-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
sikerült az ország egyetlen jégesőjét a balatonnál ma telibervernem, taps nekem..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #7901 üzenetére
Áh...északnyugatról jöttünk és kétszer is rommá áztunk az asszonnyal. Egyszer az M3-ason, egyszer meg a városban és kifelé az M7-esen. A postod időpontjában ítélve kb. egyidőben...Ok, ez nem volt jég, de szakadt rendesen. Persze esőruha nem volt Fos idő volt ma.
mod: hja, jut eszembe, megvolt az első kalandom a darazsakkal. Tegnap elindultunk Budaörsről, kb. 3 km múlva megálltunk tankolni. Tankolok, bemegyek fizetek, jövök ki, mondom mi ez a szúrás a vállamon? Megvakarnám, hátha csak...és megint...óóó mondom, ennek a fele sem tréfa. Húzom le a kabátot, ott szemez velem a rohadék. Gyorsan lekapom, eltűnt...két helyen csípte meg a csuklya és vállizom találkozását. Gyorsan bevertem két kálcium pezsőgőt, nem is lett semmi bajom. Ma reggelre látszik a helye, két piros folt. Rohadna meg...egy ideje benne lehetett a kabátban, minden bizonnyal menet közbe került bele. Még jó, hogy nem akkor csípett meg. Persze szigorúan teljesen bezárt sisakkal mentem ezután
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
válasz Daywalker #7903 üzenetére
neeem, ezt már itthonról írtam, úgy dél körül szórt meg a jég aztán miután végre megszáradtam, autópályán is kaptam egy kört, a végén már úgy kihültem, hogy remegtek a térdeim, nem tudtam rendesen szorítani a motort ja és persze irdatlan szél volt..
sebaj, ez már belefért, jó kis borozós badacsonyi hétvégét csaptunk[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
-
Archer
őstag
Üdv!
Régebben már volt róla szó de most megint felhozom a témát, mi a véleményetek a 675 Daytona-ról? Nekem valami iszonyat módon tetszik a motor és régebben már írtam, hogy a terveim között szerepel (első helyen) egy 600-as sportmotor. Jó ideig 600RR volt a favorit de ahogy olvasgattam róla meg videókat nézegettem, egyre jobban megtetszett. Viszont van több dolog is ami azért megemlítendő. Volt szerencsém egyszer élőben is látni de a haver 600RR-jéhez képest nagyon kicsinek tűnt. Nem vagyok kosárlabdázó méretű (180 körül) de a kényelmet tekintve (jó, tudom sportmotornál ez nem elsődleges de akkor is) nem gond ez? Pályázni nem szeretnék vele, sem időm sem pénzem nincs rá, utcára van bármiféle hátránya a japán hatszázasokhoz képest? Egyáltalán az esztétikumon meg a brutál sor3 hangon kívül fogok én rajta valamit nyerni mondjuk a 600RR-hez képest (de lehet szó akár a 600-as Ninjaról is)? A Daytona ugye 2006-ban jelent meg, ennek megfelelően a legöregebb darabok is -az a pár darab, amit lehet kapni- ennek megfelelő árban vannak, 1,4-1,5 milla, ezzel szemben a japán kollégáiból kicsivel régebbit már kapnék 1-1,1 millió körül, azért nem mindegy. Az ésszerűség azt mondaná, hogy bőven elég lenne nekem valamelyik japán is csak félek, hogy utána meg mindig benne lenne, hogy mégis a Triumph-ot kellett volna vennem Hozzáteszem a pénzem még nincs meg rá, ez a kérdés amiatt fontos, hogy milyen célt tűzzek ki magam elé.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Daywalker
addikt
Ugyanaz a véleményünk, ami régebben
De most komolyan Jó, középen is nyomatékos motor (sor 4-nél nyomatékosabb), viszont nem pörög el addig, mint egy 600-as. Ha az RR kicsi volt, akkor a Daytona is az lesz, pluszban még keskenyebb is, mivel ez egy pályaorientált motor, aminek az a lényege, hogy a füleden löttyenjen ki az agyad kanyarodásnál. Ennek megfelelő a futómű, és a fék is durva. Viszont nincs csúszókuplung, még az új R változatnál sem (R változaton Öhlins TTX futómű, Brembo monoblokk fék).
Én venném...sőt tervben is volt, csak akkor még 2m felett mentek...
A hátránya, hogy kevesebb itthon a bontott vagy használt alkatrész, de mivel angoloknál eléggé mennek, így gondolom angol ebayről ezt-azt beszerezni nem nagy ügy.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
runner 125
nagyúr
Az tuti, h ritkán jön veled szembe még egy Daytona, szal', ha egyedit akarsz birtokolni, jó út.
Viszont egyedit birtokolni és használni jóval költségesebb, mint egy népszerű japánt.Ahogy elhangzott, angol ebay-ről biztosan beszerezhető minden, viszont mi van az idomokkal? Ha, azok törnek, javíthatatlanok lesznek, nem kis meló, pláne nem lesz olcsó beszerezni hozzá másik garnitúrát.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #7900 üzenetére
A sokat fogok pályázni az még várat magára, nincs annyi szabadidőm, se pénzem, de sajnálnám a hornetet földhöz csapni, meg nem is versenygép. Persze eladhatnám, de nem akarom.
Szóval most a cél az, hogy elkezdjem pályázást a lehetőségeimhez képest. Tesco-ban szándékozom nyomni, használt gumi, ukrán benzin
Gyakorolni szeretnék, úgy hogy ne fájjon a fejem ha eldobom a gépet. Erre nagyságrendileg évi 200-at szánok és reméljük hamar eljön a gazdasági fellendülés, hiszen dübörög a gazdaságPersze nem utolsó szempont, hogy ha feljebb akarok lépni és lecserélni egy újabb gépre, akkor el lehessen adni.
Még mindig nem tudom milyen árú gépet keressek?
[ Szerkesztve ]
-
Archer
őstag
válasz runner 125 #7908 üzenetére
Az idom dolog egy jó kérdés de van magyarországi képviselete, biztos be tudják szerezni ha valami nincs az ebayen, ár kérdésnél meg gondolom ugyanúgy NASA költségvetésről beszélnek mint a Honda meg a többi... Nyilván előtte körüljárok mindent, hogy mi kapható az ebayen, kezdve a kopó cuccoktól a komolyabb dolgokig, de persze benne van a pakliban a nehezebb beszerezhetőség. Ha többet kell rá várni hát ez van, úgy gondolom annyi kompromisszumot azért bőven hoznék érte.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
runner 125
nagyúr
Nah igen, csak nem mindegy, h valamihez tucatszám van töredékáron, vagy kénytelen vagy kifizetni a Nasa árat, mert nincs más.
Hozzáteszem piszok szép ez a motor és videók alapján nagyon jól is megy, a sor 3 hang meg valami förtelemesen jó, de egy ilyet birtkolásához szerintem az átlag japánhoz képest, komolyabb anyagi háttérköltségekre van szükség.
Ez kicsit olyan, mint a Ducati. Nagyon tetszik, nagyon kéne, hasonlóan ehhez 1,5m körül már elérhető darabok vannak abból is (pl. 749s), de a szerviz, alkatrészköltség engem piszkosul visszatart, így csóróként inkább hoznék egy reális döntést - japán.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
yodamastah
őstag
Szerintem az alja az kb 7-800e. Ennyiert kapsz olyan gepet amihez szinte hozzanyulni sem kell, es eselyes hogy nem fog szejjelhullani egy jo ideig. 3-500-ert vagy bizonytalan forrasu lesz, vagy valami regi vacak ami epp hogy meg mukodik.
Persze palyazhatsz egy ETZ-vel is, de az egy masik tipusu moka.
-
.mf
veterán
"utcára van bármiféle hátránya a japán hatszázasokhoz képest? Egyáltalán az esztétikumon meg a brutál sor3 hangon kívül fogok én rajta valamit nyerni mondjuk a 600RR-hez képest (de lehet szó akár a 600-as Ninjaról is)?"
Különbséget szerintem szinte semmit nem vennél észre teljesítmény terén. A kisebb méret miatt kényelemben már inkább, főleg utcai és túrázós használatra, ha még egy 600RR-nél is kisebb, az normál egyhelybenülős kocamotorosnak főleg kényelmetlen lesz.
Alkatrész, karbantartás drágább lesz.
Megbízhatósága nem tudom, hogy milyen, a japánokkal ilyen téren nem szokott gond lenni, de lehet, hogy evvel sem lesz.De végső soron neked kell eldöntened, hogy melyik tetszik, mennyire tudod még a tetszés mellett/ellenére a logikus érveket számba venni, és mik a lehetőségeid.
Én két éve voltam hasonló cipőben, kezdtem onnan, hogy nézegettem motorokat 1-1.25 milla között, 05-06 600RR és 06-07 GSXR között hintáztam, mint ezen ár környékén nekem leginkább tetsző típusok; aztán a vége egy 01 ZX6R lett, 600 + gumik + 70k szervizzel, s úgy döntöttem, hogy a különbséget inkább elmotorozom ill. félreteszem másra. Kinézetre ez is nagyon tetszik, kora ellenére modern és mutatós, az én motoros tudásomhoz még ez is bőven sok; még nem az az ultra-kompakt fajta, így kényelmesebb.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Daywalker
addikt
Nézd, kopó-fogyó nem hiszem, hogy drágább, mint bármi másnál, ezekből ugyanis mind van utángyártott, ha az kell. Kezdve légszűrőtől fékbetétig, de szerintem még komolyabb dolgok, munkahenger stb is kapható, mivel más motort is szerelnek mondjuk ugyanezekkel a fékekkel, és a futóművel is hasonló a helyzet. Ha viszont gyári cuccokkal szervizelsz, akkor mindegy, így is, úgy is fizetni fogsz.
Itt akkor lehetne szopó, ha komolyabban hozzá kell nyúlni. Akkor viszont minden NASA ár, tök mindegy, mit veszel. Szerintem ez ne tartson vissza."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
stifi
senior tag
válasz Daywalker #7914 üzenetére
én szeptemberben elcsúsztam a motorral, bal oldalon úgy 20 métert
fejidom, oldalidom, generátorburkolat, index, tükör, kuplung lett felvéve cseréregyári alkatrészekkel ez 550K, nem sokkal komolyabb sérülésekkel mintha helyben eldőlt volna a gép.. fejidom 200k, oldalidom 180k, meg az apró..
az más kérdés hogy még nem fizetett a biztosító, és addig nem lesz megcsinálva, de a gyári szerelés gyári alkatrészekkel ilyen combos (100-ért komplett utángyártott idomszettet veszel..)
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
senior tag
válasz Daywalker #7903 üzenetére
Vasárnap, M3-ason ugyanez. Egyetlen nagyobb esőfelhő volt az országban, hát persze hogy elkaptuk a Mátrába menet. Félreálltunk egy híd alatt, de vízszintesen esett, sok értelme nem volt így álldogálni, hát továbbmentünk. Szerencsére hamar átmentünk rajta, és a hegyekben már ismét szép napsütés volt.
(régi) tanulság: A motort kár olyan nagy igyekezettel letakarítani nagyobb túra előtt... jobb utána.. :-)
-
senior tag
válasz yodamastah #7900 üzenetére
Forgalmiról készült fénymásolatot nem fogadnak el már rég honosításnál..
Az összes ilyen témájú motor felejtős, max alkatrésznek lehet jó, vagy pályázni. -
Daywalker
addikt
Mi is vasárnap mentünk arra (kifelé) és szerencsére csak 15 mp-ig esett a pályán, az is pont Gyöngyös előtt. De előtte láttuk, hogy (azt hiszem) Hatvan környékén eléggé nagy eső lehetett, mert ugyan már száradt, de voltak foltok.
Ma is motorral jöttem, hiába szemerkélt reggel, de nem érdekelt."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
senior tag
Bizony, nem megvenni drága a motort, hanem használni.
Tankolni, gumizni, láncszettet cserélni (ha kell), olajatcserélni, légszűrőzni, pályamatricázni, tankolni, ja és megint tankolni.Egy kicsit komolyabb túrázás meg sem áll már 10e Ft alatt és ez egy alkalom.. (1 nap) csak 'rezsire' - üzemanyagra.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz yodamastah #7912 üzenetére
Apropó, keresek egy jó futóművest, aki beállítaná a masinát - nem csillagászati áron.
Tudtok ajánlani valakit?
-
doc
nagyúr
vannak errefele is jo utak, de altalaban eleg rovid szakaszok
ami nagyon jo az a Varoslod es Papa kozotti szakasz (Farkasgyepun at), illetve egy hosszabb, NAGYON fasza szerpentin Zirctol eszakra, Csesznek fele, ott az aszfalt is tokeletes
Tapolca/Sumeg kozott is vannak jo kanyarok -
shiNIN
tag
Az elég pici túra lehet, én számoltam egy rendes egynaposat, a mi tempónkkal és fogyasztásunkkal, ideális körülmények között (szélcsendes meleg idő és kanyargós hegyi utak, ilyen magyarországi méretűek), az lenne vagy 16k fejenként. Fele benzin, fele karbantartás, kiátlagolva nálunk a kettő igen hasonló, az adó és biztosítás elhanyagolható, a vételár része pedig egyre csökken, azt bele se vettem.
Szerencsére nálunk nincs gond esésnél az idommal, Teresán egyszerűen nem sérül (igaz, nem is esett nagyot soha), Cilin pedig a legnagyobb esésnél megkarcolódott a tank, majd kap újat, ha kedvem lesz hozzá.
-
Topiccsendőr
addikt
most nem azé, de egy TRX futóművön olyan haláli sokat nem lehet állítani.
Utcai motor, megnézed neten hogy melyik sag nek mik az értékei, leméred egy haveroddal, a csillapítást meg kb gyárin hagyni, sztm az előfeszítés a legfontosabb első körben, hogy ne essen be az eleje, meg ne legyen túlterhelve vagy a segge vagy az eleje. A csillapítást meg ha szét van törve az olaj - szóval hátul gyári olaj van benne - azt amúgy is tekergetheted, semmi nem fog változni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
doc
nagyúr
válasz Topiccsendőr #7924 üzenetére
tenyleg, ha mar futomu a kerdes, en is bejovok a magameval:
azt okozhatja a hatso futomu rossz beallitasa (en tul kemenyre tippelek) hogy 'dontosebb' kanyarban olyan mintha csuszna a hatulja?
-
yodamastah
őstag
Erre jo nehez lenne igy valaszolni.
MI az hogy "dontosebb?". Milyen dontesi szoget jelent ez? Milyen motor, milyen utfelulet? Milyen gumi? Mi kemeny szerinted a futomuvon? Mi az hogy olyan mintha csuszna? (most csuszik vagy nem csuszik) Kanyarba befele, kozepen, vagy kanyarbol kifele erzed ezt? Feken vagy stabil gazon erzed ezt? Stb...
Egyebkent a nagyon kemeny futomu miatt valoban csuszhat. Mivel nem dolgozik a futomu, a gumira harul minden, igy elobb fog elcsuszni. De ehhez kozel seprunyel kemenyseg kellene kozuti tempoval..
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #7924 üzenetére
Épp az ész nélküli tekergetést akarom elkerülni, mert ehhez bevallottan nem értek.
Egyébként én is a hátsó kerék viselkedését érzem bizonytalannak kanyarokban, az első kerék viselkedése nekem megfelel. (nem a határon motorozok vele)
A hátsó keréknél a rugóelőfeszítésen és a vázra oldalra kivezetett gáztartályon lehet állítani.
Mivel ez a hátsó traktus nem esett át tüzetesebb átvizsgáláson egyszerűbbnek tartom elvinni egy 'szakihoz' aki megnézi, hogy egyáltalán van-e nyomás a tartályban, jók-e a szelepek, beállítja, elmondja hogy mit hogyan állítsak aztán én rajta stb. mintsem hogy én álljak neki vaktában tekergetni és figyelgetni a kanyarokban hogy most miújság. -
yodamastah
őstag
-
senior tag
válasz yodamastah #7926 üzenetére
Persze szívesen fogadok tanácsokat / tapasztalatokat innen is..
Ahogy én gondolnám kiindulási alapnak persze előfeltétele, hogy normál állapotú (nem kockásra kopott) gumiról, megfelelő guminyomásról és kvázi egyenletes gázkezelés megléténél és útburkolati hibáktól mentes részt véve elemezzük a motor viselkedését, mozgását.
Én annyit érzek, hogy van amikor simán, mintha sínen menne kanyarodik a gép, és van amikor enyhe 'bemozgást' érezni a hátsó gumi felöl, gondolatnyi (pillanatnyi, nem folyamatos) kisebb megcsúszást, 'bizonytalanságot' - leginkább lejtős kanyarokban menve.
Persze mindez egy olyan téma, ami számtalan dolog függvénye és így nehéz kielemezni hogy most valójában mik azok az összejátszó tényezők amik egy adott jelenséget produkálnak..
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #7926 üzenetére
Általában utcán azt szokták csúszásnak érezni, amikor hirtelen beül a segge. Szerintem itt is ez történik. hinta.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
hiába tekergeted egyszerűen utcai motornál szinte semmi nem fog változni. (nekem legalábbis semmi nem változott semelyik motoromnál eddig) ha csutkára betekered még akkor sem jóformán. alig érezhető. nem lehet eltekergetni. az előfeszítéssel sokkal többet lehet változtatni a motor viselkedésén. Szerintem utcán megcsúsztatni úgy, hogy nem tudod hogy csúszik, vagy csak bizonytalan, az kis mértékű döntésnél befele nem létezik. Kifele poros úton nagygázzal. de azt egyértelműen érzed.
déczihez érdemes elvinni, olajcserére stb, utána van értelme tekergetni.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
doc
nagyúr
válasz yodamastah #7926 üzenetére
azert nem varok tavdiagnosztikat, csak az erdekelt lehet-e ez az ok, ezek szerint igen
Mivel eddig eleg sokat jartam utassal, ezert alapbol viszonylag kemenyre volt allitva (nagyon rossz utakon erezni is ahogy kellemetlenul pattog, normal uton nem nagyon volt gondom).de csak hogy alaposak legyunk:
Dontesi szog: passz, nagyobb mint ahol meg nem erzek ilyet de ez hozzatok viszonyitva valoszinuleg "de hat ez meg fuggoleges vazzeg" kategoria mindenesetre mar jobban dontom mint mondjuk tavaly nyaron, szoval eddig ez nem igazan jott elo
Motor: VFR750
Utfelulet: kb. mindegy, mindegyiken ereztem mar ilyet erosebb dontesnel (nyilvan necces uton, mint pl. feher aszfalt, nagyon ovatos vagyok, szoval nem ilyesmirol van szo)
Gumi: Metzeler Z6 (mar van benne km, de meg boven van benne ugyanennyi, bar teny hogy a gyari allapothoz kepest mar kicsit kockas, szoval akar ez is lehet az ok)
Mi kemeny: ld. fent
Mi az hogy: hat effektive nem csuszik (annak taknyolas lenne a vege, ha kanyarban kicsuszna alolam a gumi), egyszeruen erzem hogy bizonytalan... megfogalmazni nem tudom, de eleg jol lehet erezni a gumi hatarait
Hol: ez jo kerdes... szerintem a kanyart elkezdve mar erezheto, az tuti hogy nem csak a vegen jon elo
Gaz: stabil gazon (esetleg enyhe motorfek, de ez nem jellemzo), nem fekezve[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
Témához kapcsolódóan...ami meg van adva gyárilag suspension travel érték mm-ben (tehát a becsúszórszár mozgásának útja) azt miként mérik? Kerékkel a talajon, saját súlya rajta, vagy úgy, hogy tehermentes az eleje (mondjuk fel van bakolva). Én úgy gondolnám, hogy utóbbi hiszen a teljes mozgás a kirugózással együtt jön létre, így az is beleszámít. Jól gondolom?
doc: sajnos egyet kell értenem persuval. Nekem hátul van egy kis előfeszítés a két személy miatt, városban viszont így elég kemény, ha egyedül ülök rajta (nem pattog el, de határozottan kemény). Hiába tekertem kijjebb a rebound meg a többi cuccot, keveset számított. Inkább az előfeszítés a meghatározó.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
doc
nagyúr
válasz Daywalker #7933 üzenetére
koszi mindharmotoknak, siman elkepzelheto hogy a hintazast erzem (majd legkozelebb probalok figyelni ra)
akkor a kerdes: mi a megoldas? vegyem lejjebb hatul az elofeszitest? (azt amugy is terveztem, mivel a Zasszonyt kiraktam, mostanaban inkabb egyedul motorozok )
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Attol hogy csuszik a gumi nem kell elesni. A Z6ot nagyon faszan lehet csusztatni motoroztam sokat azzal a gumival. De a pumpalast ne keverjuk a csuszassal. AMikor a hatso gazon csuszik, azt hatarozottan erezni azon is hogy kifele fordul a segge. Nem csak osszeul, fordul el az egesz motor a kormanycsapagy korul, a kormany meg marad ahogy volt egyenesen. Ilyen laza 35-40 fokos dontesi szognel jo uton Z6 meg nem kellene csuszkaljon. Kb akkor kezdhet el csuszni amikor egy sportmotornak mar lent van a labtartoja, az ilyen 45-48 fok korul van. De ekkor is csak akkor kene csusszon ha mondjuk odahuzod neki, vagy a kelletenel nagyobb terheles valtast csinalsz. Persze a VFR nehezebb kicsit, lehet ez is szamit..
A "kemeny futomu" meg egy utcai futomuves motornal szerintem nem lehet annyira "kemeny" hogy nagy bajt okozzon. Eleve mi a kemeny? Ha elofeszites meg lett novelve, attol nem lesz kemeny a rugo, csak a nyugalmi pont megy felfele. A csillapitasokat elzarva lemerevedik, nem mozog, ezt is nevezhetjuk kemenynek. De nem veletlenul van az hogy az OEM futomuveken teljesen elzarva nem merevedik el teljesen a csillapitas. Igy hulyebiztos. Nem tudod annyira betekerni hogy bajt csinalj vele.
[ Szerkesztve ]
-
doc
nagyúr
válasz yodamastah #7938 üzenetére
nem nem, mondtam hogy nem csuszik, csak bizonytalan, olyan 'hataron levonek' tunik (bar az alapjan amiket irtatok, valoszinuleg csak az osszeulest/hintazast erzem)
azt meg azert vegyuk figyelembe, hogy amig Te motorozol, en max. ulok a motoron es ugy csinalok mintha 35-40 fok szerintem nagyon nincs, bar nem tudom hogy lehetne merni... majd keresek valami Android appot, ami tudja rogziteni is a legnagyobb dolesszoget (tud esetleg valaki ilyesmit? nem is rossz otlet ilyennel figyelgetni hogy amit en nagynak erzek, az megvan-e 15 fok egyaltalan )viszont Daywalker bogarat rakott a fulembe, konnyen elkepzelheto hogy ott a megoldas... meg fogom nezni a mocin a beallitasokat elol is
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
Korábban már linkeltem, hátha most is hasznos lesz: csillapítás helyes beállítása 1. rész.
-
Ferdzsoo
addikt
Most hivatalosan is bebizonyítottam saját magamnak, hogy függ a motor járása, bizonyos fordulatokon történő rezonanciája a benzin típusától.
Mostanában kezdtem észrevenni hogy túrák alkalmával mikor otthonról elindulok sokkal kevésbé rezonál a gép (mindig egy helyen tankolok), aztán ahogy haladunk a túra során (nem tudtam mitől függ míg most rájöttem hogy a tankolástól) egyszercsak azon kapom magam hogy megint rezeg mint a dizsnó.
OMV-s 95-ös extrától a legsimább, míg, schell, agip, eni stb. kutakon kapott sima 95-östől olyan szinten rezgek 6k fordulat körül hogy szinte elzsibbasztja kezem-lábam.
Ezt most onnan tudom hogy most még sima 95-ös volt benne, kicsit csapattam vele és megint éreztem hogy úgy ráz mintha szét akarna esni. (Mondjuk a cbf600 nak ez amúgy is szokása..) Aztán megtankoltam megin 95 maxmósönnel, és visszafele direkt megint arra mentem, és szinte teljesen eltűnt a bizsergős rezonálás.
Ezt mondjuk nem gondoltam volna.
Igen, OMV beépített marketinges vagyok."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
nagyúr
Sziasztok.
Kellene nekem egy kis help.Szükségem lenne 2db "gumiszarra" ami a hátsó ülés alatt van. (K4 Gixxer 750 )
Pontosan erről lenne szó.átmérője 23mm
magassága 20mmmGSX-R K4-K5-é tutira ilyen. (600/750/1000 egyaránt jó)
Felénk nem nagyon van motorbontó, ahol tudnék szerezni.
Ha valaki jár egy bontó felé az vegye már fel velem a kapcsolatot pls.
Köszönöm előre is.Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
stifi
senior tag
ugyanezt érzem, ahogy megfogalmaztad.
voltam kakucson pályamotoros oktatáson, és ott azt mondta az arc miután mondtam neki ezt a furcsaságot hogy _kurvaélet_, hogy nem csúszkál semmi. megnézte elölről, hátulról is hogyan megyek (lassan), és biztosított afelől, hogy a csúszás (és taknyolás) még nagyon messze van a tudásomhoz képest.nekem az van, hogy egy szintig tök szépen tudom dönteni a gépet, érzek mindent, aztán ha túl mélyre döntök akkor bejön az a dolog amiről beszélsz, de az a csúszástól még fényévekre van, csak mivel közúton nem szoktam így menni, ezért szokatlan a dolog.. és általában az van, hogy amikor ezt megérzem, annál nem is merek lejjebb menni, mert fosok hogy elcsúszom, de hogy a kollégát idézzem ez nagyon messze van a tudásomhoz képest, előbb kell a CBR-el a lábtartót leraknom minthogy csúszással elesnem..
más megközelítésből: ha azt "hiszed", hogy csúszik, akkor fogalmad sincs arról, milyen amikor valóban csúszik... nekem sincs
lehet el kéne taknyolni párszor hozzá...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
doc
nagyúr
en inkabb nem probalnam ki a taknyolast, plane kozuton
de azert gondolom ez nem 'normalis' hogy igy erzem, eljatszogatok majd a futomubeallitasokkal (persze csak ugy ovatosan)azt hogy miyen mikor csuszik, tudom, a hatso kerek azert blokkol neha (Szfvaron mar nem egyszer megesett amikor a sargara befekeztem, a hatso meg szepen blokkolt a hofeher, gyalog is eletveszelyesen is csuszos aszfalton), de azzal nincs gondom (talan a sokezer bringas kilometer segitett, ott megszoktam )
persze kanyarodas kozben meg sosem csuszott meg, akkor repulnek is azonnal az arokba[ Szerkesztve ]
-
Djuree
félisten
most látom a híradóban milyen baleset volt, édes istenem
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Archer
őstag
Hát köszönöm, a leírtak nagy részével egyezik a véleményem. Azt hiszem, végül is magamban már eldöntöttem csak kellet egy kis megerősítés Addigra meg talán még lejjebb is csorog az ára, akkor meg pláne szimpatikus lesz. A drágább kopó alkatrészeket még be tudom vállalni, ha meg komolyabban hozzá kell nyúlni, mint írtátok, mindegyik márkánál szívás. Már csak az évem alakuljon jól.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Topiccsendőr
addikt
Drágább kopóalkatrészek... Valaki talán rendelt közülünk ilyen motorhoz ilyesmit? Hasraütöget mindenki. Japán is tud dolgokat csinálni. Vegyél 4 tűszelepet egy karbisorhoz 60 ezerért, 30e km en belül, vagy szabadonfutót 80e ért. Bármit ki lehet fogni japánnál is.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- OpenWRT topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Telekom mobilszolgáltatások
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Hardcore café
- iPhone topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Renpho talpmasszírozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek