-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
boogie84
veterán
Lehet tudni h mostanság mennyi lesz az F4esem műszaki vizsgadíja?
(#7448) Kasza08: Idd el magad!
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
-
Daywalker
addikt
A szinter betét jobban nyúzza a tárcsát, nem árt figyelembe venni. Mellé is lehet nyúlni, mert nekem volt AP Racing szinter betétem, kb. a felénél több fogyott el 2000 km alatt. A mostani (ez is szinter) közel 5000 km-rel is 3/4-en van. Én most ha azon múlna, megvenném a gyárit...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Integra #7325 üzenetére
minden stimmel csak széles vállak nem,
sztem beleszámoltad a vállprotektoromat is
amúgy ilyen hosszabb egyeneseknél bele-bele fordulgat 2 kilóba is(óra szerint)
de sosem éreztem hogy le akarna szedni a menetszél... bár azért nem árt ha kapaszkodik az ember-= No way back from Here =-
-
[lAyCsI]
addikt
sztem kicsit el van túlozva ez a szinterbetétmegesziatárcsát mizéria,
pár garnitúrát elhasználtam már és nem látszik hogy fogyott volna a tárcsából...-= No way back from Here =-
-
Felmentem ma Érdre, a fehérvári elkerülőn egy merci sedan 230nál nyugiban tartotta a lépést.
hm...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
shiNIN
tag
Ha az ember belefut egy trafiba, akkor tuti a csekk, vagy kisebb csoda folytán tudnak jól esni a vízcseppek vagy valami?
Huhh, 5 nap alatt lenyomtam 2250 km-t, bejártuk Magyarország összes hegyvidékét, az idő szinte sose volt jó, persze dögmelegben még bejátszott sávlezárástól vonatra várakozáson át hosszú pirosig minden, meg persze az itinerezés Volt szél, ami 95-re módosította a végsebességemet, ami kissé rosszul esett (épp 110-es volt a sebességhatár azon a szakaszon), hazafelé eső, nyomtunk 5 órát éjjel a Keszthelyi-hegységben (inkább dombság ) és a Bakonyban (hazai terep, de azért lassan mentünk. ritkán megyek falvakban gyorsabban, mint országúton, de ott volt világítás és nem volt forgalom), láttunk szép tájakat és valami hihetetlenül szar utakat. Néha jó volt az út, de cirka 1.5 méter két sávhoz... Az ottani autósok nem szívbajosak. Egy pár kanyarig együtt mentem egy kanyargós erdei kátyúhalmon, Cili olyan hangokat adott ki, mintha szét akarna esni, de sose szokott, így tepertem tovább Pár perccel később egy hirtelen éles kanyarban belefutottunk valamibe és a két motor erős hajlamokat mutatott az elesésre, de aztán mégsem. Nyilván megcsúsztunk párszor, pl. a Mátrában túl sok vizes növényi darabka volt az úton vasárnap hajnalban.
Tapasztalatok, azok voltak. Most kissé furán érzem magam, de jobban túléltem, mint gondoltam, még csak nem is fájok sehol.
A tanktáskát lazán lefújta a szél párszor, így többnyire a dobozban tartottam, s jobbára Alvaro navigált, de ő sem állt mindig a helyzet magaslatán.
Az új, nem túl nagy plexi nem védi a fejemet, de kurvajó légellenállás szempontjából. Alvaro rég készült, hogy na most ő lealázza a mezőnyt, én pedig gondoltam, milyen poénos lenne véletlenül megverni. És lőn (Alvaro a gumit és a tempót hibáztatja), sőt enyhén saját rekordot döntöttem, egy 2.67 l/100km-es tankkal. A legutóbbi viszont kb. 3.18-as lett, sokat ront a hideg, a szél és a főút együttese, no meg a fáradtság és az úthibák sem tesznek jót. Ráadásul nem élveztem a hármas főutat kicsit sem, dögunalom a köbön.
