Új hozzászólás Aktív témák
-
RaZroX
addikt
válasz
PociAti
#30699
üzenetére
A KRESZ elvárásával nekem személy szerint nincs problémám, sőt. Mivel nincs mindenhol bicikli út és nem is lesz, ezért úttesten is kell közlekedni és hát rengeteg olyan biciklis, rolleres közlekedik akiknek fogalmuk sincs a KRESZ-ről. Jobb esetben nem érti mért engedem át és nézünk egymásra fél percig, rossz esetben kiugrik elém amikor nem kéne(úgy, hogy én kocsiban ülök).
Lehet nyugodtan kötelező egy KRESZ vizsga mindenkinek hiszen ez az alapja a közúti közlekedésnek, csak tegyék könnyen elérhetővé mindenki számára (nem tudom, most mennyibe kerül) vagy legyen benne az iskolai oktatásban.
-
PociAti
őstag
válasz
RaZroX
#30691
üzenetére
A "láthatósági mellény" egy nagyon jól körbehatárolható pontja a beszélgetésnek, hogy ez a Szálka Miklós nevű közlekedési szakértő nem éppen a szakma csúcsát képviseli.
Láthatósági mellény legalább 15 éves történet, komolyan a lakott területen kívüli kerékpárosoknál fordult ez elő először. Akkor a kerékpáros szervezetek jelezték, hogy mellény helyett láthatósági öltözék szerepeljen a szövegben. (Így is lett.) Az MSZ EN ISO 20471 szabvány részletezte milyen követelménynek kell megfelelni, aztán onnantól használhatták a sportolásra kitalált ruházatot, nem egy szélgyűjtő zsákban kellett küzdeniük az elemekkel.
Az egészet elfelejti komplexen szemlélni, rossz és súlytalan problémákkal hígítja fel az amúgy néha jó gondolatokat. Ha nemzetközi tapasztalatokkal felvértezett nagy tudású személy lenne, akkor különbséget tudna marginális és lényeges témák között, normális ötletekkel állna elő, amik a gyakorlatban is működnek.
Utóbbi időben egyre többször szólaltatják meg ezt a Szálka Miklóst, bár abban sem vagyok biztos, hogy bármi közel lenne a készülő tervezethez. Nem úgy szokott fogalmazni, hogy "azon dolgozunk ...." (Lehet pont amiatt beszélhet róla, mert nincs köze hozzá.) És a cikkekből is gyakran úgy idézik, [kikerestem közülük párat]:
- "mondta a szakértő, aki szerint ..."
- "Az a véleménye, hogy ..."
- "Véleménye szerint elengedhetetlen lesz ..."
- "A szakértő arról is beszélt, hogy ..."
- " A szakértő azok közé tartozik, akik ellenzik a ..."Vagy ilyen semmitmondó mondatok:
"Felmerült az is, hogy a rolleresek számára KRESZ-vizsgát írhatnak elő."
Ötletként az ingyen sör is felmerült már, mégsem lett belőle semmi.Szóval amit ő mond, azt eléggé óvatosan kell kezelni. Nagyon erősen keverednek benne a szubjektív magánvélemények.
-
PociAti
őstag
válasz
GoodSpeed
#30696
üzenetére
Ebben a hozzászólásban elsősorban a hozzáállással van a probléma.
Rendőrök a közlekedési szabálysértést nem megtorolják, hanem megbüntetik a szabálytalankodókat.
A szabálytalankodók mégis kinek a kárára szabálytalankodnak? Általában a szabályosan közlekedők kárára. Amíg nem a szabályosan közlekedőket büntetik, addig rendben is van.
A szabálytalankodás és szabálykövetés részben személyiségbeli jellemző. Akik a közlekedés területén szabálytalankodnak, azok az élet más területén is fogékonyabbak másfajta szabályok áthágására (pl. pénzügyi bűncselekmény).
És még nekik szokott feljebb állni, hogy miért nem inkább ezzel vagy azzal foglalkoznak a rendőrök. Ilyen emberek totál el vannak tévedve. Egy közlekedési rendőr nem azért kapcsolta le őt, mert annyira tanácstalanok, nem tudják kiket kellene megbírságolni és épp tanácsot kérni szeretnének az illetőtől. Hanem azért, mert a bírságolással egyfajta visszacsatolást adnak neki, helytelenül viselkedett, legközelebb ne tegye.
-
-
-
válasz
PociAti
#30689
üzenetére
A szakértő arról is beszélt, elképzelhető, hogy aki ezzel a járművel közlekedni akar, annak a jövőben le kell tennie majd egy vizsgát. A készülő szabály szerint aki húsz kilométeres óránkénti sebesség felett közlekedik, annak az úttesten kell mennie, a főúton megkülönböztetett mellényben
.Most ezt a 20 Km/h-t melyik ujjából szívta? A KRESZ szerint hibrid kerékpárúton 20km/h, gyalogosoktol elválasztott kerékpárúton 25 km/h.
Ha meg KRESZ vizsgához köti az összes rollert, akkor ledöglik ez a piac. Sőt akkor már robogózni éri meg. -
-
PociAti
őstag
Életveszélyesen megverte azt, aki szóvá tette, hogy e-rollerrel a járdán ment (feltöltő: Magyarország Ügyészsége)
https://www.youtube.com/watch?v=A35teU9hF5E
Közben a videó első másodperceiben lehet látni az úton egy másik rollerest, akik a Lime-on ketten utaznak.-----
https://www.vg.hu/kozelet/2025/02/kresz-roller-bicikli
Új KRESZ Magyarországon: kiderült, mikorra készül el – az elektromos rollerekre vizsga kellhetKözel 10 perces videó is van hozzá, de nagyon semmiről sem szól, mivel ő csak egy szakértő, akit szeretnek mostanában megszólaltatni és elmondja a szubjektív véleményét.
https://www.youtube.com/watch?v=z_DN-eBRwYM----
És korábban már valahol írtak róla,. hogy kötelezővé tennék a gyalogosok számára, hogy ha valami miatt közforgalmi úton kell sétálniuk, akkor az út baloldalán, forgalommal szemben tegyék. Eddig is ez volt az ajánlás, de a kötelezővé tétel részben a mesterséges intelligenciával hozható összefüggésbe. Ott egyértelműbben kimutatható (számolható) volt, mennyivel könnyebb felismerni egy arcot a fej hátsó részénél (főleg ha mondjuk fekete kapucnit visel az illető). Nyilvánvalónak hangzik, az is, de mégsem volt ez így eddig előírva.
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee
#30686
üzenetére
És abban a videóban választ kapunk rá, hogy az e-TWOW miért nem számít annak, a többiek meg miért igen?
-
válasz
RaZroX
#30682
üzenetére
A G30P-hez ilyet ad a Ninebot alapból.
A kormányra szerelhető tartó is van hozzá.
Az összes rollerünkön ilyen van.
Viszont ezeket könnyű átvágni egy erővágóval.
A hajtogatós zárak ennyivel jobbak, azt nehezebb átvágni, ahogy az U lakatot is.
Mindenesetre gumi/műanyag bevonatost vegyél, h ne sértse a festést fel.U lakatot lehet nem tudod átfűzni pl fatörzsön, mert nincs akkora hely, ahol épp le akarod vele zárni. A spirál az elég hosszúra kinyúlik.Viszont tény, h könnyű kifűzni, ha nincs áttekerve pl a kormányrúdon, meg azon amihez lezártad. De áttekerni meg macerás, megy vele az idő. Meg mikor kinyitod, akkor is ki kell tekerni. Még több idő..
Szerintem 5-10 percre, míg boltba bemegyek, megteszi ez is, a tárolók amúgy is nagyobb forgalmú, bekamerázott helyeken vannak, az alkalmi tolvajokat elriasztja, annyira még nem jellemző, h erővágóval járkálnának a rollerbűnözők.
Meg hát a szoftveres zár is ott van még. -
-
PociAti
őstag
válasz
RaZroX
#30682
üzenetére
A zárnak némileg tükrözni kellene a védendő eszköz értékét.
Legalább olyan fontos hova zárod le, mint mivel. Mindegyik lakatot ki lehet nyitni (lásd LockPickingLawyer videói a YouTube-on), ezért a zárhoz ne lehessen túl kényelmesen hozzáférni, jól látható helyen legyen, hogy ne tudjanak szabadon szöszölni vele, stb. És amihez lakatolod, az is masszív legyen. Mindig rögzítsd valamihez, ne lehessen lelakatolva felkapni, és berakni egy kocsiba. A vázat lakatold le, ne a fékbowdent (többször láttam már erre példát.) Én az U lakatok híve vagyok, láttam már arra példát amikor a vázra tekert spirális lakatot lefejtették a rollerről.Útvonal megtervezésére az OpenStreetMap szolgáltatásait használom, számos esetben sokkal jobb eredményt hozott, mint a Google térképe. Három különböző útvonaltervező van benne: GtapHopper, OSRM és Valhalla. Közösség erejével frissülnek a térképek, minőségük azon múlik, adott helyen mennyi lelkesek a szerkesztők.
Lengéscsillapító ellenére (szerintem) nem az a fontos, melyik a legrövidebb vagy leggyorsabb útvonal, hanem ennek a kritikus közlekedési eszköznek, az elektromos rollernek melyik a legmegfelelőbb. -
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee
#30677
üzenetére
A pálcikarollerek fölött van az E-Twow, ...
Ezt a mondatot nem sikerült értelmezni.
Visszatérhetünk az alap kérdéshez, mi a fene az a pálcika roller?
Hol van a határ, ha a román E-TWOW rollerek nem tartoznak bele, de a többiek igen?
-
RaZroX
addikt
Sok agyalás után végül a Xiaomi 4 ultra mellett raktam le a voksom, ami kapható volt 300-ért több helyen is. Aztán megláttam, hogy kapható már az 5 Pro ami "csak" 240 és nagyvonalakban azt hozza amit a 4 ultra csak 70 helyett 60 az elméleti hatótáv. Úgy gondoltam ennyi kompromisszum belefér bőven a jobb árért (illetve az első rugózás valahogy masszívabbnak tűnik az 5 Pro-n ránézésre, aztán lehet tévedek). Úgyhogy beszereztem egyet, kibontottam, feltöltöttem stb.
Mivel ez az első saját rollerem és biciklivel kb. 14 éve nem közlekedtem Budapesten, felmerült bennem pár kérdés.
Milyen (bicikli)zárat érdemes venni és mit tehetek még azért, hogy kisebb eséllyel lopják el amíg bemegyek egy üzletbe 5-15 percre?
Mivel érdemes navigálni? - Bikemap-et találtam elsőre ami jónak tűnhet.Előre is köszi!
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee
#30680
üzenetére
akkor már tudod milyen akksit rakatsz össze
Ha valaki már ott tart, ahol én, azaz megvan a 100K-s ponthegesztője, és épített 6-8 akkut az nem rakat össze, hanem csinálja.
Konkrétan most egy G-Boosterbe fog készülni egy 13s8p pakk a gyári helyére, beker áron 80K körül, a többit meg majd elsörözzük...
(Csak viccelek: nem iszom...
) Járt már nálam Dualtron Achilleus, de készült anno külső akku Wolf Warrior X-be is... Előbbivel az volt az "extra", hogy konkrétan fel is szereltette az ember: csak hozta a vasat, aztán amikor kész volt, vitte és használta sok km-t boldogan...Egyébként abszolút megértelek, anno én sem cseréltem pl. fékbetétet a motoromon, mert úgy voltam vele, hogy veszélyes üzem, inkább hozzáértő csinálja (én írom a programokat). Viszont amikor szembesültem vele, hogy a hozzáértő gányol, és balesetveszélyes hibákat hagy benne a motorban, akkor rájöttem, hogy jobban járok, ha megtanulom és csinálom...
Jelige: elbaszni magamnak ingyen is el tudom, azért kár fizetni egy "szerelőnek".
Volt is ebből egy Hitler-mémre ültetett videóm. De pár éve a YT nem engedi lejátszani, mivel árt a kiskorúak lelki fejlődésének, hogy Hitler kiakad azon, hogy a motorszerelő megbízhatatlan. (De vélelmezem, hogy az új szelek sodrán már ezzel sem lesz problémája a Guglinak...
) -
válasz
DigitXT
#30679
üzenetére
Én inkább úgy vagyok vele, h kifizetem az akksi építő embernek a munkadíját, de legalább megnyugtat a tudat, h olyan akksit rak össze, ami megbízható, és nem fog például kigyulladni.
És pont ez a gond itt, h nem lehet tudni az akksi építő ember az milyen minőségben gyárt.
Van pár nevesebb akksi építő ember, mindenki vele csináltatja meg inkább az akksit, gondolom pont ezért.Nem tudom milyen BMS-sel szereli, ezek Simon Máté árai. De teljesen jogos a felvetés. Viszont meg lehet kérdezni, ill. a legtöbb akksi építő ember olyan cellákkal, és olyan elektronikával rakja össze az akksit, amilyet a vevő kér. Nyilván az ár így változik.
Ezért nem árt, ha valaki legalább annyit ért hozzá, mint te, és akkor már tudod milyen akksit rakatsz össze, milyen cellákból, okosBMS-el, és így egy megbizható akksi építő ember segitségével megbízható lesz a végeredmény is.Azt tudom, h a cellák annyira nem drágák, és a munkadíj a többi inkább, de nem zavar. Van aki egy gyárban dolgozik, van aki íróasztal mögött, és van aki akkupackokat rak össze.
Ha megcsinál heti kettő akksit, 50ezres munkadíjjal, az havi 4-5százezer nettó. Ez teljesen rendben van.
Ha többet is összerak, ki tudja fizetni belátható időn belül a 60milliós kétszobás panellakása árát.![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee
#30677
üzenetére
48V 24500mAh az kb 120-130ezer.
Ez ugye egy 13s7p akku, Samsung 35E cellákat feltételezve... Régen az LG MJ1 is jó volt, most azt mondják, hogy inkább kerülendő, mert elkurvult a cég így a minőség problémás. Szóval 35E, amit boldog-boldogtalan árul FB-on 700-ért, így a legcombosabb tétel 64K.
Eladási áron, ám valójában beszerzési árat sejtjük, hogy inkább <50K lesz: kérdés, hogy a 120-130K-s végösszegbe belefér-e okos BMS közel 20-30K értékben, vagy az már feláras.A magam részéről nem spórolnék 10K-t, hogy gagyibb BMS-sel szúrjam ki a vevő szemét, meg hát, ha bármi van, diagnosztizálni is sokkal könnyebb, bontás nélkül, telefonról.

Lényeg a lényeg, ha nagyjából 50K munkadíjat számolunk, akkor lehet a keményen reális. Ekkor jön képbe az, hogy ha megtanulod, akkor megveszed a cuccot hozzá, és két-három akku után már bőven megtérült a befektetés. Amellett, hogy magadnak ingyen javíthatsz, viszont ha nem értesz hozzá, nem akarod megtanulni, inkább ne is kezdj bele... tiszta sor.
Ui: én egyszer csináltam egy akkut 15K munkadíjért. Soha többet. Nem azért, mert szart sem érek már vele a boltban, hanem mert a tervezettnél jóval nagyobb szívás lett a vége. (Konkrétan csak egy kisebb méretű BMS fért a dobozba, vastagabb felejtős. Okos dettó.)
-
Peaceliker
addikt
válasz
Thunderzolee
#30677
üzenetére
Ismerősöm most próbált egy kukirin g2 mastert vagy mit is. Azt mondta kb mantis 8 szintjét hozta erőben
Persze 52v és hiába jönnek marketing wattokkal, azok ritkán vannak bennük
-
válasz
vilmaboy
#30675
üzenetére
A pálcikarollerek fölött van az E-Twow, majd a Mantis, és utána a drágább rollerek másfél-kétmillióig.
A Mantis Dualt szokták javasolni annak, aki nagyobb rollert keres, de azért nem milliókért. És akinek nincs pénze Mantisra, az vesz Kugoot.
Sokan használják, és sokan meg is vannak elégedve vele. Némelyik modell nyeklik, csuklik, nagy sebességen instabil. Egy GT2-es Segwaynek szinte elengedheted a kormányát, olyan az úttartása. Kugoonál inkább ne engedd el.
Az utóbbi időben a KuKirinek ára eléggé lement, de hát ennek ára van. Valamin spórolni kell, (fékek , elektronika), ha egy Mantis teljesitményét hozza feleannyi-harmadannyi árakon.
Korábban a váz volt problémás, egyszerüen meghajlott, eltörött pl hegesztéseknél.
Az újabb Kukirinek lehet, h már nem ilyen szxrok, annyi váz problémát mintha nem láttam volna már belőlük.G2-höz én vezérlő cserét szoktam javasolni, Alin 16ezer a Ninebot eredeti G2 Global vezérlője. Ezzel 35km/h-val is tud már menni. Az újabb vezérlők meg 40km/h-t is tudnak, de jelentős felárral, szerintem nem ér annyit.
Sokáig nem volt más szoftveres megoldás, vagy ahol mégis volt, ott 40ezerért vállalták - valami licensz díj miatt. A vezérlőcsere meg feleannyi volt.
Azóta Pociati linkelte a legújabb szoftveres megoldást, de nem tudom a hazai roller szervizek csinálják-e ezt a fajta beavatkozást már, ahol rákérdeztem, ott nem.Akksi csere ugyanannyi, mint pl a G30 esetében, ugyanaz fér ennek a trepnijébe is. A beépített töltőt ki szokták szerelni, így még több hely marad az akkupack számára. Spacerrel bővítve meg még nagyobb akku belefér.
De minek akkora akksi?
Mekkora hatótávot akarsz?48V 24500mAh az kb 120-130ezer. 21700-as cellákból 30000mAh fér bele ugyanekkora feszültséggel 150ezerért. Töltő még egy 20ezer.
-
DigitXT
félisten
válasz
vilmaboy
#30675
üzenetére
Attól függ, mennyivel izmosabb, és ki építi. Tud vastagon fogni az a bizonyos cerka...
Azt azért érdemes tudni, hogy ha piacon kiszórják a cellákat 700Ft/db áron, akkor valsz' beszerzési áron még ennél is olcsóbb, szóval kegyetlen sok munkadíjat zsebrevágnak... (Ami persze minőségi munkáért indokolható, de amikor nagy névtől jön ki selejt az ciki.)G2 Max csak gumicserén volt nálam, haver fia gyilkolta szanaszét, és nem esett szét.
De úgy általában annyira nem szeretem a Kugoo-t, mert régen olcsó fossal jelentek meg nagy lendülettel a piacon, és engem is bepaliztak. Na nem azért, mert amíg ment jó volt! De hogy az új roller másnapra már megdöglött (garis csere), aztán egy használt példány akkuja is beszart (szerencsére az is még garis cserébe fért), később meg be is ázott: pff. Legnagyobb gondom mégiscsak az volt, hogy gyenge konstrukció, szar hegesztések, és sajnos nem csak elméletileg zavart, mint egy beragadó tempomat, hanem gyakorlatban, esésig jutott az, hogy fogta magát, és elengedte az első villa hegesztés. Típushiba volt...Szerk: de szerencsére ez a Kugoo S1 széria már kifutott, aztán az utódjai talán jobbak.
A nagyobb vasaik határozottan jobbak, bár mondjuk szitálásra lehet hajlamos a futómű... -
vilmaboy
őstag
válasz
Thunderzolee
#30663
üzenetére
Igazatok van DigiXT-vel
megadom magam
jogos amit írtok. A SEGWAY-NINEBOT Kickscooter MAX G2 E valóban jól néz ki és jók a specifikációi is. Véleményetek szerint mibe kerül egy izmosabb akksi bele? A gyári tiltás nyitható simán firmware-el, vagy trükkök is kellenek?
Nézegettem régebben a Kukirin g2 es g2 maxot. Ezek milyen gépek? -
PociAti
őstag
válasz
hentes555
#30670
üzenetére
Ha már van egy Xiaomi M365 akku nélkül, és tényleg igazán olcsón szeretnél valami működőképes rollert összehozni, emellett érdekel a dolog és szeretsz foglalkozni vele, akkor talán lenen még egy irány.
Rengetegen klónozták ezt a rollert, és rendre törnek is, mint a ropi.
Aovo, Aovo Pro, iScooter, Himo, Tuya, Techsend, D8 Pro, N7PRO, stb. fantáziátlan néven árulják őket. Van aki alatt szerencsés(?) módon kicsit tovább bírja, van aki alatt alig pár száz km után eltörik. Vagy már eleve sérülten érkezik Kínából. Rendeljkínait és egy szar forrásból, Alin keresztül érkeznek, garanciális ügyintézés a hozzáállás és magas visszaküldési díjak miatt elég problémás.Ilyen törött rollerből viszonylag olcsón hozzá lehet jutni az akkucsomaghoz. Persze lehet sejteni azokban milyen minőségű akkut tehettek.
Egy részük meg azért döglik be, mert a tömör gumi miatt az akkuk forrasztása eltörik. Javítható az is.Nem teljesen halott elképzelés amibe belefogtál, mert a Xiaomi váza amúgy elég jó.
Pár törött Aovo Pro és hasonló M365 klón:
-
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee
#30671
üzenetére
Pálcika építés és tuning csoportba jó alap, ha valaki szét akarja moddolni, mert csak...
Mindenki másnak, aki amúgy inkább csak használni szeretné, annak annyira nem jó vétel. -
válasz
hentes555
#30670
üzenetére
Facebookon van egy halom rolleres csoport, keresőbe beírod roller, átállítod a csoportokra a találatokat, és máris beléphetsz mindegyikbe. De eladni necces lesz ennyi lomot, vagy találsz valami hozzád hasonló fanatikust, aki megörül neki.
Kérj el valakitől egy G2-t, menj vele pár kört.
Inmotion S1 ami még elöl-hátul lengéscsillapitós, Xiaomi 4 Ultra, Navee S65, (ez majdnem ugyanaz, mint a Xiaomi 4 Ultra), és a most megjelent új Xiaomi 5 Pro is elöl hátul az.
Ezeket próbáld ki. -
hentes555
senior tag
válasz
DigitXT
#30667
üzenetére
Átgondoltam, lehet ilyen helyzetben jobban járnék, ha elbontanám ezt és amennyit nyerek rajta, abból tényleg veszek egy komplettet és akkor is jól járok, mivel ezt amúgy kb. ingyen kaptam. Volt nem messze egy srác, aki 3 rollert árult egyben alkatrésznek 20k-ért, egy olyasmi Kugoo-t, mint nekem is van, ezt a Xiaomi M365-öt meg valami Buzzard nevűt, a KuKirin-emet megjavítottam a Kugoo cuccaival, azzal tegnap este már mentem egy 9 km-es kört. Még szigetelni szeretném majd normálisan, megtartom, mert amúgy annyira nem rossz az sem, ha helyén kezeli az ember.
Viszont azért a Xiaomi-n érződik, hogy más minőségi kategória, az lesz majd a "fő" roller, másik meg a barátnőmé vagy valahogy majd megosztjuk.
Szerintetek mennyire van kereslet ilyen Xiaomi alkatrészekre amúgy, illetve hol érdemes hirdetni? FB csoportokra gondoltam meg itt PH-ra.
-
PociAti
őstag
válasz
vilmaboy
#30659
üzenetére
Előttem már többen is leírták, semmi értelme annyit változtatni a Xiaomi Pro 2 rollereken. Kis túlzással úgy tökéletesek, ahogy vannak! A sok extra átalakítás amiatt történt rajtuk, mert amikor megjelentek (2017 illetve 2020), akkor ez egy jó alapokkal rendelkező megfizethető árú tömegtermék volt. Ebben az árkategóriában nem igazán léteztek megbízható 10-es kerekű rollerek, ezért mindenféle tuning megoldásokat találtak ki hozzá. Nem ritkán a Xiaomi Pro árának 3-4-szeresét elköltötték rá.
Ezek az átalakítások mind kényszermegoldások voltak. Sem anyagilag, sem a végeredményt tekintve nem járnál jobban annál, ha vennél egy Ninebot Max családba tartozó rollert.
-
PociAti
őstag
válasz
hentes555
#30666
üzenetére
Belépő szintű rollerek árának kb. felét az akkumulátor teszi ki.
Ha hivatalos szervizen keresztül szeretnél akku csomagot rendelni hozzá, akkor meg kb. a 75%-a.Az első két generációs Xiaomi rollerek 3 akku kapacitással rendelkeztek:
M187 és Essential: kb. 5100 mAh,
M365 és 1S: 7650 mAh,
M365 Pro és Pro 2: 12400-12800 mAh.A vázuk mérete is eltérő, emiatt nem mindegy mekkora csomagot szeretnél bele tenni.
Talán valami javított csomaghoz lehetne legolcsóbban hozzájutni, amikor a kb. 10 csoportból az egyik szarakodott és azt kicserélték. Vagy valaki a tömör gumival tönkretette és újra lett forrasztva. Magamnak nem vállalnám be.
Állapottól függően az elmúlt 1 év során itt a hardveraprón kb. 75-80.000 Ft környékén cseréltek gazdát ezek a M365 rollerek. Az akku vásárlással együtt ha fölé mennél ennek az árnak, akkor nem kötöttél túl jó üzletet.
-
DigitXT
félisten
válasz
hentes555
#30666
üzenetére
Majd számolj be, hogy mennyiért vállalta. Tippre 60K fölött lesz.

Kiegészítő akkukról van szó a képen, de a 14Ah már komplett: 90K
(Bár, ha még ezt is rápakolják kiegészítőnek, az elég combos...
)Szerk: akku nélküli rollert venni, hogy olcsó legyen, akkor érdemes,
ha tudsz magadnak akkut építeni. Én csináltam már elég sokat, és
úgy valóban elég durva akkuk jöttek ki vállalható áron, ám ugyanez
ismert akku építőkkel megépítve minimum 2-3x-os árban lett volna!
Mert cégek/adnak számlát/vállalnak garanciát: a munkadíj magas.Magadnak szimplán megcsinálod, tisztességesen... Egyetlen apró,
de nem elhanyagolható probléma, hogy a felszerelés hozzá 100K+,
tehát egyetlen akkunál anyagilag nagyon nem éri meg belevágnod.
(És kell valami megbízható cella forrás is: FB-on is sokan árulnak a
magyar gyárakból származó selejtet. Azokon ki szoktam akadni.
Mert ugye kicsit horpadt, viszont a működést nem befolyásolja?
Végülis igaz, a működést nem, ellenben a tűzijátékot a végén igen.) -
hentes555
senior tag
válasz
Thunderzolee
#30665
üzenetére
“De amúgy miért kell cserélni?
5-6km-t se lehet már megtenni vele?”Aszontátok’ szar a Kugoo, hát vettem egy Xiaomi-t, akksi nélkül, mer’ így olcsó volt

Köszi a printscreent, felkeresem majd a srácot

-
válasz
hentes555
#30657
üzenetére
Inkább akksi építő emberrel csináltass hozzá akksit, a Facen van 18650 Li-ion Akkumulátor csoport, ott találsz akksi építő embert.
Nem szabad venni Aliról, nem éri meg, közel se akkora kapacitású akksit fogsz kapni, mint amilyet szeretnél, aztán hiába reklamálsz, elismerik, és kérik, h küldd nyugodtan vissza, de hát ugye az meg már nem opció.
Sajnos ez ilyen. Köztudott, h Aliról sokmindent érdemes venni, de az akksi az nem ilyen, azt nem szabad onnét rendelni.
De amúgy miért kell cserélni?
5-6km-t se lehet már megtenni vele?
-
válasz
vilmaboy
#30661
üzenetére
G30P Dhgateről volt ~220ezer.
Sharkset előre hátra 460Euro.
48V 24500mAh akkupack 120ezer.
Töltő hozzá 20ezer.
Átépítés, Xiaodash 70ezer.
Indexek beszereléssel 40ezer.
6-7százezer.Aztán egy G2 meg 200ezerért ugyanezt tudja szinte már - alapból.
Itt nem arról van szó, h valaki szeret tunigolgatni, szerelgetni, bütykölgetni.
Pont az alapok megléte miatt javasolta DigitXT is, h inkább egy G30-at kezdj el átépíteni, ne egy Pro 2-t.
Annál már legalább a 10"-os kerekek alapból adottak, és a trepni is akkora, h bele tehetsz egy 30000mAh akksit is.
Pro 2-re veszel lengéscsillapítókat, meg átszereled 10"-os kerekekre, azaz elköltesz egy zsák pénzt, aztán még mindig ott leszel, h olyan kicsi a trepnije, h nem fér bele egy tisztességes méretű akksi, azaz hiába a szuper roller, ha a hatótáv nagyon kevés lesz. -
válasz
vilmaboy
#30659
üzenetére
Inkább add el, és vegyél egy Segway G30-at, ha nagyobb hatótáv kell. Annyi mindent írtál, amiket át akarnál alakítani, h nem éri meg szerintem se a Pro 2-re locsolni a pénzt.
A G30 az már legalább 10"-os kerekű, meg alapból nagyobb akksi van benne, és ha esetleg mégis cserélni akarnád mégnagyobbra, akkor belefér a trepnibe egy tisztességes méretű.Bár ha lengéscsillapítós roller kell, akkor meg egyszerűbb már egy Segway G2-t venni. Használtan 200ezerért is hirdetnek sokszor.
Amúgy lengéscsillapítókat a Monorim gyárt a rollerhez, vagy ha nagyon tutit akarnál, akkor előre Sharksetet, hátra meg Konykot keress. De szerintem nem éri meg, ahogy már írták feljebb. Én is csináltam ezeket korábban, de mióta létezik a G2, azóta azt javaslom inkább mindenkinek, sokkal egyszerűbb, mint kiegészítőket szerelgetni egy G30-ra, vagy Pro 2-re.
-
DigitXT
félisten
válasz
vilmaboy
#30661
üzenetére
Érthető, hogy 4-6-800K baromi sok, de annyiért nem is egy moddolt pálcika lesz a vége... Nekem is hobbim volt a tuning, van is egy durván átalakított vas a padláson... Viszont az az igazság, hogy erre a világ minden pénze nem elég. A végén ott vagy, hogy csak kellett volna venni egy jobb alapot, aztán még azt is lehet moddolni. De kevesebb pénzből.

Csak a miheztartás végett szerinted mennyibe fájnak az általad felsorolt alkatrészek?

-
vilmaboy
őstag
válasz
DigitXT
#30660
üzenetére
Köszönöm a kommentet. Sok hasonló rollert láttam amik sok ideje mennek és jól vannak átalakítva. Tény hogy lehet venni másikat, de nem gondolom hogy egy roller árának vetekedni kellene lassan egy kocsiéval. Értsd 4-6-800e vagy több pénzért.
Én nekem tetszik a roller. Szeretek moddolgatni. Ezért választottam.
-
DigitXT
félisten
válasz
vilmaboy
#30659
üzenetére
Add el, és vegyél egy normális méretű rollert, ami alapból megfelel az igényeinek.
Miért? Mert ugyan minden megoldható, de aránytalan költséggel. Eleve picike az
a váz, amibe nem nagyon fog tisztességes méretű akkumulátor beférni, külsővel
meg hogy néz már ki (plusz problémaforrás, bár sokan csinálják, szívnak is vele).11" gumi nem fog elférni, 10" is csak átalakítással. Mellékhatásai lesznek, ahogy
az utólagos lengéscsillapító is lehet jó, csak azon kívül, hogy arany árban van, jó
nehéz is lesz tőle a roller. Ezek közül a gyújtáskapcsoló a legkisebb átalakítás.
Ha már arra jársz, rakhatsz fel félmarkolatos gázkart is, egyben eléggé megérős,
attól eltekintve, hogy nem árt hozzá némi elektronikai affinitás ill. forrasztó páka. -
vilmaboy
őstag
Sziasztok!
Nemrégiben szereztem egy Xiaomi Pro 2 rollert. Szeretnék pár dolgon változtatni rajt.
- Szeretnék bele előre biztosan, de lehet hogy hátra is lengéscsillapítót.
- Meg szeretném növelni a hatótávolságát.
- Meg szeretném növelni a kerekek méretét 10-11"-ra. Amit még enged.
- Szeretnék rá indításgátlót szerelni. Leginkább gyújtáskapcsolót ha lehet.
Ezekkel kapcsolatban szeretnék infókat kérni tőletek. Hol érdemes és milyet venni rá? Tapasztalatokat - ötleteket is szívesen fogadnék a típushoz stb... Minden építő jellegű dolgot szívesen fogadnék. -
DigitXT
félisten
válasz
hentes555
#30657
üzenetére
Alis akkuval nem (csak) az lesz a gond, hogy kisebb a hatótávolság. Esetleg kigyullad.

Csakis minőségi cellákkal és BMS-sel érdemes dolgozni, építtetni lehet, de nem olcsón... Sajnos 60K manapság szart sem ér, az okait nem elemezném (csurran-cseppen!), szóval örülj, ha annyiért kapsz: ami ennél olcsóbb, és új, az valamiben szar lesz, nem kicsit.
-
hentes555
senior tag
Sziasztok!
Xiaomi M365-höz milyen lehetőségek vannak utángyártott akku terén, honnan érdemes rendelni? Valaki vett már akár honnan külföldről?
Itt ahogy néztem Mo.-n kb. 60k-tőle indul az ára. Ettől valami olcsóbbat szeretnék, az nem gond, ha esetleg távolságban nem bír annyit, itt Debrecenen belül használnám csak, heti 1-2x kb. 5-6 km-t menni, tehát ha mondjuk csak 15 km-t bír még az sem gond, csak valami olcsóbb megoldást keresek, mint a gyári új.
Néztem kíváncsiságból, Ali-n kb. 30k az utángyártott. -
PociAti
őstag
válasz
hunluki
#30650
üzenetére
Igen, a Ninebot Max G2-höz több különböző szoftver módosítási megoldást dolgoztak már ki. Eleinte komoly szereléssel járt, mára sokkal jobb a helyzet.
A szoftverben miket és hogyan kell beállítani abba nem mentem bele, nem vagyok érintve benne. Cruise Control a végsebesség feloldása mellett a leggyakoribb módosítás szokott lenni benne. (Mert mindkét esetben csak engedélyezni kell azt, ami amúgy benne van.) -
DigitXT
félisten
-
-
Négyből három rolleremen már van index!
A G30 tegnap gazdagodott vele!
-
-
DigitXT
félisten
válasz
PociAti
#30648
üzenetére
Úgy hívják közmegegyezés szerint. De amúgy technikailag 13*3.6=46.8V valóban...
Látom ismét sikerült megfogni a hozzászólásom lényegét, és kulturáltan válaszolni.Ja nem.

Ui: okoskodik az öreganyád térgye kalácsa: ez egy fórum, ahol beszélgetés zajlik.
Legalábbis normális esetben. De amúgy (prémium előfizetőként) tudok megoldást! -
DigitXT
félisten
válasz
PociAti
#30640
üzenetére
2.000 W-tal nem nagyon kerül ez azonos úthasználati kategóriába a kerékpárokkal.
Ebben amúgy teljesen biztos vagy? És ha igen, akkor milyen indoklást tudsz adni?
Mert nem megy gyorsabban, mint a kerékpáros, nem nehezebb, mint egy pedelec.Pedig tömege 24,6 kg (25-ön belül van) és sebességét is 25 km/h-ban korlátozták.
Előbbi csak a kötelező biztosítás miatt érdekes: kis rollernek 35 kg-ig elmegy...
Az egyetlen biztosnak látszó pont ez a 25 km/h, ez minden tervezetnél előkerült...
(Ennyit arról, hogy adjunk-e tanácsokat tervek szerint: most épp 1000W a terv.
)Ui: a 46.8V akkut (13s) megegyezés szerint 48V-osnak hívják, a legtöbb felületen.
-
PociAti
őstag
válasz
hunluki
#30644
üzenetére
Ahogy GoodSpeed is írja, európai piacra szánt modelleknél ez a közös gyökerekkel rendelkező csoport (Xiaomi, Ninebot, Navee) szándékosan kihagyta a tempomatot.
Lehet van olyan ország, amelyiknél kérték, ők meg egységesen szoftveresen kiszedték. Más piacra szánt rollerekben van.Bár Redditen nemrég arról ment a diskurzus, hogy Xiaomi Lite 3-ban meg van. Legalábbis svéd piacos modellben, mely dán régióra lett állítva.
Egyedi eset, bug, vagy valami előhírnöke az egyelőre nem derült ki.Előző táblázatomban Max G3 akku értéke helyesen 597 Wh. Néha a korai anyagokban, PDF-ben és a honlapon más érték szerepel.
-
-
hunluki
senior tag
válasz
PociAti
#30640
üzenetére
Eladni semmiképpen sem szeretném, fallbacknek hibátlan ha nagyobbnak baja lesz.
Szoftveresen azért nem gondoltam állítgatni mert úgy vagyok vele hogy a mérnökök megtervezik és nem ok nélkül állítják oda a gyári értékeket ahova kell, de amennyiben ezzel élettartamot tudok növelni akkor kimondottan vágyott a módosítás. Ahogy írtam egyáltalán nem cél hogy vadállat legyen, pont ugyanazt várom el amit te, nyugisan gyorsuljon, ne kaparásszon, de 25-öt érje el, 90%-ban kerékpárúton közlekedek vele.
Tempomat musthave feature, gyárilag ezek az újak már nem tudják? Mert ebben az esetben instant kérem az turkált SW-t
Ez a 2KW teljesítmény nekem is indokolatlanul soknak tűnik, lehet mégiscsak jobb választás lehet a G2?
-
Milyen egyszerű, arcvedos sisakot ajánlotok? Sima pofára eseskor vedjen, kis sebességmel, meg hideg ellen.
-
-
PociAti
őstag
válasz
hunluki
#30639
üzenetére
Valószínűleg én is ezt tenném.
Jó ha van a háznál egy igénytelen igásló.
Főleg ha a másik nagyobb termetű, akkor a kis termetű néha kifejezetten áldásos tud lenni.Piaci értéke lehet nem tükrözné már a használhatóságát. Bár ezt elég nehéz megítélni, mert elég széles skálán mozognak az árak. Vannak akik magasra értékelik ezt a megbízhatóságot, mások meg egy apró karc után is drasztikusan csökkentik az árakat.
Én is próbálom amennyire lehet a gyári értéken tartani. Ez a szoftverre mondjuk nem igaz. Annak módosításával a használhatóságának növelése mellett az állapotát is kímélheted.
A Xiaomi 1S-en a Drive módban is kitoltam a sebességhatárt 25-re, és egy kicsit növeltem a teljesítményén. Ennek köszönhetően állandóan azt a középső fokozatot használom, mivel sport módban alattam a 250/500W teljesítmény is túl sok. Így viszont kellemes a gyorsulása, nem kapar el.A tempomatnak (Cruise Control) is jótékony hatása van az élettartamra. Nem mozog a fékkar, emiatt menet közben nem cibálja max. teljesítményen a motort és az akkut. Meg úgy általában az egész szerkezet nem kap impulzusszerű terheléseket az egyenlőtlen sebesség vezérlés által.
A Max G3 E-nél úgy néz ki egy dolgot elbasztak. E-s jelölés ellenére nem korlátozták le eléggé a max. teljesítményét, mint ahogy szokták. 2.000 W-tal nem nagyon kerül ez azonos úthasználati kategóriába a kerékpárokkal. Pedig tömege 24,6 kg (25-ön belül van) és sebességét is 25 km/h-ban korlátozták.
Az alábbi összehasonlító adattáblában csak a fontosabb paramétereket listáztattam ki:
-
hunluki
senior tag
válasz
PociAti
#30634
üzenetére
Lehet ettől függetlenül megtartom ilyen másodlagos rollernek, legalább megtanulom szerelni.
A kerekeken kívül semmiben nem volt soha hozzányúlva, teljesen gyári, szoftveréhez se nyúltam a hivatalos firmware frissítéseken kívül.Azt aláírom hogy az időjárás és a tömör gumi is sokat rontott a helyzeten, de célszerszámnak lett vásárolva és gyönyörű szépen tette is a dolgát, bőven visszahozta az árát.
Az M365 kb a rollerek swiftje, elpusztíthatatlan, olcsó, és megy amíg el nem porlad
Amúgy kb fixálódott a fejemben a döntés hogy max g3 lesz az utód. Már el is kezdtem fejben tervezni vele, a komoly hatótáv előreugrás jól fog jönni, ahova eddig kocsival mentem tizen-huszon km-es távok lazán meglesznek vele oda-vissza töltés nélkül.
-
-
-
PociAti
őstag
válasz
fcbarca
#30633
üzenetére
Én is ezt használom.
És egyikkel se lehet 158-as BLE verzió után.Ez amúgy a 223-as DRV-t veszi alapul (taposóban lévő vezérlő szoftvere 223-as), lásd a weboldalon a Pro 2 részletes leírását, de ha a BLE elérte a 155-ös verziót (ez a kijelző szofver verziója) akkor BlueTooth kapcsolaton keresztül nem tudod elérni a vezérlőt.
ST-Link V2-vel természetesen igen (PC kell még hozzá, kis forrasztás, és egy másik szoftver, amivel feltöltöd pl. azt a firmware-t, amit ebben sütöttél).
-
PociAti
őstag
válasz
hunluki
#30627
üzenetére
4.600 km önmagában szép teljesítmény, egy M365 esetén még csak kb. "félidős". Napokban más fórumokon írtak 15 és 17.000 km-t futott, elpusztíthatatlan példányokról. Kevés más tömegrollerről mondható el, hogy ennyire gondozásmentes igás ló lenne.
Persze az időjárás és a tömör gumi sokat öregíthetett rajta.
Ha már a Max G2 felé nézelődsz, akkor mást nehéz lenne ajánlani helyette. Ha lehetőséged van rá nézd meg élőben, próbáld ki, mert azzal egyszerre legalább két lépcsőfokot átugrasz.
-
hunluki
senior tag
válasz
Thunderzolee
#30631
üzenetére
Köszönöm, ez új info. Igazából nem sietős, lehet akkor kivárom ezeket az újakat aztán meglátjuk.
-
válasz
hunluki
#30627
üzenetére
A 300Wattos korlát már időközben úgy néz ki, h 1000W-ra emelkedik majd.
Lengéscsillapítós roller nem sok van.
A G2-t javaslom én is.
Ha használtan veszed, alig használtakat 200ezerért is ki lehet fogni.Az új Xiaomi 5 Pro is lengéscsillapítós Árukereső már listázza.
Itt ki vannak gyűjtve a márkásabb rollerek tulajdonságai.
Egyébként 20km-re: E2 Pro
25-re: Segway F2
30-35-re: Segway F2 Plus
40-re: Xiaomi 4 Pro (2nd gen), Segway G2Most jön az új F3 sorozat, meg a G3, esetleg azt megvárhatod.
-
DigitXT
félisten
-
-
hunluki
senior tag
Sziasztok,
Szépen lassan szeretném nyugdíjazni az eredeti 2019-ben vásárolt M365 rolleremet, úgy érzem hogy 4600 megtett km után eljött neki a pihenés ideje. Az akksija elkezdett nagyon látványosan gyengülni, tudom hogy lehetne javítani de igazából már eléggé nyeklik-nyaklik szegény, ennyi futással megérdemli a pihenést.Szóval új rollert keresek és őrlődök két álláspont között:
1. Beszerezni egy olyan rollert ami nem biztosításköteles (max 300W) és továbbra is ezen a vonaton maradni.
2. Egy picit fentebb lépni és kifizetni azt a néhány ezer forint éves biztosítást egy jobb gépért.Ebben szeretném a segítségeteket kérni. Tapasztalat alapján megvan az elképzelésem hogy mit szeretnék egy rollerben, de eddig nem találtam olyat ami mindennek megfelel, hátha itt kapok választ.
1. Hatótáv nem kritikus dolog, az eredeti M365 féle hatótáv tökéletesen elég
2. Mivel munkába járásra használom ezért kritikus hogy menjen, emiatt preferált a tömör vagy valami nagyon strapabíró gumi, életemben egyszer késtem el munkából defekt miatt, másnap már tettem is rá a lyukacsos tömör gumit
3. Jó lenne valami csillapítás hogy ne rázza szét a lelkemet
4. Télen-nyáron-esőben-hóban szeretném használni, szóval ezt bírnia kell.Mivel a fenti listának megfelelőt 300 wattig bezárólag nem találtam, ezért a B terv egy komolyabb szerkezet, konkrétan a Segway Ninebot KickScooter MAX G2 E-t néztem ki, de semmi nincs kőbe vésve, nyitott vagyok minden opcióra.
Árban olyan 300k környékéig tudok elmenni és tényleg civilizált városi közlekedési eszközt keresek, nem valami vadállatot

Előre is köszönöm a segítséget!
-
DigitXT
félisten
válasz
Luck Dragon
#30625
üzenetére
Az index van fent a fékkar alatt? Ötletes. Általában probléma a láthatóság, meg hogy túl közel vannak egymáshoz, de egy ilyen megoldással mindkét probléma megoldható...
-
-
DigitXT
félisten
válasz
hentes555
#30616
üzenetére
Ebbe rendesen belenyúltál. Nem elég, hogy szar konstrukció, még hibás is a kisagya?
Persze, nyilván az ember elsőre olcsót keres, érhető. Csak ez életveszélyes is tud lenni... Mi az, hogy magától gyorsít, meg befékez? Ahogy az előttem szóló írta, HA gázkar hibás, akkor hiába cserélsz vezérlőt: a kínai hall szenzor lehet szar, még akkor is, ha működik... De az erős befékezés gyanús, hiszen a féket az S1/S3 modelleken a másik kar vezérli!
(Lehet mindkét kar rossz, de akkor már gyanús, hogy inkább a vezérlő* szarakodik.
)Diagnosztizálni lehet multiméterrel, megmérni a gázkar/fékkar analóg kimeneteit. Ha ott megfelelő tartományon belül van (0,9V-4,2V környéke), akkor még mindig lehet hiba fent a kijelzőben is, mert ott van ADC, utána a jelek a vezérlő felé már digitálisan közlekednek. Ha hülyeséget ad ki valamelyik hall szenzor, akkor azt érdemes cserélni (eredeti japánra).
Ha kontaktos a soros kapcsolatot biztosító kábel a vezérlő és a kijelző között, az okozhat hirtelen befékezést, mert ha nincs vezérlő jel, akkor automatikusan befékez (elméletileg). Magától gyorsítást viszont nem okoz. Ha nagyon hirtelen a befékezés, akkor az lehet épp hardveres probléma is, mondjuk kisült az egyik FET, rövidzárlat keletkezett a vezérlőben... Ez megmagyarázhatja, hogy utána nem kapcsol be, viszont öngyógyulni nem tud. Onnan a roller nem megy tovább lábon. Ilyenkor lehet az összes FET-et cserélni... (Párezer forint az egész, meg nyilván forrasztgatni kell, de életre kelthető az esetek nagy százalékában.)
*: mármint maga a motorvezérlő, az ECU, vagy az azt vezérlő kijelző a kormányon...
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
hentes555
#30616
üzenetére
Előbb meg kellene vizsgálni szerintem a Hall-szenzoros "gázkar" problémáit, mondjuk én inkább cserélném az olcsó szenzort, mint az egész szerkezetet. Szét lehet szedni, ha jól tudom és akkor nincs nagy költség, de hátha kiderül valami.
Továbbá ellenőrizni a vezérlőhöz menő csatlakozásokat, nincs-e valami egyszerű kontakthiba.
-
-
PociAti
őstag
Tegnap már páran megmutatták a világnak az új szerzeményüket, a Segway GT3-at.
https://www.youtube.com/watch?v=zNai44bG5sQ
Segway GT3 Full Review | Unboxing, Assembly, Controls, App, Riding and MoreRedditen már 2 napja posztoltak róla képeket:
https://www.reddit.com/r/ElectricScooters/comments/1ifb38c/segway_gt3_is_here/Lényeg, hogy a leleplezés (bemutatás) és a szállítás között nem telt el sok idő. Talán lassan a többiekről készült tesztek is megérkeznek.
-
PociAti
őstag
válasz
fcbarca
#30618
üzenetére
158-as szám jelöli a kormányon lévő kijelző verzióját (BLE). Ha a szám kisebb lenne a 155-ös verziónál, akkor Bluetoothon keresztül egyszerűen flash-elni lehetne, azaz le lehetne cserélni a gyári szoftvert olyanra, amire szeretnéd. Nagyon jó Appok, weboldalak, leírások léteznek egyedi firmware (CFW) összehozására.
Így is vannak rá megoldások. És elcseszés után is vissza lehet hozni a halálból.
(1) Legolcsóbb és legegyszerűbbnek tűnő feladata, szerezni (kölcsön kérni) egy másik rollert egy fél órára. Olyat, ahol a BLE verzió 155 előtti. Annak kormányát áttéve a rollerra már működhet a flash-elés.
(2) Másik megoldás, a kijelző védő burkolatot le kell pattintani, alatta van a vezérlő. Arra kell 3 érintkezőt ráforrasztani.
https://www.youtube.com/watch?v=IvQ4oT2u_vg
Kelleni fog hozzá egy kb. 2.400 Ft-os ST-Link V2.
Ezzel a módszerrel nem csak a kijelző verzióját lehet lecserélni, hanem a vezérlőt is. De ha már a régi BLE van rajta, utána telefonról szabadon módosíthatók a másik két egység firmware is.Legtöbb szervizben megcsinálják neked, nem kerül sokba mivel elég egyszerű munkáról van szó. De akár valamelyik ügyesebb haverod is meg tudná csinálni, akinek van forrasztópákája.
(3) A kijelző csere sem nagy feladat, urbanpandas-ban 14.990 Ft-ba kerül a kijelző és 6.990 Ft-ba maga a csere. (Azt előtte meg kell érdeklődni milyen verziójút árulnak.)
(4) A vezérlőt is le lehetne cserélni, de az a legdrágább és legrosszabb módszer. A csere vezérlő nem biztos hogy lesz olyan jó, mint a gyári. Az szívás. Másrészről attól még a kijelzőben lévő BLE verziója nem változik, így telefonról nem fogod tudni (ingyen és könnyedén) módosítani a firmware-t. Legalább akkora szívás.
-
-
Ma kaptam egy ajánlatot 5A-es új, bolti, 20K-ért. Csak egyelőre nem merek ráfordulni, mert ha véletlenül megszalad, akkor a Ninebot szervíz (tudván,hogy mikor vásároltam a rollert és mikortól nem kapható a gyári), diplomatikusan bekérné a töltőr, és onnantól, hogy utángyártott már repülne is a garancia.
-
hentes555
senior tag
Sziasztok!
Örülök, hogy találtam ilyen topikot is a PH-n, eddig nem jártam még itt, úgyhogy először is köszöntök minden topiklakót
Egy kis segítséget szeretnék kérni, már jó ideje nézegettem az elektromos rollereket, de még használtan is drágának tűntek, most viszont nagyon olcsón sikerült egy hibás Kukirin S3 Pro-hoz hozzájutni, ez ha jól tudom ugyanaz, mint a Kugoo S3 Pro
A hibája, hogy az eladó elmondása alapján, először kiírt valami 003-ás hibakódot, de attól működött, utána meg elkezdte azt csinálni, hogy magától gyorsult és lassult, mesélte hogy egyszer ment a járdán és magától akkorát fékezett, hogy majdnem fejre állt vele. Utána pedig már be sem kapcsolt. Ő maga nem mókolt semmit rajta, vett egy másikat, ezt meg rakta fel apróra.Valaki találkozott már ilyen hibával? Illetve ha igen, miket tudnék így házilag diagnosztizálni rajta?
Néztem vezérlőt, Alin 11-ből meg van, csak jópár nap amég ideér. Ha úgy adódik, hogy másik vezérlő kell, tud valaki jobb beszerzési forrást?Köszi, ha elolvastad
-
Bízom benne!

Ninebot-nál régebben volt útvonal rögzítésére opció, de most nem, találom appon belül:
How To Start New Track Record In Segway Ninebot Kickscooter Max G30D
Korábban nem használtam, mert Mapmyride + NineDash, de kipróbálnám ha meglenne!
-
-
-
bzs73
őstag
Üdv. DC töltőfej bírja az 5A gyorstöltést? [link] Mert itt van G30 gyorstöltő, és egyik ismerősöm meg g2 max-ba éppített nagyobb akkut, abba is dc csati van, és gyorstöltőt szeretne.
-
válasz
Thunderzolee
#30607
üzenetére
Kb 60 kilós, virgonc bácsi, csak érszűkület miatt nehezen jár. Tetőn is szokott mászkálni. Köszi a tippet megnezem.
-
válasz
mastodon
#30603
üzenetére
Itt ki vannak gyűjtve a rollerek súlya is.
Hány kiló az ember?
Emelkedőkön is fogja használni?A 8.5"-os kerekű korábbi Xiaomi modellek a könnyebbek, Mi 3, Pro 2, ezeknek kisebb a súlya, cipelni is lehet őket.
Nem nagyon van más.
Az újabb rollerek már nem repülőgép-ipari alu ötvözetből vannak, hanem szénacélból, így egy nagyságrenddel nehezebb a súlyuk is. -
-
DigitXT
félisten
válasz
mastodon
#30603
üzenetére
Biztonságos? Rokkantkocsi: 4 kereke van, így nem kell egyensúlyozni rajta.
Persze nem tudod felrakni villamosra, bár ha alacsonypadlós, nem kizárt...
Idős ember + roller = balesetveszély. (Van aki próbálta itt. Borult is hamar.) -
Idős embernek keresek e-rollert, amelyikkel villamosra is fel tud szállni. Tehát ne legyen nehéz, könnyű legyen összehajtani. Elég ha 20 km-t bír egy töltéssel. Minél kevesebb karbantartást igényeljen és biztonságosan lehessen vezetni. Valami viszonylagosan tömegtermék, hogy ha bármi van, könnyű legyen módosítani, javítani. Nem tudom az árakat.
-
válasz
PociAti
#30600
üzenetére
2019-ben volt Kugoo S1 Pro-m 193 km erejéig. Aztán elázott. Az tudott alapból 30 Km/h-t alapból. Most napok óta használok egy Mamba Phantomot, ez megy 32-33 Km/h-val is. Kerékpárúton ugye 20 Km/H a megengedett ha közös a járdával, egyébként 25 Km/h, erre figyelek, de úton engedem 33-mal is. Viszont már ennél a sebességnél sem tartom annyira biztonságosnak a dolog, mondom ezt úgy,hogy protektor, bukósisak, motoros kesztyű van rajtam. Álltam egyszer épített rolleren, a Hajdúszoboszló - Ebes közötti szakaszon ahol kerékpárút is van, meghajtottam 40-45-ig, de fölé már nem mertem menni. Sorskísértés a dolog. Bírom ezeket a 110-zel tépő modelleket is, azért érdemes belegondolni, hogy akkora sebességnél mekkora légellenállása van egy álló embernek...
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz
fcbarca
#30593
üzenetére
Noha más típusnál, de itt például 30-ról 34-re nőtt a sebesség, amikor 8,5" helyett 10 collos külsőt raktam fel. Később egy ideig jártam úgy is, hogy hátra 8,5 collos CST került, elöl maradt a 10", csak így a sárvédő nem fért fel a bővítés miatt.
Stabilitás szempontjából semmi gond nem volt, csak maga a tudat, hogyha ilyen sebességgel elszáll az ember, az nem megnyugtató. Így ezt a sebességet inkább az autós utakon, de forgalmilag csendes időben tudtam kihasználni, illetve egyes helyeken már kitapasztaltam a lámpaváltásokat, hogy "ne zavarjanak".
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gaming notebook topik
- Milyen monitort vegyek?
- DOOM - The Dark Ages
- Óra topik
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- VGA kibeszélő offtopik
- GL.iNet Flint 2 (GL-MT6000) router
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Digitális jegyzetfüzettel készül a TCL
- További aktív témák...
- DJI NEO 2 DRONE, ÚJ 2 ÉV GARANCIÁVAL ELADÓ
- DJI Mini 3 Pro Fly More Combo tökéletes hibátlan álapotban eladó
- DJI MINI 3 PRO DRONE ELADÓ/ DJI BESZÁMÍTÁS
- Dji Goggles 3 garanciával/ Neo2, Neo, Avata2, Mini 4 Pro, Air3 / Dji Beszámitás lehetséges
- Szinte új, ABUS AirDrop MIPS sisak (szürke-zöld) L-XL eladó!
- Acer TravelMate P214 i3-1115G4 12GB 256GB 14" FHD 1év garancia
- ÁRCSÖKKENTÉS Ravpower 6000 mAh-s mégis pici powerbank eladó
- Lenovo T14 Thinkpad Gen3 WUXGA IPS i5-1245U vPro 10mag 16GB 512GB Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro+ / 8/256GB / Kártyafüggetlen
- Fujitsu Lifebook A3510 Laptop
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

)
(Csak viccelek: nem iszom...
) Járt már nálam Dualtron Achilleus, de készült anno külső akku Wolf Warrior X-be is... Előbbivel az volt az "extra", hogy konkrétan fel is szereltette az ember: csak hozta a vasat,


jogos amit írtok. A SEGWAY-NINEBOT Kickscooter MAX G2 E valóban jól néz ki és jók a specifikációi is. Véleményetek szerint mibe kerül egy izmosabb akksi bele? A gyári tiltás nyitható simán firmware-el, vagy trükkök is kellenek?




Bevásárlánál is ideális.🙃
