-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
stifi
senior tag
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
.mf
veterán
válasz yodamastah #6904 üzenetére
Nyugi, holnapután már fenn lesz a használtautó.hu-n, kevés km-rel, nyugdíjas orvostól, megkímélt, csak telekrejárós
Alaposan szétjött...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
geree@bl
aktív tag
Köszönöm mindenkinek a tanácsokat
Aludtam rá egyet, és azt gondoltam ki, hogy elvitetem szervízbe, és ha ott szépeket mondanak, akkor meg is veszem. Ha nem, akkor meg ennyi.Amúgy a villára visszatérve: lehet arra gondolt a teljesej újnál, hogy simán felújították? Mert ugye mondta is, hogy nem ért hozzá...
''Tévedni emberi dolog, de valamit igazán hatásosan elbaszni: ehhez már számítógép kell.''
-
Ferdzsoo
addikt
Szerintetek szabad motort ennyi km-el megvenni?
Meg mi ez az 1 év gari?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
stifi
senior tag
válasz Ferdzsoo #6913 üzenetére
gondolom minősített használt jármű, amire a viszonteladó (jelen esetben márkaszerviz) ad 1 év garanciát. el kell olvasni az apróbetűs részt, hogy pontosan mire vonatkozik ez, de nyugaton elég jól megy az ilyenfajta használt értékesítés, kevés a rizikó...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
TayRol
veterán
-
Ferdzsoo
addikt
Nah erről a fentartásokról szívesen hallanék, mert már több motort is láttam náluk ami szóba jöhetne. Mi ez a közelükbe nem menj?
Köv kérdés:
VFR800 -nál is 6k km-es szervízek vannak?
Értem ezalatt hogy 25k km-nél van a nagyszervíz?[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Ferdzsoo
addikt
Te milyet akarsz? Bocs ha már írtad, mostanában nem voltam túl aktív.
Persze a motorvásárlás is egyszerű ha van 5 millád. Bemész a szalonba és megrendeled a megfelelő színt.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
vendingo
veterán
Ma újítottam a lidl-ből frankó motoros hátizsákot 5000-ért, meg tárcsafék zárat 3000-ért. Megérte betérni :-)
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Ferdzsoo
addikt
Nekem meg a legnagyobb bajom az hogy nemtudom pontosan mit akarok.
CBF1000, VFR800, 600-as hornet. Esetleg CB1000R. Ez így mind szóba jöhet.
De ha a túrát nézem már csak a VFR meg a CBF marad.
De amennyit én tavaly túrázni voltam..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Nekem is a cb1000r tetszik a legjobban, kb az az álommotorom, egy baj van, nem tudom csajomnak beadni a hátsó sámlit...
De ezt mindennél jobban venném."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Ez is a másik baj hogy sokat használnám városban, így a VFR nem a legjobb választás.
Csak a cbf marad, a kis gagyi dolgai ellenére...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Integra
titán
mikor apum a tehenet megvette, előtte ő is nézte.. és megdöbbent milyen olcsó és gagyi megoldások vannak rajta.. az, hogy én ezt mondom ok, de én beképzelt sznob vagyok, de ha már apám ezt mondja magától, akkor azért az elgondolkodtató
sajnos tényleg így van, én nem venném meg. inkább egy használt komolyabb minőségű motor 2-3 évesen.. cb1000r fain kis masina, de annak a fenntartási költsége is más szerintem. meg az már gyilkos kategória....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
senior tag
-
vendingo
veterán
Én is eléggé rácuppantam a naked gépekre.
Most fél csupasz sv650s-em van, de arra gondoltam, hogy veszek rá egy "n"-es műszeregységet+lámpát+kormányt, vagy egy sztrítfájter lámpát.
Nálam az S-es idom nem sokat ér, mert közel 2 méter vagyok és veri a szelet így is rendesen.Másik dolog: Letört a fékkarom vége. Átmegy így műszakin, vagy kukázzak egy másikat?
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Ferdzsoo
addikt
A cb1.3-al az a bajom hogy a fejidomos fejidomja egyáltalán nem tetszik, az idomnélküliről pedig letép a menetszél...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Djuree
félisten
WTCC futamra nem jöttök ki motorral? jövő 7végén lesz, vasárnap a verseny. 3000 a jegy, tavaly ingyen volt, de akkor sem lehetett felmenni a nézőtérre, érdekes hogy akkor sem volt ingyen teljesen ezekszerint. lehet hogy megint be lehet menni ingyen, csak a nézőtérért kell fizetni külön, de lehet látni máshonnan is. tavaly volt egy állvány, azon lógtunk 122-en, jobb helyünk volt mint a fizetősöké csak volt egy jó kis eső, sisakban néztük a versenyt, a 2 hülye motoros hátha idén megússzuk eső nélkül. tele volt amúgy motorossal kint a parkolóban. össze is haverkodtam egy sráccal, hátha megint kint lesz.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
ja ne is mondd, én kicsit későn mentem, közbe jött ez az aznapra, az első futam felére értem oda, olyan sor volt hogy nem hittem el, a kocsik között el tudtam menni, dudáltak meg anyáztak rendesen, már már féltem hogy rámnyitják az ajtót. parkolót is kerestem sokáig, nem voltam előtte a ringen, nem tudtam hol a bejárat, meg hogy helyezkednek el a parkolók, rendőrök azt mondták fent nincs hely. a ring bejárata előtt senki(!) nem állt, oda simán fel lehetett volna menni, most már tudni fogom. így kellett felfelé gyalogolni még vagy 700 métert, elég kellemetlen volt a sok cuccal.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
vendingo
veterán
Amikor voltam lejelenteni már akkor szívóztak velem, biztos ami biztos veszek rá egy újat és majd vizsga után visszarakom a töröttet, jobban bejön a rövid.
"nem látszik a rendszám fölött a prizma" - Azt se tudtam, hogy van ott prizma, de őt zavarja...
"hangos az "e" számos kipuff" -Mondtam rakok be db killert. Erre ő, hogy hegesszem bele különben nem megy át a vizsgán. Hülyék ezek?[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
.mf
veterán
Kicsit furcsán viselkedik most a motorom.
Az utóbbi napokban kétszer fordult elő, hogy reggeli előszedésnél induláshoz egyesbe váltásnál be volt ragadva a kuplung, ugrott egyet és leállt, úgy kellett hintáztatni, hogy ki mozduljon. Ma voltam egy kisebb körön (cipőt indultam venni de nem kaptam, aztán egyszercsak véletlenül Esztergomban és Visegrádon kötöttem ki, tudjátok, hogy megy ez ), aztán visszafelé kicsit jobban vibrált, mint szokott (eddig még nem zsibbadt a bal kezem tőle, most viszont többször is le kellett vennem a kormányról), kicsit hangosabb volt a motor hangja, kicsit nehezebben lehetett váltani, de a lényeg, hogy már visszafelé Pestre érve a lámpáknál éreztem, hogy sokkal bentebb fog csak a kuplung, ha nem húzom egészen be, akkor elkezd rángatni. Addigra a váltás is sokkal nehezebb lett.
Elsőre az olajra gondoltam, hogy talán nem jó a kenés a lamellák között. Hazaértem, s ugyan még meleg motorral néztem meg, de színültig van, tehát gondolom visszahűlve is marad legalább a min. fölött.
Második tippem a kuplunglamella lenne. Az produkálhat ilyeneket? Milyen gyakran kell cserélni?
Tudom, távgyógyítani nem tudtok, de csak addig kell, amíg kapok időpontot szervizbe.
Kösz!Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Jaésmajdnemelfelejtettem:
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #6943 üzenetére
Hmmm...
Már hazafelé jöttem, amikor ezt elkezdte csinálni, tehát már alaposan be volt melegedve (sőt, városban jöttem, hűtőventi ki-be kapcsolgatott), tehát nem gondolnám, hogy még a hideg miatt sűrű olaj lenne. Bár azt is hozzátenném, hogy amikor először (még menet közben, amikor elkzedte csinálni) megnéztem, akkor kicsit habos volt a kémlelőnyílásnál.
Olajcsere tavaly júliusban volt, azóta kb 5k km ment bele, s azelőtt is szép tiszta volt még cserekor az olaj (nyugisan járok vele, nem nyelezem).
Én is inkább a kuplung környékére gyanakodnék inkább.Vendingo: 37-38k-val, sajnos ebből is látszik, hogy milyen kevés időm marad rá
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
shiNIN
tag
válasz vendingo #6940 üzenetére
Értem én, de a fékkar végének akkor sincs köze semmihez szerintem. Mondjuk én azt sem értem, miért olyan fontos a láncvédő. Hosszan magyarázták, hogy simán csonkolhatja a lábamat, én pedig közöltem, hogy a lábam sok tíz centivel előrébb van, de utasként is megpróbáltam odadugni, nem megy, ha akarom se. Nem hatotta meg őket, de a fő, hogy alapvetően aranyosak voltunk, s szép volt a szemünk vagy a fene se tudja, s kaptunk matricát. Ennek fél éve lehet, még mindig nincs rajta láncvédő, mert nem olyan egyszerű dolog ez, a harmincas szervíz mellett remélhetőleg ez is meglesz, a szerelő ismer embert, aki tud hajtogatni egyet
Cili kap nagy plexit és a szerelő tiltakozása ellenére hosszabb lesz az áttétel. Iszonyú rövidek a fokozatok, 40 körül van az ötödik alja, úgyhogy országúton már kissé pörög a kicsike. Van ismerősöm, aki már csináltatott ilyet, nem lehet különösebb gond. Amúgy is irreverzibilis folyamat. Majd meglátom, mennyit gyöngül, valóban többször kell-e váltani (nagyon el kéne csesznie a harmadikat, hogy ez igaz legyen, a felső 2 fokozat úgyis csak sima haladásra volt jó, ha nyomatékra van szükség, visszaváltok), s mi lesz a fogyasztással. Annak javulnia kell az áttétel hosszabbítás miatt és romlania a plexi miatt. Rendes saját plexitlen tankom nem is volt, egyetlen full idea tankomban ilyen szezon eleji kis bénázások meg eső volt, ami elrontja a dolgokat.
A 48 órás fog érdekelni, teljes tankokat megyünk együtt Alvaróval, ő pedig a legjobb fogyasztást akarja elérni a mezőnyből. Komoly realitása van a dolognak, de majd meglátjuk Valszeg nem tudom megverni, pedig mennyire poénos lenne, hogy ő próbálja nagyon és nekem sikerül -
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #6943 üzenetére
távdokibácsi, nekem olyat csinál már sokadjára, hogy ha stabil 150-160-as sebességnél mintha elmenne 1 henger, belassulok, hiába húzom a gázt koppig, lassulok, aztán 100 körül magához tér. A jelenséget az szokta kísérni, hogy a benzinvisszajelzőből még 1 csík van, utána még jönne a tartalék, amikor villog meg miegymás.
Ez így wtf?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Lopják az LG akkutitkait
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Xbox Series X|S
- Gyúrósok ide!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- További aktív témák...