Nagy ötlet volt az osztrák vártúra, sokkal jobban kanyarodtam, mint korábban. Eddig hegyvidéken Alvaro elhúzott a kanyarokban, de most már én döntök jobban. Pedig lesz ez még jobb is szerintem. -
shiNIN
tag
Apropó tankolás... Vasárnap hajnali 5-kor indulunk Hasznosról, végignyomjuk Egerig, kitérve Kékestetőre, Lillafüred, majd fel északra... Fene se figyelte a fogyasztást a kanyargás közben, csak azt láttam, hogy már lent van a mutató, ami nem infó, mert 430-nál kb. mindig lent van, de érzésre gyönge tank, mert mitől lenne sok fékezés, részben rossz utak és hideg, vizes aszfalt esetén. Mentünk tovább, csak lesz egy benzinkút, szokott. Történetesen a túra azon szakaszán voltunk, ahol 120 km alatt nincs egy megveszekedett kút sem. Véletlenül volt a szomszéd faluban és a két térképünk közül az egyik jelölte, de WTF?! Ha valaki azon a vidéken némely helyen tankolni akar, 50 km-en belül semmi? Itt tizenpár km-enként van kút minimum, megszoktam, hogy lépten-nyomon találok egyet.
-
Varoz
őstag
2012-től érvényben van! 2013-tól pedig ki lesz tolva a korhatár 24évre, illetve egyéb kategóriamódosítások...
Ezt nem mondod komolyan? Elmennek a jó b.dös k.anyj.kba.
Akkor mindenképp idén kell tennem A-t. Ejj, f.szom.hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
shiNIN
tag
Autónk nincs, a motorokat mindig teletankoljuk (úgy tudok fogyasztást számolni), s igen komoly ok nélkül csak akkor, amikor már igen kevés van bennük. Én utálok azon izgulni, hogy kifogy-e, így nem kockáztatok, Alvaro viszont képes rá, viszont zokszó nélkül tolja km-eket, ha kell.
Errefelé elég sok kút van, még a tartalékom is elég a következőig, ha nincs éjszaka, pedig az csak fél liter De a kis benzinszintjelzőm elég informatív a tank közepe-vége felé, Alvarónak pedig pilács van, immár ledes, csak az vezetheti meg, ha a végére hirtelen nagyon leromlik a fogyasztás. Az erős szembeszél hidegbetöréssel hihetetlen sokra képes. Gyorsan ugyebár sosem megy, max. szerinte túl gyorsan. -
shiNIN
tag
Ez a 24 év pedig oltári nagy szopatás s még azt se tudom, miért fogalmazódott meg valakiben ez az épületes gondolat. Honnan a fenéből szopták ezt a számot? Én igazából a 21-et sem értem teljesen.
Viszont megvan a két évem, legálisan vihetek utast. Majd próbálkozom, jól jöhet még és szokni kell kanyarban
-
Varoz
őstag
Én 21 vagyok. Nekem egyetlen lehetőségem, ha idén lerakom. Csak ugye pénz is kéne ahhoz.
Várjál ez a kezdőjogsi is érdekes. Nekem 1 éve van T kategóriám(Mezőgazdasági vontató), aminél nincs kezdő. De mivel nemzeti kateg. így a kezdőjogsiba nem számít bele. Most csinálom a B-t. 2 évig nem húzhatok utánfutót. Pedig traktorral szerelvénybe járkálok. Akár 40 tonnákkal is. De autóval nem húzhatok el 50 kilót sem. Röhej.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
KubanitoS
veterán
Haverom megcsinálta egy pár éve az A korlátozott jogsit. Akkoriban húsz éves volt azt hiszem, így nem mehetett nagy á-ra. Mindig mondogatta nekem, hogy majd ha te is leteszed, akkor elmegyek egy tíz órás továbbképzésre és semmi gond. Meglett a jogsim, haver a héten tudta meg, hogy elölről kell kezdeni az egészet. Volt ám öröm meg bódottá.
Egyébként, ha jól értelmezem: azoknak, akiknek megvan a korlátozott jogsijuk már évek óta, magabiztosan vezetnek stb ezek szerint sokkal rosszabb motorosok, mint egy zöldfülű, akinek egy éven belül megengedik a különbözeti letételét. Érdekes hozzáállás.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
runner 125
nagyúr
válasz KubanitoS #7478 üzenetére
Idióta faxkalapok hozzák ezeket a döntéseket. Totalbike is cikkezett erről.
Oltári nagy gyökérség, más országokban nincs ilyen szintű legombolás. Ott 2 év Ak. után gyakorlatilag ingyen (némi ügyintézési költségért cserébe) bejegyzik az A kategóriát!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
KubanitoS
veterán
válasz runner 125 #7479 üzenetére
Valóban, ha jól tudom jövőre még akarnak új jogsi kategóriákat is bevezetni. Eléggé felháborító. Én mellesleg nagyon örülök, hogy egyből a nagy A-t tettem le, hiszen így nem kell szórakoznom később a különféle kategóriákkal. A költség mellett a ráfordított idő sem kevés. Jó érzés túl lenni a dolgon.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Varoz
őstag
válasz KubanitoS #7478 üzenetére
Engem ezek a lépcsők nemn érintenek. Mivel nincs motoros jogsim. Ellenben a 24 évre való felemelés kicseszik velem, ha idén nem teszem le.
Á, idióták ezek mind.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
runner 125
nagyúr
Csinálj most B125-öt, kb 30-35-ből megvan, s van 1 éved, h különbözetivel felülj a nagyra - az-az, megcsináld az A-t. Még olcsóbban is ki lehet jönni, nálunk itt vidéken kb 120k egy motorjogsi.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Varoz
őstag
válasz runner 125 #7482 üzenetére
Most csinálom a B-t.
B125-nél mennyi a különbözeti a nagyra?
Hmm...úgy 82 lenne a komplett A. Nem is hülyeség.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
Bár így is mindenképp idén kell végig vinnem, mert ha jövőre kitolják az éveket 24-re akkor b.szhatom az egészet.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
doc
nagyúr
tegnap en hasonloan jartam ugyanott, bar az egy masik nemet marka (BMW) volt, es en csak 210-ig mertem huzni
ott meg jott mogottem lazan, aztan az autopalyara felhajtva bealltam a stabil 150-re, ez meg padlogazzal ugy elhuzott par mp alatt hogy csak lestem...
az ilyen rendor, vagy miert nem fel a traffipaxtol? :S pont azon a szakaszon van egy fix -
runner 125
nagyúr
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
stifi
senior tag
válasz runner 125 #7488 üzenetére
'sztakurva
és ha már ez a kereszteződés, tessék egy cikk
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Prof01
veterán
válasz runner 125 #7488 üzenetére
Elfogadnám mindegyiket!
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
TayRol
veterán
válasz runner 125 #7488 üzenetére
főleg a bőrruha nem semmi.
-
Prof01
veterán
válasz runner 125 #7492 üzenetére
Hát... nehéz döntés lenne. 1000RR az mégiscsak 1000RR...
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
shiNIN
tag
válasz runner 125 #7488 üzenetére
Szépen kirajzolódik a biceps femoris, a póz is elég kecses... Lehet, hogy megszokta, hogy szorult helyzetből kisegíti ez a bőr, sajna a tárgyak, amikre eshet, kevésbé megbocsátók...
-
lujo10
aktív tag
válasz runner 125 #7488 üzenetére
Hogy én pont ilyenkor nem járok arra mondjuk máskor sem
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
Varoz
őstag
Magyarul fugázná mindenki, értjük.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Kasza08
őstag
válasz runner 125 #7488 üzenetére
Most kapcsolok, ez itt van nálunk Dunaharasztin De sajnos a hölgyet nem ismerem.
-
stifi
senior tag
én intubálnám, hogy szakszerűen fogalmazzak
amúgy én nagyon tisztelem a motoros csajokat. nem mintha nőellenes lennék, de amennyire a csajok többsége fogékony a technikai dolgokra, csoda hogy van közöttük 1-2 aki képes elvezetni egy ilyen gépet.. a sok gomb meg a bonyolult működési elv, ez nem csajoknak való alapvetően, mégis van 1-2 aki veszi a fáradságot hogy megtanulja.. még ha papucsban, otthonkában is ül fel az ezres motorra nulla védelemmel, akkor is respect!
az én barátnőmet például annyira higeden hagyja az egész, hogy még álló helyzetben is problémás neki felülni.. váltós motort pedig soha nem lenne képes megtanulni vezetni, az zicher..
nem azért mert buta, sőt, nagyon is értelmes. egyszerűen nem érdekli.nekem is van pár ilyen témakör az életembenNincs időm kedvesnek lenni!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Trollok komolyan
- EAFC 24
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Vicces képek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Kompakt vízhűtés
- További aktív témák...