-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
A motor forgásban tartja valamennyire a kereket. Nem a motorfék a lényeg, hanem hogy a fékerő ellenében kényszeríti forgásra a kereket. Igen, motorfék üzemből is, amíg le nem fullad.
Amúgy motorfék üzemben se kell attól tartani, h a falevélen fog blokkolni, mivel a főtengelynek is van egy tehetetlensége és elvileg alapjárat alá nem eshet be. Csúszhat, de blokkolni nem fog.Túl nagy motorféket véletlenül senki nem kapcsol, ez csak egy ilyen "mi lenne ha" elmélkedés. Ki az a hülye, aki tempónál levágja egyesbe és kib@szkodja a kuplungot? Kb senki. Rev match-nél is fokozatonként pakolod vissza.
Amúgy túl van spilázva ez a behúzott kuplunggal vészfékezés. Van aki így tanulta, van aki úgy. Nincs kőbe vésve. Szerintem pl fölösleges erre figyelni, én behúzom és megoldom fékkel.
1. Mi van akkor, ha megcsúszik a hátsó? Viszonylag veszélytelen.
2. Vészfékezésnél száraz úton a fékerő 100%-a elől van.* A hátsó kerék mit csinál, az senkit nem érdekel mert súly az nincs rajta. A vészfékezés technikáját nekem úgy oktatták, h hátsóra taposok és egy pillanattal később az elsőbe markolok, miközben elengedem a hátsót. Ekkor a hátsó fék segít összenyomni a telót, így az első kerék kevésbé hajlamos blokkolni mikor berántod az elsőt. De ahogy felépül elől a fékerő, úgy tolódik előre a súly a hátsó kerékről és az szükségszerűen blokkolni fog, ha még mindig taposod. Szóval összegezve: hátsóval indítasz és felengeded, ahogy adagolod neki az elsőt egy pillanatnyi késéssel.*Csúszós úton, na ott lehet kapaszkodni nehogy túltold a féket.
[ Szerkesztve ]
-
szilchi
őstag
Ehh...a pizza olasz,erre egy olasz motort se látok .Egy Monster pizzát simán meg tudnék enni .
A Hayabusa pizzáról hiányoltam a pirított Blackbird darabokat .Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
-Mike-
addikt
Én mindig hordok aláöltözőt bőrruha alá. Kötelezővé tenném, 30-35 fok fölött meg pláne. El sem tudnám képzelni, hogy csak póló meg kisgatya van a ruha alatt. Kényelmetlen is nélküle.
Jelenleg kétrészes decathlonos van, bevált. Van karasnás is egyrészes 36pénzért, lehet kipróbálom de nehezen képzelem, hogy annyival jobb lenne, mint ahányszoros áron kínálják a többi aláöltözővel szemben.
Mondjuk én bukót sem veszek fel maszk nélkül... never. -
Micsurin
nagyúr
Éppen erre gondolok én is mindig, még talán egy FB-re felrakott videóban ahol meghúzatják megérteném.
Mint haveromék akik padkától padkáig csúsztattak valamelyik nap a havon...
De egy eladó motornál ugyan mit akarna valaki elleplezni hacsak nem egy tekert órát most már, vagy esetleg egy szép balesetet amiből éppen csak látványpékség szinten lett a vas talpra állítva. Lopott? Felismerik ? Ott a tel szám, az utcán is ott a rendszám, vagy letakarja ?... lopott vas anélkül is hamar kibukik, ha csak nem újra fújt fekete stb. Bejelentenek egy lopott sárga R6-ost, nem rohangálhat belőle olyan sok a Hahun... [...] a tulaj vagy a haverok meg megismernék 15 körül is az biztos. Úgyis tudja hol vannak rajta olyan karcok, huplik stb ami másnak nem szúr szemet, de ő tudja, hogy van és kész.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
szerintem inkább az unatkozó idiótáktól kívánják megkímélni magukat...
(pl. ő ráér egész nap telefonálni, felveszi saját magát, és felrakja a netre, hogy mindenki lássa, hogy neki igaza van. Érdemes teljesen végighallgatni!
szerk.:
Jah, meg az is ciki lehet, amikor valaki egy sajtómotort akar eladni "gondos gazda" jeligével! Márpedig az újságírók nem fogják kitakarni a rendszámot a cikkekben![ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
dellfanboy
őstag
nincs ebben semmi furcsasag. nincs 2 egyforma ember. az egyik 2dimenzios modra huzza neki mint az orult, a masik meg jo ha eletebe a max fordulatszam feleig huzza neki es elturazgat vele evekig. aztan irkal a sm forumba hogy az ezres sor4-es gepbe belevert (mitomen) 60k km-t es hogy milyen szuper masina mig mas markaju gepen 20ezrenkent ezt meg azt kellett mar cserelni..
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
#31733248
törölt tag
Nem ilyen formában használom, de a Forcefield Pro shirt X-V protektoringében is ugyanez a habprotektor van, írtam is már róla, tényleg nagyon meleg és nem szellőzik semmit. Nem véletlenül dobtam fel nemrég a szintén Level 2-es, de jól szellőző Dainese Pro-Armor protektorokat témaként. Valószínűleg megtartom a Forcefield Level 2-es habprotektorait (mindenem olyan), de részben Daineset veszek, részben esetleg az Alpinestars jól szellőző Level 2-eseit (ez utóbbit a Forcefield Isolatorok helyett). Egy biztos, Level 2 alá nem megyek, van már abban tapasztalatom, milyen szinten képes megvédeni egy normális ruha.
[ Szerkesztve ]
-
-
runner 125
nagyúr
Az lesz igen, kérdés h az utángyártott szűrő jó lesz-e rá, mert a gyárinak van egy belső válla..
gergobaby
Tesztelni kell, vedd le a dobozt, menj vele úgy is, esetleg ha megvan a gyári plexi, rakd vissza azt is.
Sokszor az ember magassága, és a sisakja is tud légörvényt generálni egy olyan motoron, ahol az előző pilóta nem tapasztalt ilyet.
Ettől függetlenül én topcase-t max egy GS-re raknék. Amellett h minden motor formáját elrontja, sok esetben 1 személyes használat mellett még örvényt is kelt.
Max 2 oldaldoboz, ha pakolni kell.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
veze
őstag
Senkit nem akartam megbántani, természetesen más motorok is megbízhatóak, nem csak ez a három.
na jó, a szarolaszaznemannyira
Nagyban függ ez attol is mennyire viselik gondját, milyen a karbantartás.
mzvel is szerettem motorozni, amikor csak arra telt. A motor változott azóta, de én nem, ugyanúgy nem tudnám elképzelni a kétkeréken lét nélküli életet -
etnies
senior tag
Ezek buta emberek, nem kell foglalkozni velük, jót motorozni mindennel lehet.
Otthon van ez a kivagyiskodás a járművekkel, nevetséges.Amikor futárkodtam, olyanokat csapattam a szaros Innovával is, hogy csak vigyorogtam..
Jót motorozni minden motorral lehet, még robogóval is.[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
vendingo
veterán
Egy pici kerékpár pumpát hordok magamnál. Rengeteg idő felfújni vele a gumit, de a várakozásnál, meg a reménykedésnél jobb, meg ha látják, hogy szenvedek, majd csak megsajnál valaki. Amúgy lehet kapni CO2 patront, ami 1 pillanat alatt felfújja a gumit. Pici helyen elfér, nem drága, pár ezer forint.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nekem ilyen (öklömnyi) kompresszorom van az ülés alatt. Nem sokkal nagyobb mint pár CO-patron, és kisebb mint egy biciklipumpa. Ahogy látom, már nem árulják sajnos. Nekem még nem kellett használnom, de már segítettem másik motoroson vele. (Legelső erdélyi túránkon a barátomnak volt hasonló kompresszora, az akkor mindkettőnket kihúzott a sz@rból, mindketten kaptunk azon a túrán defektet. Utána vettem a sajátot, ami mindig nálam van.)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
doc
nagyúr
En mult heten vettem pont kukacos javitokeszletet. Kerdeztem a boltost hogy patronos-e, azt mondta jobbat mond, igy vettem hozza egy defektjavito spray-t, ami a kukacolt gumit konnyen, gyorsan felfujja, es tutira tomit, es pici lyuknal nem is kell feltetlenul a kukac.
Volt mar ilyen defektspray-m, szerencsere meg soha nem kellett hasznalnom, az elozonek is evekkel ezelott lejart a szavatossaga -
vendingo
veterán
Anno túrán az egyik túratárs defektet kapott. kukaccal egy pillanat alatt megcsinálták a gumit, előkerült egy ilyen kompresszor, ami semmire nem volt jó, lehet hibás volt, vagy valami, de inkább belenyomtunk pár co2 patront, aztán folytattuk az utat.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Polemius
aktív tag
Nem "webes" vagy "netes" vásárlásról szól a jogszabály, hanem (egymástól) távollevőkről. Elvileg tehát az, hogy neten, telefonon, faxon, vagy postagalambbal rendelsz, mindegy ebből a szempontból.
Gyakorlatilag meg ha nincs megfelelően dokumentálva, akkor bárki azt tagad le, amit akar. -
senior tag
Én elmentem abba a boltba, vettem egy modeka nyári nadrágot, felpróbáltam, kellett nézni több méretet is, csízmával, úgy mintha a kész tervezett szerkódban lennél. És nem bántam meg, bevált a cucc.
Anno jó melegben 7 nap Balkán túra.. le lett tesztelve.
