
-van valami elfogadható árú pöpec hátsó váltó? -
Laox
aktív tag
Sziasztok! Hülye hangja van a hajtásomnak, ami már nem egy mai SLX. Ezen felül kotyog a kormánynál, szinte biztosan csapágy. Sajnos nem értek hozzá, lehet a hajtást javítani, vagy újat kell vennem, ha elhasználódott a belseje? A kormánycsapágy meg nem valami drága tétel, ha jól láttam, 10e körül vannak ipariak. Elviszem szervizbe hétfőn, csak addig megpróbálok felkészülni lelkileg, hogy mire számítsak.
-
hegyimorc
senior tag
válasz
Valkűr #64202 üzenetére
"Viszont láttam elfogadható áron a Sramnak az 506-os agyait amik még konuszosak és van még készlet belőlük. Az érdekelne, h ezek minöségileg melyik Shimano szintjén lehetnek?"
Azt nem tudom, hogy melyik Shimano szintjén van, de egyetlen agyam ment szét teljesen, egy Sram 506 első. Kb 5000kmt bírt.
-
-=RelakS=-
veterán
Én ilyet vettem, mert keretes, hátha jobban felfexik a cipő.
-
válasz
Hasaggymeg #64225 üzenetére
Ha mar a telefonvasarlashoz hasonlitjuk a kerekparvasarlast
Lusta voltam atszerkeszteni, de en a villa kattogasara is remeltem, hogy csak a zsebemben zorog valami, de hat nem.. -
t1
veterán
válasz
-=RelakS=- #64215 üzenetére
Köszi, pedàl milyet érdemes venni ?
Illetve nàlunk van még Lidls SPD cipő az élhető dolog vagy felejtős ? -
maximilian4
addikt
Kaptam egy SHIMANO SAINT BR-M820 fékszettet. Ebbe a belemegy a hűtőbordás betét, igaz?
-
ShiTmano
aktív tag
válasz
Hasaggymeg #64201 üzenetére
Érdekes, nekem is fáj a fogam. Erre:[link] Lehet hogy neked is?
-
Normi™
őstag
válasz
Valkűr #64218 üzenetére
Elsőt-hátsót veszel akkor 4.5-4.5 euro,mivel nem termékenként számláznak 9euro-t,szállítással 21390ft míg az általad linkelt boltban 22790ft és ahogy nézem szegedi vagy még pestről el is kell,hogy jusson hozzád ami 1200ft szállítási díjat jelent.Ez 2600ft különbség(ami több mint 10%),ha szerzel egy kupont akkor kb.5600ft a különbség.310ft-os euro-val számolva.
[ Szerkesztve ]
-
Valkűr
addikt
válasz
zoli03 #64212 üzenetére
Kösz a semmit. Másodszor pedig nem kioktatást kértem. Azt a xar 475-öt évek óta használom és hibátlanul teszi a dolgát ma is, és nem én vagyok az egyetlen, lást testbike vélemények. Városi turázásra, néha erdős földutakra használtam, és ez után is csak erre fogom. Az pedig hogy azért mert iparis akkor jobb is, egy berögzült tévhit. Harmadszor a netet turni én is tudom, de abból nem kezdek el észt osztani. Akkor mondj véleményt ha használtad is a Sramot, de mivel a neten semmit nem találtál róla mégis véleményt mondasz ez csak téged minősit. Remélem nem haragszol , ha ezek után számomra a te véleményed nem lesz mérvadó a témában?
Végső soron , egy szóval nem emlitetett , h hiper szuper agyat akarok! De ha választanom kell egy 10 ezres konuszos és egy 10 ezres iparis közt, akkor millio dolog a konuszos mellett szól.
[ Szerkesztve ]
-
zoli03
őstag
válasz
Valkűr #64209 üzenetére
Nem is válaszoltam, hanem kérdeztem. Ha jó a 475, akkor minek akarsz másikat? Sram 506-ot szerintem senki se veszi, neten se nagyon van vélemény. Amúgy szerintem a 475 is egy kalap szart ér, ugyanúgy gyenge felépítésű a kazettatestje, mint a legtöbb olcsó Shimanonak. Ezért nem is veszek olcsóbb Shimanot, drágábban meg már vannak iparisak is.
[ Szerkesztve ]
-
parkr
őstag
mikorleszmár meleg? már nagyon mennékk!!
ezek a 15 fokok nálam még télnek számítanak
-
Valkűr
addikt
Sziasztok...Tervben van egy uj kerékszett összerakása. Egy lesz a téli az új a nyári használatra. A régebbin egy Shimano 475 agy van elöl és hátul is. Az újabbra szeretnék egy kicsit komolyabb agyat, de nem a horror árkategóriában, és maradnék a konuszos megoldás mellett. Sajnos konuszos 6 csavaros megoldásból nem túl nagy a választék. Gyakorlatilag a Shimanonak vannak a régebbi és a Sramnak a 306,406,506 agyai amik még kaphatóak kónuszos 6 csavaros kivitelben. Sramom még nem volt a Shimanonál meg sokan azt irják a deore sem jobb egy fokkal sem a 475-től, az XT meg szerintem bődületesen drága. Én a hátső Xt agyakat 17 ezrekért láttam. Ennyit nem szivesen adnék érte, mivel szerintem ezek sem jobbak annyival a jelenlegi 475-től mint amennyibe kerülnek. Viszont láttam elfogadható áron a Sramnak az 506-os agyait amik még konuszosak és van még készlet belőlük. Az érdekelne, h ezek minöségileg melyik Shimano szintjén lehetnek?
Árban a 475 és a Deore szint, de vajon minőségben hol helyezkedhet el?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz
Napfénysüti #64180 üzenetére
Fogfájás miatt pihenőre kényszerültem,közben volt időm rájönni,hogy a Venge Sportnak túl széles az orra nekem.Valami 155mm körüli,de keskeny orrú lenne az ideális...na meg megfizethető,vagyis szigorúan 20 alatt.Vannak megfelelő Selle Italiak,de nagyon drágák,így maradt ez.
Új hozzászólás Aktív témák
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Mesterséges intelligencia topik
- Óra topik
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Világirodalom Remekei , Nem Teljes gyűjtemény
- DJI Air 2s drón RC szett újszerű állapotban, két akkuval és DJI RC-RM330 távirányítóval
- DJI Mini 3 RC drón szett - megkímélt állapotban, garanciával (2)
- Dji Avata Pro View Bundle + Fly more combo kit + Remote Controller 2
- DJI Mavic 2 Pro drón - 1" Hasselblad kamerával - 2 akkumulátorral
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest