Új hozzászólás Aktív témák

  • Neil Watts

    veterán

    Sziasztok!

    Mikor Windows 10-et hasznaltam, napi rendszeressegu hasznaloja voltam a Sticky Notes alkalmazasnak, mellyel fantasztikusan tudtam manage-elni feladataimat, latva, hogy mit vegeztem el az adott napon es/vagy milyen teendo varnak meg ram.

    Mikor bejott a szinkronizacio lehetosege az appba, kitoro lelkesedessel fogadtam, mivel igy amit lejegyzeteltem, szinte azonnal lathato volt egyeb eszkozeimen (laptop).

    Van esetleg olyan app GNOME kornyezethez ami:

    - Jegyzetfuzetkent/post-it cetlikent mukodik
    - A kulonbozo taskokhoz van benne pipalasi lehetoseg (kb. mint Wunderlistnel)
    - Tudja a taskokat vagy a sajat infrastrukturajaval szinkronizalni, vagy Google Drive-val/OneDrive-val.
    - kituzheto a munkateruletre. Nem szeretnek kulon appot inditani, mivel azt el lehet felejteni/kenyelmetlen)

    Nem baj ha fizetos. :)

    U.i.: A Google Keep Chrome-ban fut webappkent, a OneNote tul bonyolult, az Evernote szinten, es a SimpleNote is kulon app, tehat el kell inditani. Ez az extension jo lenne, de ez meg nem tud felho szinkronizaciot.

    Koszi!

    Udv. core2

Új hozzászólás Aktív témák