Ugyan minden ruha bepálik több napnyi izzadás után, de szerintem hozta a nadrág azt ami elvárható tőle, előtte csak full bőrben meg farmerban mentem, sok összehasonlításom nincs a textilekkel, csak ezekkel. -
Ferdzsoo
addikt
Szerintem a CBF-ek arra jók amire gyártották őket, átlagos naked motoroknak. Amivel kiváló rövid távokat gyakran megtenni, vagy melóba árni esetleg hétvégén elmmenni egy 50-60km-es körre. Túrázásra vagy kanyarvadászatra viszont alkalmatlan. Mondom ezt úgy hogy volt egy cbf-em.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
runner 125
nagyúr
Annyira ismerhettek már, h nem szeretek ködölni. Kimondom, leírom amit őszintén gondolok. Ha visszaolvasod a kérdező kommentjét, kettős felhasználásról lenne szó.
Meghajtva a VFR egyszerűen racionálisabb döntés ilyen feltételekkel, a technikai specifikációi mellett szebb motor és ez most nem szubjektív vélemény, hanem tény.
A 3 közül egyszerűen a leírtak alapján szerintem nem szól mellette érv. Amellett persze a véleményem vállalom. A formája, a motor karakterisztika, viselkedése totál jellegtelen, ingerszegény, szürke. Nyilván nem célom "lenézni" és bárkit is megbántani , de attól még ezt tapasztaltam és ez a véleményem róla.
A-B-be elvisz megbízhatóan sokáig, középkorúaknak túrázni tökéletes, de ínyencség, egyedi, kiemelkedő technikai megoldás nincs benne.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zgospel
őstag
"és az messze több egy cbf esetén is mint amit itt sokan gondolnak"
Ez biztos hogy így van, de a pilóta tudásától függetlenül egy komolyabb motorral könnyebb motorozni. Kivéve a teljesen kezdő szintet mert akkor még szerintem mindegy mi van alattad.Például ha kanyarban elzárod a gázt bármi miatt, egy komolyabb futóművel szerelt motor nem hintázik be. Vagy ha kicsit nagyobb sebességgel belemész egy kanyarba egy egyszerű hasáb alakú lengővilla és egy komolyabb felépítésű "banán" alakú között bárki érzi a különbséget. Aztán erősebb fékezésnél nem bólint le akkorát az eleje, nem hajlik, ha véletlenül még csúszókuplung is van akkor meg nem fogja beblokkolni a hátsó kerekét egy erősebb visszaváltáskor.
Ezek mind fokozzák az élményt, és nem is kell ezekhez túl nagy tempó hogy érezd. Szerintem.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Micsurin
nagyúr
-
emre
veterán
Attól függ milyen a vizsgabiztos.
A múlt héten voltam műszakin, az egyik helyről (ahol az elmúlt két műszakit csináltattam) elküldtek hogy hozzak egy papírt miért AF-es az alváz. Ilyenről még a kpm-nél és az okmányirodában sem halottak, és mind a két helyen azt tanácsolták menjek máshova műszakiztatni. A kpm-nél időpontot sem kaptam annyira tele voltak. A másik helyen meg csak bementem érdeklődni hogy lehetne és mikor azonnal felvitték az adatokat, majd kaptam egy időpontot két nappal későbbre. Megjelentem a megbeszélt időben, megfékezték, egy tag körbefényképezte és kész volt.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Micsurin
nagyúr
Azt ! elvileg ! nem kötelező magadnál tartani legalábbis múlt szezon végén még ez volt a hivatalos állapot.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
En nem, de sok ertelme nincs szerintem.
Egy blokkolo, zavaro, vagy siman az akksi kiszedese hatastalanitja.
Bar vannak tipusok ahol az akksit rendesen feladat kiszedni.
Lopas utan rovid tavon kerul zart helyre, furgon vagy muhely.
Nem fognak vele orakat kozlekedni.
Lehet tevedek :) -
julius75
aktív tag
Jobban félek egy magyar webshop kínából vett, majd 3-szoros áron továbbértékesített termékétől és a hozzá tartozó "garanciától", mint az Ali-n bárkitől-bármitől.
Áprilisban 90 usd értékben rendeltem egy 3d-s, 5m2-es micimackós faltapétát a születendő kisfiam szobájába. Pazar szinek, minőség, kidolgozás.....és hopp, észrevettünk egy apró hibát a képen szereplő rétegek között. 10-ből kilencen nem hiszem hogy észrevennék, mi is csak véletlenül.....írtam az eladónak, hogy szerintem célszerű lenne javítani, másnál ne legyen ilyen, de amúgy szuper, köszi, ment az 5csillag. Erre múlt héten legyártotta újra, postázta, már Pesten van.....
És sorolhatnám a kétdollárostól hogy mi mindenért helytállnak, vita nélkül. Persze, sok szar van náluk, de ők is tudják, és nem kérdeznek.
Nagyon sokmagyareu-s kereskedő mehetne etika órát venni......
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok