-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz Archer #68747 üzenetére
Hja, tegnap elgurult a gyógyszer, bár eddig pár baráttal, ismerőssel beszéltem erről, egybehangzóan azt mondják h várjak még, vagy tegyek egy foggal kisebb lánckereket előre.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
mrhero
tag
geresics, Mosquito34, köszi a tippeket a konzolra
Kroni1, az a motoros gibbon odab.sz
-
Kroni1
veterán
válasz Archer #68747 üzenetére
Jézusom, ti merrefelé laktok?! Számtalanszor megyek teljes motoros cuccban nálunk a tesco-ba vagy a lidl-be, de még egyszer sem tűnt fel, hogy kinéztek volna! Na most vagy ti laktok valami fura helyen, vagy én vagyok az aki nem vesz észre semmit a környezetéből.
A "pont lesz@rommal" meg teljesen egyet tudok érteni! Csak azért nem fogok tangapapucsban motorozni, hogy a teszkóban mögöttem állót ne zökkentsem ki a komfortzónájából!
mrhero: Ááá, az semmi! Az emberi hülyeség határtalan!
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Kroni1 #68750 üzenetére
Ami a futóművet illeti, azért ez nem ilyen egyszerű... Állítom, a GSXR1000 futóműve kényelmesebb volt, mint az SV650-esemé.... Pedig az SV hivatalosan sport-túra, mégis a hitvány olcsó futómű kényelemben is gyenge. Mondjuk más kategóriéban hasonló motoron sincs jobb.... A sportmotorban ha nem hangolod full sportosa, teljesen jó a futómű bármire. Nyilván betonon.
-
Kroni1
veterán
"Állítom, a GSXR1000 futóműve kényelmesebb volt, mint az SV650-esemé"
Aham. Ahogyan az 5-ös BMW-be is komolyabb cuccok vannak mint egy 1-esben. Ez azért nem rakétatudomány."A sportmotorban ha nem hangolod full sportosa, teljesen jó a futómű bármire." - Azért ezzel vitatkoznék, ha akarnék, de veled inkább nem akarok. Ha egy endurót használnál a hazai utakon huzamosabb ideig neked is más lenne a véleményed. A "teljesen jó" meg a "kiválóan alkalma"s az nálam nem egyenlő a használhatóval.
-
HSM
félisten
válasz Kroni1 #68755 üzenetére
Akkor picit átfogalmazom... Az SV futóműve kényelmetlen sima beton úton is, míg a GSXR-el simán kibékültem volna kényelem terén, pedig semmit nem állítgattam rajta, csak ráültem és mentem, és élveztem... A nagyobb tempó ellenére nem is éreztem az úthibákat, amik az SV-n már kényelmetlenek voltak....
Nyilván a legjobb valami durva futóműves bokorugró, de az meg más szempontok mentén nem olyan kényelems.
-
#79335424
törölt tag
válasz yodamastah #68728 üzenetére
Sportmotorral túrázni? Én a HD -mmal csináltam már pár túrát. Persze, kérdés, hogy mit értesz túra alatt. Én kb. azt, hogy két személlyel, felcuccolva elgurultam Bilbaoig, és vissza. Megnézném, hogy ezt miként abszolválnád egy sportmotorral.
-
runner 125
nagyúr
válasz #79335424 #68757 üzenetére
Yoda-nal ezzel kapufát lőttél.
Megkerestem egy 2011-es hsz.-at, de mar nem működik a ket link. Noh majd talan feltölti oket ujra."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
ath
senior tag
válasz runner 125 #68760 üzenetére
Valtozott a domain, .hu helyett .com-al elerhetoek a kepek
-
kcsa
veterán
válasz runner 125 #68760 üzenetére
Százezredik elolvasásra is még mindig YodaTAMÁS-t olvasok
-
-
emre
veterán
válasz -Mosquito- #68764 üzenetére
Meg bizony: Clymer Manuals Sjaak R1 Around the World AFRICA Yamaha Sport Bike Extreme Adventure Rider Video
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
válasz -Mike- #68733 üzenetére
Valószínűleg így van, de azt, hogy én a motoromat arra a határra vigyem, hogy megfektetem és ezzel lenullázom nincs az a pénz. Másét vagy ha adnak egy olyat mint az enyém azonnal és még többet is kiadok. Tudom a látásmód érdekes.
Kanyarognék én szívesen,de nem a saját motorommal. Sőt esni is ' jó lenne' ellenőrzött közlemények között. Mondjuk elcsúszni.[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
Bizony bizony. BIKE-R találkozott és beszélt is vele, full normális szerény, közvetlen ember. Van még pár ilyen elvetemült világjáró akiknek a hobbija a munkája.
Akinek van kedve az jöjjön el a startra. RIDE to Magadan 2016
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
yodamastah
őstag
válasz #79335424 #68757 üzenetére
Igaz, hosszú túrákra nem mentem a gixxerrel. A leghosszabb "egyhuzamban" kb 2400km volt 3 nap alatt. Szóval ilyen napi 7-800km nem gond. Volt túra motorom, nem tudtam azzal sem többet menni. Az viszont tény hogy sportmotorral 2 személy az részemről kizárt.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz Ferdzsoo #68769 üzenetére
?
Én úgy látom, hogy ha odaballagok lerakom a motort és adnak egy másik ernőt, vagy egy valami hasonlót, hozzá ruhát én biza lerakok az asztalra sok tízezret is, igaz ritkán.
A sajátommal biztosan nem feszengetem a határokat. Bár megint ellent mondok, mert az eber azért kanyarog erre arra és ott is beüthet a baj.
Viszont ha azt nézed inkább ott legyen baj mint mondjuk a M0 lehajtón 110-nél, mert nem jó a technika. A mondat része élő példa. A végét nem akarom megtapasztalni, ez a két kanyar (fel- le) már csukott szemmel megy.yodamastah! Igen itt meg kiüt, hogy ki mit keres a motorban. JÓ példa erre sportmotoron egy felvidéki videó ahol gyök 2-vel mennek a chopperek. Halál unalom! Számomra. Nekem kell valaki ami pezsget mozgat. LEhet az sebesség, bár ez soha nem érdekelt annyira. Lehet az a kanyargás, a szép táj, kinek mi. Köridő biztosan nem. Én pályára max azért mennék, talán fogok is, hogy közúton ha egy mód van rá ne feküdjek le egy sima kanyarban. Viszont itt megint beugrik, hogy a sajátomat nem fogom ennyire meghajtani, mert ha elborul biztosan vége a pályafutásának, egyszerűen mert nincs keret összerakni.
Mind1 ez is olyan téma, hogy ki mit gondol erről.[ Szerkesztve ]
-
BoB
veterán
válasz yodamastah #68770 üzenetére
Nincs olyan ember aki egy motorból "kihozza a maximumot". Majd egy robot kismillió szenzorral, ami abszolút csúszáshatáron vezeti a motort a pálya elejétől a végéig.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
yodamastah
őstag
válasz Kolondrum #68771 üzenetére
A határok nem feszegetésével egy gond van. Ha nem tudod hol van a határ, nem tudod hogy adott szituban milyen messze vagy tőle. Lehet folyamatosan csokizol a kanyarokban hogy el fogsz esni, és valójában még fele tempót sem mész az adott kanyarban ami még bőven beleférne.
-
válasz yodamastah #68773 üzenetére
Egyet értek.
-
yodamastah
őstag
Ez tény, de nagyjából ezt írtam én is
Fogsz egy átlag képességű sportmotoros figurát aki életében nem volt versenypályán, kiküldöd a hungaroringre, és fog 40 másodperccel lassabbat menni mint pl egy VB szintü versenyző ugyanazzal a motorral. Ebből a 40 másodpercből olyan 35-38 másodpercett le tud faragni hosszú évek alatt. És az utolsó 2-5 öt soha. A lényeg viszont az hogy az évek alatt a saját vezetéstechnikai képességeit jelentős mértékben fejlesztette.
De amiről most beszélünk az más. Egy tök átlag motorosnak (azaz nekünk) nem azért érdemes pályázni hogy a másodperceket számolgassa, hanem hogy a tudását fejlessze olyan körülmények közt, ahol nem az életével játszik közben. Egy gs500al túra gumival is lehet térden fordulni, de biztos inkább kakucson próblgatnám ezt, nem a mátrában.
-
Kroni1
veterán
válasz Kolondrum #68771 üzenetére
Pedig ha néha megpróbálnád apránként kitólni a saját határaidat akkor nem kerülnél olyan helyzetbe, mint a múltkori videón amit belinkeltél. Nem azt mondom, hogy indulj el agyatlanul a pályán, lépd át a határt, és törd össze a gépet és magad, de igenis menj ki pályára és gyakorolj. A majré úgyis jódarabig korlátozni fog abban, hogy eldobd a gépet. Amikor már azt érzed majd, hogy nagyon a határon mész és mindent kihoztál a motorodból.. ..na az kívülről úgy fog kinézni, hogy csak óvatosban tötyörögsz, és még mindig lesz egy csomó tartalék a motorodban amit a saját határaid miatt nem fogsz egy jó darabig elérni.
Somatom, túrázás témakörben: Nyilván túramotorral lehet viszonylag legkényelmesebben hosszútávú túrákat csinálni. De ez nem azt jelenti, hogy sportmotorral ugyanezt nem lehet megtenni, sőt. Ha jó az út egy sportgéppel tudsz eljutni a leggyorsabban és legélvezetesebben A-ból B-be. Persze a csuklónak, deréknak jobb pl. a chopper, vagy a túragép, de a seggem nekem legalábbis ugyanúgy elfárad minden motoron ami miatt azért meg kell állni néha. A felcuccolás persze problémás sportgépre, de megoldható. Ami azt illeti, szerintem egy chopperrel sem sokkal kényelmesebb, azon nem tudsz felállni vagy fészkelődni az ülésen. Ugyan nem vérbeli sportgéppel, de egy Fazerrel még lelkesebb korunkban az asszonnyal azért Szlovéniától Németországig, Lengyelektől Ausztrián és az Olaszokon át azért elég szépen bejártuk fél európát... (ma már nem menne, egyikünknek sem)
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Kroni1 #68776 üzenetére
Akkor lehet itt az ideje az én fejemben lévő dolgokat is helyre tenni, ami a pályázást illeti.
Szóval, vonzana a pályázás, bár a nagy dög GSX750F-el biztosan nem nagy élmény. De mégsem ez tart vissza. Leginkább az tart vissza, hogy mindig rendben tartom a motort, mindig megkap időben mindent, de nem keresek milliókat, így azért megérzek egy gumicserét, láncszett cserét. És a pályázásról meg úgy gondolom, hogy a drágán megvett túrasport gumit, amivel elmegyek egy szezont, egy pályázással félig kinyírom és egy-két hónapon belül vehetek megint vagyonokért új gumit.... ugyanez a lánccal kapcsolatban is, stb.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Horvi
őstag
válasz FIREBLADE78 #68745 üzenetére
Talán le kellett volna venni a bukósisakot
Hello darkness, my old friend...
-
Kroni1
veterán
válasz V.Stryker #68777 üzenetére
Na azért ez nem ilyen durva! Nyilván ha veszel egy slick versenygumit akkor az egy pályanap alatt is kinyírható, de egy utcai gumival azért nyilván nem lesz olyan tapadásod, cserébe nem is fog elkopni azért.. A láncoddal nem hiszem hogy művelne bármi ördögit, sokan közúton is durvábban használják a gépeiket, mint ahogyan te kezdőként a pályán tudnád. Én párszor voltam pályán, de sem a gumimat nem kellett lecserélni sem a láncomnak nem lett baja tőle. És hogy a 750-essel nem lehetne élvezni?? Először mikor felmentem egy a tiédnél jóval kisebb géppel úgy jöttem le, hogy fülig ért a szám a sisak alatt! Hidd el, a pálya olyan tapadást biztosít, amit közúton nem tudsz megtapasztalni sosem! Sokkal biztonságosabban tudsz tanulni, közelíteni a motor határai felé, és sokkal élvezetesebb percekben lesz részed mint valaha is volt közúton, mert nincs hülye autós, átfutó macska, vagy vaddisznó, szallagkorlát, buszmegálló és olajfoltok sem, csak jól tapadó aszfalt, és biztonságos bukótér!
(Már írtam korábban, hogy tulajdonképpen én pályán és offroadozás közben is sokkal nagyobb biztonságban érzem magamat, mint közúton!)
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz V.Stryker #68777 üzenetére
Egyébként igen.. én is tök szívesen keveregnék pályán, de nem egy utcai, nagyobb értékű motorral. Egyszerűen eleve félnék határon menni vele. Nem csak a gumi 60-70k-ja fájna, hanem amit egy egyszerű elcsúszással produkálnék... és ha szerencsém van, nem fordul át a motor..
Ilyen célra a legjobb venni egy eleve papír nélkül, kis túlzással levedlett, tizenéves sportmotort és futóval kihúzkodni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
#79335424
törölt tag
válasz Kroni1 #68776 üzenetére
Nézd meg, hogy honnan indult ez a szál! Ez alapján viszont nyugodtan írhatom, hogy az én HD -m inkább naked, mint chopper, és símán lehet vele pályázni. Ugyanannyira alkalmas rá, mint egy sportmotor a túrázásra.
[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
válasz runner 125 #68780 üzenetére
Neked is csak azt tudom mondani, amit fentebb írtam. Sokkal több esélyed van közúton összetörni és gallyra vágni a motorodat, mint pályán. Határon menni? Közel nem lennél a határhoz a majré miatt, viszont nagyon sokat tudnál fejlődni, és a motorodat megismerni, ami miatt közúton nagyobb biztonságban lennél és egy esetleges meleg helyzetet sokkal magabiztosabban le tudnál kezelni. Normális, kímélő üzemmódban, nem a határokat feszegetve is jóval élvezetesebb tud lenni pályán tempót menni, mint közúton. Ha egyszer kimész rájössz, hogy nem az a veszélyes, hanem a közút. Amennyire ismerlek, szerintem tudnál kultúráltan pályázni, nem hiszem hogy vadállat módjára bánnál a VFR-el. Az utcai gumikat meg - főleg kezdőként - nem fogod tudni jobban elkoptatni, évi egy-két pályanap fel sem fog tűnni neki!
Somatom: Persze, én nem mondtam, hogy chopperrel nem lehetne pályára menni, azért mert alapvetően nem oda való.. Még a vezetéstechnikai szlalomos, stb. feladatokat is meg lehet vele csinálni, csak a villaszög miatt nehezebb, ahhoz már tényleg kellene tudás. Az egyik rendőr srác egy ilyen veztech. képzésen megmutatta, hogy milyen fordulókört és szlalomozást is meg lehet csinálni vele, és mindenkinek leesett az álla.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz V.Stryker #68777 üzenetére
Dehogy nyírod ki egy pályázással. Egy sporttúra gumival 10 pályanapot is lenyomhatsz röhögve. Sőt legalább használod az oldalát is, amit közúton az életben nem koptatsz el.
Annyira kell vigyázni, hogy a túra gumik alacsonyabb hőmérsékleti tartományban érzik jól magukat, azaz pl ha nyomnál vele 10 kemény kört egy nagy pályán, akkor 5-6 kör után valószínűleg elkezd elmelegedni. Másik hogy nyilván egy túraguminak nincsenek olyan tapadási tulajdonságai mint egy utca/pálya kombóra tervezett guminak, szóval óvatosan/lágyan kell kezelni a motort. De egy jó kis gyakorló/döntögetős pályázás ettől még belefér simán. Főleg kis pályán.
Anno egy csomó pályanapot lenyomtam fazer 600 / metzeler z6 kombóval és semmi gondom nem volt.
[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
válasz yodamastah #68783 üzenetére
"Sőt legalább használod az oldalát is, amit közúton az életben nem koptatsz el."
- Milyen igaz, ezt nem is írtam! A pályán javarészt tényleg azt a részét használod a guminak amit közúton soha, pedig azt is kifizetted ugye..Nekem a pályán volt először olyan, hogy a lábaimat hátra kellett húzni a lábtartón mert csomó kanyarban leért, de még mindig magabiztosan tudtam dönteni, biztonságosnak éreztem a motorozást! A korábbi eléggé észrevehető majrécsíkom eltűnt az első és hátsó gumiról is teljesen, konkrétan a legszéléig ki tudtam használni a gumimat. Asszem Continental SportAttack volt fent amikor egy évben 2-3x voltam pályázni, de még igy is azért kellett cserélni kb. 10-12e km után mert középen kockára kopott, szóval ez a gumi kérdés sztem túl van misztifikálva, normális rövid etapos Ering vagy Kakucs pályanap miatt nem kell gumit cserélned az tuti. Kicsit érdemes engedni a nyomásból, a nagyobb terhelés miatt úgyis fel fog menni a nyomás a kellő szintre, hazafelé menet meg visszafújod egy kúton, ennyi.
Jajj, de szép a gép! Nekem volt az ez előtti, 2001-es kockalámpás is, meg egy ugyanilyenem is túraplekóval, nagyon szerettem!
[ Szerkesztve ]
-
ath
senior tag
válasz yodamastah #68768 üzenetére
hát ez nagyon komoly felszerelés az a lap az ülésen ha jól sejtem zselés? megéri ilyet venni, tényleg kényelmes?
-
Something_
őstag
válasz -Mosquito- #68785 üzenetére
Safety is kiesett, mert a tetvek ruhát viszont nem adnak!
-
yodamastah
őstag
Nem az a "lap" egy vékony, kemény szivacs. Műanyag, szivacsmentes üléssel jobban lehet érezni a hátsó tapadást. Egy ilyen vékony szivacs volt csak rajta hogy ne üljem annyiraszét a s*ggem. Amúgy inkább pályázáshoz használom a kemény ülést (2 ülésem van a motorhoz és lehet cserélgetni), de erre a túrára a kemény üléssel mentem próbából. Nem volt gond vele.
[ Szerkesztve ]
-
mm89
őstag
Csatlakozom azokhoz akik szerint a pályázás egy hétköznapi motorral, hétköznapi motoros számára is igen fontos, hasznos elfoglaltság lehet.
Én eddig főleg Kecskeméten voltam, meg egyszer Kakucson.
Sokkal másabb érzés úgy motorozni, hogy nyugodtan döntheted a gépet, látod a kanyart rendesen és biztosan nem jön ki eléd Jóska bácsi a traktorral.
Kecskeméten van olyan lehetőség, hogy 1x20 percre fizetsz be. Ez 1200 Ft. Egyáltalán nem sok, és ez idő alatt el tudod dönteni, hogy érdekel-e a dolog vagy sem. Ha nagyon parás az ember akkor érdemes hétköznap délelőtt menni. Hétvégén nyilván többen vannak, több emberből pedig több lesz a potenciális áldozat is, aki egy másik motoros miatt hibázik. A kezdők (akik először vannak) általában inkább másokat veszélyeztetnek mint magukat.
Amúgy sem vészesek az árak a kisebb pályákon, nem is érdemes elsőre nagy pályára kimenni. Kecskeméten az előbb említett 20 perces meneten kívül lehet venni fél-, vagy egész napot is. Kakucson csak fél- vagy egész nap van, de ott meg felengedtek 2-3 körre, hogy kipróbáljuk tetszik-e.A gumi, lánc biztosan nem fog kevesebbet bírni egy-két pályanap miatt, főleg egy kisebb pályán való használattól. A guminak ugye valóban az a része lesz többet használva ami utcán nem nagyon van, így mondhatni még jót is tesz az ember, mert csökken a "kockásodás". Én az sv-vel Conti Roadattack 2-vel és Dunlop Sportsmart 2 -vel voltam. Mindkettővel simán lehet térdet és lábtartót koptatni. (Kakucson amikor voltunk, pont előtte takarították le a pályát mert valami gyökér autóval volt rajta és összekente olajjal. Na akkor érezhető volt egy két kanyarban csúszás, de annak meg azért örülök, mert ezt is megtapasztaltam, hogy milyen amikor térdelek és érzem, hogy szépen megy ki alólam mind a két kerék. ) A Z-vel eddig egyszer voltam Kecskeméten, Michelin Pilot Power volt rajta, természetesen az is fogott rendesen. Bár a Kecskeméti pályára szerintem még HSM bakelitgumijával is nyugodtan fel lehet menni, az úgy tapad mint a szurok!
Én mindenképpen javaslom, hogy legalább egyszer egy kis pályára látogassatok el. Nem kell senkivel versenyezni, nem kell határokat feszegetni. Csak felmész a jó minőségű aszfaltra és csak a motorra figyelsz. Nincsenek lámpák, táblák, kutyák, őzek, Jóska bácsik... Aki egy 10-15 perc után mosoly nélkül jön le azt meghívom egy bambira ha találkozunk!
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Horvi
őstag
Látom felpörgött itt a topic a pályázással kapcsolatban. Szüzességet elveszteni melyik pálya ajánlott Pest környékén? Többen írtátok, hogy előbb érdemes kisebb pályán próbálkozni amit így hirtelen találtam az az Euroring. Esetleg van még amit érdemes lenne meglesni? Esetleg saját tapasztalatok a pályákról?
Köszi!Hello darkness, my old friend...
-
Something_
őstag
-
mm89
őstag
-
Horvi
őstag
válasz Something_ #68791 üzenetére
Akkor nekem asszem valami lassabb pálya kell mert én is fosok főleg, hogy nemrég kanyarban nyaltam egyet szóval úgy meg pláne
De ahogy látom a Kakucs is kb olyan messze van mint az Euro.
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Something_
őstag
Közelebb van minimálisan. Ha M5-ről lemész kakucshoz, akkor még a falukon átmész, annyi idő alatt ott vagy eringen pályán.
Következő héten ha jó idő lesz, akkor szeretnék menni kakucsra.
Érdekes amit mm89 írt kecsóról, akivel eddig beszéltem, mindenki azt mondta, hogy csúszósabb az aszfalt, mint kakucson, habár én még nem voltam. De a kakucsi aszfalttal meg vagyok elégedve, szerintem jól tapad. Habár nincs is nagy sebesség.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Something_ #68787 üzenetére
Fúj milyen egy xemét egy cég..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Kroni1
veterán
válasz Something_ #68787 üzenetére
Tényleg milyen szemetek!
Kicsit sarkos véleményem: Megértem, hogy sokan féltik a motorjukat, én se tudnék másikat venni, ha összetörném. De: Aki nem tud józan ésszel menni, vagy nem bízik magában, vagy drágának tartja a képzést és ezért nem megy el pl. egy vezetéstechnikai képzésre (van ingyenes is) vagy pályanapra fejleszteni a tudását, az tegye be a gépét nappaliba dísztárgynak és gyönyörködjön benne, vagy adja el a francba, mert az - majdnem olyan rossz mint a közúton száguldozó önjelölt Rossik - többek közt engem is veszélyeztet közúton!
Drágább lenne a jogsi, meg biztos lenne/lesz is felháborodás, de én pl. legalább egy 1 napos vezetéstechnikai tréninget is kötelezővé tennék az oktatás során! (Vannak is ilyen tervek az NFM-nél egyébként) Amikor megcsináltam a korlátlant, akkor tudatosult bennem, hogy rohadtul nem tanítottak meg semmit a motorozásról, csak épp annyit, hogy a rutin meglegyen és hogy forgalomban 50-el elkóricáljak! Pedig a rutinpályán a lehetőség meglett volna egy színvonalasabb képzésre is.. Sajnos a motorozás veszélyes üzem, ezért fontos volna szerintem a folyamatos önképzés, ha már állambácsi nem fizeti.
(megjegyzem volt idén 5db, összesen 100 motoros számára az állam által fizetett, ingyenes, egész napos Hungaroringes vt.képzés, amely amúgy ~42e ft-ba került volna, de ez még nyilván édeskevés, inkább csak úgy említem, mint egy reményteli kezdet.)
-
Horvi
őstag
válasz Something_ #68796 üzenetére
Na ha nincs nagy sebesség akkor kezdésnek az kell nekem
Amúgy jól tudom, hogy csak úgy engednek pályára, hogy full bőr cucc?Hello darkness, my old friend...
-
Kroni1
veterán
válasz Something_ #68796 üzenetére
Igen, a Kakucs most elég jó, már rendesen fel is van gumizva, én is azt ajánlanám Horvi számára kezdésnek! Nem kell bőr, elég cordura is, de fontos hogy legyen protektor mindenhol, meg motoros csizma, már csak a te érdekedben is..
Az Euroring valóban komolyabb, oda csak pár kakucs után néznék ki én is, ráadásul az nemrég kapott új aszfaltot, még nincs állítólag olyan jó állapotban mint a Kakucs. (ezt az infót a kollégámtól kaptam, aki Örkényben lakik, a kakucson pályabíróként dolgozik, és mellesleg maga is nagy pályamotoros.)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest