-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomate
veterán
Vettem egy gépet a héten. (YZF R1) Lesz meló vele rendesen, de ha minden összejön a végén jól jövök ki a dologból. 2003-as, rendezett magyar papírok.
Előző tulaj elé kifordultak egy stoptáblás kereszteződésnél. Nem pont szemből kapta el a kocsit, kicsit oldalt. Villák cserések, idomok kellenek, első kerék meg apróságok. Vázat még ki kell méretnem. A hűtő radiátort kilyukasztotta a duda, ez valószínű javítható. Ezen kívül hibátlan. A motor pöcc röff indul, szépen jár, hátsó futómű okés!
[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
"a végén jól jövök ki a dologból"
Szívesebben mondanám, hogy igen hajrá mivel magam is erősen barkácsolós hajlamú vagyok, de meglepődnék ha így összejönne.
Én is épp mostanában próbálom lebeszélni magamat arról hogy vegyek egy ezres FZR exup-ot százért darabokban. Lehet nem fog sikerülni.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
runner 125
nagyúr
válasz Ferdzsoo #7855 üzenetére
No para, mostanság két példát is láttunk arra, h születnek Mo.-n a "karcmentes, pályát soha nem látott, gondos nem dohányzó gazdától eladó" példányok.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
-
-
Tomate
veterán
Nem olcsóbb kint sem még egy törött motor sem. + regadó. Motorja hibátlan. 2003.9havi a motor és 2 évet állt a balesete óta. Szóval 6 évnél nem futott többet. Ha 5-600 között megáll a történet akkor is jó vagyok mert 8-900-ért adják ezt az évjáratot kb.
yodamastah: A túloldali teló el van görbülve. kb 10 centivel beljebb van a tengelye mint annak ami épen van. Az határozza meg, hogy menyire van benne a kerék a hűtőben.
Az a szerencse, hogy nem szemből kapta el, hanem elfordította a kormányt. A korménykifliről letört az ütköző (az is sokat fogott fel és görbült a villa) A váznyak közel sem függőleges és nem látszik semmi durva sérülés. Nem mondom, hogy nem ment el, mert biztos elment, de szerintem javítható határon belül van.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Mit nem adnék egy ilyen csörgésért.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tomate
veterán
válasz runner 125 #7866 üzenetére
Nekem elsőre ez a csóka ugrott be
-
yodamastah
őstag
Persze olyan nincs hogy szembol utesre elgorbul a vaz anyira hogy fuggoleges legyen a kormany csapagy haza ELobb torik el a hegeszteseknel a vaz valahol. Mondjuk olyat lattam mar hogy a csapagy haz osszerogyott, de siman lehet hogy tenyleg nincs semmi baja. VIszont az teny hogy eleg erzekenyek ezek a vazak, foleg az oldal iranyu utesekre. Mar akkor is szepet kap ha siman felbvorul a motor.
Van egy cimboram aki minden nagyobb eses utan kimerette es javittatta a vazat a motorjain (palya). Aztan egyszer aszonta a f*sza tele van egyszer lesz egy egyenes vazu motorja, vett egy zsir ujat (aszem 03 R6). Atepiteskor kimertek, es gorbe volt gyarilag is
[ Szerkesztve ]
-
Tomate
veterán
válasz yodamastah #7869 üzenetére
Az jó.
Esetleg meg tudod adni a cimborád elérhetőségét, hogy megkérdezzem, hol csináltatta a vázat és mennyiért csinálták neki? Vagy a szerviz neve is jó. (privibe jöhetne) köszönöm! -
Tomate
veterán
válasz yodamastah #7873 üzenetére
Az egyik teló szemre ép maradt, a másik görbült, de nem csak a becsúszószár. Kompletten az egész... Szerintem kuka. Sokan ajánlották. Szerintem Ő lesz.
-
Prof01
veterán
Valaki nem tervez R6R-t venni? Itt egy nagyon jó ajánlat! Tegnap még 100assal drágább volt! [link]
Gyönyörű ez a gép!Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Steven
addikt
most adtam el az sv1000s-t egy jóféle gsf 1250 et tervezek venni
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Topiccsendőr
addikt
Nem jellemző. Idomok patentek, és egy ilyen javítást könnyű kiszúrni. Azért szalad ebből az R6 ból egy pár darab az utakon. De amíg nincs megnézve felesleges teóriázni.
Maga az első fejidom lámpával annyiba kerül majdnem mint egy gyári teló[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
válasz Topiccsendőr #7859 üzenetére
akkor úgy fogalmazok, hogy nem számottevő (érezhető) mértékben.
de ha már itt tartunk, egy nagyobb kátyútól is kap... főleg amin felüt a teló. ott is nyeklik, főleg az alu.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
yodamastah
őstag
Jo az a katyu nem ugyanaz. Messze nem akkora erok hatnak, mint amikor oldalba kapsz egy kocsit, vagy elesel es porog osszevissza a motor. A vaz eleve arra van tervezve hogy a villan keresztul erkezo azzal parhuzamos erohatasokat kapja. Amikor a villa oldal iranyu vagy szembol (falnak mesz) utest kap, ott mar a villa szep nagy erokaron at rendesen meg tudja csavarni a vazat.
Erdekes amugy, lattam par kettetort motort, es tobbszor is volt szinte sertetlen a villa. A sportmotorokon gyakori hogy elobb torik el a vaz, minthogy a telo kulonosebben meggorbulne. Pl ez nekigurult valami allo tereptargynak (az ember leesett rola): [link] De lattam olyat is hogy a villahidak tortek ropira, a csapagy haz szetment, de se a vaz nem tort el, meg a telok se mentek nagyon el.
Nyilvan ez elegge valtozo motoronkent. Van olyan sportmotor amit utni-vagni lehet, a vaz nehezen torik. Es van ami egeszen kicsinek tuno esesnel kepes kettetorni... A k5 1000 gixxer hirhedt volt errol ugyebar. [link]
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
runner 125
nagyúr
válasz yodamastah #7885 üzenetére
Ittvan pár fotó is róla. Elképesztő tényleg.
Hasonló az eset, mint amikor 5-6 éve a sárvári motorostalálkozós HD-s banda ment le a Balatonra, talán a Napló kamera is forgott a baleset közben, bár ott emlékeim szerint a motoros(ok) hibáztak, szembeelőztek...
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
yodamastah
őstag
válasz runner 125 #7887 üzenetére
Lattam tegnap a fotokat.. direkt nem linkeltem be
"...a Polo gazdája átment a szembe sávba.Angliában élnek és összekeverte a sávokat..."
[ Szerkesztve ]
-
már hárman...
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
shiNIN
tag
Teresának is 5 számjegy van, pedig az F650 CS elég strapabíró motor, van, aki többszázezer mérföldet nyomott bele és még megy. 93446-ot mutat a számláló, s vissza van tekerve 16 ezerrel. Ha átfordul, majd kap egy pálcikát eléje Már 50 ezer körül sürgették Alvarót, hogy adja el, de hát minek cselekedne valaha is ilyesmit? Maradéktalanul elégedett vele, ahogy én is jól megvagyok az enyémmel, bár nyilván el tudnék viselni egy valamivel erősebbet.
Nekem 6 számjegy van, de ebből egy a tizedeket méri, még 33 ezer sincs benne, de most már többet fogunk túrázni... Főleg jövőre, ha nagyjából összeáll a ház, de azért a mostani sűrű május is 3-4 ezres volt (a most hétvégi túrán utaskodtam, mert minek fizessek azért, hogy átmenjek a dögunalmas négyesen... utólag kiderült, haladó "motorozás szélben" tanfolyam kerekedett belőle, de ezzel együtt se bánom, hogy kihagytam. Teresa fogyasztása csak tél közepén volt ilyen rossz... Ha nem tép az ember, messze a szél rontja le legjobban).Életünkben először voltunk Romániában. Kiderült, hogy motorra nem kell útmatrica. Éppcsak átnéztünk Nagyváradra, programunk volt, no meg eső is, úgyhogy abszolút semmi szép részen nem motoroztunk, de majd legközelebb Ősszel is lesz ott egy összejövetel.
Visszafelé láttunk két trafit, egyik cselesen erdőben, másik jól láthatóan, de Alvaro akkor már egy ideje teljesen szolidan vezetett, tökéletesen betartva a KRESZ-t, mert egy jó fej autós figyelmeztetett minket. Mindkettő országúton volt, tábla nélkül, így eleve csak minimális gyorshajtás fordulhatott volna elő, simán 90 alatti átlagsebességgel, nem egyenletes tempóban, igen gyakori és rövidke 90 fölötti csúcsokkal.
Faluban, ugye, sokkal könnyebb gyorshajtani, főleg az elején, végén, különös tekintettel arra, amikor a tábla és a házak közt van fél km-es erdős rész vagy amikor 40-es táblás a falu, hirtelen bukkan fel ésatöbbi. Bár láttam már falu elején elhelyezkedő finom (számomra akkoriban, főleg a gyári kemény gumival ijesztő) kanyart is, aminek Alvaro sem tudott "kellőképpen" ellenállni. Ez a legrosszabb, túl nagy élményt vesztenél még mindig eléggé biztonságosan, de szabálytalanul vezetve. -
lujo10
aktív tag
válasz DigitXT #7884 üzenetére
Részemről csak annyi, hogy részvétem az áldozatok családtagjainak, és mielőbbi jobbulást a sérülteknek.
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
ALI_G
veterán
Versenymotoroknál mire érdemes figyelni a motoros topic 1. hsz-ben leírtakon kívül?
Melyikhez könnyebb/olcsóbb alkatrészt beszerezni? r6, gsxr600, cbr600?
-
Varoz
őstag
válasz DigitXT #7884 üzenetére
Helyszínen felk.tni az ilyet. Semmi, de semmi mentsége nem lehet.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
yodamastah
őstag
Talan a legjobb csomag bolti allapotban a yamaha R6R. Kivalo palyamotor. A tobbi japo se rossz, de 600 kategoriaban nehez elverni ezt a modellt. R6R ugye a 2006-ban megjelent R6.
A suzukit abbol a szempontbol tudom ajanlani, hogy sokat eladtak belole itthon az elmult 6-8 evben, emiatt sok az alkatresz, valamint van rengeteg elado motor jo aron (pl az enyem ), tovabba eleg konnyu szerelni (bar ez modell fuggo is). Honda/kawa tapasztalatom nekem nincs majd mond mas. Koridoben bolti allapotban nem a suzuki lesz a legjobb, de ez a kb 1 sec sokat nem szamit amikor egy atlag kezdo palyazo 30-40 seccel megy szarabbat egy 4km-es palyan mint amit a motorbol ki lehet hozni
Ha palyazasra veszel motort akkor igazabol ami fontos hogy legyen penz/ido uzemeltetni. Valamint ne jelentsen anyagilag nagy gondot ha neha osszetorod kicsit. Magyarul nem a motor lesz draga, hanem a palyamotorozas maga.
Kb 2003-2004 evjarat utan nem hiszem hogy talalsz olyan japan 600as sportmotor ami ne lenne alkalmas palyazasra. Akar bolti allapotban is. Szinte barmelyik jo lesz. Ha amator versenyeket akarsz nyerni vele, az mar mas kerdes, oda ennel kicsit tobb is kell
Ha olcso motort (mondjuk 1M alatt) veszel palyara, a legfontosabb hogy a vaz/futomu/ fek rendszer legyen jo. Ha korabban palyamotor volt biztosan estek vele. Ez nem baj, sot emiatt meg sokkal olcsobb is lehet. A fontos hogy szerkezetileg ne legyen hibas. Ezt ki kell probalni. A blokkba ugyse fogsz tudni belenezni, az lutri lesz. Persze az alap dolgokat ott is ki lehet deriteni (pl nem fustol), de ettol meg barmikor leszakadhat egy szelep stb...
-
yodamastah
őstag
Nekem elado a 750es. K4es, 2006os forgalmoba helyezes, rendszamos, lampas motor. MOst fog uj muszakit kapni. Teljes ohlins futomu (85kg emberhez felrugozva hringre), verseny rendszer, fullos notebookrol allitgathato closed loop injektor vezerles (afrtuner.com), palyaidom (gyari fele is megvan), tuning fek master cylinder, 2 hatso felni. 2x estem el vele, nem fordult at 1x sem. 1000 ft/ccm az ara. Ezt nem kell felteni a hungaroringen
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #7896 üzenetére
A 30-40 sec-cel megyek szarabbat az stimmel Viszont elvagyok tévedve, most első gépnek ~500k körül nézelődöm. Túl nagy választék nincs, de szerintem egy eleve pályamotort jobb nézni, nem akarok időt és pénzt elb@szni arra, hogy pályaidomot rendeljek, stb. (nyilván én is fogok vele esni, szép idomzatot meg sajnálnám összetörni).
Egészen olcsón találtam két eladó kerékpárt:
cbr600, [r6]. Valószínű hulladékok, de nekem elég ha a blokk, váz, felfüggesztés egyben van.
gsxr750 - ezt érdemes lehet megnézni.A tieddel az a baj, hogy rendszámos nem szeretnék plusz adót fizetni, elég egy utcai motor a háznál.
Kicsivel (?) többért ez jó vételnek néz ki: gsxr600.R6R-ről én is jókat hallottam, talán többet is kérnek érte a versenytársakkal szemben.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Igazan jo vetelek 700e-1M magassagaban lesznek. 890ert jo ez a gixxer, mondjuk a forgalomba visszahelyezeshez gondolom nincs meg semmi.... (lampak, idomok stb) amire vigyazz hogy sok a ketes eredetu, forgalomba nem helyezheto motor. Kapsz egy fenymasolt olasz adasvetelit aztan joisten tudja hogy igazi-e.... mondjuk olcsok ez teny... 300-500e magassagaban lesznek ilyenek.
Ha sokat fogsz palyazni, es javulnak a koridok, akkor elobb utobb elszaladnak majd a koltsegek. Nem is az lesz a lenyeg hogy 500e volt a motorod, vagy 800e. Hanem hogy tudod e fizetnia gumikat/szerizeket/egyeb kopo alkatreszeket, meg ugye a palyaberlet es a benzin, meg neha-neha elesel torik szakad ez/az...
Az enyemet igazabol meg nem is arulom, de annyira nincs kihasznalva hogy semmi ertelmet nem latom csak tartogatni. Kozlekedni eleg lenne egy Burgman is. Erre tok folosleges palyamotort tartanom
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- MIUI / HyperOS topik
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- RAM topik
- Linux kezdőknek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Házimozi haladó szinten
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- LG LCD és LED TV-k
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000